Zo, met die onderste zeker!quote:Op zondag 4 september 2011 13:20 schreef VicRattlehead het volgende:
Jennifer Hofman
Margreet Beetsma
Tiffany Amber Thiessen
Wie is dat?quote:Op zondag 4 september 2011 13:29 schreef VicRattlehead het volgende:
Shit wat heb ik me vaak op haar klaar gerukt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe oud ben jij? Saved by the bellquote:
De pleurissss die moet echt kapot worden genauqtquote:Op zondag 4 september 2011 13:29 schreef VicRattlehead het volgende:
Shit wat heb ik me vaak op haar klaar gerukt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie is dat lekkere ding wat achter haar zit?quote:Op zondag 4 september 2011 22:27 schreef PalmRoyale het volgende:
Elise van der Horst
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zij is gewoon zo lekker
Met Jake kan ik het helemaal eens zijnquote:
Jake staat op mijn lijstje van mannen met wie ik mag vreemdgaanquote:Op maandag 5 september 2011 15:54 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Met Jake kan ik het helemaal eens zijn
Verder vind ik Alexander Skarsgård ook wel ernstig jummie
[ afbeelding ]
Dayum!quote:
quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 22:27 schreef PalmRoyale het volgende:
Elise van der Horst
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zij is gewoon zo lekker
Dieren ook?quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:45 schreef Aneurism het volgende:
Alles wat tieten heeft en een gleuf.
Eminem?quote:Op maandag 5 september 2011 19:46 schreef Velma het volgende:
[..]
Dayum!![]()
[ afbeelding ]
Vraag me niet waarom.
En er echt mee seksen, nah. My #1 keeps me fully occupied to my satisfaction![]()
Die is toch echt al twee keer genoemd.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:34 schreef Zweetbeest het volgende:
Ik mis de aller geilste MEGAN FOX!
quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:34 schreef Zweetbeest het volgende:
Ik mis de aller geilste MEGAN FOX!
Wie ook alweer?quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:49 schreef Zweetbeest het volgende:
Jammer dat ze dood is want ik vind haar echt een engeltje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als jij dat al normaal vindt.. Vrouwelijke vormen zijn ver te zoeken. Lijkt op het lichaam van een 12-jarige. Maar wel mooie vrouw.quote:
Wist ik al. Donker haar, blauwe ogen!quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij echt dezelfde smaak qua vrouwen.
Hij vind ze te dun, daar is vrijwel geen discussie in mogenlijk aangezien het een mening is.quote:
Ja, en wat vind jij ervan?quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:21 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hij vind ze te dun, daar is vrijwel geen discussie in mogenlijk aangezien het een mening is.
Ik vind ze geen geweldig figuur hebben, hou van een zandloperfiguur.quote:
Dat en niet al te dun.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:15 schreef Mpj het volgende:
[..]
Als jij dat al normaal vindt.. Vrouwelijke vormen zijn ver te zoeken. Lijkt op het lichaam van een 12-jarige. Maar wel mooie vrouw.![]()
[ afbeelding ]
[..]
Wist ik al. Donker haar, blauwe ogen!
Dat het een beetje bol staat en niet vanaf de tieten recht naar beneden loopt.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:46 schreef Mpj het volgende:
Precies. Ja, simpelweg vrouwelijke benen die iets voller zijn want ik vind dunne benen echt onaantrekkelijk. Een beetje een buikje, tja wat is een buikje? Sowieso 'n beetje vet graag maar niet blubber of rollen.
Veel meisjes die dan jaloers zullen zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:50 schreef Zweetbeest het volgende:
Ik voel me nu afgekraakt heb best dunnen benen ook niet echt brede heupen. Meer zo'n lichaam als sylvie van der vaart hoe ze nu is.
Nee niet gratenpakhuizig dat noemen ze gewoon ' fijn gebouwd 'quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:55 schreef Mpj het volgende:
Oke, ben benieuwd al heb ik wel een soort idee..
Sylvie van der vaart, ja heel erg gratenpakhuizerig vind ik dan. Maar genoeg mannen die dat weer mooi vinden.
Niet fijn gebouwd in mijn ogen maar gewoon te dun. Ze heeft namelijk een beter figuur gehad in het verleden.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:55 schreef Zweetbeest het volgende:
[..]
Nee niet gratenpakhuizig dat noemen ze gewoon ' fijn gebouwd '
Je hebt ook vrouwen die wat forser gebouwd zijn.
Heeft ook met botten te maken.
Mwah misschien een beetje. maar niet heel ergquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:58 schreef Mpj het volgende:
[..]
Niet fijn gebouwd in mijn ogen maar gewoon te dun. Ze heeft namelijk een beter figuur gehad in het verleden.
quote:Op maandag 5 september 2011 19:46 schreef Velma het volgende:
[..]
Dayum!![]()
[ afbeelding ]
Vraag me niet waarom.
En er echt mee seksen, nah. My #1 keeps me fully occupied to my satisfaction![]()
Zoiets? Dit vind ik een heel mooi figuur, heel vrouwelijk.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:46 schreef Mpj het volgende:
Precies. Ja, simpelweg vrouwelijke benen die iets voller zijn want ik vind dunne benen echt onaantrekkelijk. Een beetje een buikje, tja wat is een buikje? Sowieso 'n beetje vet graag maar niet blubber of rollen.
Als je je hierdoor afgekraakt voelt dan voel je je snel afgekraakt, je kan immers niet verwachten dat iedereen hetzelfde figuur mooi vind, dat zou onrealistisch zijnquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:50 schreef Zweetbeest het volgende:
Ik voel me nu afgekraakt heb best dunnen benen ook niet echt brede heupen. Meer zo'n lichaam als sylvie van der vaart hoe ze nu is.
Ik voel me ook heel snel afgeraakt.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als je je hierdoor afgekraakt voelt dan voel je je snel afgekraakt, je kan immers niet verwachten dat iedereen hetzelfde figuur mooi vind, dat zou onrealistisch zijn
Iets smallerquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
Zoiets? Dit vind ik een heel mooi figuur, heel vrouwelijk.
[ afbeelding ]
Ze is dood 'zelfmoord'quote:Op woensdag 7 september 2011 00:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Cute! Geen idee wie of wat maar waar kan ik intekenen
Vind ik ook alquote:Op woensdag 7 september 2011 00:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
EchtZe heeft zo'n lief gezicht
Vind jij, ik niet.quote:
Ik denk dat ik niet de enige ben die dat wil zien om het te gelovenquote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 00:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet de enige ben die dat wil zien om het te gelovenGoeie keuze though. Hoe zou ie klaarkomen? Ik denk dat ie sorry zegt op het eind, geen idee waarom.
Niet snappen dat aantrekkelijkheid te maken heeft met persoonlijke voorkeurenquote:
Ze ziet eruit alsof ze net met je gesekst heeft.quote:
kinky maximaquote:Op donderdag 8 september 2011 23:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Ze ziet eruit alsof ze net met je gesekst heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |