DE tering, nice !quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:16 schreef mschol het volgende:
crappy kwaliteit, maar hierbij een idee van welke sets ik heb staan en tevens wat ik aan oude lego heb liggen
Dat ruimteschip van Star Wars is echt vet!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:16 schreef mschol het volgende:
crappy kwaliteit, maar hierbij een idee van welke sets ik heb staan en tevens wat ik aan oude lego heb liggen
welke? de millenium falcon (grote grijze) of Imperial shuttle? (grote witte)quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:48 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Dat ruimteschip van Star Wars is echt vet!
Zal binnenkort eens beginnen met het in elkaar zetten van mijn collectie. Heb 4 50 liter vaten vol en alle bouwtekeningen van internet gedownload.
Dus het mag een lange strenge winter worden. Ik vermaak me wel bij de verwarming.
De Falconquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:08 schreef mschol het volgende:
[..]
welke? de millenium falcon (grote grijze) of Imperial shuttle? (grote witte)
ik ben bezig met de 7822 in elkaar aan het zetten nu ik weer wat lego terug heb ga ik eens oude modellen in ere herstellen ..
Hier 1 week, 30 uur ofzoquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:49 schreef mschol het volgende:
[..]
is ook erg tof, 3 weken (niet aan 1 stuk hoor) mee bezig geweest..
Super. Zit veel werk in maar resultaat mag er zijn.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:33 schreef mschol het volgende:
foto tijd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en het eerste oude model is ook af (ik was te lui om 4 stukjes te zoeken, die zijn inmiddels overigens al weer boven komen drijven)
[ afbeelding ]
dat is 100% origineel:quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:41 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Super. Zit veel werk in maar resultaat mag er zijn.
Maar dat oude treinstation? Is dat origineel? Ik meende dat het ooit een bouwvoorbeeld uit een legoboek was.
Ach, de nostalgiequote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:44 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is 100% origineel:
http://www.brickset.com/detail/?Set=7822-1
je ziet wel het verschil in afwerking en detail in die 30 jaar (nu t.o.v. 30 jaar terug dus)
ik gooi de vaten niet om, een deel is gesorteerd, en het andere deel zit in een grote "grabbel"ton, wat soms het zoeken wat moeilijk maaktquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:47 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Ach, de nostalgie![]()
Morgen weekend, ga ik de vaten ook eens omgooien
Kan alleen niet meer de bouwwerken maken met wegen-grondplaat. Die heb ik ooit uitgeleend aan iemand. Zal eens vragen of ie ze nog heeft.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ik gooi de vaten niet om, een deel is gesorteerd, en het andere deel zit in een grote "grabbel"ton, wat soms het zoeken wat moeilijk maakt
2de waar ik meebezig ben nu: de 6380-1 Emergency Treatment Center
anwb ?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:03 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Kan alleen niet meer de bouwwerken maken met wegen-grondplaat. Die heb ik ooit uitgeleend aan iemand. Zal eens vragen of ie ze nog heeft.
Heb nog een aantal speciale uitgaves, zoals de ANWB-garage en zo`n uitgave die je kon sparen bij de UNOX
Oh man ik wou dat ik weer 10 wasquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:17 schreef mschol het volgende:
[..]
anwb ?
en
unox ?
beide hebben we hier
Dat vind ik juist zo mooi aan die sets van vroeger: lekker simpel! Niet minder leuk though...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:44 schreef mschol het volgende:
je ziet wel het verschil in afwerking en detail in die 30 jaar (nu t.o.v. 30 jaar terug dus)
toen ik klaar was, had ik iets van: hijs eigenlijk helemaal niet "af" voor mijn gevoel
er is niks met de sets, alleen zie ik tegenwoordig liever meer detail (maarja ben dan ook verwend met o.a. dat straatje van modulaire huizen...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:46 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Dat vind ik juist zo mooi aan die sets van vroeger: lekker simpel! Niet minder leuk though...
Kreun... waarom duurt je jeugd maar zo kort???quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:17 schreef mschol het volgende:
[..]
anwb ?
en
unox ?
beide hebben we hier
he-le-maal mee eensquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:10 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Kreun... waarom duurt je jeugd maar zo kort???
Why....
Heb een aantal jaar geleden 4 dvd`s gedownload met bouwvoorbeelden van vroeger tot nu. Stonden op een ter ziele gegane Torrent-sitequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:30 schreef valek het volgende:
Waar kun je fatsoenlijke bouwhandleidingen downloaden die ook goed en duidelijk te printen zijn?
peeron?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:30 schreef valek het volgende:
Waar kun je fatsoenlijke bouwhandleidingen downloaden die ook goed en duidelijk te printen zijn?
Mijn jeugd is min of meer verpest maar nu beleef ik leuke dingen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:10 schreef Borizzz het volgende:
Kreun... waarom duurt je jeugd maar zo kort???
Why....
Heb ze gevonden. 1 voor 1 de afbeeldingen geplakt in Word en daarna een pdf van gemaakt. Ziet er goed uit. Maar het zou toch makkelijker moeten kunnen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:50 schreef mschol het volgende:
[..]
peeron?
die gescande handleidingen zijn vaak van prima kwaliteit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |