Tassen zijn gewoon niet mijn dingquote:Op zondag 4 september 2011 16:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik geef m'n geld liever uit aan een tas dan aan extra eten. Ook weer goed voor m'n percentaaaaage.
Maar hij is mooi toch? Toch?
Nouja, ik vind van wel
RUILEN!quote:Op zondag 4 september 2011 16:28 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga sowieso al bijna elke week uit eten![]()
![]()
Ik zou 2 tassen uitzoeken, beetje rente enzoquote:Op zondag 4 september 2011 16:28 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Maarrrrr, ik krijg die tas van A. Dat scheeltIs mijn verlate verjaardagscadeau. Was dat niet het geval dan had ik ook moeten gaan kiezen tussen waar wel en niet mijn geld aan te spenderen
Ah, dat maakt de keuze alweer makkelijker.quote:Op zondag 4 september 2011 16:28 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Maarrrrr, ik krijg die tas van A. Dat scheeltIs mijn verlate verjaardagscadeau. Was dat niet het geval dan had ik ook moeten gaan kiezen tussen waar wel en niet mijn geld aan te spenderen
Kerel zoekenquote:Op zondag 4 september 2011 16:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, dat maakt de keuze alweer makkelijker.Je boft maar met zo'n A. Ik moet mijn verwennerijtjes zelf betalen. Al zal mijn restaurantweekentje met mijn ouders vast wel gesponsord worden.
![]()
Dat wil ik je niet aan doen. Vind je het gek dat ik zo aan het uitdijen ben?quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 16:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, dat maakt de keuze alweer makkelijker.Je boft maar met zo'n A. Ik moet mijn verwennerijtjes zelf betalen. Al zal mijn restaurantweekentje met mijn ouders vast wel gesponsord worden.
![]()
Ik hoop dat je restaurantweeketentje bedoelt?quote:Op zondag 4 september 2011 16:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Goeie tip! Nog niet aan gedacht!quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 16:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat wil ik je niet aan doen. Vind je het gek dat ik zo aan het uitdijen ben?
Hij moet z'n cadeau ook nog krijgen, en hij is een maand eerder jarig dan ik. We zijn allebei niet zo moeilijk wat dat betreft. Als er maar wat komtquote:Op zondag 4 september 2011 16:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou 2 tassen uitzoeken, beetje rente enzo
quote:Op zondag 4 september 2011 16:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb twee H&M tassen op dit moment *huil*
Ik eet 9 van de 10 keer alleen een hoofdgerecht, maar toch, je eet meer dan je thuis zou doen.quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 16:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hij moet z'n cadeau ook nog krijgen, en hij is een maand eerder jarig dan ik. We zijn allebei niet zo moeilijk wat dat betreft. Als er maar wat komt
quote:
Is Q bij je in de leer geweest Tombo?quote:Op zondag 4 september 2011 16:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hoop dat je restaurantweeketentje bedoelt?
Valentijn doen wij niet aanquote:Op zondag 4 september 2011 16:32 schreef Qwea het volgende:
[..]I feel ya.
Ik kreeg mijn valentijn cadeau pas een maand terug
NIet eens ook het toetje? En soep? Of carpaccio?quote:Op zondag 4 september 2011 16:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik eet 9 van de 10 keer alleen een hoofdgerecht, maar toch, je eet meer dan je thuis zou doen.
Soms wel eens, maar meestal niet!quote:Op zondag 4 september 2011 16:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
NIet eens ook het toetje? En soep? Of carpaccio?
Damnz, ik zou los gaan
Oh, dus nu moet jij volgend jaar ook iets doen zeker?quote:
Restaurantweekendje of Restaurantweek etentjequote:Op zondag 4 september 2011 16:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Is Q bij je in de leer geweest Tombo?![]()
Dawas een keimoeilijk woord waar zelfs ik scheel van ging kijken en waarmee de spellingscontrole niet mee kon omgaan.
Ik koop we een fles amarettoquote:Op zondag 4 september 2011 16:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, dus nu moet jij volgend jaar ook iets doen zeker?
wtf is skip bo"?quote:Op zondag 4 september 2011 16:34 schreef oh-oh het volgende:
Hoooooo, ik ga snel vaart achter de schoonmaakwerkzaamheden zetten, mn broertje komt straks skip bo spelen met zn vrienden
Q!quote:
Ik had hiervoor al een mooie gezien, maar die was inderdaad ook net wat te klein. Met pijn en moeite los gelaten, maar anders zou ik toch weer m'n H&M tas gaan gebruikenquote:Op zondag 4 september 2011 16:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn fijne H&M tas is stuk, dus nou heb ik laatst bij V&D een hele dure leren in de uitverkoop gekocht, was ie nog maar 50 euro, maar die is eigenlijk net te klein en dus niet zo fijn
![]()
Ik heb echt een la vol tassen, neem me elke keer voor om eens een grote shopper vol naar de kringloop te brengen maar kan het telkens niet over mn hart verkrijgen![]()
Toppunt is een rugzak die ik es in de UK kocht, jaaaaaaaren geleden, die destijds 80 pond of zo kostte en die ik nooit gebruik want ik haat rugzakken.
Maar hijs wel nog steeds heel cool![]()
Ik eet tegenwoordig alleen een voorgerecht (of 2 bij hele erge honger)quote:Op zondag 4 september 2011 16:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik eet 9 van de 10 keer alleen een hoofdgerecht, maar toch, je eet meer dan je thuis zou doen.
Een letter missen is iets anders dan een woord verneuken of ik wordt schrijvenquote:
truequote:Op zondag 4 september 2011 16:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Een letter missen is iets anders dan een woord verneuken of ik wordt schrijven
Ik zou wel voor optie 1 willen gaan.quote:Op zondag 4 september 2011 16:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Restaurantweekendje of Restaurantweek etentje
Tombo, dit speelt even niet in je voordeel nuquote:Op zondag 4 september 2011 16:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik eet tegenwoordig alleen een voorgerecht (of 2 bij hele erge honger)
Behalve bij Shabu dan.quote:Op zondag 4 september 2011 16:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik eet tegenwoordig alleen een voorgerecht (of 2 bij hele erge honger)
Jamaar die leuke kleine van mij, die heeft zo een leuk blauw panterprintstofje van binnenquote:Op zondag 4 september 2011 16:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik had hiervoor al een mooie gezien, maar die was inderdaad ook net wat te klein. Met pijn en moeite los gelaten, maar anders zou ik toch weer m'n H&M tas gaan gebruikenOh, en dat geen afstand kunnen doen heb ik met schoenen
Had je jouw schrijfselen van gisteravond al teruggelezen?quote:Op zondag 4 september 2011 16:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Een letter missen is iets anders dan een woord verneuken of ik wordt schrijven
Omdat ik het niet opkrijg idd, en omdat ik laatst gemerkt heb dat als ik WEL een hoofdgerecht neem ik de hele avond last van mn maag/darmen krijgquote:Op zondag 4 september 2011 16:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Tombo, dit speelt even niet in je voordeel nuVertel me alsjeblieft waarom jij geen hoofdgerecht bestelt. Dat je het niet helemaal op kunt, oké..
Kaartspel!quote:
Daar was tombo de enige die nog 2 rondes met me meedeedquote:
Schoon grit aan de voetjes.quote:Op zondag 4 september 2011 16:39 schreef Goodbye het volgende:
Fijn. Die kat van mij is de hele dag al buiten. Wanneer komt ze binnen? Als ze moet schijten![]()
Ik deed ook een ronde mee omdat jij mijn sushi met omelet had opgevreten.quote:Op zondag 4 september 2011 16:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Daar was tombo de enige die nog 2 rondes met me meedeed
Rijst is lichter verteerbaar denk ik, ik ben nogal dol op vleessssssssssssquote:Op zondag 4 september 2011 16:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Daar was tombo de enige die nog 2 rondes met me meedeed
quote:Op zondag 4 september 2011 16:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik deed ook een ronde mee omdat jij mijn sushi met omelet had opgevreten.![]()
Ik ook hoorquote:Op zondag 4 september 2011 16:50 schreef Goodbye het volgende:
Help me onthouden dat ik niet naast Cat ga zitten bij Shabu, ik eet gewoon wat er voor m'n neus staat. Of ik het nou besteld heb of niet
Dan mag je je aardig vol gaan proppen.quote:Op zondag 4 september 2011 16:50 schreef Goodbye het volgende:
Help me onthouden dat ik niet naast Cat ga zitten bij Shabu, ik eet gewoon wat er voor m'n neus staat. Of ik het nou besteld heb of niet
2,7,19, 22, 28, 41, 63, 67quote:Op zondag 4 september 2011 16:57 schreef Qwea het volgende:
1 X 50. Tosti ham en kaas (Broodjes)
1 X 18. Spare ribs naturel (Spare ribs)
+ Aardappelen
1 X 20. Spare ribs florida (Spare ribs)
+ Aardappelen
Beter bestellen de mensen die mijn eten willen de volgende ronde wat ik hadquote:Op zondag 4 september 2011 17:00 schreef Goodbye het volgende:
Maar dan bestel je het de volgende ronde toch?
Same herequote:Op zondag 4 september 2011 16:50 schreef Goodbye het volgende:
Die had ik al besteldquote:Op zondag 4 september 2011 17:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Beter bestellen de mensen die mijn eten willen de volgende ronde wat ik had
toch 67? En heb je die banaan nou ook?quote:Op zondag 4 september 2011 16:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
2,7,19, 22, 28, 41, 63, 67![]()
Dadelijk de katten te eten geven en dan ga ik afhalen.
Jij snapt hem.quote:Op zondag 4 september 2011 17:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Beter bestellen de mensen die mijn eten willen de volgende ronde wat ik had
quote:
Ja, toch.quote:Op zondag 4 september 2011 17:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
toch 67? En heb je die banaan nou ook?
Diner ziet erquote:Op zondag 4 september 2011 17:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Want bon!![]()
En het schijnt groot en lawaaierig te zijn en dan vallen we mooi niet op.
Ooh, ik was wel benieuwd ernaarquote:Op zondag 4 september 2011 17:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, toch.Mijn maag zei dat wat warms ook prima was. De banaan laat ik deze keer zitten.
Komt goed! De vorige keer riep iedereen wat ze wilde en Greys of Tombo maakten dan hetquote:Op zondag 4 september 2011 17:03 schreef Goodbye het volgende:
Nou is het wel ook altijd zo dat als ik daar heen ga, we gewoon wat aanstrepen. En niet zo van persoon 1 bestelt dit, persoon 2 bestelt dat. Ook niet handig, omdat je sommige dingen gewoon op 1 plateau krijgt
Rol een stuk banaan door rijst, doe er wat sesam op en klaar. Hell, ik zou deze zelfs thuis kunnen maken, ik heb alles in huis.quote:
De Appie is nog open.quote:
Te luiquote:
Die komkommershizzle.quote:Op zondag 4 september 2011 17:15 schreef Qwea het volgende:
ooh men, nu heb ik trek in die komkommer shizzle van shabu en in die aardappelkoekjes en lamsspiesjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja!quote:
Heb er vrijdag voor het eerst gegeten met mijn collega's. Het was wel lekker, maar nou niet zo dat ik denk: mocht dat maar iedere week. Thuis koken we anders en imo lekkerder.quote:
En ik had alleen een groen scherm net.quote:
Dan heb je vast oranje als achtergrond kleur. Want de mijne is lichtgroen.quote:
Ik ook nietquote:Op zondag 4 september 2011 18:17 schreef Greys het volgende:
Ik ook niet!
Nou zag ik net een tijd helemaal niks op FOK!, dus dit is al een vooruitgang
Ik dacht al dat ik hem kapot had gemaakt. En maar F5-en, PC aan en uit en PANIEK!quote:
same here. ik ben eigenlijk blij dat ik niet enige was.quote:Op zondag 4 september 2011 18:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik hem kapot had gemaakt. En maar F5-en, PC aan en uit en PANIEK!
Trial and error dus.quote:Op zondag 4 september 2011 18:25 schreef Qwea het volgende:
Spareribs besteld. Zowel de florida als de naturel. De florida "was wel te doen" maar dat was het dan ook wel. De naturel was enorm droog en er zat geen smaak aan. De aardappeltjes die erbij zaten waren slap! Te zout en ook helaas zat daar ook geen smaak aan. De salade was ook niet echt bijzonder. Ik had ook een tosti ham/kaas besteld. Blijkt dat je die op een pitabroodje krijgt. Zet dat er dan bij, dan is het in iedergeval duidelijk! Volgende keer maar gewoon afhalen bij Duinoord. Heb overigens gebeld en gezegd dat de naturel echt niet lekker was. Dus ik krijg 8,50 terug van de naturel spareribs en hun de ribs + aardappeltjes. Overigens helemaal mooi, de bezorger kwam later nog wel even het geld halen want hij kon niet wisselen. (ik had 50 euro) Niet mijn probleem natuurlijk. Dus uiteindelijk kon ik alsnog naar de bank.
Aldus mijn recentie
quote:
Als voorafje voor So you think.quote:Op zondag 4 september 2011 18:29 schreef Goodbye het volgende:
Oeh, op dit tijdstip is er al een foute film opStep up op RTL5 voor de liefhebbers!
Dat vind ik zo gruwelijk dat het aan horror grenst.quote:Op zondag 4 september 2011 18:34 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga dadelijk weer gefascineerd zitten gruwen bij de mini barbies die vanaf babyleeftijd aan missverkiezingen mee moeten doen.
http://www.shabushabu.nl/quote:Op zondag 4 september 2011 18:45 schreef Rewimo het volgende:
Ik weet helemaal niet waar ze zitten eigenlijk, ik roep dat nou wel zo enthousiast
Dank je welquote:Op zondag 4 september 2011 18:47 schreef Maarten-Pieter het volgende:
http://www.shabushabu.nl/
Amersfoort is het dichtst bij je in de buurt.
Ik opteer voor Boxmeerquote:Op zondag 4 september 2011 18:51 schreef indaha het volgende:
Er moet er een wat zuidelijker komen eigenlijk
Sushiweert komt aardig in de buurt vind ik. Zelfde concept, iets andere kaart.quote:Op zondag 4 september 2011 18:51 schreef indaha het volgende:
Mooi. Geregeldquote:
Den Bosch! Kunnen we eerst Lushen en dan Shabu-en.quote:
Dat zegt ze me nuquote:Op zondag 4 september 2011 18:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sushiweert komt aardig in de buurt vind ik. Zelfde concept, iets andere kaart.
Ik vind dat de locaties prima zijn hoorquote:Op zondag 4 september 2011 18:51 schreef indaha het volgende:
quote:Op zondag 4 september 2011 18:53 schreef indaha het volgende:
Dat zegt ze me nu, nadat ik stad en land afbel voor een Shabubon
Die hebben vast geen bonnen.quote:Op zondag 4 september 2011 18:53 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat zegt ze me nu, nadat ik stad en land afbel voor een Shabubon
Jij wil dat lekkers allemaal voor jezelf houden zeker, hebberdquote:Op zondag 4 september 2011 18:54 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik vind dat de locaties prima zijn hoor
Ik ookquote:Op zondag 4 september 2011 18:54 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik vind dat de locaties prima zijn hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Ik woon op 20 minuten fietsen van een Shabuquote:Op zondag 4 september 2011 18:55 schreef indaha het volgende:
[..]
Jij wil dat lekkers allemaal voor jezelf houden zeker, hebberd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Regel jij dan eens een zuidelijke meet, lok ze maar met vlaaiquote:Op zondag 4 september 2011 18:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die hebben vast geen bonnen.![]()
En er komt geen fokker deze kant uit om met me te Sushiweerten.Zie, het klinkt zelfs niet leuk!
Dan roepen ze dat ik de vlaai maar naar hen moet brengen.quote:Op zondag 4 september 2011 19:00 schreef indaha het volgende:
[..]
Regel jij dan eens een zuidelijke meet, lok ze maar met vlaai
quote:Op zondag 4 september 2011 19:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan roepen ze dat ik de vlaai maar naar hen moet brengen.Kittens werken beter.
Erg he?quote:Op zondag 4 september 2011 19:03 schreef Goodbye het volgende:
Omg, Cat, ik kijk voor het eerst dat tiara gedoe. Wat verschrikkelijk
Nou denk je , je hebt al vanaf 15 juli kittens in huis en heb je de Fokkers al gezienquote:Op zondag 4 september 2011 19:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan roepen ze dat ik de vlaai maar naar hen moet brengen.Kittens werken beter.
Ik kijk er niet meer naar, wat een verachtelijke moeders zijn datquote:Op zondag 4 september 2011 19:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Erg he?Deze is wel heel gruwelijk, van die zakenmoeders die hun kinderen uitbuiten. In vorige afleveringen was er nog iets meer lol en vielen de kids er meer incidenteel in.
De nieuwigheid gaat er vanaf denk ik.quote:Op zondag 4 september 2011 19:05 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou denk je , je hebt al vanaf 15 juli kittens in huis en heb jede Fokkers al gezien
Volgens mij eet die mijn kittens op.quote:Op zondag 4 september 2011 19:09 schreef indaha het volgende:
Ja tot vervelens toe, maar misschien kun je Qwea lokken met Limburgs bier
Joh! Vertel mij wat nieuws.quote:Op zondag 4 september 2011 19:11 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Weert, daar zit je dichter bij Brussel dan bij Amsterdam
Mijn achtergrond was groen.quote:Op zondag 4 september 2011 18:21 schreef GlowMouse het volgende:
Foutje met de templates in de header, vandaar dat hij wel nog mooi een grijze achtergrond toonde maar verder stopte met laden.
Das wel chill trouwensquote:Op zondag 4 september 2011 19:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Joh! Vertel mij wat nieuws.![]()
Ik heb heel veel buitenland dichtbij.
Dat heb je zelf ingesteld, grapjas. De mijne was paarsquote:Op zondag 4 september 2011 19:14 schreef Cat22 het volgende:
Over de PANIEK van net:
[..]
Mijn achtergrond was groen.
Dat weet ik.quote:Op zondag 4 september 2011 19:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat heb je zelf ingesteld, grapjas. De mijne was paars
Dan kun je je gehaktballen beter platdrukken na het maken, zodat je een soort burgervorm krijgt. Dat bakt een stuk makkelijker, omdat ze dunner zijn en bovendien krijg je ze dan wel mooi rondom bruinquote:Op zondag 4 september 2011 19:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben gehaktballetjes met ananas en cocos aan het maken, ik haat gehaktballen maken, ik krijg die krengen nooit rondom mooi egaal bruin![]()
Ik ga ook ff die kindjes checken, toen wij in de states waren was er ook zo een pagant wedstrijd in het hotel waar we bij aankomst zaten.
En mn zusje en ik stampten daar tussendoor in onze korte broekjes en hippy shirtjes, al die moeders keken zeer afkeurend naar ons , en wij naar hun
En zijn ze sneller klaar, ik heb zelfs zo'n hamburgermaker van tupperwarequote:Op zondag 4 september 2011 19:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan kun je je gehaktballen beter platdrukken na het maken, zodat je een soort burgervorm krijgt. Dat bakt een stuk makkelijker, omdat ze dunner zijn en bovendien krijg je ze dan wel mooi rondom bruin
Wat een pukkiequote:Op zondag 4 september 2011 19:39 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ]
Schone slaper op mijn opgetrokken knieën.
Ook een voordeel jaquote:Op zondag 4 september 2011 19:39 schreef Maes het volgende:
En zijn ze sneller klaar, ik heb zelfs zo'n hamburgermaker van tupperware
Die kunnen ook overal slapenquote:Op zondag 4 september 2011 19:39 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat d'n jouwen.quote:
Ik wil best sushi meeten in weert. Maar ik hou niet van vis dus dat is niet zo'n succes denk ikquote:Op zondag 4 september 2011 18:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die hebben vast geen bonnen.![]()
En er komt geen fokker deze kant uit om met me te Sushiweerten.Zie, het klinkt zelfs niet leuk!
Ja dacht ik al te zien,quote:Op zondag 4 september 2011 19:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat d'n jouwen.Die klimt volgens mij nog het liefste van allemaal bij of op me.
Of het nu comfortabel is of niet.
Ze hebben volgens mij ook vleesdingetjes hoor, ik hou ook niet van alle vis.quote:Op zondag 4 september 2011 19:42 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik wil best sushi meeten in weert. Maar ik hou niet van vis dus dat is niet zo'n succes denk ik
De koude sushi is wel voornamelijk vis. Als je daar echt niet van houdt kun je beter naar een 'gewone' japanner gaan denk ik. Heb je meer keuze in warme vleesgerechten.quote:Op zondag 4 september 2011 19:47 schreef indaha het volgende:
[..]
Ze hebben volgens mij ook vleesdingetjes hoor, ik hou ook niet van alle vis.
Hm, dat weet ik niet. Shabu heeft zoveel vlees. Kip, biefblokjes, lamsrack, lamsspiesjes, biefrolletjes, t-bone steakje, eendenborst, echt heel veel vind ik. En een gewone Japanner is vaak veel duurderquote:Op zondag 4 september 2011 19:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De koude sushi is wel voornamelijk vis. Als je daar echt niet van houdt kun je beter naar een 'gewone' japanner gaan denk ik. Heb je meer keuze in warme vleesgerechten.
Dan kan een wokrestaurant nogquote:Op zondag 4 september 2011 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm, dat weet ik niet. Shabu heeft zoveel vlees. Kip, biefblokjes, lamsrack, lamsspiesjes, biefrolletjes, t-bone steakje, eendenborst, echt heel veel vind ik. En een gewone Japanner is vaak veel duurder
Ze hebben veel keuze, maar als je niet van vis houdt kun je de halve kaart al overslaan. Qua prijs kon je best gelijk hebben. Iets als Teppan Yaki zal een stuk duurder zijn.quote:Op zondag 4 september 2011 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm, dat weet ik niet. Shabu heeft zoveel vlees. Kip, biefblokjes, lamsrack, lamsspiesjes, biefrolletjes, t-bone steakje, eendenborst, echt heel veel vind ik. En een gewone Japanner is vaak veel duurder
Maar da's bij 'de gewone Japanner' dus ook, dat je dan de halve kaart kunt overslaan, zo bedoelde ikquote:Op zondag 4 september 2011 19:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze hebben veel keuze, maar als je niet van vis houdt kun je de halve kaart al overslaan. Qua prijs kon je best gelijk hebben. Iets als Teppan Yaki zal een stuk duurder zijn.
Ach, so. Kittens op en om me heen belemmeren mijn denkvermogen.quote:Op zondag 4 september 2011 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar da's bij 'de gewone Japanner' dus ook, dat je dan de halve kaart kunt overslaan, zo bedoelde ikEn die zijn vaak duurder. Dus als je het een keer wilt proberen, kan je beter iets als Shabu eerst proberen alvorens je echt gaat Japanneren.
Teppan Yaki a la carte hoeft nog niet eens zo heel duur te zijn. Niet veel meer dan een all-you-can-eat sushibuffet.quote:Op zondag 4 september 2011 19:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze hebben veel keuze, maar als je niet van vis houdt kun je de halve kaart al overslaan. Qua prijs kon je best gelijk hebben. Iets als Teppan Yaki zal een stuk duurder zijn.
Ik heb deze in de bios gezien. Dit hele voorstukje met die noot was er op en daar wordt dus niet in gesproken. Begon de eerste te praten, was het ineens in het Nederlands, terwijl we toch echt kaartjes hadden voor de Engelse.quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Biet ligt te grommen naar die piepgeluiden![]()
Waar is die andere punt appeltaart gebleven, dan?quote:Op zondag 4 september 2011 20:03 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb zin in iets zoetsGelukkig heb ik niks
![]()
Dus nu een Nespresso met een drupje amarettosiroop
quote:Op zondag 4 september 2011 20:04 schreef Goodbye het volgende:
Waar is die andere punt appeltaart gebleven, dan?
En?quote:Op zondag 4 september 2011 20:01 schreef Greys het volgende:
Zou Tombo al klappen hebben uitgedeeld inmiddels?
Even whatsappen. Als dat lukt tenminste
Weekend.quote:Op zondag 4 september 2011 20:07 schreef Greys het volgende:
Als ik nu vijf minuten in de auto zou gaan zitten om een softijsje te halen, is dat dan 'junken-gedrag'?
S vindt van wel![]()
Ik noem dat geen junk-gedrag, maar gewoon 'he... gezellig'...
Ik heb gevraagd of het nog gaatquote:
quote:
Bohhhh!!! Dat pluizige lijffiequote:Op zondag 4 september 2011 19:39 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ]
Agossiequote:Op zondag 4 september 2011 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb gevraagd of het nog gaat
2 vinkjes, dus ze leest het vast zo.
Maar naar anderen krijg ik maar 1 vinkje de hele tijd
Ik ook. Da's ons probleemquote:Op zondag 4 september 2011 20:07 schreef Greys het volgende:
Als ik nu vijf minuten in de auto zou gaan zitten om een softijsje te halen, is dat dan 'junken-gedrag'?
S vindt van wel![]()
Ik noem dat geen junk-gedrag, maar gewoon 'he... gezellig'...
Kan natuurlijk dat hun telefoon uitstaat of ze geen (goede) verbinding hebben.quote:Op zondag 4 september 2011 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb gevraagd of het nog gaat
2 vinkjes, dus ze leest het vast zo.
Maar naar anderen krijg ik maar 1 vinkje de hele tijd
Terecht! Hij was lekkerquote:
quote:
Nou, bij 2 mensen die ik whatsappte zag ik ze wel gewoon op 'online' staan/komen, maar bleef het toch staan op 1 vinkje. Da's toch raarquote:Op zondag 4 september 2011 20:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan natuurlijk dat hun telefoon uitstaat of ze geen (goede) verbinding hebben.
1 vinkje = succesvol afgeleverd op de WA servert
2 vinkjes = afgeleverd bij de geadresseerde
je moet je pas zorgen maken als de hele tijd dat irritante klokje blijft staan
Als je toevallig een ijsje tegenkomt is het geen junkgedragquote:Op zondag 4 september 2011 20:09 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
Maar als ik eens in de 4 maanden een ijsje eet is het veel ofzo
Hoe kan dat nou junkgedrag zijn.
Meer het er speciaal heen rijden, denk ik. Ik heb geen auto, dat scheeltquote:Op zondag 4 september 2011 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar als ik eens in de 4 maanden een ijsje eet is het veel ofzo
Hoe kan dat nou junkgedrag zijn.
NIETUSquote:Op zondag 4 september 2011 20:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als je toevallig een ijsje tegenkomt is het geen junkgedrag
Als je ervoor gaat rijden wel
Ja fuck it, ik gaquote:Op zondag 4 september 2011 20:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Meer het er speciaal heen rijden, denk ik. Ik heb geen auto, dat scheelt![]()
Gewoon een ijsje gaan halen als je zin hebt
Ze hebben je geblockedquote:Op zondag 4 september 2011 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, bij 2 mensen die ik whatsappte zag ik ze wel gewoon op 'online' staan/komen, maar bleef het toch staan op 1 vinkje. Da's toch raar
Zie je wel. Typische junktaalquote:
Vandaag nog naar de havendagen gaan kijken?quote:Op zondag 4 september 2011 20:15 schreef Maes het volgende:
Ik heb vanmiddag nog een ijsje opbij de IJssalon op de meent, echt heeeerlijk
![]()
stracciatella en aardbeien met een beetje slagroom, mmmmmmmmmmmjammie!
Ik heb nog wel een paar mariakaakjes in de kast liggen, is dat ook goed?quote:Op zondag 4 september 2011 20:27 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Zelfgemaakte chocolatechipcookies maar dan met M&Ms
Ja hoor Rogerquote:Op zondag 4 september 2011 20:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paar mariakaakjes in de kast liggen, is dat ook goed?
Ah, gelukkigquote:
quote:Op zondag 4 september 2011 20:26 schreef indaha het volgende:
F_r zijn je knieen en blauwe plekken weer genezen?
Dus je hebt al bericht terug?quote:
Onomnomnomnom!quote:Op zondag 4 september 2011 20:41 schreef Greys het volgende:
Zooo een bolletje chocoladeijs, eentje vanille en eentje banaan.
Slagroom.
In een bekertje. En een los koekhoorntje.
DUSSSSSSSSSSSSSS
Nee nog steeds maar 1 vinkje.quote:
Nee gelukkig nietquote:
Gewenst of ongewenst?quote:
Ik ben gelukkig nog nooit ongewenst bepoteld.quote:
Nee hoor, dat kan echt nietquote:Op zondag 4 september 2011 20:50 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
[..]
tijdens het drijven in het water?
nee, maar ik wil naar huis ookquote:Op zondag 4 september 2011 20:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewenst of ongewenst?
En fijn TomboMaar ook niet snel weg gaan haasten om zo'n vent lijkt me. Hij moet zich schamen, niet jij
Serieus?quote:Op zondag 4 september 2011 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, dat kan echt niet
Dit was een lolbroek die 's middags al in het restaurant de wijnkaart niet kon lezen, ik vroeg of ik het even voor moest lezen voor hem. Dat vond ie kennelijk leuk en daarna dacht ie vast dat we best friends waren, want uren later liep hij langs me en sloeg ie me op mijn kont.
Blote kont, dus
Maar dat is even rechtgezet en daarna was ie zo mak als een lammetje
Ze is daar op haar plaats, dus een goed besluit geweest van jouquote:Op zondag 4 september 2011 20:50 schreef _Multiply86_ het volgende:
Kreeg weer een mailtje over Juno, ze speelt gewoon met tennisballenZe pakte zo de bal af
![]()
Hier heeft ze nog nooit een speeltje aangeraakt
Personeelquote:Op zondag 4 september 2011 20:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Zelf wat van gezegd of werd hij door het personeel in z'n kraag gegrepen?
Officieus was ook beter, imo.quote:Op zondag 4 september 2011 20:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Personeel
Ik vond dat ze het officieel moest melden
Maar ze deed het officieus
Nou ja zeg!quote:Op zondag 4 september 2011 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, dat kan echt niet
Dit was een lolbroek die 's middags al in het restaurant de wijnkaart niet kon lezen, ik vroeg of ik het even voor moest lezen voor hem. Dat vond ie kennelijk leuk en daarna dacht ie vast dat we best friends waren, want uren later liep hij langs me en sloeg ie me op mijn kont.
Blote kont, dus
Maar dat is even rechtgezet en daarna was ie zo mak als een lammetje
Ja ben er ook blij mee. Hier zijn ze gewoon heel anders qua karakter..daar past een Peruaantje beter bij.quote:Op zondag 4 september 2011 20:54 schreef indaha het volgende:
[..]
Ze is daar op haar plaats, dus een goed besluit geweest van jou
Serieus jaquote:Op zondag 4 september 2011 20:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Zelf wat van gezegd of werd hij door het personeel in z'n kraag gegrepen?
O die is idd leukquote:Op zondag 4 september 2011 21:01 schreef Bamba het volgende:
[ afbeelding ]
Multi, heet dit hondje Bolboretta? (o.i.d.). Daar ben ik zo verliefd op, maar ik mag nog niet
![]()
Wat een leuke hondjes zitten ertussen
Ja ze pikken dat niet hoor, in een sauna. Anders worden de bezoekers weggejaagd door zo iemandquote:Op zondag 4 september 2011 21:02 schreef indaha het volgende:
Ja goed dat ingegrepen werd, hoe komt zo'n vent erbij
Ik denk dat zijn vriendin hem later ook nog wel even terecht gewezen heeft, want die was er bij toen hij op zijn lazer kreeg en niet toen hij op mijn kont sloegquote:Op zondag 4 september 2011 21:03 schreef Bamba het volgende:
Greys, wat een engerd. Heel goed dat ze hem terecht hebben gewezen
Idd, zoals je zegt in een kroeg is het ook niet echt not done, maar dan heb je tenminste nog kleren aan..quote:Op zondag 4 september 2011 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ze pikken dat niet hoor, in een sauna. Anders worden de bezoekers weggejaagd door zo iemand
Had hij nog zijn excuus aangeboden eigenlijk?quote:Op zondag 4 september 2011 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn vriendin hem later ook nog wel even terecht gewezen heeft, want die was er bij toen hij op zijn lazer kreeg en niet toen hij op mijn kont sloeg
quote:Op zondag 4 september 2011 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn vriendin hem later ook nog wel even terecht gewezen heeft, want die was er bij toen hij op zijn lazer kreeg en niet toen hij op mijn kont sloeg
quote:Op zondag 4 september 2011 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij en Gb waren heel resoluut iddquote:Op zondag 4 september 2011 21:05 schreef tombolafan het volgende:
Ja nee, officieus was ook prima, maar gemeld moest het worden iig
Wel sodemieterquote:Op zondag 4 september 2011 20:41 schreef Greys het volgende:
Zooo een bolletje chocoladeijs, eentje vanille en eentje banaan.
Slagroom.
In een bekertje. En een los koekhoorntje.
DUSSSSSSSSSSSSSS
Nee. Hij was wel poeslief tegen me (zijn vriendin ook) toen ik in de kleedkamer met ze zat later. Gingen keurig voor me aan de kant en deden gewoon normaal.quote:Op zondag 4 september 2011 21:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Had hij nog zijn excuus aangeboden eigenlijk?
Ja klopt, die is zo miniiii.. ik dacht dat ze veel groter was. Zon lief hondjequote:Op zondag 4 september 2011 21:01 schreef Bamba het volgende:
[ afbeelding ]
Multi, heet dit hondje Bolboretta? (o.i.d.). Daar ben ik zo verliefd op, maar ik mag nog niet
![]()
Wat een leuke hondjes zitten ertussen
Nee joh, daar verlaag ik me niet toequote:Op zondag 4 september 2011 21:06 schreef sararaats het volgende:
Greys, je had terug moeten meppen en dan recht in z'n ballen.
Nice!quote:Op zondag 4 september 2011 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Zal ik de volgende keer eentje voor je meenemen?quote:Op zondag 4 september 2011 21:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wel sodemieter
Waarom ik niet
Hi Bamba![]()
da's ook wel okquote:Op zondag 4 september 2011 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh, daar verlaag ik me niet toe
Ik liet het lekker door een ander opknappen
Gelukkig hebben wij geen ijstent in de buurt, want ik ben een ijs-junkquote:Op zondag 4 september 2011 21:07 schreef Greys het volgende:
Zal ik de volgende keer eentje voor je meenemen?
(Zit er een ijstent bij je in de buurt?)
Ohquote:Op zondag 4 september 2011 21:07 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja klopt, die is zo miniiii.. ik dacht dat ze veel groter was. Zon lief hondje
Oeh dan regel ik wel een koelbox ofzoquote:Op zondag 4 september 2011 21:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij geen ijstent in de buurt, want ik ben een ijs-junkEcht, ik kan overal (redelijk goed) vanaf blijven (koffie, melk en shaggies blijven lastig), maar ijs....
Egwelquote:Op zondag 4 september 2011 21:09 schreef Greys het volgende:
Oeh dan regel ik wel een koelbox ofzo
Ben je vrijdag thuis?
Leukquote:
quote:
Ben je gestopt?quote:Op zondag 4 september 2011 21:09 schreef ElisaB het volgende:
Gelukkig hebben wij geen ijstent in de buurt, want ik ben een ijs-junkEcht, ik kan overal (redelijk goed) vanaf blijven (koffie, melk en shaggies blijven lastig), maar ijs....
Ja en alleen maar omdat ik aardig was geweest 's middags toen zijn armen niet lang genoeg waren om de menukaart te lezenquote:Op zondag 4 september 2011 21:16 schreef Oognip het volgende:
En wat een enge gast, Greys! Hoe durft ieen dat ook nog terwijl hij met zijn vriendin naar de sauna ging... Ik zou ook behoorlijk flabbergasted zijn
Creep nog op de baan?quote:Op zondag 4 september 2011 21:18 schreef tombolafan het volgende:
Zooooooooooooooo, ik ga over 5 minuten naar huis
Dat aardig zijn wordt meteen afgestraft op deze manierquote:Op zondag 4 september 2011 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en alleen maar omdat ik aardig was geweest 's middags toen zijn armen niet lang genoeg waren om de menukaart te lezenKennelijk is aardig zijn meteen een uitnodiging bij dat soort types.
nee, nu erafquote:
Snel naar huis dan!quote:
Kan me heel goed voorstellen dat je daar heel emotioneel van wordquote:Op zondag 4 september 2011 21:16 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
![]()
er zaten nog 3 andere pups in zon puppyren bij haar..en die waren allemaal heel druk en zij was veel rustiger.. Het is wel mooi om bij zon aankomst te zijn, ik kan daar wel emo van worden![]()
Paar van die hondjes komen ook uit een asiel wat alleen een vies veld was waar ze aan de ketting lagen altijd.. en dan gelijk zo lief tegen iedereen
* van handen duwtquote:Op zondag 4 september 2011 21:22 schreef Bamba het volgende:
Kan me heel goed voorstellen dat je daar heel emotioneel van word. Vind het een hele goede stichting. En verbaas me ook dat ze nog steeds niet gereserveerd is
. *op handen zit*
Ja, ik g NUquote:
Jammerquote:
Will doquote:
Komt nog wel, want ik wil het wel graagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |