Nee, wie vind je lief dan ?quote:Op zondag 4 september 2011 12:56 schreef Alfisti het volgende:
Waren doodverwensingen alweer toegestaan trouwens?
Hmm.. twijfelachtig.. rijdt op zich lekker, alleen begaf de koppeling het na anderhalve week (zlippen).. zit nu een nieuwe in met dank aan Anne d'r pa (quote:Op zondag 4 september 2011 13:01 schreef Alfisti het volgende:
[..]
![]()
Hoe doet de Zet-Iks het trouwens?
post #78 en dan nog klagen over de OPquote:
Zet dat ding op marktplaats en koop gewoon een ourbetrauwbahre Fransoos.quote:Op zondag 4 september 2011 13:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Verder bevalt hij op zich wel, al weet ik nog steeds niet of zo'n glijkontjap wel mijn ding is, maar hij mag nog wel even blijven
Tis ook niet te vergelijken met een slagschip Lincoln hequote:Op zondag 4 september 2011 13:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
maar hij mag nog wel even blijven![]()
Dan nog liever een bakfietsquote:Op zondag 4 september 2011 13:13 schreef blup het volgende:
[..]
Zet dat ding op marktplaats en koop gewoon een ourbetrauwbahre Fransoos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 13:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan nog liever een bakfietsStarten en jij lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 4 september 2011 13:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan nog liever een bakfietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee, niet bepaald.. en hoewel het ding redelijk zwaar is, vind ik hem eigenlijk een beetje kleinquote:Op zondag 4 september 2011 13:14 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Tis ook niet te vergelijken met een slagschip Lincoln he
Er zitten nog wel meer 'optie's' aan de driver die ik niet hebquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zondag 4 september 2011 13:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Er zitten nog wel meer 'optie's' aan de driver die ik niet hebEn de tetten. Alleen zijn die van jou wat kleiner en steviger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Contradictio in terminisquote:Op zondag 4 september 2011 13:13 schreef blup het volgende:
[..]
Zet dat ding op marktplaats en koop gewoon een ourbetrauwbahre Fransoos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |