Tassen zijn gewoon niet mijn dingquote:Op zondag 4 september 2011 16:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik geef m'n geld liever uit aan een tas dan aan extra eten. Ook weer goed voor m'n percentaaaaage.
Maar hij is mooi toch? Toch?
Nouja, ik vind van wel
RUILEN!quote:Op zondag 4 september 2011 16:28 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga sowieso al bijna elke week uit eten![]()
![]()
Ik zou 2 tassen uitzoeken, beetje rente enzoquote:Op zondag 4 september 2011 16:28 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Maarrrrr, ik krijg die tas van A. Dat scheeltIs mijn verlate verjaardagscadeau. Was dat niet het geval dan had ik ook moeten gaan kiezen tussen waar wel en niet mijn geld aan te spenderen
Ah, dat maakt de keuze alweer makkelijker.quote:Op zondag 4 september 2011 16:28 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Maarrrrr, ik krijg die tas van A. Dat scheeltIs mijn verlate verjaardagscadeau. Was dat niet het geval dan had ik ook moeten gaan kiezen tussen waar wel en niet mijn geld aan te spenderen
Kerel zoekenquote:Op zondag 4 september 2011 16:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, dat maakt de keuze alweer makkelijker.Je boft maar met zo'n A. Ik moet mijn verwennerijtjes zelf betalen. Al zal mijn restaurantweekentje met mijn ouders vast wel gesponsord worden.
![]()
Dat wil ik je niet aan doen. Vind je het gek dat ik zo aan het uitdijen ben?quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 16:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, dat maakt de keuze alweer makkelijker.Je boft maar met zo'n A. Ik moet mijn verwennerijtjes zelf betalen. Al zal mijn restaurantweekentje met mijn ouders vast wel gesponsord worden.
![]()
Ik hoop dat je restaurantweeketentje bedoelt?quote:Op zondag 4 september 2011 16:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Goeie tip! Nog niet aan gedacht!quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 16:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat wil ik je niet aan doen. Vind je het gek dat ik zo aan het uitdijen ben?
Hij moet z'n cadeau ook nog krijgen, en hij is een maand eerder jarig dan ik. We zijn allebei niet zo moeilijk wat dat betreft. Als er maar wat komtquote:Op zondag 4 september 2011 16:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou 2 tassen uitzoeken, beetje rente enzo
quote:Op zondag 4 september 2011 16:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb twee H&M tassen op dit moment *huil*
Ik eet 9 van de 10 keer alleen een hoofdgerecht, maar toch, je eet meer dan je thuis zou doen.quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 16:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hij moet z'n cadeau ook nog krijgen, en hij is een maand eerder jarig dan ik. We zijn allebei niet zo moeilijk wat dat betreft. Als er maar wat komt
quote:
Is Q bij je in de leer geweest Tombo?quote:Op zondag 4 september 2011 16:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hoop dat je restaurantweeketentje bedoelt?
Valentijn doen wij niet aanquote:Op zondag 4 september 2011 16:32 schreef Qwea het volgende:
[..]I feel ya.
Ik kreeg mijn valentijn cadeau pas een maand terug
NIet eens ook het toetje? En soep? Of carpaccio?quote:Op zondag 4 september 2011 16:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik eet 9 van de 10 keer alleen een hoofdgerecht, maar toch, je eet meer dan je thuis zou doen.
Soms wel eens, maar meestal niet!quote:Op zondag 4 september 2011 16:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
NIet eens ook het toetje? En soep? Of carpaccio?
Damnz, ik zou los gaan
Oh, dus nu moet jij volgend jaar ook iets doen zeker?quote:
Restaurantweekendje of Restaurantweek etentjequote:Op zondag 4 september 2011 16:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Is Q bij je in de leer geweest Tombo?![]()
Dawas een keimoeilijk woord waar zelfs ik scheel van ging kijken en waarmee de spellingscontrole niet mee kon omgaan.
Ik koop we een fles amarettoquote:Op zondag 4 september 2011 16:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, dus nu moet jij volgend jaar ook iets doen zeker?
wtf is skip bo"?quote:Op zondag 4 september 2011 16:34 schreef oh-oh het volgende:
Hoooooo, ik ga snel vaart achter de schoonmaakwerkzaamheden zetten, mn broertje komt straks skip bo spelen met zn vrienden
Q!quote:
Ik had hiervoor al een mooie gezien, maar die was inderdaad ook net wat te klein. Met pijn en moeite los gelaten, maar anders zou ik toch weer m'n H&M tas gaan gebruikenquote:Op zondag 4 september 2011 16:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn fijne H&M tas is stuk, dus nou heb ik laatst bij V&D een hele dure leren in de uitverkoop gekocht, was ie nog maar 50 euro, maar die is eigenlijk net te klein en dus niet zo fijn
![]()
Ik heb echt een la vol tassen, neem me elke keer voor om eens een grote shopper vol naar de kringloop te brengen maar kan het telkens niet over mn hart verkrijgen![]()
Toppunt is een rugzak die ik es in de UK kocht, jaaaaaaaren geleden, die destijds 80 pond of zo kostte en die ik nooit gebruik want ik haat rugzakken.
Maar hijs wel nog steeds heel cool![]()
Ik eet tegenwoordig alleen een voorgerecht (of 2 bij hele erge honger)quote:Op zondag 4 september 2011 16:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik eet 9 van de 10 keer alleen een hoofdgerecht, maar toch, je eet meer dan je thuis zou doen.
Een letter missen is iets anders dan een woord verneuken of ik wordt schrijvenquote:
truequote:Op zondag 4 september 2011 16:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Een letter missen is iets anders dan een woord verneuken of ik wordt schrijven
Ik zou wel voor optie 1 willen gaan.quote:Op zondag 4 september 2011 16:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Restaurantweekendje of Restaurantweek etentje
Tombo, dit speelt even niet in je voordeel nuquote:Op zondag 4 september 2011 16:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik eet tegenwoordig alleen een voorgerecht (of 2 bij hele erge honger)
Behalve bij Shabu dan.quote:Op zondag 4 september 2011 16:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik eet tegenwoordig alleen een voorgerecht (of 2 bij hele erge honger)
Jamaar die leuke kleine van mij, die heeft zo een leuk blauw panterprintstofje van binnenquote:Op zondag 4 september 2011 16:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik had hiervoor al een mooie gezien, maar die was inderdaad ook net wat te klein. Met pijn en moeite los gelaten, maar anders zou ik toch weer m'n H&M tas gaan gebruikenOh, en dat geen afstand kunnen doen heb ik met schoenen
Had je jouw schrijfselen van gisteravond al teruggelezen?quote:Op zondag 4 september 2011 16:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Een letter missen is iets anders dan een woord verneuken of ik wordt schrijven
Omdat ik het niet opkrijg idd, en omdat ik laatst gemerkt heb dat als ik WEL een hoofdgerecht neem ik de hele avond last van mn maag/darmen krijgquote:Op zondag 4 september 2011 16:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Tombo, dit speelt even niet in je voordeel nuVertel me alsjeblieft waarom jij geen hoofdgerecht bestelt. Dat je het niet helemaal op kunt, oké..
Kaartspel!quote:
Daar was tombo de enige die nog 2 rondes met me meedeedquote:
Schoon grit aan de voetjes.quote:Op zondag 4 september 2011 16:39 schreef Goodbye het volgende:
Fijn. Die kat van mij is de hele dag al buiten. Wanneer komt ze binnen? Als ze moet schijten![]()
Ik deed ook een ronde mee omdat jij mijn sushi met omelet had opgevreten.quote:Op zondag 4 september 2011 16:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Daar was tombo de enige die nog 2 rondes met me meedeed
Rijst is lichter verteerbaar denk ik, ik ben nogal dol op vleessssssssssssquote:Op zondag 4 september 2011 16:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Daar was tombo de enige die nog 2 rondes met me meedeed
quote:Op zondag 4 september 2011 16:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik deed ook een ronde mee omdat jij mijn sushi met omelet had opgevreten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |