koel storie broquote:Op zondag 4 september 2011 22:55 schreef coban het volgende:
[..]
Ja nou het was donker en ik wilde slapen maar er kwam een grote mug op mijn ipodlicht af en ik schrok en ik dacht oh zal wel hij gaat wel weg ik doe nooit muggen vermoorden namelijk en toen kwam hij weer en bijna in mijn shirt en toen werd ik boos en deed het licht aan en zag hem op het plafond en ik stond eronder met een boek en ik zei bismillah en was heel verdrietig en gooide het boek omhoog en rende weg het boek viel met een heleboel kabaal op de grond en ik keek omhoog en er zat een dode geplette mug aan het plafond ik vond het zo zielig he dit is de eerste keer dat ik een beestje met opzet heb vermoord ik voel me zo verschrikkelijk
Dat betekend in ieder geval dat speciaal onderwijs werkt! Er is nu, zeker op internet natuurlijk, niets van te merken.quote:Op zondag 4 september 2011 22:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vroeger was ik op sociaal gebied echt brak. Het is een wonder dat ik de diagnose autisme pas om mijn twaalfde kreeg. Maar gelukkig heb ik er nu, na 5 jaar speciaal onderwijs, weinig tot geen last meer van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
quote:Op zondag 4 september 2011 22:57 schreef Dalando het volgende:
Spouwerranger kijk ns goed, je staat helemaal niet op de lijst!Dalando wel 2x.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ż_(ツ)_/Ż
Muggen verdienen het om gedood te worden, varkens en schapen en koeien en kippen enzo niet want die zijn lief en doen niks.quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 22:57 schreef Dalando het volgende:
Spouwerranger kijk ns goed, je staat helemaal niet op de lijst!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor je tofheid
Who motivates the motivator?
Ben je nou niet bezorgd dat er een vlek op je plafond zit? Ik zou me daar zorgen om maken in plaats van om een insect waar er nog een paar miljard van zijn.quote:
Muggen zijn hartstikke liefquote:Op zondag 4 september 2011 22:58 schreef JApieman het volgende:
[..]
Muggen verdienen het om gedood te worden, varkens en schapen en koeien en kippen enzo niet want die zijn lief en doen niks.
Ja ik heb zelf ook op speciaal onderwijs gezeten en daardoor ben ik sociaal veel sterker geworden in de loop der tijd.quote:Op zondag 4 september 2011 22:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat betekend in ieder geval dat speciaal onderwijs werkt! Er is nu, zeker op internet natuurlijk, niets van te merken.
Ik denk dat als ik de test op mijn 10e had gedaan ik waarschijnlijk wel autistisch werd bevonden, dat kwam gewoon doordat ik werd gepest en een lage eigenwaarde had, wat dus eigenlijk niets te maken heeft met authisme.
NIKS VERHAAL. Echt gebeurdquote:Op zondag 4 september 2011 22:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
coban hahahahaha dat verhaal_!!!!
Ik moet wel toegeven dat mijn school kwalitatief zeer goed is vergeleken met andere speciale scholen, ik heb echt de raarste verhalen gehoord en de meeste speciale scholen voeren een beleid wat meestal lang niet zo succesvol is als het beleid van mijn school.quote:Op zondag 4 september 2011 22:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat betekend in ieder geval dat speciaal onderwijs werkt! Er is nu, zeker op internet natuurlijk, niets van te merken.
Ik denk dat als ik de test op mijn 10e had gedaan ik waarschijnlijk wel autistisch werd bevonden, dat kwam gewoon doordat ik werd gepest en een lage eigenwaarde had, wat dus eigenlijk niets te maken heeft met authisme.
Ik ben toch echt vrouwquote:Uw score op deze test is 17.
6254 deelnemers hebben deze test ingevuld.
Hoe ervaart iemand met autisme de wereld? Ontdek wat er gebeurt als je sociale brein niet goed werkt. Hoe is het als je geen lichaamstaal begrijpt en je zintuigen snel overprikkeld raken - alles over autisme
11-22 is een gemiddelde score
U hebt een gemiddelde score. De meeste vrouwen scoren rond de 15. De meeste mannen scoren rond de 17
Om een mug? Mijn record muggen dood slaan staat vanaf vorige zaterdag op 41quote:Op zondag 4 september 2011 22:59 schreef coban het volgende:
[..]
NIKS VERHAAL. Echt gebeurdik moest zelfs bijna huilen zo zielig
moordenaar die je bentquote:Op zondag 4 september 2011 22:59 schreef coban het volgende:
[..]
NIKS VERHAAL. Echt gebeurdik moest zelfs bijna huilen zo zielig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |