Interesseert me geen moerquote:Op maandag 5 september 2011 00:05 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Voetbal, want daar ben je nooit over uitgepraat
Ja maar met die vragen ben ik er met de meeste al door.quote:Op maandag 5 september 2011 00:06 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Stel die ander gewoon vragen of zo
Wat heb je gedaan vandaag? Wat voor studie doe je? Wat vind jij van (noem random nieuwsartikel)?
Dan ga je met hem bier drinken / met haar neuken.quote:Op maandag 5 september 2011 00:07 schreef Regenaar het volgende:
[..]
Ja maar met die vragen ben ik er met de meeste al door.
Ik ben 100% zeker dat ik geen homo ben en ik heb ook een vriendin.quote:Op maandag 5 september 2011 00:07 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Oh. Waar homo's over praten weet ik niet sorry
Je hebt een vriendin maar je wilt advies hoe je moet smalltalken?quote:Op maandag 5 september 2011 00:09 schreef Regenaar het volgende:
[..]
Ik ben 100% zeker dat ik geen homo ben en ik heb ook een vriendin.
Dat is ook het probleem. Ik heb ook niets om met haar over te pratenquote:Op maandag 5 september 2011 00:10 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Je hebt een vriendin maar je wilt advies hoe je moet smalltalken?
Ga lekker met je vriendin wat doen ofzo.
Praat over de seks (als je dat met haar hebt).quote:Op maandag 5 september 2011 00:12 schreef Regenaar het volgende:
[..]
Dat is ook het probleem. Ik heb ook niets om met haar over te praten
Durf je haar niet te zoenen of zo?quote:Op maandag 5 september 2011 00:12 schreef Regenaar het volgende:
[..]
Hoe kom je aan een vriendin dan als je niks te praten hebt met elkaar?quote:Op maandag 5 september 2011 00:12 schreef Regenaar het volgende:
[..]
Ze is 15 ik 16 en mij overkomt niets dus er valt niet zoveel te pratenquote:Op maandag 5 september 2011 00:14 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Praat over de seks (als je dat met haar hebt).
Praat over werk, studie, hobby's, vakantie, reizen, dromen, toekomst, weer, nieuws, sport, etc.
Hoe veel gespreksstof heb je nodig?
Nou eerst was er genoeg maar nu is alles wel verteldquote:Op maandag 5 september 2011 00:15 schreef practics het volgende:
[..]
Hoe kom je aan een vriendin dan als je niks te praten hebt met elkaar?
Leg mij dat eens uit, vind dit wel bijzonder verhaal namelijk een relatie gebaseerd op lucht ?
Zoen haar dan. Neem haar mee naar de film, dan heb je vervolgens weer wat om over te praten.quote:Op maandag 5 september 2011 00:17 schreef Regenaar het volgende:
[..]
Ze is 15 ik 16 en mij overkomt niets dus er valt niet zoveel te praten
I'm working on itquote:Op maandag 5 september 2011 00:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Durf je haar niet te zoenen of zo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |