Haha ik herken dat zo, ja raampje open anders wordt het te vochtig.quote:Op zondag 4 september 2011 16:41 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Oh fuck dat was ook zo erg bij ons thuis....het duurde echt minimaal 5 minuten voordat de douche eindelijk een beetje warm was en je eronder kon gaan staan (helaas telde dat mee voor mn douchetijd trouwens), zeker als je er als eerste onderging die dag.
En het doucheraampje stond altijd open (deden mn ouders altijd open na het douchen)....tering wat was dat dan koud in de winter...koude vrieswind als je de douche inliep, snel raampje dichtdoen (als die niet was vastgevroren) en dan 5 minuten kleumen in de kou tot de douche warm was.
Mijn moeder heeft destijds alle afleveringen op video opgenomen en een casettebandje met alle liedjes. Die laatste heb ik nog steeds en luister ik wel eensquote:Op zondag 4 september 2011 20:18 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
mocht ook geen south park kijken, toen ik het een keer stiekem keek, werd er het liedje gezongen van uncle fucker en dat vond mijn moeder erg en grof.
Die laatste zin en het beeld dat ik erbij krijg, pricelessquote:Op zondag 4 september 2011 19:17 schreef summer2bird het volgende:
Ik mocht op jonge leeftijd (4) niet meer op mijn fietsje rijden.
Ik had namelijk een avontuur gehad, mocht zonder toezicht (!) buiten op het pleintje fietsen.
Maar, zo dacht ik, die weg zou ook wel bij het pleintje horen.
Dus ik werd 5 km verderop mijn ouders auto ingesleurt en mijn voorwiel werd eraf gehaald.
Ik snapte er niks van
quote:Op zondag 4 september 2011 13:51 schreef bonke het volgende:
ik mocht nooit zonder een pot vasseline naar meneer pastoor
verstandige ouders heb jijquote:Op zondag 4 september 2011 15:29 schreef Probability het volgende:
gtst kijken met mijn vader er bij, omdat pulp
naar de mc donalds, omdat vies
ze hadden eigenlijk wel gelijk, mijn ouders!
Oja!quote:Op maandag 5 september 2011 07:48 schreef seasushi het volgende:
Niet praten tijdens het 8 uur journaal..
Dat mag ik nog steeds nietquote:Op maandag 5 september 2011 07:48 schreef seasushi het volgende:
Niet praten tijdens het 8 uur journaal..
Mamaquote:Op maandag 5 september 2011 22:31 schreef _Arual_ het volgende:
Ik mocht vanaf mijn zesde of zo mijn ouders niet meer aanspreken met 'mama' en 'papa' want dat vonden ze kleutertaal. Pa, ma, pap of mam mocht wel. Ik kan me nu dus enorm ergeren aan bijvoorbeeld twintigers die nog steeds papa en mama zeggen.
En bij ons thuis werd niet moeilijk gedaan over alcohol, maar pap heeft me laten beloven dat ik nooit van mijn leven Jägermeister drink en daar houd ik me nog steeds aan, ook al ben ik inmiddels 29. Pap zal er zelf wel een keer doodziek van zijn geworden.
Haha inderdaadquote:Op maandag 5 september 2011 22:31 schreef _Arual_ het volgende:
Ik mocht vanaf mijn zesde of zo mijn ouders niet meer aanspreken met 'mama' en 'papa' want dat vonden ze kleutertaal. Pa, ma, pap of mam mocht wel. Ik kan me nu dus enorm ergeren aan bijvoorbeeld twintigers die nog steeds papa en mama zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |