Niemand is dood gegaan aan taal.quote:Op maandag 5 september 2011 20:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nou nou, dat taalgebruik mag ook wel wat minder hoor.
Die eerste natuurlijk, criminologie ga je al genoeg doen de komende jarenquote:Op maandag 5 september 2011 20:30 schreef Etsu het volgende:
Ok, ik heb jullie mening nodig.
http://www.loi.nl/cursuss(...)p-advanced/index.htm
of
http://www.loi.nl/cursuss(...)iminologie/index.htm
1ste omdat het gewoon leuk is om te beheersen en te leren en te kunnen.
2de omdat ik criminologie wil studeren, kan ik ook gelijk kijken of het leuk is om te doen of niet.
wat te doen?
ja maarrrrrrrrr als ik dat ga doen, dan weet ik nog meer dan al die newbies volgend jaar en dan ben ik de lievelingsleerling van mijn professorenquote:Op maandag 5 september 2011 20:31 schreef xCore het volgende:
[..]
Die eerste natuurlijk, criminologie ga je al genoeg doen de komende jaren
met mijn handschrift omgquote:Op maandag 5 september 2011 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Je bent wel mijn lievelingsleerling Etsu.
Hihiquote:
quote:Op maandag 5 september 2011 20:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nou nou, dat taalgebruik mag ook wel wat minder hoor.
Wel aan verkeerd spatiegebruik.quote:Op maandag 5 september 2011 20:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niemand is dood gegaan aan taal.
quote:Op maandag 5 september 2011 21:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel aan verkeerd spatiegebruik.
Best prima.quote:
Te filosofisch op dit tijdstip inderdaad.quote:Op maandag 5 september 2011 21:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Maar in principe ben ik dan in dit geval een lul die maar wat lult.
Complex wel.
jij zal het wetenquote:Op maandag 5 september 2011 22:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En ben maar blij dat je weinig huiswerk hebt, geniet er maar van zolang het nog kan.
Ja, vorig jaar geen ene flikker uitgevoerd en nu vol aan de bak.quote:
't gaat.quote:
Ze zijn uit elkaar welquote:Op maandag 5 september 2011 22:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Godverdomme, The Middle East, Jordy bedankt.
trusten er er, veel plezier morgen met je ongemaakte opdrachtenquote:Op maandag 5 september 2011 22:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mijn oogleden komen steeds bij elkaar.
Ik ga slapen.
ik hoef morgen pas om 13.45 te beginnenquote:Op maandag 5 september 2011 23:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
welterusten he, allemaal op tijd naar bed want anders gaat het niet goed
dat was ik even vergeten. NIET REAGEREN OP MIJN 'RAAK ME AAN' WHATSAPP BERICHTJE OKquote:
je bent dan ook geen vies meisje omgg waarom denk je datquote:Op maandag 5 september 2011 23:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Etsu Etsu niemand gelooft me als ik zeg dat ik een vies meisje ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |