Mijn godquote:Op zondag 4 september 2011 23:12 schreef Steve het volgende:
Ze verkleden hun kinderen ook graag.
Celebs en hun koters 27
Mja. Fuck de icequeen. Ik mis 'm gewoonquote:
Je hebt Australie al geannuleerd?quote:Op zondag 4 september 2011 23:13 schreef Ang3l het volgende:
Yay. Over precies een week heb ik weer brede armen om heen!
Ik mis 'm .......
Maar das toch juist mooi?quote:Op zondag 4 september 2011 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Fuck de icequeen. Ik mis 'm gewoon
Ja preciesquote:
Neem gewoon een hetero knuffel meequote:Op zondag 4 september 2011 23:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je hebt Australie al geannuleerd?
quote:Op zondag 4 september 2011 23:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je hebt Australie al geannuleerd?
quote:
Nee!!quote:
Neem 'm maar gewoon meequote:Op zondag 4 september 2011 23:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]nee. En dat ga ik ook niet doen. Voor degene die op vakantie gaat is t toch anders. Die heeft allemaal nieuwe indrukken en zo.
Ik heb toch echt wel eens zo'n vakantie gehad.... dat je bij alles denkt: "Tja allemaal leuk, maar het was leuker geweest alsquote:
Ik voelde hetquote:Op zondag 4 september 2011 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was gisterenavond echt bij TV om de hoek.
quote:
Aan wie?quote:Op zondag 4 september 2011 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l, ik denk dat je de titel ijskoningin beter kan overdragen aan iemand anders. De scepter smelt in je warme handpalmen.
Ben nog even aan het denken. Niet aan jou in ieder geval, jij bent veel te romantisch en warmbloedig.quote:
Zijn verzuurde mensen ook koud? Want dan heb ik 2 kandidaten...quote:Op zondag 4 september 2011 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ben nog even aan het denken. Niet aan jou in ieder geval, jij bent veel te romantisch en warmbloedig.
Ik pak alvast de popcorn uit de kastquote:Op zondag 4 september 2011 23:35 schreef Peter het volgende:
[..]
Zijn verzuurde mensen ook koud? Want dan heb ik 2 kandidaten...
Wiequote:Op zondag 4 september 2011 23:35 schreef Peter het volgende:
[..]
Zijn verzuurde mensen ook koud? Want dan heb ik 2 kandidaten...
Niet eens.. die postte nog wel eens wat knaps.. dus heeft hij een hartslag..quote:
Never. Ik dump hetero nog eerder!quote:Op zondag 4 september 2011 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l, ik denk dat je de titel ijskoningin beter kan overdragen aan iemand anders. De scepter smelt in je warme handpalmen.
Oh diequote:Op zondag 4 september 2011 23:38 schreef Peter het volgende:
[..]
Niet eens.. die postte nog wel eens wat knaps.. dus heeft hij een hartslag..
SAJ/Kug zijn nog veel zwartgalliger
Die laatste zijn bijna één.quote:Op zondag 4 september 2011 23:38 schreef Peter het volgende:
[..]
Niet eens.. die postte nog wel eens wat knaps.. dus heeft hij een hartslag..
SAJ/Kug zijn nog veel zwartgalliger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |