GTA san andreas haten? dudequote:Op zondag 4 september 2011 17:05 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Paar dagen geleden San Andreas via Xbox Marketplace gekocht.
Ik dacht dat ik die matige graphics wel zou handlen, maar het viel toch teveel tegen.
Doei 12 euro.
Vond portal 2 lastiger dan deel 1quote:Op zondag 4 september 2011 17:10 schreef Lookbehind het volgende:
Portal 2: Veel te makkelijk en veel te kort.
Vroeger was het geniaal, maar nu kan ik die graphics en houterige bewegingen niet meer verdragen.quote:
heb t jaartje geleden ofzo nog gespeeld... blijft geniaalquote:Op zondag 4 september 2011 17:12 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Vroeger was het geniaal, maar nu kan ik die graphics en houterige bewegingen niet meer verdragen.
Dat dus.quote:
Die was ook niet bepaald boeiend ofzo...quote:Op zondag 4 september 2011 17:58 schreef HansvanOchten het volgende:
De laatste missie maakte wel e.e.a. goed voor homefront
Idem. Twee dagen gespeeld en helemaal door de inhoud heen en dan ook weinig uitdaging om online potjes te gaan spelen.Doodzonde want de game heeft toch echt wel wat speciaals.quote:Op maandag 5 september 2011 02:22 schreef Aron7120 het volgende:
Brink, had er zoveel van verwacht
Na matige reviews toch maar gekocht, opzich leuk, maar die graphicsen die lag
2 dagen gespeeld ofzo.
Mee eens, maar hij kon bij mij niets mis doen puur om het feit dat het een game van Barker is.quote:Op maandag 5 september 2011 02:52 schreef Mint_Clansell het volgende:
Clive Barker's Jericho. Vieze console port met kutbesturing, kutgraphics en kutpuzzels.
Alleen vehicle maps doenquote:Op maandag 5 september 2011 08:53 schreef nattermann het volgende:
Battlefield Bad Company 2. Wat een kutspel.
Die is ook leukquote:Op maandag 5 september 2011 08:57 schreef nattermann het volgende:
[..]
Heb hem geruild tegenJust Cause 2
Geweldige game, alleen is de gameplay net te repetief. Maar de sfeerquote:Op maandag 5 september 2011 07:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Assassins Creed. Alleen die ellenlange intro al.
Eens. Dat was echt eennafknapper. Desondanks wel in huisquote:Op maandag 5 september 2011 11:03 schreef SoldMayor het volgende:
Owja ik was Far Cry 2 vergeten.
Met die checkpoints en dat urenlange rijden..![]()
Dat had zo mooi spel KUNNEN zijn.
Dan toch die laatste neem ik aan, CoJ - The Cartel.quote:Miskopen die ik geruild het in de winkel
Call of Juarez - wat een bagger spel
Op de pc is moh een pareltje. maar op de console is die inderdaadquote:Op maandag 5 september 2011 02:48 schreef SoldMayor het volgende:
Red Dead Redemption noemen.![]()
![]()
Voor mij zijn dat:
Homefront
Medal of Honor 2010
Je beschrijft hier zo'n beetje elke Rockstar game.quote:...maar toen ik steeds verder in het spel kwam vond ik het steeds meer van hetzelfde worden...
Uhu, had hetzelfde ook met GTA IV. Hoewel ik die nog wel leuk vond.quote:Op maandag 5 september 2011 13:29 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Je beschrijft hier zo'n beetje elke Rockstar game.
Die zijn veeel toegankelijker gemaakt. Ik zou bijna zeggen helaas. Maar de flow van die spellen is veel beter dan 9x het standaard riedeltje afwerken...quote:Op maandag 5 september 2011 11:50 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Assassin's Creed, wat een suckage was dat zeg. Vervolgdelen niet meer geprobeerd omdat 1 zo verschrikkelijk slecht was.
Is nu ook niet leuk meer om in te komen.quote:Op maandag 5 september 2011 14:48 schreef nomar83 het volgende:
World of Warcraft. Drie keer geprobeerd, maar ik kan er niet inkomen.
quote:Op maandag 5 september 2011 13:29 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Je beschrijft hier zo'n beetje elke Rockstar game.
SP was beter.quote:Op maandag 5 september 2011 16:25 schreef Antilurker het volgende:
Crysis 2 voor de PS3, niemand speelt nog online
Eens met deze palingboerquote:Op maandag 5 september 2011 17:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
![]()
Rockstar Games is een van de weinige studios met echte goed games keer op keer.
Die viel mij ook zwaar tegen.quote:Op maandag 5 september 2011 16:19 schreef Dudemanguy het volgende:
Fable 3
De eerste 2 delen waren wel goed maat deel 3 was pure bagger.
Komt omdat je een meisje bent idd....quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:22 schreef Tante-Leen het volgende:
Gta4 voor xbox. Zal er wel aan liggen dat ik een meisje ben, maar ik kom maar nooit verder met dat kutspel en dan moet je steeds weer dezelfde stukjes spelen.![]()
Exact het omgekeerde. Alleen Metro 2033 (geweldig) heb ik de afgelopen jaar nog gespeeld, voor de rest staat hier alleen de Ps3 aan.quote:Op maandag 5 september 2011 23:47 schreef Waffle het volgende:
Mijn PS3. De 360 blijft me altijd meer trekken. Terwijl ik toch prima titels voor de ps3 heb...
Nee hoor, slechtste GTA by far wat my betreft. Ik kwam er ook totaal niet doorheen. Wel afgemaakt overigens.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:22 schreef Tante-Leen het volgende:
Gta4 voor xbox. Zal er wel aan liggen dat ik een meisje ben, maar ik kom maar nooit verder met dat kutspel en dan moet je steeds weer dezelfde stukjes spelen.![]()
Toen ik de demo van dat spel had gespeeld wist ik al dat het een faalspel was, waarschijnlijk hadden meer mensen datquote:Op maandag 5 september 2011 14:32 schreef DustPuppy het volgende:
Dat niemand 'm nog genoemd heeft:
Turning Point - Fall of Liberty: Leuke premise, ontzettend kutspel!
En Homefront was ook nogal sneu inderdaad. Veel te kort en kon me ook totaal niet boeien.
Ik heb dat dus op de PS3. Na 3 delen R&C op de PS2 wisten ze me op de ps3 niet te boeien, idem met Gran Turismo en God of War. Daarnaast trekt de controller me echt compleet niet. Na het spelen met de PS3 heb ik altijd last van mijn handen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:07 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Exact het omgekeerde. Alleen Metro 2033 (geweldig) heb ik de afgelopen jaar nog gespeeld, voor de rest staat hier alleen de Ps3 aan.
Om er meteen een titel aan toe te voegen: Halo Reach. Na tien minuten spelen wist ik weer waarom ik zo klaar was met Halo. Hetzelfde heb ik met Gears of War trouwens.
[..]
Nee hoor, slechtste GTA by far wat my betreft. Ik kwam er ook totaal niet doorheen. Wel afgemaakt overigens.
1 vond ik nog wel te doen, deel 2 vond ik ook wel kut eigenlijkquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:24 schreef RAVW het volgende:
Dat was Black and White verder zou ik het niet echt weten
Ik denk dat het cowboy gedoe gewoon niet in de smaak viel, mij boeide het ook niet echtquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:29 schreef LDS het volgende:
Apart dat veel mensen RDR noemen, ik heb hem helemaal kapot gespeeld.
Mijn miskoop is full season tales of monkey island op ps3. Op de pc had ik al sam and max season 3, en dat vond ik fantastisch. Wist ik veel dat de besturing op de ps3 zo kut was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |