Maar ja... die is nog een week weg...quote:Op maandag 5 september 2011 14:03 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga wel gewoon met hetero Die hard kijken! En The Expendables! The A-team!!!
Misschien dat Yuri ook wel komt kijken!!!!
Mis je me al?quote:
Ned 3... geen SBS gelukkigquote:Op maandag 5 september 2011 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Begint dat vanaaf al op SBS6? Damn. Kan ik niet zienFriso meeting.
ik vond A-team film tenenkrommend slecht eigenlijkquote:Op maandag 5 september 2011 14:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind overigens niks mis met The Expandables en A-Team
Als je er niks van verwacht is het een leuk tijdverdrijfquote:Op maandag 5 september 2011 14:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
ik vond A-team film tenenkrommend slecht eigenlijk
Klinkt als sex met een Fok!erquote:Op maandag 5 september 2011 15:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je er niks van verwacht is het een leuk tijdverdrijf
Ik heb nog nooit seks met een Fok!er gehadquote:
Je spreekt uit ervaring?quote:
*denk* Ja eigenlijk wel. maar die kende ik voor Fok. Dat was al een ex toen ie voor het eerst op Fok kwam. (Prego)quote:
Kippeneieren tegenwoordig. Volgens mij.quote:Op maandag 5 september 2011 15:39 schreef Steve het volgende:
Erik, het is kippeneieren toch? Niet kippeëieren? Dat laatste staat steeds overal in de literatuur, en nu ben ik verward..
Gewoon "Het ei van een kip" typen, overal vanafquote:Op maandag 5 september 2011 15:39 schreef Steve het volgende:
Erik, het is kippeneieren toch? Niet kippeëieren? Dat laatste staat steeds overal in de literatuur, en nu ben ik verward..
quote:
Dat doe ik wel regelmatig als ik echt twijfel, gewoon de zin iets anders formuleren.quote:Op maandag 5 september 2011 15:42 schreef Ang3l het volgende:
Gewoon "Het ei van een kip" typen, overal vanaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |