abonnement Unibet Coolblue
pi_102023297
Interessant.

quote:
Desmond Heath, a New York psychiatrist, offered an interesting hypothesis on the question of whether all women can ejaculate and, if so, why don't they? Basically, it is his premise that little girls often become excited in their lives and this may result in their dribbling a few drops of urine. He theorizes that this is probably followed by some form of displeasure by their parents or other adults, along with an admonition that this is bad and wrong, possibly accompanied by feelings of shame on the part of the child. Often punishment follows. Subsequently, women learn to keep their pubococcygeal muscles contracted and don't allow the pelvic floor to relax. Later on, when they become sexually active, it is natural that most women find it difficult to feel emotionally safe enough to allow themselves to become aroused sufficiently to ejaculate."17

For women, relaxation and emotional safety are crucial in order to become aroused and stimulated enough so that at orgasm they can ejaculate. At such moments a woman might expel voluminous amounts of fluid from a nearly empty bladder, the fluid having only a tinge of the odor, smell or appearance of normal urine. However, for this to happen to women naturally and normally, our society will have to abandon its puritanical ancestry and celebrate this event as a symbol of a woman fully enjoying bodily pleasure.
Het artikel dat je zelf aanhaalt noemt jou puriteins.

Er staat hier heel duidelijk in beschreven dat het ejaculeren samengaat met intens genot van vrouwen, en dat alleen schaamte ze hiervan weerhoudt. De schrijver is pro-squirten en gelooft dat de maatschappij zijn achterlijke opvattingen hierover moet loslaten, zodat we gewoon kunnen genieten.

Maar goed, je laat wel heel duidelijk blijken dat je niet alleen slecht bent in bed, maar ook niet goed in bed wilt zijn. En dat je bang voor vrouwelijke seksualiteit en intimiteit bent.
  vrijdag 16 september 2011 @ 17:16:48 #127
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_102023300
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 17:16 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik herhaal: Gewoon PIS dus. Het is niet spuiten, het is het bed onder pissen.
Sinds wanneer is sex een schone sport? :?
Domo Arigato!
pi_102024016
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 17:06 schreef PMK111 het volgende:

[..]

O+ Een meisje dat toegewijd is en moeite doet om jou blij te maken

O+ Een meisje dat toegewijd is en moeite doet om jou blij te maken op seksueel gebied

O+ Genieten als je meisje geniet
Dit :)
Er zijn een hoop vrouwen die dit soort dingen tegenwoordig niet meer voor je over hebben.
pi_102024486
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 17:16 schreef PMK111 het volgende:
Interessant.

[..]

Het artikel dat je zelf aanhaalt noemt jou puriteins.

Er staat hier heel duidelijk in beschreven dat het ejaculeren samengaat met intens genot van vrouwen, en dat alleen schaamte ze hiervan weerhoudt. De schrijver is pro-squirten en gelooft dat de maatschappij zijn achterlijke opvattingen hierover moet loslaten, zodat we gewoon kunnen genieten.
En toch blijft het gewoon pis.
quote:
Maar goed, je laat wel heel duidelijk blijken dat je niet alleen slecht bent in bed, maar ook niet goed in bed wilt zijn. En dat je bang voor vrouwelijke seksualiteit en intimiteit bent.
Ik heb inderdaad liever niet dat mijn vrouw mijn bed onder zeikt. Daar heb je een punt. Maar goed, ik wil best in jouw bed komen pissen hoor, als je dat geil vindt?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_102027329
@hierboven.

Het heeft dus geen geur en is GEEN urine. :)
pi_102028685
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:06 schreef Atemno het volgende:
@hierboven.

Het heeft dus geen geur en is GEEN urine. :)
Het is vocht uit de blaas. Urine dus.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  vrijdag 16 september 2011 @ 23:17:25 #132
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_102039966
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:33 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Het is vocht uit de blaas. Urine dus.
Maar het komt helemaal niet uit de blaas, je haalt nu een onderzoek aan terwijl legio onderzoeken het tegendeel bewezen hebben.
Het komt uit een klier die vergelijkbaar is met het mannelijk prostaat, bij de vrouw heet dit de klieren van Skene.
er kan idd een kleine hoeveelheid urine inzitten, maar dat is altijd bij seks zo, zowel bij mannen als bij vrouwen.

Las eerder iets over het biologische functie, het spoelt de vagina schoon en zorgt er voor dat sperma makkelijker de baarmoeder in kan nadat de man in klaargekomen.

Het kan biologisch gezien ook geen urine zijn aangezien het gevorkte uiteinde van de clitoris bij zwelling de urinebuis juist dichtknijpt.

Wat een theorie is die heel plausibel klinkt is dat babys in de baarmoeder nog geslachtsloos zijn, we beginnen allemaal hetzelfde, pas later in de ontwikkeling in de buik vormt het geslacht, jongens krijgen een balzak en een penis met een eikel, meisjes een baarmoeder en een vagina met een clitoris.
Bij zowel jongens als meisjes zit er een prostaat, alleen bij jongens wordt het vocht gemengd met sperma, bij meisjes niet.

Hetzelfde vocht zorgt er ook voor dat een meisje vochtig wordt, vergelijkbaar met het voorvocht van een man, bij een orgasme kan dit dus zowel bij de vrouw als bij de man naar buiten spuiten.

[ Bericht 1% gewijzigd door snakelady op 16-09-2011 23:24:01 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_102054643
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 14:47 schreef galop het volgende:
Ik heb het zelf al eens meegemaakt dat een vrouw "squirte"

Ik dacht dus ook dat dit een fabeltje was. Maar dat bleek dus niet zo.
Gebeurde gewoon tijdens de seks. zij zat op mij, en was natuurlijk weer heel geweldig bezig. :P
En ineens voelde ik een warme vloeistof op mn buik (echt ranzig trouwens) dus zij trilde nog wat na. En keek even geschrokken als ik omlaag.

En ik zie dat gewoon heel mn buik nat is. (eerst dacht ik van WTF! die heeft op mij gepist!)
En toen rook ik eraan want het zag er echt doorschijnend uit. En ik rook werkelijkwaar helemaal niks. Heel bizar.

Ondanks alles ben ik snel de douche ingesprongen :)

Maar het is dus wel degelijk mogelijk, ookal is het nog maar 1x gebeurd.
Ik snap dat ranzig niet, je vind het toch ook niet ranzig om eens lekker haar mond of gezicht onder te spuiten, of over haar tieten heen ofzo...

Lekkere reactie zal dat geweest zijn, ranzig en gelijk gaan schrobben, voelt ze zich vast veel meer op haar gemak door....

Het ejaculaat van vrouwen werd vroeger de nectar van de godin genoemd, het is niet ranzig!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_102054715
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 17:49 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

En toch blijft het gewoon pis.

[..]

Ik heb inderdaad liever niet dat mijn vrouw mijn bed onder zeikt. Daar heb je een punt. Maar goed, ik wil best in jouw bed komen pissen hoor, als je dat geil vindt?
Je bent je ervan bewust dat er onderzoek naar is geweest en dat de samenstelling van het vrouwelijke ejaculaat geen pis was, maar heel erg overeenkomt met het mannelijke ajaculaat minus zaadcellen?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zaterdag 17 september 2011 @ 14:58:55 #135
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_102055393
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 14:30 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik snap dat ranzig niet, je vind het toch ook niet ranzig om eens lekker haar mond of gezicht onder te spuiten, of over haar tieten heen ofzo...

Lekkere reactie zal dat geweest zijn, ranzig en gelijk gaan schrobben, voelt ze zich vast veel meer op haar gemak door....

Het ejaculaat van vrouwen werd vroeger de nectar van de godin genoemd, het is niet ranzig!
Inderdaad, en het vreemd vinden dat ze zich daarna niet meer zo durft te laten gaan...
Domo Arigato!
pi_102575259
Ik squirt al sinds de eerste paar keren in mijn leven dat ik klaarkwam, rond een jaar of 14 was dat. Ik had geen flauw idee wat me overkwam ( gezien de leeftijd is het ook begrijpelijk dat ik het dus zelf deed, zonder man in de omgeving ). Inmiddels een aantal jaren later, kan ik zelf ook onder controle houden of ik squirt of niet. Soms heb ik er wel zin in, maar als ik net een schoon bed heb laten we het even links liggen (inmiddels 2,5 jaar een vriend, die het ook lukt). Ik beschouw het wel als een extra genot bij het klaarkomen, maar het geeft ook wel een hoop rotzooi (het komt tot het einde van het bed, ooit zelfs de muur geraakt, dat is circa 1,5 meter vanaf het ligpunt op bed) en als mijn vriend op de goede plek zit, ziet hij eruit alsof hij onder de douche is geweest. Al met al kost het toch zo'n 4 of 5 handdoeken per keer. Het heeft inderdaad geen geur en ook vrijwel geen smaak volgens hem, en hij ziet het als iets enorm opwindends. Maar als echt antwoord op de vraag; het voegt zeker iets toe aan het orgasme wat ik als enorm prettig beschouw.
pi_102651279
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:56 schreef PMK111 het volgende:
Tuurlijk kan het. Kan je zo honderden filmpjes van opzoeken op internet.
Ik kan je ook 100-en filmpjes laten zien met mensen die vliegen... maar dat betekend ook niet dat mensen kunnen vliegen.
quote:
[..]
Als je duidelijk maakt dat je haar vies vindt omdat ze op die manier klaar kwam en genoot, dan kan ze dat daarna niet meer op haar gemak doen hè. Niet bij jou in ieder geval.
Waar staat het dat ik haar duidelijk gemaakt heb dat ik het vies vond? Zij schrok, en ik keek even geschrokken omlaag staat er. En erna heb ik er aan geroken, en DACHT ik van : WTF?!.

Dus ik denk dat de schade wel meevalt ;)
pi_102677564
My opinion? Ik wil ik wel eens meemaken :-)) En ik ben er zeker van dat m'n man het erg opwindend zou vinden.
En off topic (al is het hier al wel ter sprake geweest) zaad slikken is heerlijk, maar het hangt er wel vanaf wat de man in kwestie heeft gegeten.
M'n man krijgt bv. bijna nooit gefrituurd voedsel. Favoriet gerechtje... groene asperges met gerookte zalm.
Ik pijp m'n man dagelijks en kan dus leef ik me uit in de keuken wetende dat ik nadien dubbel plezier heb..
Vind het vocht dat uit m'n vriendin haar kutje komt anders ook heerlijk om te proeven.

Heb begrip voor vrouwen die het allemaal niet zo fijn vinden... maar 'k hoor d'er duidelijk niet bij.
pi_102689291
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 14:58 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Inderdaad, en het vreemd vinden dat ze zich daarna niet meer zo durft te laten gaan...
Nogmaals... daar heeft zij zelf niks van gemerkt.
pi_102689482
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 14:30 schreef erodome het volgende:

[..]
Ik snap dat ranzig niet, je vind het toch ook niet ranzig om eens lekker haar mond of gezicht onder te spuiten, of over haar tieten heen ofzo...

Lekkere reactie zal dat geweest zijn, ranzig en gelijk gaan schrobben, voelt ze zich vast veel meer op haar gemak door....

Het ejaculaat van vrouwen werd vroeger de nectar van de godin genoemd, het is niet ranzig!
Ranzig... ranzig vond ik het feit dat ik er niet op voorbereid was en er een warme vloeistof op mn buik terecht was gekomen. Stel je voor dat je je omdraait en er ineens een glas warme melk in je gezicht gegooid wordt. Lijkt me ook de eerste reactie: ranzig is. Het HAD dus iets ranzig kunnen zijn. Daarna typ ik ook duidelijk dat ik eraan heb geroken, en het dus NIET vies was.

En mijn reactie was "geschrokken" net zoals die van haar. En toen moest ik wel lachen...
Nadien ben ik wel gaan douchen wat jij hopelijk ook doet als iemand je gezicht helemaal onderspuit.

ps: nogmaals... ik vind het ejaculaat dus NIET ranzig.
pi_102690842
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:33 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Het is vocht uit de blaas. Urine dus.
Het komt niet uit de blaas.
Doe eens lief!
pi_102697938
Kijk, hij staat nog steeds bovenaan. Wat leuk. :) Zeg reaguurders, hebben jullie de video instructies al uitgeprobeerd? Ik heb minstens 25 keer de link mogen toesturen. Ben wel benieuwd hoe het gegaan is.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 13:03:16 #143
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_102730899
Volgens mij ken ik de video wel die je bedoelt.
Tis mij nog niet gelukt, maar wie weet ooit. Zou wel een leuke ervaring zijn voor een keer :)
pi_102744550
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 17:49 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

En toch blijft het gewoon pis.

[..]

Ik heb inderdaad liever niet dat mijn vrouw mijn bed onder zeikt. Daar heb je een punt. Maar goed, ik wil best in jouw bed komen pissen hoor, als je dat geil vindt?
Het komt uit het andere gaatje, Hoppa. Je weet wel, die waar je je penor (woordje net geleerd! :D) in peert.

Die natte plas is daarentegen niet altijd even fijn. :P
pi_102749181
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 19:29 schreef Gray het volgende:

[..]

Het komt uit het andere gaatje, Hoppa. Je weet wel, die waar je je penor (woordje net geleerd! :D) in peert.

Die natte plas is daarentegen niet altijd even fijn. :P
Euh, nee....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_102773785
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:06 schreef erodome het volgende:

[..]

Euh, nee....
WTF?! Heb ik dan jarenlang verkeerd zitten kijken? Ik kan me nog herinneren dat mijn ex-vriendin leegliep terwijl ik in haar was. Het was dan alsof je je vinger op de opening van een kraan zet. Ik ging dan meestal uit haar, want het sproeide anders echt alle kanten op. Ze voelde daarna ook anders wanneer ik in haar was, alsof je het doet terwijl je in bad zit; het gleed dan niet helemaal lekker. En dit meisje deed het vanaf de eerste keer dat we met elkaar waren, en daarna altijd.

Nee, ik weet het zeker. Zijn er dan verschillende vormen hiervan?
pi_102774144


Zoals je hier ziet zit de uitgang van de plasbuis direct boven de vagina zelf.
Je ziet er nog wat zacht weefsel tussen zitten, maar dat steld niets voor is gewoon zacht, er zit egenlijk niets tussen plasbuis en vagina.

Het gaat bij de vrouw hetzelfde als bij de man, vanuit een klier wordt een vloeistof de plasbuis ingeschoten.
Het zit zo dicht bij elkaar dat je het verschil amper merkt en daarnaast geven de klieren van de vagina(de klieren van bartholini) vocht af.

Die klieren vindt je hier:
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_102778865
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:03 schreef erodome het volgende:
[ afbeelding ]

Zoals je hier ziet zit de uitgang van de plasbuis direct boven de vagina zelf.
Je ziet er nog wat zacht weefsel tussen zitten, maar dat steld niets voor is gewoon zacht, er zit egenlijk niets tussen plasbuis en vagina.

Het gaat bij de vrouw hetzelfde als bij de man, vanuit een klier wordt een vloeistof de plasbuis ingeschoten.
Het zit zo dicht bij elkaar dat je het verschil amper merkt en daarnaast geven de klieren van de vagina(de klieren van bartholini) vocht af.

Die klieren vindt je hier:
[ afbeelding ]
Shiiiiiiiiiiit, zo leer je nog eens wat! Kun je nagaan, al die jaren en dan nu pas erachter komen wat er nu eigenlijk gebeurde. :D
pi_103132771
Bij mij wel 2 x gelukt..wel zelf gedaan xD. Sijpelt eruit ipv spuitend. Verder is het een vent nooit gelukt en vooral niet bij jongens die mij per se willen laten komen. Kwestie van op mijn gemak voelen is het, weet ik wel zeker.
pi_103208126
Heel goed dat er eens een serieus topic over is, mijn complimenten!!

Ik zou dit zelf ook erg graag willen kunnen. Mijn vriend heeft het al een aantal keer geprobeerd, maar het is hem nog niet gelukt met de zogenoemde 'kom hier' beweging.. Wel heb ik dan heel snel het bekende gevoel te moeten plassen, ben bang dat ik mij hiermee toch nog niet genoeg heb kunnen laten gaan..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')