Je UI!quote:Op zondag 4 september 2011 21:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het schijnt, soms hoor, parttime
Berber?quote:Op zondag 4 september 2011 21:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mijn vader woonde ook in een berggebied vroeger
Liever een baggeruser dan een kutuser!quote:Op zondag 4 september 2011 21:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
http://dalando.nl/fok/baggeruser.php
Die
True, eigenlijk moet de TT aangepast worden.quote:Op zondag 4 september 2011 21:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Liever een baggeruser dan een kutuser!
Ik heb eens iets gezien dat mensen uit de grotere steden in Marokko neer kijken op berbers. Of herinner ik me dat verkeerd?quote:
Daar zit dan ook wel weer wat in.quote:Op zondag 4 september 2011 21:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
baggeraars worden vaak ook kut gevonden
Doe je even ene TRquote:Op zondag 4 september 2011 21:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
True, eigenlijk moet de TT aangepast worden.
Jouw UI!quote:Op zondag 4 september 2011 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat doe ik op die lijst![]()
Is de liefde over Dalando?
Zegt niets, ik heb zelfs op mail dat ik geen kutuser benquote:Op zondag 4 september 2011 21:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
baggeraars worden vaak ook kut gevonden
Ja geen wereldheerser dus nu moet ik op een andere manier aan mn geld zien te komenquote:
Niet per se, maar er komt heel soms nog weleens haat voor tussen Arabische Marokkanen en berbers idd.quote:Op zondag 4 september 2011 21:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb eens iets gezien dat mensen uit de grotere steden in Marokko neer kijken op berbers. Of herinner ik me dat verkeerd?
Ahhhh, dan mag je Stadhouder Patje wel bedienen heur, zonder rare handelingen natuurlijk, dan schop ik hem Verenigd Europa uitquote:Op zondag 4 september 2011 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja geen wereldheerser dus nu moet ik op een andere manier aan mn geld zien te komen
Ik wil de query alleen door laten gaan als de user bestaat, dus ik doe zoquote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | <?php if(stristr(file_get_contents('http://forum.fok.nl/user/profile/'. $_POST['usernaam']), 'Deze gebruiker bestaat niet') === FALSE){ // query } else { echo 'user bestaat niet';} ?> |
file_get_contents geeft toch ook geen string als output?quote:Op zondag 4 september 2011 21:44 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik wil de query alleen door laten gaan als de user bestaat, dus ik doe zo
[ code verwijderd ]
maar hij laat nogsteeds alles door
HIj deed raarquote:Op zondag 4 september 2011 21:45 schreef Spouwerranger het volgende:
Dalando, die site doet weer raar.
Jawel toch?quote:Op zondag 4 september 2011 21:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
file_get_contents geeft toch ook geen string als output?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |