Vroeger?? Nog steeds!quote:Op zondag 25 september 2011 18:44 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]Jij had echt geen leven vroeger
Rotjes in de woonkamer mocht hier ook niet.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:00 schreef Drifter__ het volgende:
Een lawinepijl in de gang afsteken......
Logisch toch? Zo'n lawinepijl werkt veel beter in de huiskamer.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:00 schreef Drifter__ het volgende:
Een lawinepijl in de gang afsteken......
Hmmm, als ik de jeugd van tegenwoordig zie, meisjes van 10 die al leren gescheurde broeken dragen (en zeuren waarom ze hoer worden genoemd), dan vraag ik mij af wat voor zieke geest de ouders hebben.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:14 schreef Anno2012 het volgende:
Ik zit hier echt met verbazing te lezen wat sommige allemaal niet mochten. Op het belachelijke af... Ben ik dan zo vrij opgevoed,of zijn jullie allemaal zo streng opgevoed?
Ah, dus dat was het......quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Logisch toch? Zo'n lawinepijl werkt veel beter in de huiskamer.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:16 schreef SpringVeer het volgende:
[..]
Hmmm, als ik de jeugd van tegenwoordig zie, meisjes van 10 die al leren gescheurde broeken dragen (en zeuren waarom ze hoer worden genoemd), dan vraag ik mij af wat voor zieke geest de ouders hebben.
Waar werd jij dan wel in beperkt?
Dit beschrijft het wel.quote:Op zondag 25 september 2011 13:27 schreef Hexagon het volgende:
Natuurlijk mocht ik geen criminele dingen doen, er met de pet naar gooien op school of me asociaal gedragen. Maar er waren vrijwel geen onzinnige regeltjes.
Ik zie idd heel wat gekke dingen voorbijkomen.... wtfquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:14 schreef Anno2012 het volgende:
Ik zit hier echt met verbazing te lezen wat sommige allemaal niet mochten. Op het belachelijke af... Ben ik dan zo vrij opgevoed,of zijn jullie allemaal zo streng opgevoed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |