Wij mochten niet eens boter onder de kaas, want dat was ook dubbelop (zuivel op zuivel).quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:16 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, dubbel beleg (kaas EN worst) mocht ik ook niet. Of stroop EN suiker op je pannenkoek.
Nu lekker inhalen
Zuivel op zuivel is werk van de duivelquote:... (zuivel op zuivel) ...
En als je een dubbeldekker wilde (dus een dubbelgeklapte boterham, niet twee op elkaar) mocht je maar een helft beleggen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:47 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Wij mochten niet eens boter onder de kaas, want dat was ook dubbelop (zuivel op zuivel).
Inderdaad, lekker inhalen nu
Whaaaa, ja, bij ons precies zo!quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
En als je een dubbeldekker wilde (dus een dubbelgeklapte boterham, niet twee op elkaar) mocht je maar een helft beleggen.
True that.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:51 schreef Hyperdude het volgende:
Zuivel op zuivel is werk van de duivel![]()
Bij ons mocht je niet meer dan 3 boterhammen achter elkaar met vlees of kaas eten.
Dan eerst een "boterham met tevredenheid" en daarna mocht je weer verder.![]()
En als mijn vader klaar was met eten, mocht je geen hap meer naar binnen werken.
Marine officieren zijn gestoord.
Meen je niet?quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:51 schreef Hyperdude het volgende:
En als mijn vader klaar was met eten, mocht je geen hap meer naar binnen werken.
Marine officieren zijn gestoord.
Zo deden ze dat in de (Engelse) marine.quote:Waarom?
Voornamelijk met respect voor gezag enzo.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:12 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Zo deden ze dat in de (Engelse) marine.
Zal wel iets te maken hebben met het onverwacht verschijnen van een U-Boot of de Armada.
Whoohooo, you daredevil.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:22 schreef MaLo het volgende:
Sinds ik op mezelf woon neem ik soms keihard een glas Yoki bij het avondeten, soms zelfs twee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |