Welke? De kleur van de Mart Visser-jas of die ik hierboven gepost heb?quote:
Petrol. Zo'n felle kleur kan wel.quote:Op zondag 4 september 2011 11:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Welke? De kleur van de Mart Visser-jas of die ik hierboven gepost heb?
ik zou al zeggen, dat slaat nergens op. Als je er nu 2 volkorenboterhammen van maakt is het helemaal goed!quote:Op zondag 4 september 2011 11:38 schreef shinydiscoball het volgende:
Oh ik vergeet lunch, ik neem wel 2 knackebrod met pindakaas na het sporten
Het is nog lekkerder op de bank liggen in een schoon huis!quote:Op zondag 4 september 2011 11:44 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik zou al zeggen, dat slaat nergens op. Als je er nu 2 volkorenboterhammen van maakt is het helemaal goed!
Boh, ik moet gaan schoonmaken, maar heb 0,0 motivatie. Lig zo lekker op de bank...
that is true.quote:Op zondag 4 september 2011 11:56 schreef anna82 het volgende:
[..]
Het is nog lekkerder op de bank liggen in een schoon huis!
Een echte zondagse maaltijdquote:Op zondag 4 september 2011 11:56 schreef Perruche het volgende:
Anna je Dik ga ook lekkerbekjes kopen, heerlijk!
Wanneer vertrekken jullie ML? En hoe is het weer daar?quote:Op zondag 4 september 2011 11:58 schreef Ml-etje het volgende:
Pfoe koffers grotendeels gepakt.
Nog wat dingen wassen dan kunnen die er ook in
Ik moet er wel 1 gaan halen: mijn oude (van 4 jaar geleden) is echt kapot aan het gaan.quote:Op zondag 4 september 2011 11:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Petrol. Zo'n felle kleur kan wel.
Wil ook wel een nieuwe jas dit jaar.
over een week, en je hebt nu je koffers al gepakt? Wow, dat vind ik nog eens organiseren!quote:Op zondag 4 september 2011 12:01 schreef Ml-etje het volgende:
Zondag aanstaande!
Ehh het weer..ff kijken.
Op ondergoed&schoenen na hoorquote:Op zondag 4 september 2011 12:01 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
over een week, en je hebt nu je koffers al gepakt? Wow, dat vind ik nog eens organiseren!
Het zijn geen babiesquote:Op zondag 4 september 2011 12:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Maria, dit lijkt me echt wat voor jou: Nature's miracle babies. Waarbij ze oa. gaan kijken bij het panda breeding programme in Chengdu.
WEL, de BBC zegt het en de zooloog in het stukje ook! Er staat echt een enorm schetig foto bij van een pandababyquote:
Hé, ik doe mijn best om het woord Baby in combinatie met Panda te vermijden, allemaal om Sigme een plezier te doen. Maar als de BBC ervoor kiest om het over babies te hebben, dan kan ik daar niets aan doen!quote:
De dag ervoor hebben we geen tijd om te pakkenquote:Op zondag 4 september 2011 12:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voor de vakantie heb ik de avond van tevoren gepakt. Ik zie de meerwaarde ook niet echt om al een week van tevoren te pakken. Bovendien heb ik niet zoveel kleding, dus moet toch altijd vlak voor vertrek nog wasjes draaien
.
Ik zeg ook dat soort dingen en ik zeg het gewoon hardop en ik loop ook heel snel te snotteren om zoveel liefs. Ik schaam me er niks voor. En ik vind babypanda een prima woord.quote:Op zondag 4 september 2011 12:28 schreef Goodbye het volgende:
Leven en laten leven. Ik kijk ook graag naar baby panda's en zeg dan waarschijnlijk ook de stomste dingen.
Ik weet het wel zeker trouwens, want ik heb panda's in de dierentuin gezien en daar bij was ik al van "OMG how cuuuute". Op fluistertoon, dat dan weer wel.
Hihi, ik noem mijn poezen altijd 'dames'.quote:Op zondag 4 september 2011 12:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mee eens hoor. Dat je een dier menselijke benamingen geeft, gebeurt nou eenmaal omdat het vertedert. Dat maakt ook niet dat je mensen dierlijke benamingen gaat geven.
quote:Op zondag 4 september 2011 12:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh, wij noemen die van ons altijd 'monsters'.
Neh. Moeten nog ff bij de oma van Duvel langs die tijdens onze vakantie - heel origineel - haar heup gebroken heeft.quote:
Nu ik jou toch ziequote:
Ik noem de mijne altijd 'Graaf' (+ voornaambeest)' of monster, of rooie, of roverquote:Op zondag 4 september 2011 12:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh, wij noemen die van ons altijd 'monsters'.
Ervaring met croc-achtige slippers: ooit toch maar een paar gekocht, eerste dag dat ik erop liep gigantisch door beide enkels gegaan.quote:Op zondag 4 september 2011 12:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nu ik jou toch zie. Ik zoek crocs capri slippers op ebay (in de hoop dat ze daar nog normale kleuren hebben) die zijn uit de handel
![]()
Maar het is wel heel veel VS, heb jij daar ervaring mee?
[ afbeelding ]
Oehhh! Komt vanavond die met de panda's?quote:Op zondag 4 september 2011 12:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Maria, dit lijkt me echt wat voor jou: Nature's miracle babies. Waarbij ze oa. gaan kijken bij het panda breeding programme in Chengdu.
Ik noem Perry meestal 'de Tochtstrip", omdat ie zo languit kan liggenquote:Op zondag 4 september 2011 12:53 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik noem de mijne altijd 'Graaf' (+ voornaambeest)' of monster, of rooie, of rover
quote:Op zondag 4 september 2011 12:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Ervaring met croc-achtige slippers: ooit toch maar een paar gekocht, eerste dag dat ik erop liep gigantisch door beide enkels gegaan.
Bestellen in de VS heb ik nog nooit problemen mee gehad, zowel internetwinkels als particulier. Even de feedback doorlezen, als dat niet prettig voelt, niet bestellen. Anders gewoon doen.
Au! Arm mensje..quote:Op zondag 4 september 2011 12:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Neh. Moeten nog ff bij de oma van Duvel langs die tijdens onze vakantie - heel origineel - haar heup gebroken heeft.
Een of ander Birkenstock gerelateerd merk.quote:Op zondag 4 september 2011 12:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]welke had je?
Deze lopen heerlijk, moet zeggen dat ik ze alleen gebruik om te tuinieren of even vlug iets op de fiets te halen.
Daarom geen wit met roze ofzo voor mij
quote:Op zondag 4 september 2011 13:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Een of ander Birkenstock gerelateerd merk.
Gelieve niet te quoten, ik denk dat ik deze info later weer verwijder
quote:Op zondag 4 september 2011 13:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Een of ander Birkenstock gerelateerd merk.
Gelieve niet te quoten, ik denk dat ik deze info later weer verwijder
De mijne (geen medisana) zegt dat ik >28% vet heb en dat kan ik me ook niet echt voorstellen. De vetpercentages geeft 'ie alleen als ik erom vraag, als ik er gewoon op sta veretelt 'ie alleen m'n gewicht.quote:Op zondag 4 september 2011 13:29 schreef Isabeau het volgende:
Zou Medisana een beetje betrouwbaar zijn? Hmm. En ik zit eigenlijk niet te wachten op getallen over vetpercentage etc want dat valt dan extreem hoog uit aangezien ik vooral enorme benen en billen heb en het daarboven allemaal wel meevalt
Ik wilde hem al direcct bestellen, maar eigenlijk weet ik van mijzelf dat ik er dan binnenkort weer dagelijks op sta en dat ding mijn humeur bepaalt. heb in plaats daarvan de knoop doorgehakt en een mail gestuurd naar iemand van cambridge gedoe. Ik ga een poging wagen, kan ik me mooi daar laten wegen en 3 weken dat doen incl 3 weken opbouwen, is 6 weken netjes eten. een mooie periode om slechte gewoontes wat kwijt te raken en mijn leven te beterenquote:Op zondag 4 september 2011 13:29 schreef Isabeau het volgende:
Zou Medisana een beetje betrouwbaar zijn? Hmm. En ik zit eigenlijk niet te wachten op getallen over vetpercentage etc want dat valt dan extreem hoog uit aangezien ik vooral enorme benen en billen heb en het daarboven allemaal wel meevalt
Het geeft wat moed, want binnenkort moet ik er 160 en de laatste keer was ik na 70km hélemaal leeg en op....quote:
Ik heb dan ook totaal geen vertrouwen in dit soort vet% weegschalen (dat kan je zo nooit betrouwbaar meten) en eigenlijk is dat dus een volledig overbodige functie op een weegschaal voor mij. Heb nu alleen ook geen vertrouwen meer in het gewicht wat weegschalen aangevenquote:Op zondag 4 september 2011 13:32 schreef loveli het volgende:
De mijne (geen medisana) zegt dat ik >28% vet heb en dat kan ik me ook niet echt voorstellen. De vetpercentages geeft 'ie alleen als ik erom vraag, als ik er gewoon op sta veretelt 'ie alleen m'n gewicht.
Gebruik het ook niet om echt m'n vetpercentage mee te meten, maar zo nu en dan check ik even of het veel veranderd is.
"The significant problems we face cannot be solved at the same level of thinking we were at when we created them."quote:Op zondag 4 september 2011 13:34 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik wilde hem al direcct bestellen, maar eigenlijk weet ik van mijzelf dat ik er dan binnenkort weer dagelijks op sta en dat ding mijn humeur bepaalt. heb in plaats daarvan de knoop doorgehakt en een mail gestuurd naar iemand van cambridge gedoe. Ik ga een poging wagen, kan ik me mooi daar laten wegen en 3 weken dat doen incl 3 weken opbouwen, is 6 weken netjes eten. een mooie periode om slechte gewoontes wat kwijt te raken en mijn leven te beteren
We zullen het zien.. Ik denk dat het probleem op zich wel meevalt. Ik wil tussen de 5 en 8 kilo wijt, dus dat is best te overzien. Als ik mijn neiging om hele pakken koekjes in de hand kan houden (wat best goed gaat de laatste tijd!) dan zit het denk ik wel goed.quote:Op zondag 4 september 2011 13:38 schreef loveli het volgende:
[..]
"The significant problems we face cannot be solved at the same level of thinking we were at when we created them."
Ik hoop dat cambridge voor je werkt. Denk dat het een middel kan zijn, maar geen oplossing.
Ai 100 nog wat?quote:Op zondag 4 september 2011 13:36 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik ben weer onderweg. Net nog 10 km gelopen waarvan 2 in de stromende regen, jaja. Volgende wk weer opbouwen.
M'n zus zag gisterochtend drie cijfers op de weegschaal staan. Vond ze niet heel tof, maar ja het verrast mij niet.
quote:De weegschaal is zeer gevoelig voor de plaats waarop je je voeten neerzet. Als je ze echter precies op dezelfde plek zet en niet voor- of achterover leunt, dan geeft hij steeds hetzelfde gewicht aan. Dus dat is prima.
Misschien ziet hij er heel mooi uit, de weegschaal?quote:Op zondag 4 september 2011 13:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben reviews van weegschalen op kieskeurig.nl aan het lezen. Deze meneer geeft zijn weegschaal een 9
[..]
Hij geeft de vormgeving idd een 10quote:Op zondag 4 september 2011 13:44 schreef _Calimero_ het volgende:
Misschien ziet hij er heel mooi uit, de weegschaal?
Dat is vrij normaalquote:Op zondag 4 september 2011 13:48 schreef Razztwizzle het volgende:
Mijn Soehnle verspringt nooit, maar heeft wel een groot verschil tussen op tapijt en op tegels. Ik weet niet of dat hoort, maar in de badkamer ben ik twee kilo zwaarder dan in de logeerkamer.
Dat heb ik ook met elke weegschaal gehadquote:Op zondag 4 september 2011 13:48 schreef Razztwizzle het volgende:
Mijn Soehnle verspringt nooit, maar heeft wel een groot verschil tussen op tapijt en op tegels. Ik weet niet of dat hoort, maar in de badkamer ben ik twee kilo zwaarder dan in de logeerkamer.
Man erop afsturenquote:Op zondag 4 september 2011 13:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met elke weegschaal gehadAltijd een vlakke ondergrond nemen.
Er woont hier sinds kort een enorme spin buiten bij mijn raam. En die verschuilt zich dan in een hoekje om op prooi etc te wachten. Allemaal prima. Maar naast dat kozijn waar deze enorme spin woont zit een raampje wat open kan voor frisse lucht. Maar dat durf ik nu niet meer open te zetten
Ik hoop niet dat je het op die manier naar je zus brengtquote:Op zondag 4 september 2011 13:36 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik ben weer onderweg. Net nog 10 km gelopen waarvan 2 in de stromende regen, jaja. Volgende wk weer opbouwen.
M'n zus zag gisterochtend drie cijfers op de weegschaal staan. Vond ze niet heel tof, maar ja het verrast mij niet.
ze zijn hem aan het onschadelijk maken. Stiekem ben ik heel nieuwsgierig en een ramp toerist en wil ik er even heen fietsen. Toch maar niet...quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 14:01 schreef Jagärtrut het volgende:
Oei, ze hebben een bom gevonden in een restaurant hier in de stad!
Nee zo tactisch ben ik welquote:Op zondag 4 september 2011 14:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je het op die manier naar je zus brengt
Yep.100 kg. En niet voor het eerst, denk ik. Ze is al 25 jaar ofzo aan het lijnen en alles wat er weer af gaat komt er ook weer aan dus ik zie het niet echt goed komen. Ze snoept gewoon teveel en bedenkt de hele tijd excuses om iets lekkers te mogen. Trakteerde ze gisteren op chocoswing, zag ik haar daarna nog af en toe een blokje in dr mond stoppen. Tja.quote:Op zondag 4 september 2011 13:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ai 100 nog wat?
Onze visite van gister is niet echt lang en doet goed haar best maar komt ook gewoon aan.
Heb met haar afgesproken te gaan fietsen en in de winter te gaan lopen met die regel dat mijn bovenbenen niet dikker mogen worden.
Hmm ja bn ik ook best goed inquote:Op zondag 4 september 2011 14:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Yep.100 kg. En niet voor het eerst, denk ik. Ze is al 25 jaar ofzo aan het lijnen en alles wat er weer af gaat komt er ook weer aan dus ik zie het niet echt goed komen. Ze snoept gewoon teveel en bedenkt de hele tijd excuses om iets lekkers te mogen. Trakteerde ze gisteren op chocoswing, zag ik haar daarna nog af en toe een blokje in dr mond stoppen. Tja.
maar jij bent niet 100 kg. Zij moet grondig haar leven op de schop nemen, wil er iets veranderen. Vind het gewoon zo jammer. Mij is het gelukt, waarom haar dan niet?quote:Op zondag 4 september 2011 14:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm ja bn ik ook best goed in
Maar mijn kledingkast zet me dan wel weer terug op aard.
Nu scones in het kader van "ik heb nog clotted cream over"
De dag is nog niet echt voorbij ofzo. Genoeg tijd om er een beter lijstje van te maken.quote:Op zondag 4 september 2011 14:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
maar jij bent niet 100 kg. Zij moet grondig haar leven op de schop nemen, wil er iets veranderen. Vind het gewoon zo jammer. Mij is het gelukt, waarom haar dan niet?
Naja. Lijstje:
O: twee bth.vlokken
S: 10 km hardlopen
T: koek met appel, glas dubbelfriss
L: bolletje kaas, 1/3 appel
T: zakje chips, flesje cola
D: eoa slankgerecht met tomaten en spinazie
Te weinig, I know. Gisteren ook al. Weekend blijft lastig.
In de weg? Welnee plek zat gelukkigquote:Op zondag 4 september 2011 14:32 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Een week voor vertrek al inpakken?! Maar, waarom? En die ingepakte koffers staan toch de hele tijd in de weg dan?
Ik pak ook gewoon de avond voor vertrek in. Levert me ook geen stress op ofzo. Zorg wel altijd dat ik een week van te voren nog even nadenk of ik nog iets moet kopen.
En ik noem onze kat altijd 'poezel', 'poezie' of iets anders in die richting.
Andere leefomstandigheden wsquote:Op zondag 4 september 2011 14:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
maar jij bent niet 100 kg. Zij moet grondig haar leven op de schop nemen, wil er iets veranderen. Vind het gewoon zo jammer. Mij is het gelukt, waarom haar dan niet?
Huh hoe kan het nou dat jullie dat hebben gezien dan?quote:Op zondag 4 september 2011 15:13 schreef V1z0R het volgende:
Inderdaad een stuk groter CaliBeste Floris geworden
Zag de link en je had 'm op public gezet qua delen.quote:Op zondag 4 september 2011 15:14 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Huh hoe kan het nou dat jullie dat hebben gezien dan?
Je had 'm net neergezet en we zijn vriendjesquote:Op zondag 4 september 2011 15:14 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Huh hoe kan het nou dat jullie dat hebben gezien dan?
ah ja, dat kopt inderdaad. Heb ik bewust gedaan, verander ik denk ik straks terug naar enkel vrienden. jullie zij ngewoon heel snelquote:Op zondag 4 september 2011 15:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zag de link en je had 'm op public gezet qua delen.
Of van slecht lezenquote:Op zondag 4 september 2011 15:27 schreef Probability het volgende:
Denk dat dit vooral een geval was van niet logisch nadenken!!
Jawel, die variant heb jequote:Op zondag 4 september 2011 15:22 schreef Chicolate het volgende:
Maar bij discalculie haal je toch cijfers door elkaar, geen eenheden?
ik heb ook rood haar he. Anders vind ik het een beetje rood overloadquote:Op zondag 4 september 2011 12:34 schreef conleche het volgende:
Oh ja en wb de Mart Visserjas: de rode, kies de rode, die is zoveel mooier dan de blauwe!
Het jurkje van Amsel......ik weet het niet zo goed. Ik vind het niet lelijk en op jou staat hij sws veel mooier dan op het plaatje zonder iemand erin, maar ik ben toch niet helemaal overtuigd dat dit het mooiste zwarte jurkje is wat er voor jou bestaat.
In mijn verbeelding zie jij er altijd uit als je UI.quote:Op zondag 4 september 2011 15:31 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik heb ook rood haar he. Anders vind ik het een beetje rood overload
Dat heb ik bij jou nu ookquote:Op zondag 4 september 2011 15:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
In mijn verbeelding zie jij er altijd uit als je UI.Maar goed, dat zou ook nog kunnen met rood haar
Vertel dat niet aan mijn bijlesleerlingenquote:
elke zaterdag puddingbroodjes en elke avond hapjes op tafel zijn voor niemand goed te pratenquote:Op zondag 4 september 2011 15:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
In de weg? Welnee plek zat gelukkig
[..]
Andere leefomstandigheden ws
quote:Op zondag 4 september 2011 15:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
elke zaterdag puddingbroodjes en elke avond hapjes op tafel zijn voor niemand goed te praten.
Ik zou denken goh 40 minuten in de magnetron of 5 minuten op 't fornuis. dan is hetquote:Op zondag 4 september 2011 15:28 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Of van slecht lezen. Daar hebben meer mensen last van.
in mijn verbeelding jij ookquote:Op zondag 4 september 2011 15:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
In mijn verbeelding zie jij er altijd uit als je UI.Maar goed, dat zou ook nog kunnen met rood haar
En jij hebt me nog wel eens in het echt gezien!quote:Op zondag 4 september 2011 15:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat heb ik bij jou nu ook
Het wordt hier ineens wel heel zonnig (lees broeierig) in de tuin werken is wel klaar zo
pull ups als in meervoud? r.e.s.p.e.c.t.quote:Op zondag 4 september 2011 15:30 schreef Siral het volgende:
Kwam er vandaag even achter dat ik one arm pull ups kan![]()
Yesquote:Op zondag 4 september 2011 15:36 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
pull ups als in meervoud? r.e.s.p.e.c.t.
True, maar ik heb op de één of ander manier het gevoel dat er meer achter schuilt. Bij wie eigenlijk niet. En het is de kunst dat onder ogen te zien.. Misschien dat die drie cijfers op haar weegschaal daarbij helpen?quote:Op zondag 4 september 2011 15:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
elke zaterdag puddingbroodjes en elke avond hapjes op tafel zijn voor niemand goed te praten.
Awesomequote:Op zondag 4 september 2011 15:30 schreef Siral het volgende:
Kwam er vandaag even achter dat ik one arm pull ups kan![]()
ik eet ze als ze er zijn maar zou ze zelf nooit halen. Zoals dat geldt voor een boel dingenquote:Op zondag 4 september 2011 15:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
puddingbroodjes (laat ik die nou niet lusten).
Ik niet! Ik denk dat je ook even de link op 'public' moet zetten, dan kan iedereen kijken..quote:Op zondag 4 september 2011 15:40 schreef Siral het volgende:
Hier doe ik er iniedergeval 2
(als jullie de link kunnen zien)
Mijn zus heeft hem gepost dus het is niet public I guess.., zal hem zo even op youtube zetten haha.quote:Op zondag 4 september 2011 15:43 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik niet! Ik denk dat je ook even de link op 'public' moet zetten, dan kan iedereen kijken..
quote:
dat vind ik smoesjesquote:Op zondag 4 september 2011 15:58 schreef Viking84 het volgende:
Ik doe t siral ook niet na maar ik moet ook veel meer kilo's omhoog trekkenn
Ik ben nu 8 dagen aan een stuk aan het trainen, vorige week zaterdag was mijn laatste rustdag, beetje teveel van het goede, eet er wel echt goed naar de laatste tijd (word ook retesterkquote:Op zondag 4 september 2011 16:03 schreef Razztwizzle het volgende:
Siral en Vik en de andere sportsterswat zijn jullie toch allemaal goed bezig!
Ik kan de sport-knop nog niet vindenben vanaf terugkomst van vakantie wat lamlendig, vandaag wel aan het werk met lessen en planningen maar dat is ook PC-werk, niet echt sportief
Maar goed, ik neem aan dat vanaf dinsdag met het lesgeven ik overdag weer genoeg beweging en inspanning krijg, en dan ga ik weer eens rustig in het schoolritme komen en nadenken over wat daar bij past qua beweging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2011 16:08:32 ]
ik heb geen idee hoe groot die pannekoeken zijn, maar ik zou er 4 naar binnen gooien. En als het niet gaat, dan neem je er nog een paar als T.quote:Op zondag 4 september 2011 16:09 schreef Siral het volgende:
Ik heb ook een poep lijst.. heb keelpijn en krijg niks mn strot door
O: 2 knackebrod met rosbief, flesje actimel
S: 20 min kracht, 45 min cardio
T: whey shake
L: yoghurt, half meergranen bolletje sandwichspread
D: pannekoeken (denk een met ham en groente, en een met appel en krentjes)
T: geen idee nog
Oh, ik heb meer met schoenen dan met tassen. Maar toch, ik vind hem echt prachtigquote:Op zondag 4 september 2011 16:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben zo blij dat ik alleen een schoenentic heb en verder niks met tassen. Maar, ziet er netjes uit GB
. Voor mij is het alleen 'een tas'. Ik heb 1 tas en als die stuk is, koop ik een nieuwe. Anders niet.
Echt? Da's snel!quote:Op zondag 4 september 2011 16:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ze zijn er al 2 dagen hoor. Maar de temperatuur was niet echt laars-worthy. Zodra ik ze een keer aan heb, zal ik een fotootje maken
.
Jaaa, echt lekker!quote:
Ik wil je niet demotiveren, maar dit zijn gewoon 2-arm chinups. Je pakt namelijk met je andere arm je pols vast en trekt dus met je 2e arm ook gewoon mee omhoog.quote:
nou eeeeeeeenquote:Op zondag 4 september 2011 16:43 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Ik wil je niet demotiveren, maar dit zijn gewoon 2-arm chinups. Je pakt namelijk met je andere arm je pols vast en trekt dus met je 2e arm ook gewoon mee omhoog.
Dit zijn one arm pullups:
Snorry!quote:Op zondag 4 september 2011 16:43 schreef Isabeau het volgende:
Ja, fijn, nu heb ik dus zin in poffertjes
Ik ookquote:Op zondag 4 september 2011 16:43 schreef Isabeau het volgende:
Ja, fijn, nu heb ik dus zin in poffertjes
Ok, just saying!quote:
Train er ook flink voorquote:Op zondag 4 september 2011 16:51 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Ok, just saying!
Je hebt iig een aardige grip voor een vrouw om met 1 hand aan de bar te kunnen hangen voor een periode.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOM[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Zou de muscle ups laten voor wat het is. Voegt imho niks toe aan de oefening waarbij je toch echt dominant je lats hoort te pakken.quote:Op zondag 4 september 2011 16:52 schreef Siral het volgende:
[..]
Train er ook flink voormet twee armen gaat nog beter. Binnekort kijken of ik een muscle up kan doen.
Doe ook meerdere reps met gewone pull upsquote:Op zondag 4 september 2011 16:57 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Zou de muscle ups laten voor wat het is. Voegt imho niks toe aan de oefening waarbij je toch echt dominant je lats hoort te pakken.
Ik zou mooi wat reps maken met lichaamsgewicht op deze manier:
[ afbeelding ]
Ik ook. En hij is groot genoeg om al mijn zooi mee te nemenquote:Op zondag 4 september 2011 16:57 schreef Amsel het volgende:
Mooie tas GB! Ik hou van halfronde tassen.
Zit ook in een trein met flinke vertraging. Maar ach, of ik nou een middag zit te suffen op de bank of in de trein...
Lavendelzakjes, dat klinkt huiselijk en gezellig en plattelanderig. Do tellquote:Op zondag 4 september 2011 17:14 schreef Ml-etje het volgende:
*crasht , blokje om gedaan in snelloop tempo![]()
Nu ff bankhangen en dan peren rapen/belatsingpapieren voor iemand nakijken/lavendelzakjes naaien.
Men neme veel lavendelquote:Op zondag 4 september 2011 17:16 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Lavendelzakjes, dat klinkt huiselijk en gezellig en plattelanderig. Do tell.
Mobiele sauna!quote:Op zondag 4 september 2011 17:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb ook een winterjas... 18 euro bij de Zeeman, zwart, lang, warm en NIET ademend
Uiteindelijk zag ik dat ik nog lege hartjes had liggenquote:Op zondag 4 september 2011 18:32 schreef Perruche het volgende:
Haaaai!
Lavendelzakjes naaien.
Wat ik me wel afvraag Ml-tje, hoe oud ben jij eigenlijk
Ik lolde.quote:Op zondag 4 september 2011 18:32 schreef Perruche het volgende:
Haaaai!
Lavendelzakjes naaien.
Wat ik me wel afvraag Ml-tje, hoe oud ben jij eigenlijk
Living 72!quote:Op zondag 4 september 2011 18:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Uiteindelijk zag ik dat ik nog lege hartjes had liggendus die vul ik wel op met lavendel.
27 wieso?
quote:Op zondag 4 september 2011 18:33 schreef Perruche het volgende:
Lijstje:
O: 200 rijstmelk met 4 el muesli
T: boterham hagelslag, handje nootjes
S: bodycombat
L: omelet 2 eieren, salade met tomaat/komkommer
T: plakje cake, koffie verkeerd
S: ergeren in de esprit winkel aan domme mensenT: boterham roomboter
D: courgette soep + wat frietjes met mayo
quote:
Kaartavondjes met vriendinnen?quote:Op zondag 4 september 2011 18:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
tuinieren en freubelen met stof ehhh ja
![]()
Gelukkig doe ik nog andere dingen
quote:
Ja, soms denk ik dat ook.quote:Op zondag 4 september 2011 18:47 schreef Perruche het volgende:
Ja Ml-tje, kweetnie, soms kom je een beetje ouder over op mij (tuinieren, dingetjes naaien, etc) terwijl ik wel dacht dat je nog kei jong was! En ook je huis enzo, en tuin, ik heb niet eens een huis weet je.
Wat is kei jong?quote:Op zondag 4 september 2011 18:47 schreef Perruche het volgende:
Ja Ml-tje, kweetnie, soms kom je een beetje ouder over op mij (tuinieren, dingetjes naaien, etc) terwijl ik wel dacht dat je nog kei jong was! En ook je huis enzo, en tuin, ik heb niet eens een huis weet je.
En tis kippenbouillon, en toen dacht ik "oh, heerlijk. Als de Duutser er is kook ik risotto met eigengemaakte bouillon voor hem'". En daar verheugde ik me helemaal op.quote:Op zondag 4 september 2011 18:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, soms denk ik dat ook.
Maar goed, ik heb vandaag de hele dag in de keuken gestaan om een pot bouillon te maken...Dan ben ik ook net m'n moeder..
Dit helptquote:Op zondag 4 september 2011 18:49 schreef Goodbye het volgende:
Ach, is toch goed voor het evenwicht. Zo komt Co weer jonger over dan ze is!
Euhh nee daar zie ik het nut niet vanquote:Op zondag 4 september 2011 18:50 schreef Isabeau het volgende:
Niks mis met tuinieren, kleding maken, lavendelzakjes naaien
zolang je maar niet gaat scrapbooken![]()
quote:
Ja dat is het enige wat ik ook gevonden heb. Maar vrij duur voor 1 avondjequote:
Don't push it, ik weet waar jou huis woont meisje (insert niggatoontje).quote:
Hoogste bod 7 euro..quote:Op zondag 4 september 2011 18:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja dat is het enige wat ik ook gevonden heb. Maar vrij duur voor 1 avondje.
Het antwoord is altijd: "OK, doen!"quote:Op zondag 4 september 2011 18:52 schreef Perruche het volgende:
Mevrouw "nou ja u kunt gewoon niet ruilen en anders roep ik mijn manager".
Lager bieden?quote:Op zondag 4 september 2011 18:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ach, voordat jij hier de trap op bent met je rollator, ben ik allang foetsiequote:Op zondag 4 september 2011 18:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Don't push it, ik weet waar jou huis woont meisje (insert niggatoontje).
Vraagprijs 30, denk niet dat ze hem voor de helft dan wegdoen?quote:
Yup! TROS blauw!quote:Op zondag 4 september 2011 18:53 schreef Ml-etje het volgende:
was dat trouwens blauwe oogmake-up die je op had gister?
Mailenquote:Op zondag 4 september 2011 18:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Daar hoef ik geen rollator voor mee te nemenquote:Op zondag 4 september 2011 18:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ach, voordat jij hier de trap op bent met je rollator, ben ik allang foetsie.
Stom?! Het stond je mooii!quote:Op zondag 4 september 2011 18:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Yup! TROS blauw!![]()
Het stond niet heel eens stom. Ik bedoel: als ik niet verkleed zou zijn, zou ik zo nooit over straat gaan hoor, maar het had wel wat. Voor het eerst in mijn hele leven dat ik blauwe oogschaduw op had.
Ik denk dat dat best wel zal kunnen, er staat zoveel kleding op marktplaats, dat ze volgens mij al blij zijn dat er überhaupt iemand biedt.quote:Op zondag 4 september 2011 18:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Vraagprijs 30, denk niet dat ze hem voor de helft dan wegdoen?
Meestal wel, maar deze mensen lijken in de middle of nowhere te wonen. En dan is het nog hopen of het past ook. Geen idee wat mijn maat bij esprit is.quote:Op zondag 4 september 2011 19:00 schreef Ml-etje het volgende:
Is ophalen een optie Chico?
Dan is het helemaal makkelijk bieden.
Oh dat was niet serieus hoor, ken eigenlijk niemand die dan "ja" roept.quote:Op zondag 4 september 2011 19:05 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Meestal wel, maar deze mensen lijken in de middle of nowhere te wonen. En dan is het nog hopen of het past ook. Geen idee wat mijn maat bij esprit is.
Zelf met stof aan de gang gaan is een leuk idee, als ik kon naaien, meer tijd had en er geschikte stofjes waren geweest.
Niet doen als je blond bent /ervaringquote:Op zondag 4 september 2011 19:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
Meestal heb je bij esprit geen grote maat!
Oh en als je je haar een paarse kleurspoeling durft te geven, dat zou wel tof zijn als je als de chesire cat gaat!
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 4 september 2011 19:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Niet doen als je blond bent /ervaring
Oh dan heb ik pas echt een probleem want ik geloof dat ik normaal een S/M hebquote:Op zondag 4 september 2011 19:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Esprit valt idd best groot meestal![]()
![]()
En idd, wel oortjes en een snoet erbij doen!
quote:Op zondag 4 september 2011 19:33 schreef Amsel het volgende:
Wat was ookalweer het linkje naar de nieuwe laarzen van XM?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
Ben je gewoon te lui om ze even voor ķns aan te trekken?quote:Op zondag 4 september 2011 19:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, als ik ze voor het eerst aan heb, zal ik een foto maken. Het is nu niet echt laarzenweer!
Ja, op dit moment welquote:Op zondag 4 september 2011 19:46 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ben je gewoon te lui om ze even voor ķns aan te trekken?![]()
Hehehe, ik zit ook te kijken. Ben al aan het googlen waar die peagants allemaal zijn, de volgende keer dat ik naar de VS ga, wil ik ook naar een peagant!quote:Op zondag 4 september 2011 19:27 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik ben eruit wat ik moet doen om een meh-dag minder meh te maken: lekker koken en dan Toddlers & Tiaras kijken.
Hilarisch is het toch. Gaat je man bij je weg omdat je teveel met pageants bezig bent: "Ach, hij komt wel weer terug. Waar is de tan-spray?"En dan... Komt die stakker nog terug ook
.
quote:Op zondag 4 september 2011 19:53 schreef Jagärtrut het volgende:
ze hebben het over je, Co, in de volkskrant
Pruik kopen bij de feestwinkel of op de markt? Of extensions? Of uitwasbare werf?quote:Op zondag 4 september 2011 19:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Ik vind het idee bijzonder tof, maar het rood van mijn kastanjebruin is al behoorlijk hardnekkig dus ik ben bang dat ik dan maanden rondloop met een paarse gloed.
Lelijk hé? Echt ik kon naar de kapper ermee.quote:Op zondag 4 september 2011 20:35 schreef Jagärtrut het volgende:
paars en blond is geen goed idee.
Paars was de schoolkleur van mijn school in Amerika. Toen we de finale van een belangrijk volleybaltoernooi hadden gehaald, bedachten m'n teamgenootjes dat het leuk was om allemaal ons haar paars te verfen. Met uitwasbare verf. Helaas was ik de enige blonde. De rest had een paarse gloed over hun donkere haar, mijn haar was knal paars.
Daarnaast was die uitwasbare verf niet zo heel erg uitwasbaar. Ja, het paarse ging eraf, maar m'n haar werd een soort van flets grijs...
Juist nietquote:Op zondag 4 september 2011 20:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wil je zo vroeg naar het vliegveld dan?
meestal 45 tot half uur voordat je vlucht vertrekt. even op de website van je airline kijken..quote:Op zondag 4 september 2011 20:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lelijk hé? Echt ik kon naar de kapper ermee.
Ik zit te zoeken hoe kort tevoren je je bagage kan inleveren voor je vlucht vertrekt bij een drop off balie.
Onvindbaar gewoon![]()
Arkefly geeft geen voor mij vindbare infoquote:Op zondag 4 september 2011 20:54 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
meestal 45 tot half uur voordat je vlucht vertrekt. even op de website van je airline kijken..
1,5 uur wil mijn Mr en ik neem medicijnen mee dus dat kunnen we wel gebruiken vermoed ik.quote:Op zondag 4 september 2011 21:01 schreef Jagärtrut het volgende:
ik zou een uur aanhouden. Zeker omdat ze zeggen dat je tot een uur voor vertrek van de vlucht bij de balies kan inchecken.
En ik zou sowieso altijd een uur voor de vlucht op het vliegveld zijn, om bijvoorbeeld lange rijen bij de security niet te hoeven stressen...
Dit!quote:Op zondag 4 september 2011 21:01 schreef Jagärtrut het volgende:
ik zou een uur aanhouden. Zeker omdat ze zeggen dat je tot een uur voor vertrek van de vlucht bij de balies kan inchecken.
En ik zou sowieso altijd een uur voor de vlucht op het vliegveld zijn, om bijvoorbeeld lange rijen bij de security niet te hoeven stressen...
Ow! Dat komt helemaal goed dan.quote:Op zondag 4 september 2011 21:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
1,5 uur wil mijn Mr en ik neem medicijnen mee dus dat kunnen we wel gebruiken vermoed ik.
Zo dat is netjes voor het weekend! Op die american pancakes na danquote:Op zondag 4 september 2011 21:04 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dit!
En lijstje (met kater):
O: een appel en een groooot glas met thee
O/L: 3 ienieminie pannenkoekjes bij een american diner achtig ding en grapefruitsap
T: een hand nootjes en een speltcracker met tofuspread
T: koffie verkeerd
D: zelfgemaakte pizza met veel groenten
T: twee pruimen met wat yoghurt
Ja tochquote:Op zondag 4 september 2011 21:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zo dat is netjes voor het weekend! Op die american pancakes na dan
quote:Op zondag 4 september 2011 21:08 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja tochheb mn best gedaan. Maar die pancakes waren echt zo klein! Afzetterij
Ik heb mijn haar een tijd in de kleur magenta gehad. Was uitwasbare verf, duurde een maand voordat het eruit was. Misschien een idee om alleen plukjes te doen? Of losse extensions?quote:Op zondag 4 september 2011 20:35 schreef Jagärtrut het volgende:
paars en blond is geen goed idee.
Paars was de schoolkleur van mijn school in Amerika. Toen we de finale van een belangrijk volleybaltoernooi hadden gehaald, bedachten m'n teamgenootjes dat het leuk was om allemaal ons haar paars te verfen. Met uitwasbare verf. Helaas was ik de enige blonde. De rest had een paarse gloed over hun donkere haar, mijn haar was knal paars.
Daarnaast was die uitwasbare verf niet zo heel erg uitwasbaar. Ja, het paarse ging eraf, maar m'n haar werd een soort van flets grijs...
^^quote:Op zondag 4 september 2011 21:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn haar roze verven is net zo waarschijnlijk als trouwen op all stars. Of crocs. Of uggs.
Ik verfde op de middelbare school mijn haar heel licht goudblond. Bijna wit. En later dus magenta.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ik was 15...quote:Op zondag 4 september 2011 21:43 schreef Tinkepink het volgende:
Je lijkt daar op mij toen ik een jaar of 20 was. Stond je wel.
Ik moest me op mijn 26e nog legitimeren in de coffeeshop, dus dat klopt dan welquote:
Ja maar Co lijkt nu ze 20 is, ook 18, dus dat telt niet!quote:
Huh? Dat had ik niet verwachtquote:Op zondag 4 september 2011 21:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik moest me op mijn 26e nog legitimeren in de coffeeshop, dus dat klopt dan wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Daar heb ik helaas nooit foto's van gemaakt. Alleen op de foto van het eindexamengala zie je het nog een beetje (een rozige gloed) maar die heb ik niet online.quote:Op zondag 4 september 2011 21:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
Grote vraag: waar blijft het roze nou?
quote:
Ik had niet verwacht dat je er vroeger zo heel jong uitzag kennelijk! (Hoewel, je ziet er nu ook jonger uit dan je bent, dus in dat opzicht klopt het weer wel)quote:Op zondag 4 september 2011 21:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]heb ik nu een oude kop of had je niet verwacht dat ik vroeger (veel) blowde?
quote:Vandaal beschadigt fontein in Rome
Een vandaal heeft zaterdagochtend de Fontein van de Moor op de Piazza Navona in Rome beschadigd.
Op beelden van bewakingscamera's is te zien hoe hij in de fontein klimt en met een stuk steen twee grote brokken marmer van het beeld slaat. Mogelijk is de man dezelfde die volgens bewakingsbeelden een paar uur later ook de Trevi-fontein probeerde te beschadigen.
quote:De afgeslagen brokken van de Fontein van de Moor zijn teruggevonden en kunnen volgens Umberto Broccoli van de dienst cultuur van Rome weer aan het beeld worden vastgemaakt.
De fontein is overigens niet het origineel van de zeventiende-eeuwse kunstenaar Giacomo della Porta, maar een kopie uit de negentiende eeuw.
Mhihihihihiquote:
Bedoel je mij? Waarvoor, het blaren- of terpentinegedeelte?quote:
Of de combinatie open blaren met terpentine..?quote:Op zondag 4 september 2011 22:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bedoel je mij? Waarvoor, het blaren- of terpentinegedeelte?
Gewoon om naar je arm te laten kijken.quote:Op zondag 4 september 2011 22:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bedoel je mij? Waarvoor, het blaren- of terpentinegedeelte?
Ja, het werken kwam gewoon tussendoor. Dat was m'n relaxmoment, zeg maar.quote:Op zondag 4 september 2011 22:28 schreef Ml-etje het volgende:
Als je weekend allemaal werkgerelateerd was dan is je werkgever een *&% maar vooruit
Kan ook nog Baardmans huis zijn dat je geschilderd hebt
quote:Op zondag 4 september 2011 22:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, het werken kwam gewoon tussendoor. Dat was m'n relaxmoment, zeg maar.. Maar nu hoef ik nooit meer op zaterdag te werken.
.
quote:Op zondag 4 september 2011 22:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, het werken kwam gewoon tussendoor. Dat was m'n relaxmoment, zeg maar.. Maar nu hoef ik nooit meer op zaterdag te werken.
.
Ik wel! Ik heb al slingers opgehangen.quote:Op maandag 5 september 2011 08:26 schreef Ml-etje het volgende:
mogge ik zit alweer ff en heb echt nog geen *piep* gedaan
Goed bezig!!quote:Op maandag 5 september 2011 08:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik wel! Ik heb al slingers opgehangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |