SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
quote:Op zondag 4 september 2011 23:24 schreef maen het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij iets te zeggen hebt over wat ik wel of niet wil!
Four Roses vind ik nog wel te doen moet ik zeggen.quote:Op zondag 4 september 2011 23:16 schreef maen het volgende:
[..]
Nee, witte. Da's de Original
Ach, en als het dan toch helemaal verkeerd loopt met mijn principes, kan ik die Amerikaanse troep ook wel eens proberen
Njah valt altijd te proberen, volgens mij heeft mijn vader nog wel ergens een verdwaalde flesquote:Op zondag 4 september 2011 23:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Four Roses vind ik nog wel te doen moet ik zeggen.
Bourbon kan soms weleens lekker zijn.
Al heb je voor dat geld ook een betere Schotse, dus keuze is snel gemaakt
Een USA wiskey mis ik nu, dus heb er binnenkort vast wel weer 1
Ja dat spoel je zo weg. Een Bourbon proberen kan ook geen kwaad.quote:Op zondag 4 september 2011 23:30 schreef maen het volgende:
[..]
Njah valt altijd te proberen, volgens mij heeft mijn vader nog wel ergens een verdwaalde fles
Cola bij de hand, dan kan het geen kwaad
dat schijn je ook pas na de 14e keer te kunnen waarderenquote:Op zondag 4 september 2011 23:33 schreef Tism het volgende:
Ik vind het knap dat jullie het "lekkere" in Whiskey kunnen vinden, ik kan het niet drinken net als alle andere sterke drank..
Ben je na 14 Whiskey's niet zo goed als dood dan!?..quote:Op zondag 4 september 2011 23:34 schreef maen het volgende:
[..]
dat schijn je ook pas na de 14e keer te kunnen waarderen
Niet allemaal direct achter elkaarquote:Op zondag 4 september 2011 23:35 schreef Tism het volgende:
[..]
Ben je na 14 Whiskey's niet zo goed als dood dan!?..Wow!..
de volgende ochtend misschienquote:Op zondag 4 september 2011 23:35 schreef Tism het volgende:
[..]
Ben je na 14 Whiskey's niet zo goed als dood dan!?..Wow!..
..quote:Op zondag 4 september 2011 23:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet allemaal direct achter elkaar...
en toen ging het mis...quote:Op zondag 4 september 2011 23:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik dronk vroeger geen alcohol.. toen kwam een goede vriend van mij met whisky aanzetten
ZIe je wel dat je een jongen bent en geen man!quote:Op zondag 4 september 2011 23:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben nu toch een brave jongen!
Ja brave man vond ik nu weer niet mooi staan in de zinquote:Op zondag 4 september 2011 23:43 schreef maen het volgende:
[..]
ZIe je wel dat je een jongen bent en geen man!
quote:Op zondag 4 september 2011 23:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja brave man vond ik nu weer niet mooi staan in de zin
Jij wintik ga slapen
Truste siesquote:
Weltrustequote:Op zondag 4 september 2011 23:50 schreef maen het volgende:
Ik kruip ook mijn bedje in, lekker fris aan het nieuwe jaar beginnen.![]()
G'night!
jazeker, jij ook?quote:Op maandag 5 september 2011 07:49 schreef gianni61 het volgende:
Mogguh!
iedereen een goed weekend gehad?
Hee maen.quote:
geen idee wat het is, maar klinkt goedquote:Op maandag 5 september 2011 07:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hee maen.
Zekers, goeie knastercross gehad
alweer klaar met college?quote:
ook fijn.quote:Op maandag 5 september 2011 11:20 schreef maen het volgende:
[..]
jah, heb fijne pauze van 3 uur iedere dag. Dus vanmiddag mag ik weer
ik ook nietquote:Op maandag 5 september 2011 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook fijn.
zou ik al geen zin meer hebben na 3 uur pauze..
tijd nuttig besteden is niet fokken, heh jonge damequote:Op maandag 5 september 2011 11:29 schreef maen het volgende:
[..]
ik ook nietDus probeer ik maar de tijd nuttig te besteden, dan valt het nog wel mee. Dan ben ik gewoon om half 4 klaar en hoef ik dan niets meer te doen
ik zeg toch dat ik het probeerquote:Op maandag 5 september 2011 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tijd nuttig besteden is niet fokken, heh jonge dame
als jij poffertjes lekker vind wel.quote:Op maandag 5 september 2011 11:56 schreef maen het volgende:
is poffertjes bakken wel een nuttige tijdsbesteding?
ja ik ga ze wel opeten natuurlijkquote:Op maandag 5 september 2011 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als jij poffertjes lekker vind wel.
voor mij zou het niet nuttig zijn, aangezien ik ze niet eet..
al lang niet meer gehad.quote:Op maandag 5 september 2011 12:18 schreef maen het volgende:
[..]
ja ik ga ze wel opeten natuurlijk
eet je ook geen pannekoeken dan?
nee pannekoeken moet je zelf bakken, anders is er geen lol aan!quote:Op maandag 5 september 2011 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
al lang niet meer gehad.
als, dan alleen hartige pannekoeken.
zowizo geen prefab supermarkt dingen. die zijn veels te zoet.
wat dat betreft ben ik kieskeuring. maar dat komt misschien omdat ik zo'n 6 jaar in een pannekoekenrestaurant heb gewerkt..
en wat doe je er op dan?quote:Op maandag 5 september 2011 12:27 schreef maen het volgende:
[..]
nee pannekoeken moet je zelf bakken, anders is er geen lol aan!
appelquote:Op maandag 5 september 2011 12:58 schreef maen het volgende:
[..]
appel, kaas, spek, ham, of net wat ik in huis heb. Niet tegelijk, overigens
dat zal hier wel tegenvallen, als het nu al rustig is zal er na de spits wel helemaal niemand meer zijn...quote:Op dinsdag 6 september 2011 08:17 schreef gianni61 het volgende:
op het werk is het ook vrij rustig. hoop dat het nog drukker word
niet als het je werk is om mensen te tellenquote:Op dinsdag 6 september 2011 08:20 schreef gianni61 het volgende:
in de trein is dat toch juist relaxt?
whut?quote:Op dinsdag 6 september 2011 08:25 schreef maen het volgende:
[..]
niet als het je werk is om mensen te tellenals er niemand is heb ik niets te doen
ik heb als bijbaantje voor een of ander onderzoeksbureau tellen hoeveel mensen er na ieder station op een bepaalde lijn in de trein zitten. Snappie?quote:
moet je dan ook na elke halte de hele trein door lopen om te tellen?quote:Op dinsdag 6 september 2011 08:27 schreef maen het volgende:
[..]
ik heb als bijbaantje voor een of ander onderzoeksbureau tellen hoeveel mensen er na ieder station op een bepaalde lijn in de trein zitten. Snappie?
jup. Maar deze trein stopt maar 1x dus hoef ook maar 1x op en neer te lopen (voor en na het station).quote:Op dinsdag 6 september 2011 08:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet je dan ook na elke halte de hele trein door lopen om te tellen?
nu pauze. daarna nieuwe opdracht (gelukkig)quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:26 schreef Ivo1986 het volgende:
Vervelen op het werk, en nog geen zin ook nog
Neuh!..quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:42 schreef maen het volgende:
[..]
ik dacht dat je dat allang vergeten was
nou zeg, wat een vertrouwenquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:45 schreef Tism het volgende:
[..]
Als die date tegenvalt ga ik mij flink bezatten!..
of jij, natuurlijk...quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:51 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik vertrouw niemand, je moet erg je best gaan doen..
Nee jij..quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:52 schreef maen het volgende:
[..]
of jij, natuurlijk...
maarja zolang de eerste stap niet gezet is komt die date er nooit van he!
tss, ik dacht dat jij zo graag die date wou, niet ikquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:53 schreef Tism het volgende:
[..]
Nee jij..![]()
Wanneer was het ook al weer?..
Ach, Ik wil zoveel, jij zit ook verlegen om aandacht dus niet zo zeuren..quote:Op woensdag 7 september 2011 00:03 schreef maen het volgende:
[..]
tss, ik dacht dat jij zo graag die date wou, niet ik![]()
Het moet van 2 kanten komen..quote:dan moet jij ook maar de moeite doen!
Je had eind september tijd toch?..quote:maar er was nog geen datum.
No way, ik post geen foto's van mijzelf op FOK!..quote:Je zou eerst met een foto komen
17 September?..quote:daarna met een datumvoorstel.
1 dat valt momenteel wel meequote:Op woensdag 7 september 2011 00:15 schreef Tism het volgende:
[..]
1Ach, Ik wil zoveel, jij zit ook verlegen om aandacht dus niet zo zeuren....
![]()
[..]
2Het moet van 2 kanten komen..
[..]
3Je had eind september tijd toch?..![]()
[..]
4No way, ik post geen foto's van mijzelf op FOK!..![]()
[..]
5 17 September?..
Ontkenning is een psychologisch afweermechanisme. Ik begrijp je wel hoor..quote:
Mooi..quote:2 true, dus niet alleen van mij
Joepie..quote:3 ja, ik heb weer tijd
Ff goede foto maken..quote:4 PM maar dan
Shiiiiiiiiiiit!..quote:5 nee, dan heb ik al feestje staan
Ik hou er wel van om serieus genomen te worden..quote:en ja, ik ga hier veel te serieus op in
haha mooi. Ben benieuwdquote:Op woensdag 7 september 2011 00:32 schreef Tism het volgende:
[..]
Ontkenning is een psychologisch afweermechanisme. Ik begrijp je wel hoor..
[..]
Mooi..Vandaar dat ik je er weer ff op attendeerde..
[..]
Joepie..
[..]
Ff goede foto maken..Vraagje: geschoren of ongeschoren?..
[..]
Shiiiiiiiiiiit!..Niet toevallig in Roemond of omstreken?..
[..]
Ik hou er wel van om serieus genomen te worden..
Ochtend morgen?quote:Op woensdag 7 september 2011 01:10 schreef nattermann het volgende:
[..]
Trusten
Ik ga nog niet slapen. Niet moe en verveel me
quote:Op woensdag 7 september 2011 08:12 schreef maen het volgende:
ik ben zomaar door mijn goede voornemen om dit jaar geen colleges te missen heengeslapen...
ow ik heb best al wat gedaan vandaagquote:Op woensdag 7 september 2011 10:03 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dat was bij mij nooit echt een succes
Ja dat scheeltquote:Op woensdag 7 september 2011 10:08 schreef maen het volgende:
[..]
ow ik heb best al wat gedaan vandaag
mijn halve studie is zelfstudie dus went vanzelf.
dan moet je aan leuke dingen denken!quote:Op woensdag 7 september 2011 10:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vind dit geen leuke dag, hij schiet niet echt op.
Jij liever als ik.quote:Op woensdag 7 september 2011 10:33 schreef gianni61 het volgende:
zo krijgen we de dag wel om
1 uur wachten op een werkvergunning.
zometeen weer terug en de hele middag in de giftige dampen lopen
ach, je krijgt een meter mee die begint te piepen als er rotzooi in de lucht hangt. dan weet je dat je weg moet gaanquote:
Ja dat doe ikquote:Op woensdag 7 september 2011 10:30 schreef maen het volgende:
[..]
dan moet je aan leuke dingen denken!
Ik ookquote:Op woensdag 7 september 2011 10:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja dat doe ik![]()
Nu wil ik alleen ook leuke dingen doen
is je werk weer stom?quote:Op woensdag 7 september 2011 10:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja dat doe ik![]()
Nu wil ik alleen ook leuke dingen doen
maandag weer eens gaan praten om misschien ander werk te gaan doenquote:
ik niet, maar de laatste paar weken word ik ineens door meerdere detacheringsbureau's gebeld waar ik, toen ik nog werk zocht, geweest ben.quote:
Ik heb onmogelijk werk! Ik moet ergens sluitplaten inmaken, maar heb geen afmetingen of deurvleugel. Mijn rekenmachine heeft het ook begeven.. Achja dat gaat puzzelen wordenquote:
dat klinkt inderdaad stomquote:Op woensdag 7 september 2011 12:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb onmogelijk werk! Ik moet ergens sluitplaten inmaken, maar heb geen afmetingen of deurvleugel. Mijn rekenmachine heeft het ook begeven.. Achja dat gaat puzzelen worden
heb net al whisky gehadquote:
Hmm, hier in Geleen is het zo goed als windstil. En die deur, laten maken iddquote:Op donderdag 8 september 2011 01:23 schreef maen het volgende:
[..]
heb net al whisky gehad
maar het waait hier best hard, en mijn nieuwe brandwerende deur is niet tochtvrij dus helemaal suizen enzomaar even iets aan laten doen
nouja hoop dat de beheerder er iets aan wil doen. Meestal doet ie moeilijk, dus verwacht er niet te veel van...quote:Op donderdag 8 september 2011 01:30 schreef nattermann het volgende:
[..]
Hmm, hier in Geleen is het zo goed als windstil. En die deur, laten maken idd
Huurwoning? Of kamer?quote:Op donderdag 8 september 2011 01:34 schreef maen het volgende:
[..]
nouja hoop dat de beheerder er iets aan wil doen. Meestal doet ie moeilijk, dus verwacht er niet te veel van...
kamer in studentencomplex ja. Beheerder op zich is prima kerel, maar de stichting doet inderdaad om de kleinste dingen moeilijkquote:Op donderdag 8 september 2011 01:42 schreef nattermann het volgende:
[..]
Huurwoning? Of kamer?
Altijd boeven, die verhuurdersVolle huur vangen, maar iets laten maken ho maar.
brandwerende deur met tochtstripjes die binnen 10sec in de fik vliegenquote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 12:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
brandwerende deur met tochtstripjes die binnen 10sec in de fik vliegen
Dat stond inderdaad in de begeleidende brief dat tochtstrips niet mogen...quote:Op donderdag 8 september 2011 12:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
brandwerende deur met tochtstripjes die binnen 10sec in de fik vliegen
ist verboten!quote:
dat zeg ikquote:Op donderdag 8 september 2011 13:16 schreef maen het volgende:
[..]
Dat stond inderdaad in de begeleidende brief dat tochtstrips niet mogen...
jij deed niet toevallig bouwkunde he?quote:
Dan kon 'ie me mooi de boom in. Of de deuren tochtvrij maken, of tochtstripsquote:Op donderdag 8 september 2011 13:16 schreef maen het volgende:
[..]
Dat stond inderdaad in de begeleidende brief dat tochtstrips niet mogen...
quote:Op donderdag 8 september 2011 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij deed niet toevallig bouwkunde he?
Heeft de Gamma ook welquote:Op donderdag 8 september 2011 15:05 schreef gianni61 het volgende:
brandwerende tochtstrips mogen uiteraard wel
Dat stond er niet, maar dan ga ik daar wel eens naar op zoek. Helpt dat echt zoveel?quote:Op donderdag 8 september 2011 15:05 schreef gianni61 het volgende:
brandwerende tochtstrips mogen uiteraard wel
Als het goed gemonteerd is houd het de tocht echt tegen jaquote:Op donderdag 8 september 2011 15:39 schreef maen het volgende:
[..]
Dat stond er niet, maar dan ga ik daar wel eens naar op zoek. Helpt dat echt zoveel?
hmm ik ben benieuwdquote:Op donderdag 8 september 2011 15:41 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Als het goed gemonteerd is houd het de tocht echt tegen ja
kans bestaat dat ze er wel op gemonteerd mogen worden, maar dat jij dat gewoon niet mag.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:39 schreef maen het volgende:
[..]
Dat stond er niet, maar dan ga ik daar wel eens naar op zoek. Helpt dat echt zoveel?
ja het is goed met ze, erkend bedrijf betekent nog niet direct dat ze fatsoenlijk werk afleveren. Hebben laatst ook nieuwe afdelingsdeuren gekregen, maar die hadden ze zo afgesteld dat ze niet in het slot terugvielen.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kans bestaat dat ze er wel op gemonteerd mogen worden, maar dat jij dat gewoon niet mag.
om brandwerendheid te garanderen, montage door erkend bedrijf, certificaten, verzekering, bla bla bla.
toevallig gister nog met een levernacier aan de telefoon gehangen
WAKKER WORDEN OUWE RUKKER!quote:Op donderdag 8 september 2011 20:37 schreef Tism het volgende:
Ommffff.. ik ga heel ff op bed liggen, maken jullie mij over een uurtje wakker!?..
Zonder aardbeving was ook wel mooi geweest, in bed liggend merkte je het echt heel goed..fantasties..quote:Op donderdag 8 september 2011 21:14 schreef nattermann het volgende:
[..]
WAKKER WORDEN OUWE RUKKER!
Aardbeving? Iemand iets gevoeld?
Jij hebt hem gevoeld dus? Ik zit al ruim een uur op dezelfde plek en heb helemaal niets gevoeldquote:Op donderdag 8 september 2011 21:15 schreef Tism het volgende:
[..]
Zonder aardbeving was ook wel mooi geweest, in bed liggend merkte je het echt heel goed..fantasties..
Ja, was echt bizar, dacht meteen aan 1992, zelfde gevoel alleen dan iets minder indrukwekkend..quote:Op donderdag 8 september 2011 21:35 schreef nattermann het volgende:
[..]
Jij hebt hem gevoeld dus? Ik zit al ruim een uur op dezelfde plek en heb helemaal niets gevoeld
Ja, godverdomme wat is dit manquote:Op donderdag 8 september 2011 22:34 schreef Tism het volgende:
Iemand toevallig RTL5 aan het checken???..
Haahahaaaha!!! Focking GELEEEN!!! 100 kogel 1000 gewere!!!..quote:Op donderdag 8 september 2011 22:35 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ja, godverdomme wat is dit man
http://www.l1.nl/popups/m(...)_lsvideoId/1_5392548quote:Op donderdag 8 september 2011 22:53 schreef sproetjes het volgende:
ik heb echt helemaal niks meegekregen van die aardbeving
Echt een gevalletje royal sadness jaquote:Op donderdag 8 september 2011 22:38 schreef Tism het volgende:
[..]
Haahahaaaha!!! Focking GELEEEN!!! 100 kogel 1000 gewere!!!....
Dikke lip? Enne, nu al gevochten met een verdachtequote:Op donderdag 8 september 2011 22:53 schreef sproetjes het volgende:
ik heb echt helemaal niks meegekregen van die aardbeving
zo morgen nog 1 dagje werken, incl dikke lip, en dan weekend!!!
Jep, was goed te voelen in Venloquote:Op donderdag 8 september 2011 21:14 schreef nattermann het volgende:
[..]
WAKKER WORDEN OUWE RUKKER!
Aardbeving? Iemand iets gevoeld?
Godmiljaar waarom heeft iedereen het gevoeld behalve ikquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Jep, was goed te voelen in Venlo.
Joysa vroeg meteen of ik het ook merkte![]()
.
Hij was hier niet te missenquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:40 schreef nattermann het volgende:
[..]
Godmiljaar waarom heeft iedereen het gevoeld behalve ik
Die van '92 heb ik ook niet gevoeld, toen was ik nog een lief klein nattermenneke van 3
quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij was hier niet te missen. Mijn monitor bewoog minstens 1 cm op en neer
![]()
Ja hier ging laptopscherm ook wiebelenquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij was hier niet te missen. Mijn monitor bewoog minstens 1 cm op en neer
![]()
Die van 92 heb ik overigens ook niet gevoeld hoor, daar sliep ik als 6-jarig MennekePG dwars doorheen ook.
nee, zo erg misselijk was ik nou ook weer niet, had er gewoon ééntje teveel op..quote:
Dat zei je.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja hier ging laptopscherm ook wiebelen
Jaquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zei je.
Ging jij nou vanaf vandaag weer naar pluskut?
bekend fenomeenquote:Op vrijdag 9 september 2011 11:25 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Als het leuk werk was geweest had ik er wil zin in gehad hoormaja
die zitten me ook al weken te bellenquote:Op vrijdag 9 september 2011 11:53 schreef Ivo1986 het volgende:
Net weer gebeld door een werving/selectie bureautje dat ze misschien wat voor me hebben
Nee met mn vriendquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:18 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dikke lip? Enne, nu al gevochten met een verdachte?
Whisky op terrasquote:Op zondag 11 september 2011 01:12 schreef maen het volgende:
jeetje heeft heel Limburg andere dingen te doen ofzo?
sorry, paste niet meer in de auto..quote:Op zondag 11 september 2011 21:11 schreef Tism het volgende:
[..]
Neem die regenbuien ook ff mee dan?!..
Weinig slaap, de nodige whisky, gezelligheid, ja, dat kun je wel een goed weekend noemen.quote:
en ik maar wachten op die uitnodiging....quote:Op maandag 12 september 2011 08:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Weinig slaap, de nodige whisky, gezelligheid, ja, dat kun je wel een goed weekend noemen.
Helaas weer voorbij, dus weer onderweg naar braboland
zeg dat wel.quote:
Moet ik wel toegeven dat ik niet precies weet wat dat betekend...quote:Op maandag 12 september 2011 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zeg dat wel.
fabrizio verwoordde het zaterdagavond weer perfect: veergoan us begaaje!
en dat hebben we ook zeker gedaan
ik ben er inmiddels aan gewend dat ik van zondag op maandag vaak helemaal niet slaapquote:
gewoon de beest uithangen.quote:Op maandag 12 september 2011 09:00 schreef maen het volgende:
[..]
Moet ik wel toegeven dat ik niet precies weet wat dat betekend...
Altijd goede feestjesquote:Op maandag 12 september 2011 09:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon de beest uithangen.
zaterdagavond was dan ook wel een schandaal gezellig feest waarna meerdere mensen toch een behoorlijke kater hadden, of hun hele maaginhoud zijn kwijtgeraakt op weg naar huis
http://www.myvideo.be/watch/7974435quote:Op maandag 12 september 2011 09:00 schreef maen het volgende:
[..]
Moet ik wel toegeven dat ik niet precies weet wat dat betekend...
zo'n vermoeden had ik toch al welquote:Op maandag 12 september 2011 09:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon de beest uithangen.
zaterdagavond was dan ook wel een schandaal gezellig feest waarna meerdere mensen toch een behoorlijke kater hadden, of hun hele maaginhoud zijn kwijtgeraakt op weg naar huis
Alsof ik in college filmpjes kan bekijkenquote:Op maandag 12 september 2011 09:08 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Altijd goede feestjes
[..]
http://www.myvideo.be/watch/7974435
Voor vanavondquote:Op maandag 12 september 2011 09:11 schreef maen het volgende:
[..]
Alsof ik in college filmpjes kan bekijken
haha is goed.quote:Op maandag 12 september 2011 09:13 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Voor vanavond
Ik dacht trouwens dat begaaie ook wel een bekend woord was in de rest van het land
tot het weer 16:15 isquote:
In venlo iig wel.quote:Op maandag 12 september 2011 09:13 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Voor vanavond
Ik dacht trouwens dat begaaie ook wel een bekend woord was in de rest van het land
had dat ff eerder gezegt. dan had ik vrij gepakt.quote:Op maandag 12 september 2011 10:21 schreef vosss het volgende:
Heeft 1 van de Limburgers hier nog interesse in een kaartje voor de F1 demo van Jenson Button in Roggel vanmiddag? Ik heb nog enkele kaartjes over en die zijn gratis
Dat moest ook, want anders kreeg je geen brief thuis met code die je kon gebruiken om kaartjes te bestellen.quote:ik had gelezen dat je inwoner van de gemeente moest zijn om binnen te komen..
dat is dom, zeg maarquote:Op maandag 12 september 2011 15:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Vanmorgen ergens tussen gekomen met werken.. Viel wel mee.
Nu net dikke aluminium splinter erin en ook nog een diepbloed zeg ik je! Haal ik hem er meteen uit en nog meer bloed
Nu het gevoel alsof ik mijn pink mis.
pest die jongen niet zo.quote:
ik mag datquote:Op maandag 12 september 2011 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pest die jongen niet zo.
iedereen die met metaal werkt heeft wel us splinters
alleen als je hem straks een kusje geeft om het goed te makenquote:
kun je niks aan doen omdat die splinters overal rond zwerven. Ik nieuwe accu pakken en had ik hem hangen.quote:
ze vind het leuk om te plagenquote:Op maandag 12 september 2011 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pest die jongen niet zo.
iedereen die met metaal werkt heeft wel us splinters
vooruit dan, moet ie wel komen halenquote:Op maandag 12 september 2011 15:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen als je hem straks een kusje geeft om het goed te maken
quote:Op maandag 12 september 2011 15:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ze vind het leuk om te plagen
ok wou ik het nog over hebbenquote:Op maandag 12 september 2011 15:43 schreef maen het volgende:
[..]
vooruit dan, moet ie wel komen halen
uh ja dat is het probleem, ik heb echt heel weinig tijd over...quote:Op maandag 12 september 2011 15:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ok wou ik het nog over hebbenwanneer kan je ?
ja dat dacht ik al..quote:Op maandag 12 september 2011 16:00 schreef maen het volgende:
[..]
uh ja dat is het probleem, ik heb echt heel weinig tijd over...
ach er zijn van die momenten dat je niet liever wil dan even schelden. Maar midden in de nacht wordt dat niet echt gewaardeerd door mn huisgenoten dus vandaar.quote:
wat is het probleem dan?quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:26 schreef maen het volgende:
[..]
ach er zijn van die momenten dat je niet liever wil dan even schelden. Maar midden in de nacht wordt dat niet echt gewaardeerd door mn huisgenoten dus vandaar.
laat ik daar verder maar hier niet over uitbreiden...quote:
*komt wel goed, schatje*quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:31 schreef maen het volgende:
[..]
laat ik daar verder maar hier niet over uitbreiden...
na een nachtje slaap lijkt alles alweer beter
*glaasje toeschuiftquote:
ja, verdomme. nu heb ik ook zin in fristiquote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, verdomme. nu heb ik ook zin in fristi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |