ik laat het m'n vader wel doen, als het fout gaat is het niet mijn foutquote:Op maandag 5 september 2011 18:44 schreef mschol het volgende:
[..]
wel de ventilator vast houden dan he
tenzij je em graag uit het lood blaast (A)
Duikfles is wel beetje veel van het goeie, dan vliegen mee die bladen eraf.quote:Op maandag 5 september 2011 18:42 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
heb ongeveer dezelfde laptop als m'n moeder en dat ging redelijk makkelijk dacht ik. Anders ff de duikfles van m'n vader pakken en blazen
!!!quote:
jaquote:Op maandag 5 september 2011 19:27 schreef MrEarcheese het volgende:
bevestigd
NPC's komen niet in 1.8, NPC villages wél.
iell gayyquote:
Sowieso..quote:
Whahahaha, ik lach me kapot hier..quote:
wow iddquote:Op maandag 5 september 2011 19:37 schreef MrEarcheese het volgende:
Leuk idee voor áls NPC in Minecraft komen, tekstballontjes zoals deze.
Klik hier voor reddit thread
[ afbeelding ]
Mensen die geilen op dat meisje van 14/15quote:
Ligt eraan hoe oud ze zelf zijn he?quote:Op maandag 5 september 2011 19:40 schreef benx het volgende:
[..]
Mensen die geilen op dat meisje van 14/15
quote:
quote:Op maandag 5 september 2011 19:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Whahahaha, ik lach me kapot hier..![]()
Ik mag dat, want ik ben ook 15 !quote:Op maandag 5 september 2011 19:40 schreef benx het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.
quote:Op maandag 5 september 2011 19:51 schreef gogosweden het volgende:
[..]
![]()
hoe dude hoe?!Cinema 4D, 3Dsmax, Photoshop !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: En verveling.
![]()
Zo wordt het net een versie van The Simsquote:Op maandag 5 september 2011 19:37 schreef MrEarcheese het volgende:
[ afbeelding ]
je hoeft niet in één keer 200 bar op je laptop te blazen hoorquote:Op maandag 5 september 2011 19:00 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Duikfles is wel beetje veel van het goeie, dan vliegen mee die bladen eraf.
Best leuk, Ook zeer goed uitgewerkt.quote:Op maandag 5 september 2011 19:37 schreef MrEarcheese het volgende:
[ afbeelding ]
omdat minecraft een indie game is. Het gaat nu steeds meer over naar een MMORPGquote:Op maandag 5 september 2011 21:27 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Best leuk, Ook zeer goed uitgewerkt.
Toch lijkt het me niet iets voor minecraft, weet niet waarom!
Indie betekend independent, maar dat weten veel mensen niet.quote:Op maandag 5 september 2011 21:38 schreef JaimyLee het volgende:
Ik heb nooit gesnapt wat een indie game is
ik ben 15quote:Op maandag 5 september 2011 19:40 schreef benx het volgende:
[..]
dankjequote:Op maandag 5 september 2011 21:40 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Indie betekend independent, maar dat weten veel mensen niet.
Daarom lach ik ook altijd mensen uit die zeggen dat ze alle 'indie' muziek leuk vinden en overtuigd ervan zijn dat het een legitime beschrijving van een muziekale stroming is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |