abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101565853
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 16:41 schreef bulbjes het volgende:

[..]

Oh fuck dat was ook zo erg bij ons thuis....het duurde echt minimaal 5 minuten voordat de douche eindelijk een beetje warm was en je eronder kon gaan staan (helaas telde dat mee voor mn douchetijd trouwens :( ), zeker als je er als eerste onderging die dag.
En het doucheraampje stond altijd open (deden mn ouders altijd open na het douchen)....tering wat was dat dan koud in de winter...koude vrieswind als je de douche inliep, snel raampje dichtdoen (als die niet was vastgevroren) en dan 5 minuten kleumen in de kou tot de douche warm was.
Haha ik herken dat zo, ja raampje open anders wordt het te vochtig.
Tering koud in de winter en dan maar wachten totdat die douche eindelijk warm was.

Daarna koukleumen en snel even afdrogen. brrrr.
Do what you love, love what you do!
pi_101576290
Ik mocht nooit de Oesters van Nam Kee lezen. Mijn broer las het voor school, en er kwamen stukjes voor als 'kut ik ben ongesteld, dus we kunnen niet neuken' dus mocht het niet lezen :(
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_101576844
Ik herken me wel in de afwezigheid van fris en chips door de weeks, maar als ik er zo op terug kijk was dat eigenlijk heel gebruikelijk voor velen. Zaken als chips en fris werden nog gezien als een traktatie. Dat is allang niet meer zo en die veranderende eetpatronen zie je duidelijk terug in het straatbeeld aand de toename van de dikkertjes.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  maandag 5 september 2011 @ 00:25:46 #104
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_101579198
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 20:18 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
mocht ook geen south park kijken, toen ik het een keer stiekem keek, werd er het liedje gezongen van uncle fucker en dat vond mijn moeder erg en grof.
Mijn moeder heeft destijds alle afleveringen op video opgenomen en een casettebandje met alle liedjes. Die laatste heb ik nog steeds en luister ik wel eens :D
(En toen was ik dus 10 ofzo XD )

Maargoed ik mocht eigenlijk altijd alles wel :@
My mama didn't raise no fool
pi_101579475
Leuk topic.

Wij mochten vroeger s'ochtends geen pokémon kijken. Ik was de enige van mijn klas die op school kwam en nog niet wist wat er die dag gebeurd was met ash ;(

Ik nam het wel altijd op, toen ik in groep 6 zat wist ik al hoe de timer werkte van mijn ouders tv/video combi :') Ik ben altijd redelijk goed geweest met dat soort dingen.

En ik mocht niet op voetbal toen ik klein was, de enige reden die ik daarvoor nog kan bedenken is dat mijn ouders simpelweg hun zuurverdiende zaterdag er niet voor wilde opgeven :D
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_101580990
quote:
2s.gif Op zondag 4 september 2011 19:17 schreef summer2bird het volgende:
Ik mocht op jonge leeftijd (4) niet meer op mijn fietsje rijden.
Ik had namelijk een avontuur gehad, mocht zonder toezicht (!) buiten op het pleintje fietsen.
Maar, zo dacht ik, die weg zou ook wel bij het pleintje horen.

Dus ik werd 5 km verderop mijn ouders auto ingesleurt en mijn voorwiel werd eraf gehaald.

Ik snapte er niks van ;(
Die laatste zin en het beeld dat ik erbij krijg, priceless _O-
  maandag 5 september 2011 @ 01:56:55 #107
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_101581027
Rennen met lollies :(
pi_101581355
Ik kreeg vroeger nooit een toetje omdat mijn broer te dik was en het zielig was als ik wel een toetje zou krijgen en hij niet. :( Nog steeds haat ik dikke mensen.

Ik mocht niet te laat opblijven. Ging ik stiekum lezen onder de dekens.
pi_101581363
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 13:51 schreef bonke het volgende:
ik mocht nooit zonder een pot vasseline naar meneer pastoor :)
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_101582138
Ik mocht niet niet slapen.
pi_101582193
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 15:29 schreef Probability het volgende:
gtst kijken met mijn vader er bij, omdat pulp
naar de mc donalds, omdat vies

ze hadden eigenlijk wel gelijk, mijn ouders :')!
verstandige ouders heb jij :Y
Juin uit Eigen Tuin!
pi_101582194
Niet praten tijdens het 8 uur journaal..
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  maandag 5 september 2011 @ 07:59:42 #113
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101582257
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 07:48 schreef seasushi het volgende:
Oja! :D en niet tijdens :O Buitenhof :O op zondagochtend.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_101583089
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 07:48 schreef seasushi het volgende:
Dat mag ik nog steeds niet :'(

Ik woonde op een hofje en het was al niet de beste wijk, dus ik mocht alleen voor het huis fietsen, en zolang mijn moeder mij kon zien zeg maar.
Overal waar ik heen ging het zeggen tegen mn moeder..

En als k iets lekkers kreeg, altijd thuis opeten , niet in de tuin, en al helemaal niet op het hofje.
Niet met de huistelefoon bellen ( ook niet alsof)
etc..
Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..
  maandag 5 september 2011 @ 09:20:56 #115
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_101583137

Visdeal een optie? :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_101583256
Ik mocht tot mijn 16e ofzo niet kijken naar zoenscčnes in films enzo. :')
Ook mocht ik tot mijn 18e geen vriendje. Dus toen vertelde ik haar dat ik lesbisch was, toen had ze even niks meer te zeggen. :')
pi_101583334
Heel veel herkenbare :D

- Mocht pas veel later dan leeftijdsgenoten fietsend naar school, terwijl het niet eens zo ver was.
- Speelgoedwapens waren uit den boze.
- Geen tv op kamer tot 17e ( :') )
- Niet rennen met lollys (best begrijpelijk :D)
- Moeder was een keer helemaal van slag toen ik op 8-jarige leeftijd met een vriendje ging spelen. Er was namelijk een misverstand over welke ouder ons zou vervoeren en toen waren ze allebei weggereden. Toen zijn wij dus lopend naar zijn huis gegaan (1km?). Wij zagen het probleem niet zo maar m'n moeder vond het zeer gevaarlijk :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2011 09:32:40 ]
pi_101592061
Oh ja, geen chips door de weeks. Alleen op zaterdag en woensdagmiddag.
En ik was twaalf of dertien toen ik voor het eerst cola mocht drinken.
Ik mocht ook nooit door het park terugfietsen vanaf school. Deed ik natuurlijk toch, want dat scheelde een paar km fietsen.
En toen ik zeventien was mocht ik maar liefst tot elf uur uit op zaterdagavond. Als het vijf over werd, kreeg ik huisarrest.

Ik mocht dan weer wel met een vriendinnetje interrailen, gek genoeg.

O, en een hele erge, ik mocht de verwarming nooit hoger dan stand 2 op mijn kamer. Als het vroor dat het kraakte zette ik 'm 's nachts stiekem op 5 maar o wee als ik hem vergat terug te draaien en m'n ouders kwamen erachter.

Waarom staat dit topic niet in MLN eigenlijk?
pi_101594506
Ik mocht eigenlijk alles wel. Had al vanaf groep 4 ofzo een eigen tv op m'n kamer inclusief SNES (ik heb nu ik 21 ben die tv en SNES nog steeds op m'n kamer staan trouwens :') ), mocht altijd overal heen waar ik wilde en ga zo maar door.
Lang internetten mocht ik dan weer niet (telefoonlijn enzo), en chips inderdaad alleen op woensdagmiddag en zaterdagavond.
  maandag 5 september 2011 @ 16:41:21 #120
352354 Superslechterik
Bad is the new good.
pi_101595302
Ik mocht eigenlijk alles en was eigenlijk heel verwend.

Ik mocht in mijn eentje buiten spelen, zolang ik in de speeltuin voor het huis bleef, dan kreeg ik een fluitje om en als er iets was moest ik maar op dat fluitje blazen.

Ik mocht de hele dag voor de SNES, playstation en tv zitten.
Toen ik een hondje wou, hebben we een hondje uitgezocht in het asiel waar ik vervolgens hele dagen buiten mee op pad ging.

Het enige wat ik niet mocht was mijn haren roze verven toen ik 9 of 10 was ofzo en laat opblijven. :(
Next time Gadget, next time.....
pi_101613573
Ik mocht vanaf mijn zesde of zo mijn ouders niet meer aanspreken met 'mama' en 'papa' want dat vonden ze kleutertaal. Pa, ma, pap of mam mocht wel. Ik kan me nu dus enorm ergeren aan bijvoorbeeld twintigers die nog steeds papa en mama zeggen.

En bij ons thuis werd niet moeilijk gedaan over alcohol, maar pap heeft me laten beloven dat ik nooit van mijn leven Jägermeister drink en daar houd ik me nog steeds aan, ook al ben ik inmiddels 29. Pap zal er zelf wel een keer doodziek van zijn geworden.
  maandag 5 september 2011 @ 23:36:56 #122
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_101617647
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 22:31 schreef _Arual_ het volgende:
Ik mocht vanaf mijn zesde of zo mijn ouders niet meer aanspreken met 'mama' en 'papa' want dat vonden ze kleutertaal. Pa, ma, pap of mam mocht wel. Ik kan me nu dus enorm ergeren aan bijvoorbeeld twintigers die nog steeds papa en mama zeggen.

En bij ons thuis werd niet moeilijk gedaan over alcohol, maar pap heeft me laten beloven dat ik nooit van mijn leven Jägermeister drink en daar houd ik me nog steeds aan, ook al ben ik inmiddels 29. Pap zal er zelf wel een keer doodziek van zijn geworden.
Mama O+ papa O+
My mama didn't raise no fool
pi_101622253
Ik mocht mijn haar nooit laten groeien, mijn moeder vond een "kippenkont" zo leuk bij mij staan, kan me nog herrinneren dat ik jankend in de auto naar de kapper zat, heb nu ook lang haar en heb een fobie voor korte pittige kapsels
pi_101622379
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 22:31 schreef _Arual_ het volgende:
Haha inderdaad :D . Ik hoefde het niet verplicht af te leren, maar het klinkt gewoon zo stom dat ik het automatisch deed. Ik erger me er ook aan. Hier wonen ook van die lui en de vader noemt zijn vrouw zelfs mama :') .
  dinsdag 6 september 2011 @ 08:22:40 #125
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_101622548
Lopen en drinken tegelijk, uit een glas (dat kan ik nu dus ook niet :P Moet altijd stilstaan om een slok te nemen).

Jas aan binnenshuis (of in de auto of in een winkel of zo), want dan had ik er buiten niks meer aan. Die gewoonte begint ook maar heel langzaam te slijten...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')