Nee, nog niet volgens mij.quote:
Nee, voor mij...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Heerlijk overdreven.quote:Op maandag 5 september 2011 17:31 schreef automatic_ het volgende:
http://www.facebook.com/l(...)2mx6Cf1stwQ48bDcAI6g
Ik bedoel meer die vrouw, dat die zo overdreven doet. Het product lijkt mij wel lekker.quote:Op maandag 5 september 2011 17:39 schreef douche-eendje het volgende:
Overdreven, maar wel misschien iets wat mijn (droge) huid nodig heeft na het douchen.
Dat was in dat filmpje van british nanny ook alquote:Op maandag 5 september 2011 17:41 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik bedoel meer die vrouw, dat die zo overdreven doet. Het product lijkt mij wel lekker.
Die heb ik niet gezien.quote:Op maandag 5 september 2011 17:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat was in dat filmpje van british nanny ook al
Deze moet je blijkbaar onder de douche gebruiken.quote:Op maandag 5 september 2011 17:43 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb de film niet bekeken, maar wat is er anders dan een normale bodylotion?
Oke.. Dus een soort smoothie?quote:Op maandag 5 september 2011 17:47 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Deze moet je blijkbaar onder de douche gebruiken.
maar dit sloeg echt alles!quote:Op maandag 5 september 2011 19:49 schreef automatic_ het volgende:
Haha, dat zijn ze wel vaker bij Lush
quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wat dacht je van Mr PanterPrint
Hmmm...wie weet!quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:47 schreef douche-eendje het volgende:
Die jungle he... zou zijn favoriete conditioner jungle zijn?
Oe oe!quote:Op woensdag 7 september 2011 10:44 schreef douche-eendje het volgende:
http://www.vivaadonis.com(...)1-overview.html#more
Kerstproducten!
SPOILER: ivm de mensen die willen wachtenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles van die bijna 19 euro gaat naar de apen?quote:Een heerlijke lichte bodylotion met amandelolie, cacaoboter, ylang ylang en geraniumolie. Maakt je huid lekker zacht maar niet vet! De gehele opbrengst (ex. BTW, die gaat naar de overheid) gaat naar diverse goede doelen. In september en oktober doneren we alles aan Monkey Business.
240g 18.95 EU
sowieso altijd al zo geweest, alle charity producten gaat de hele opbrengst naar een goed doel. In dit geval Monkey Business..vind het best een goede deal, een lekkere bodylotion en gedoneerd geldquote:Op woensdag 7 september 2011 11:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Alles van die bijna 19 euro gaat naar de apen?Dan ga ik sowieso een pot halen. Damn.
Charity pot stinkt. Ze moeten ff een ander geurtje daarvoor kiezen....quote:Op woensdag 7 september 2011 14:48 schreef RandomMoron het volgende:
[..]
sowieso altijd al zo geweest, alle charity producten gaat de hele opbrengst naar een goed doel. In dit geval Monkey Business..vind het best een goede deal, een lekkere bodylotion en gedoneerd geld
Hoooojjjjj! Komt u nog op de thee straks?quote:Op donderdag 8 september 2011 15:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hmm ik vond, met mn elektrische tandenborstel, die tabs van dirty ook niets! Amper schuim en snel vervlogen frisse adem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |