7 uur.quote:Op maandag 5 september 2011 01:29 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
hoelaat moet jij er morgen uit?
20:18 ongeveer.quote:Op maandag 5 september 2011 01:29 schreef LompeHork het volgende:
Oh, nog even een stomme vraag voordat ik definitief naar bed toe ga; weet iemand hoe laat de zon ondergaat in omgeving Bergen (aan Zee)? Ik wil mijn vrouw morgen even verrassen namelijk.
romanticusquote:Op maandag 5 september 2011 01:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kleedje, flesje wijn, Spaanse gitaarmuziek, zonsondergang.
[..]
Top, bedankt!
Maar ik weet dan niet of de zon net begint aan de zonsondergang of net klaar is.quote:Op maandag 5 september 2011 01:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kleedje, flesje wijn, Spaanse gitaarmuziek, zonsondergang.
[..]
Top, bedankt!
dan is ie klaarquote:Op maandag 5 september 2011 01:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar ik weet dan niet of de zon net begint aan de zonsondergang of net klaar is.
Oh, maar dan zorg ik ervoor dat ik er rond een uurtje of half 8 ben, tijd zat, ze verwacht namelijk nietsquote:Op maandag 5 september 2011 01:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar ik weet dan niet of de zon net begint aan de zonsondergang of net klaar is.
Ga slapen dan!quote:
Ik sliep en word tegenwoordig uit mezelf na 4 uur slaap wakkerquote:Op maandag 5 september 2011 04:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
klig al sinds half 2 in bed te draaien
Ja dat kan hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |