Ben je nog met design bezig?quote:Op zondag 4 september 2011 23:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik moet gewoon nog aan het php gedeelte beginnen.
Haha, wat heb je tot nu toe?quote:
hij had volgensmij iets met .net ofzoquote:
tuinbroek met bergschoenenquote:Op zondag 4 september 2011 23:50 schreef pimmetje2010 het volgende:
Wat zal ik morgen aandoen? Ik heb een blauwe en een zwarte broek en een bruine broek
En mijn moeder zegt dat ik het best een polo aan kan doen. Ik heb bijna alle kleuren polo's.
quote:Op zondag 4 september 2011 23:50 schreef coban het volgende:
Ik ga slapen, mijn lieven kleinen schattigen snotaperigen kindjens.
Ja ik ga ook, trustequote:Op zondag 4 september 2011 23:50 schreef coban het volgende:
Ik heb een bescheiden 2. Daar tegenover onderhoud ik ook nog 7 websites voor anderenquote:
Trusten kusjes allesquote:Op zondag 4 september 2011 23:50 schreef coban het volgende:
Ik ben nu bezig met php. even nieuwe tabel aanmaken, dan kun je al users toevoegen enzo, ik wil het alleen iets "uitgebreider" maken, maar dat zie je wel als hij af is.quote:
Welterusten!quote:Op zondag 4 september 2011 23:50 schreef coban het volgende:
Blauwe broek met rode poloquote:Op zondag 4 september 2011 23:50 schreef pimmetje2010 het volgende:
Wat zal ik morgen aandoen? Ik heb een blauwe en een zwarte broek en een bruine broek
En mijn moeder zegt dat ik het best een polo aan kan doen. Ik heb bijna alle kleuren polo's.
Maar kwa design?quote:Op zondag 4 september 2011 23:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met php. even nieuwe tabel aanmaken, dan kun je al users toevoegen enzo, ik wil het alleen iets "uitgebreider" maken, maar dat zie je wel als hij af is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |