abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? zondag 4 september 2011 @ 11:10:37 #1
70532 loveli
N
pi_101547463
Link naar alle vorige delen in de reeks: Topicreeks: Gezond Slank

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 4 september 2011 @ 11:11:03 #2
70532 loveli
N
pi_101547470
Jeu. Kan een mod er 'met' lijstjes van maken?

Koffie.
crap in = crap out
pi_101547507
Ook leuk.

[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_101547695
Die kleur blauw staat me zō NIET! :P
pi_101547743
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2011 11:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
Die kleur blauw staat me zō NIET! :P
Welke? De kleur van de Mart Visser-jas of die ik hierboven gepost heb?
pi_101547854
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 11:28 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Welke? De kleur van de Mart Visser-jas of die ik hierboven gepost heb?
Petrol. Zo'n felle kleur kan wel.
Wil ook wel een nieuwe jas dit jaar.
pi_101547898
Uniek: ik ga komende tijd er niet meer naartoe, nouja misschien voor familie.

Lijstje:

O: semolina met yoghurt en een beetje suiker
T: gekookt eitje
S: 5 km hardlopen
T: tomaat
D: pasta met magere spekjes, champignons, knoflook en pesto en andere dingen die ik nog kan vinden.
T: wat drinken met een vriendin, zal wel een wijntje worden :)
pi_101547916
Oh ik vergeet lunch, ik neem wel 2 knackebrod met pindakaas na het sporten
pi_101548020
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 11:38 schreef shinydiscoball het volgende:
Oh ik vergeet lunch, ik neem wel 2 knackebrod met pindakaas na het sporten
ik zou al zeggen, dat slaat nergens op. Als je er nu 2 volkorenboterhammen van maakt is het helemaal goed!

Boh, ik moet gaan schoonmaken, maar heb 0,0 motivatie. Lig zo lekker op de bank...
pi_101548184
Die roze! O+ Mijnmijnmijnmijn!!
~ Bonito La Risa ~
pi_101548235
Lijstjes *O*

S: lesje rennen 4x5 min en tussendoor 2 min wandelen, pfff, warm!
A: brakke man uit bed trekken
O: kwark met havermout en banaan
T: boterham spaanse worst
L: dubbele boterham pindakaas
T: appel
D: tuinboontjes, aardappelpuree en een lekkerbekje
T: stukje zelfgemaakte cake

Goedemorgen!

Ik denk dat onze vakantie naar Spanje mijn bankroet betekent. Losse vluchten en losse hotels en b&b's = muchos dineros ;). Een nieuwe winterjas is wellicht in januari een optie.
pi_101548236
Whoei boodschappen gedaan, was afgehaald, was opgevouwen, vriendje heeft gestofzuigd, koelkast schoongemaakt, zo nog even langs Marqt voor vlees. Whoei, druk! Nu snel sporten!
pi_101548251
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 11:44 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik zou al zeggen, dat slaat nergens op. Als je er nu 2 volkorenboterhammen van maakt is het helemaal goed!

Boh, ik moet gaan schoonmaken, maar heb 0,0 motivatie. Lig zo lekker op de bank...
Het is nog lekkerder op de bank liggen in een schoon huis! *O*
pi_101548257
Anna je D :9 ik ga ook lekkerbekjes kopen, heerlijk!
pi_101548275
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 11:56 schreef anna82 het volgende:

[..]

Het is nog lekkerder op de bank liggen in een schoon huis! *O*
that is true.

M'n huis begint al heerlijk te ruiken, naar bouillon. Nog even m'n spelletje poker uitspelen op m'n foon, en dan ga ik aan de slag.

En als beloning mag ik straks in bad, met m'n boek! En een glas wijn/kop thee...
pi_101548295
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 11:56 schreef Perruche het volgende:
Anna je D :9 ik ga ook lekkerbekjes kopen, heerlijk!
Een echte zondagse maaltijd O+ Productieve ochtend hedde gij gehad! ^O^
pi_101548301
Pfoe koffers grotendeels gepakt.
Nog wat dingen wassen dan kunnen die er ook in :)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_101548308
waar ging je ook al weer heen, MItje?
pi_101548339
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 11:58 schreef Ml-etje het volgende:
Pfoe koffers grotendeels gepakt.
Nog wat dingen wassen dan kunnen die er ook in :)
Wanneer vertrekken jullie ML? En hoe is het weer daar?
pi_101548357
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2011 11:35 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Petrol. Zo'n felle kleur kan wel.
Wil ook wel een nieuwe jas dit jaar.
Ik moet er wel 1 gaan halen: mijn oude (van 4 jaar geleden) is echt kapot aan het gaan.
pi_101548375
Zondag aanstaande! *O*
Ehh het weer..ff kijken.
pi_101548399
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 12:01 schreef Ml-etje het volgende:
Zondag aanstaande! *O*
Ehh het weer..ff kijken.
over een week, en je hebt nu je koffers al gepakt? Wow, dat vind ik nog eens organiseren!
pi_101548504
Hehehe, idd! Ik probeer dat altijd de avond van tevoren en dan sta ik uiteindelijk een half uur voordat ik wegga alles in mn tas te proppen omdat ik vind dat ik te veel bij me heb. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_101548513
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 12:01 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

over een week, en je hebt nu je koffers al gepakt? Wow, dat vind ik nog eens organiseren!
Op ondergoed&schoenen na hoor ;)
Maar het is ook niet alsof je hier je bikini nog nodig hebt :D
En ja ik werk met een inpaklijst en wat ik vergeet kopen we wel hoor :+
Koffers staan nog wel open (lucht!) en ik leg er nog wel dingetjes bij.
pi_101548532

Best goed *O* oh voor de duidelijkheid tussen de 21-30 graden en geen regen.
pi_101548543
Lijstje van vandaag :

O- 1/2 shake aardbei
T- 1/2 shake aardbei
L- shake chocolade
T- shake aardbei
D- 100 gram steak, 400 gram salade (tomaat, komkommer, ijsbergsla met dressing)

S- uurtje midgetgolven en uurtje fietsen of nordic walken
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_101548752
Maria, dit lijkt me echt wat voor jou: Nature's miracle babies. Waarbij ze oa. gaan kijken bij het panda breeding programme in Chengdu. O+
Doe wat je niet durft.
  zondag 4 september 2011 @ 12:14:08 #28
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101548773
Voor de vakantie heb ik de avond van tevoren gepakt. Ik zie de meerwaarde ook niet echt om al een week van tevoren te pakken :@. Bovendien heb ik niet zoveel kleding, dus moet toch altijd vlak voor vertrek nog wasjes draaien :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? zondag 4 september 2011 @ 12:18:43 #29
70532 loveli
N
pi_101548885
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 12:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Maria, dit lijkt me echt wat voor jou: Nature's miracle babies. Waarbij ze oa. gaan kijken bij het panda breeding programme in Chengdu. O+
Het zijn geen babies }:|
crap in = crap out
pi_101548888
Halp, ik moet voor morgen een powerpoint vertalen van Ne naar Eng (en daarna nog een handleiding). Op zich gaat het wel oké, ik kan alleen geen vertaling vinden voor het woord opdrachtgever. Diverse sites geven me het woord "principal" maar klopt dat?! Klinkt zo raar.

Het gaat om een zakelijke opdrachtgever.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_101549007
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 12:18 schreef loveli het volgende:

[..]

WEL, de BBC zegt het en de zooloog in het stukje ook! Er staat echt een enorm schetig foto bij van een pandababy O+

Ik ben net 10 minuten bezig en nu al aan het WOG-gen o|O
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_101549058
Ik vind het wel lekker georganiseerd om zo vroeg je koffer al te pakken.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik ook al vooraf wat dingen neergooi op/in mijn rugzak. Om het daarna nog 2 keer opnieuw te doen omdat ik teveel zooi bij me heb. :P
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 12:18 schreef loveli het volgende:

[..]

Hé, ik doe mijn best om het woord Baby in combinatie met Panda te vermijden, allemaal om Sigme een plezier te doen. Maar als de BBC ervoor kiest om het over babies te hebben, dan kan ik daar niets aan doen! B-)

Volgens mij is het briljante televisie. Met van die piepende beestjes. En dat je dan de hele tijd aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, wat schattig!!!!!!!!!! O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ wilt roepen. *)
Doe wat je niet durft.
pi_101549201
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2011 12:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voor de vakantie heb ik de avond van tevoren gepakt. Ik zie de meerwaarde ook niet echt om al een week van tevoren te pakken :@. Bovendien heb ik niet zoveel kleding, dus moet toch altijd vlak voor vertrek nog wasjes draaien :').
De dag ervoor hebben we geen tijd om te pakken ;) en ik werk nog gewoon de hele week.
En ja kleding zat hier :@ plus dat ik nu minder meeneem :+
pi_101549237
Leven en laten leven. Ik kijk ook graag naar baby panda's en zeg dan waarschijnlijk ook de stomste dingen.

Ik weet het wel zeker trouwens, want ik heb panda's in de dierentuin gezien en daar bij was ik al van "OMG how cuuuute O+ ". Op fluistertoon, dat dan weer wel.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_101549272
Ah, in de verslagen noemen de studenten het zelf "client" dus dat hou ik maar aan c_/

Gister feest van een collega gehad, het was heel gezellig en het eten was echt :9~ Italiaans buffet. Heb 1 flink bord vol gegeten, vanmorgen 4 ons lichter dan gisteren _O- We hebben tot half 1 ofzo buiten kunnen zitten, het was echt warm! Lekker aan de Maas.
pi_101549321
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 12:28 schreef Goodbye het volgende:
Leven en laten leven. Ik kijk ook graag naar baby panda's en zeg dan waarschijnlijk ook de stomste dingen.

Ik weet het wel zeker trouwens, want ik heb panda's in de dierentuin gezien en daar bij was ik al van "OMG how cuuuute O+ ". Op fluistertoon, dat dan weer wel.
Ik zeg ook dat soort dingen en ik zeg het gewoon hardop en ik loop ook heel snel te snotteren om zoveel liefs. Ik schaam me er niks voor. En ik vind babypanda een prima woord. :+

/Kont tegen de Sigme-krib :P
pi_101549421
Oh ja en wb de Mart Visserjas: de rode, kies de rode, die is zoveel mooier dan de blauwe!

Het jurkje van Amsel......ik weet het niet zo goed. Ik vind het niet lelijk en op jou staat hij sws veel mooier dan op het plaatje zonder iemand erin, maar ik ben toch niet helemaal overtuigd dat dit het mooiste zwarte jurkje is wat er voor jou bestaat.
pi_101549461
Mee eens hoor. Dat je een dier menselijke benamingen geeft, gebeurt nou eenmaal omdat het vertedert. Dat maakt ook niet dat je mensen dierlijke benamingen gaat geven.
pi_101549727
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2011 12:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mee eens hoor. Dat je een dier menselijke benamingen geeft, gebeurt nou eenmaal omdat het vertedert. Dat maakt ook niet dat je mensen dierlijke benamingen gaat geven.
Hihi, ik noem mijn poezen altijd 'dames'. :@
  zondag 4 september 2011 @ 12:45:00 #40
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101549805
Oh, wij noemen die van ons altijd 'monsters' :').
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? zondag 4 september 2011 @ 12:46:27 #41
70532 loveli
N
pi_101549854
crap in = crap out
pi_101549869
quote:
10s.gif Op zondag 4 september 2011 12:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
:W ben je al op de terugweg?
  zondag 4 september 2011 @ 12:48:15 #43
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101549916
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 12:46 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:W ben je al op de terugweg?
Neh. Moeten nog ff bij de oma van Duvel langs die tijdens onze vakantie - heel origineel - haar heup gebroken heeft.
pi_101549953
quote:
Nu ik jou toch zie :D . Ik zoek crocs capri slippers op ebay (in de hoop dat ze daar nog normale kleuren hebben) die zijn uit de handel :'(
Maar het is wel heel veel VS, heb jij daar ervaring mee?

zondag 4 september 2011 @ 12:53:52 #45
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_101550097
quote:
10s.gif Op zondag 4 september 2011 12:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik noem de mijne altijd 'Graaf' (+ voornaambeest)' of monster, of rooie, of rover :P
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  Vis een optie? zondag 4 september 2011 @ 12:56:39 #46
70532 loveli
N
pi_101550210
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 12:49 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Nu ik jou toch zie :D . Ik zoek crocs capri slippers op ebay (in de hoop dat ze daar nog normale kleuren hebben) die zijn uit de handel :'(
Maar het is wel heel veel VS, heb jij daar ervaring mee?

[ afbeelding ]
Ervaring met croc-achtige slippers: ooit toch maar een paar gekocht, eerste dag dat ik erop liep gigantisch door beide enkels gegaan.

Bestellen in de VS heb ik nog nooit problemen mee gehad, zowel internetwinkels als particulier. Even de feedback doorlezen, als dat niet prettig voelt, niet bestellen. Anders gewoon doen.
crap in = crap out
  zondag 4 september 2011 @ 12:57:48 #47
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101550253
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 12:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Oehhh! Komt vanavond die met de panda's? O+ Lief dat je aan me dacht! :9

quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 12:53 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ik noem de mijne altijd 'Graaf' (+ voornaambeest)' of monster, of rooie, of rover :P
Ik noem Perry meestal 'de Tochtstrip", omdat ie zo languit kan liggen :+ En Tami noem ik 'dametje' of 'Tamibeest". :Y
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 4 september 2011 @ 12:58:57 #48
277802 _Calimero_
pi_101550286
Tochtstrip, hahaha _O-
pi_101550287
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 12:56 schreef loveli het volgende:

[..]

Ervaring met croc-achtige slippers: ooit toch maar een paar gekocht, eerste dag dat ik erop liep gigantisch door beide enkels gegaan.

Bestellen in de VS heb ik nog nooit problemen mee gehad, zowel internetwinkels als particulier. Even de feedback doorlezen, als dat niet prettig voelt, niet bestellen. Anders gewoon doen.
:D welke had je?
Deze lopen heerlijk, moet zeggen dat ik ze alleen gebruik om te tuinieren of even vlug iets op de fiets te halen.
Daarom geen wit met roze ofzo voor mij :P
pi_101550316
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2011 12:48 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Neh. Moeten nog ff bij de oma van Duvel langs die tijdens onze vakantie - heel origineel - haar heup gebroken heeft.
Au! Arm mensje..
  Vis een optie? zondag 4 september 2011 @ 13:01:11 #51
70532 loveli
N
pi_101550355
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 12:59 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:D welke had je?
Deze lopen heerlijk, moet zeggen dat ik ze alleen gebruik om te tuinieren of even vlug iets op de fiets te halen.
Daarom geen wit met roze ofzo voor mij :P
Een of ander Birkenstock gerelateerd merk.

Gelieve niet te quoten, ik denk dat ik deze info later weer verwijder :P
crap in = crap out
  zondag 4 september 2011 @ 13:01:56 #52
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_101550380
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 13:01 schreef loveli het volgende:

[..]

Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_101550425
Hmm. mijn slagroomschuimtaart is niet helemaal goed gegaan denk... Hij is beetje dun geworden. Heb hem nu in de vriezer staan (voor 1 uur.) zou dat het wat dikker/steviger maken?
~ Bonito La Risa ~
pi_101550471
Lol@li, post maar snel weer je lagerfelds om je reputatie te redden!
Zulke crocs, ik zag er vrijdag vier zusters mee!
pi_101550504
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 13:01 schreef loveli het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
  Vis een optie? zondag 4 september 2011 @ 13:10:37 #56
70532 loveli
N
pi_101550637
*imagoprobleem heeft*
crap in = crap out
pi_101550973
quote:
M'n vader stuurde hem ook al door, zeker een hint :')!
Worry is a misuse of imagination
pi_101551305
Zo, m'n huis is schoon...de bouillon staat te trekken. Ik ga even knutselen en dan in bad met m'n boek. Heerlijke zondag zo!
pi_101551360
Zou Medisana een beetje betrouwbaar zijn? Hmm. En ik zit eigenlijk niet te wachten op getallen over vetpercentage etc want dat valt dan extreem hoog uit aangezien ik vooral enorme benen en billen heb en het daarboven allemaal wel meevalt :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Vis een optie? zondag 4 september 2011 @ 13:32:00 #60
70532 loveli
N
pi_101551421
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 13:29 schreef Isabeau het volgende:
Zou Medisana een beetje betrouwbaar zijn? Hmm. En ik zit eigenlijk niet te wachten op getallen over vetpercentage etc want dat valt dan extreem hoog uit aangezien ik vooral enorme benen en billen heb en het daarboven allemaal wel meevalt :7
De mijne (geen medisana) zegt dat ik >28% vet heb en dat kan ik me ook niet echt voorstellen. De vetpercentages geeft 'ie alleen als ik erom vraag, als ik er gewoon op sta veretelt 'ie alleen m'n gewicht.

Gebruik het ook niet om echt m'n vetpercentage mee te meten, maar zo nu en dan check ik even of het veel veranderd is.
crap in = crap out
  zondag 4 september 2011 @ 13:32:43 #61
277802 _Calimero_
pi_101551445
Goed bezig Jagar!
Ik ga ook maar eens aan de slag: studie, band plakken en wat schoonmaken. Ik begin met een wasje erin doen!

Gister overigens 100 km gefietst *O* En met wat dipjes, ging het uiteindelijk prima, laatste stuk nog even vriendje laten zien dat ik écht wel wat power in mijn benen heb, door met 37 km/u een gaatje dicht te rijden naar een andere fietser die achter een brommer reed. Daar aangekomen, gingen wij echter zoveel harder, dat we ze voorbij zijn gefietst en de andere wielrenner bij ons in het wiel ging zitten (vriendje fietste inmiddels op kop) 8-)
pi_101551462
Volgens mijn weegschaal wa ik gisteravond 2,5 kilo te zwaar :')
Yeah right ik pak de cm na de vakantie er wel bij.
  zondag 4 september 2011 @ 13:34:31 #63
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_101551491
Wow, honderd km fietsen!! Respect!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 4 september 2011 @ 13:34:32 #64
277802 _Calimero_
pi_101551492
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 13:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde hem al direcct bestellen, maar eigenlijk weet ik van mijzelf dat ik er dan binnenkort weer dagelijks op sta en dat ding mijn humeur bepaalt. heb in plaats daarvan de knoop doorgehakt en een mail gestuurd naar iemand van cambridge gedoe. Ik ga een poging wagen, kan ik me mooi daar laten wegen en 3 weken dat doen incl 3 weken opbouwen, is 6 weken netjes eten. een mooie periode om slechte gewoontes wat kwijt te raken en mijn leven te beteren :7
  zondag 4 september 2011 @ 13:36:04 #65
277802 _Calimero_
pi_101551544
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 13:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Wow, honderd km fietsen!! Respect!
Het geeft wat moed, want binnenkort moet ik er 160 en de laatste keer was ik na 70km hélemaal leeg en op.... :') veel te weinig gefietst dit seizoen.. maar goed, er zit schijnbaar nog steeds iets van conditie of iig doorzettingsvermogen in mij ;)

Jij heb ook gek ver gelopen gister he, dat doe ik je niet na!!
  zondag 4 september 2011 @ 13:36:05 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101551546
Zo, ik ben weer onderweg. Net nog 10 km gelopen waarvan 2 in de stromende regen, jaja :P. Volgende wk weer opbouwen.

M'n zus zag gisterochtend drie cijfers op de weegschaal staan. Vond ze niet heel tof, maar ja het verrast mij niet :X.
Niet meer actief op Fok!
pi_101551552
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 13:32 schreef loveli het volgende:

De mijne (geen medisana) zegt dat ik >28% vet heb en dat kan ik me ook niet echt voorstellen. De vetpercentages geeft 'ie alleen als ik erom vraag, als ik er gewoon op sta veretelt 'ie alleen m'n gewicht.

Gebruik het ook niet om echt m'n vetpercentage mee te meten, maar zo nu en dan check ik even of het veel veranderd is.
Ik heb dan ook totaal geen vertrouwen in dit soort vet% weegschalen (dat kan je zo nooit betrouwbaar meten) en eigenlijk is dat dus een volledig overbodige functie op een weegschaal voor mij. Heb nu alleen ook geen vertrouwen meer in het gewicht wat weegschalen aangeven :')

In het ziekenhuis verschilt het bijna 2 kg voor mij tussen verschillende spreekkamers in :7

Weegschaal deed vanmorgen overigens wederom gek. Bijna 4 kg lichter dan eergisteren. Tuurlijk. Had helaas geen tijd om die aanbieding bij de Blokker te halen afgelopen week :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Vis een optie? zondag 4 september 2011 @ 13:38:52 #68
70532 loveli
N
pi_101551633
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 13:34 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ik wilde hem al direcct bestellen, maar eigenlijk weet ik van mijzelf dat ik er dan binnenkort weer dagelijks op sta en dat ding mijn humeur bepaalt. heb in plaats daarvan de knoop doorgehakt en een mail gestuurd naar iemand van cambridge gedoe. Ik ga een poging wagen, kan ik me mooi daar laten wegen en 3 weken dat doen incl 3 weken opbouwen, is 6 weken netjes eten. een mooie periode om slechte gewoontes wat kwijt te raken en mijn leven te beteren :7
"The significant problems we face cannot be solved at the same level of thinking we were at when we created them."
Ik hoop dat cambridge voor je werkt. Denk dat het een middel kan zijn, maar geen oplossing.
crap in = crap out
  zondag 4 september 2011 @ 13:41:26 #69
277802 _Calimero_
pi_101551720
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 13:38 schreef loveli het volgende:

[..]

"The significant problems we face cannot be solved at the same level of thinking we were at when we created them."
Ik hoop dat cambridge voor je werkt. Denk dat het een middel kan zijn, maar geen oplossing.
We zullen het zien.. Ik denk dat het probleem op zich wel meevalt. Ik wil tussen de 5 en 8 kilo wijt, dus dat is best te overzien. Als ik mijn neiging om hele pakken koekjes in de hand kan houden (wat best goed gaat de laatste tijd!) dan zit het denk ik wel goed.
pi_101551754
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2011 13:36 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik ben weer onderweg. Net nog 10 km gelopen waarvan 2 in de stromende regen, jaja :P. Volgende wk weer opbouwen.

M'n zus zag gisterochtend drie cijfers op de weegschaal staan. Vond ze niet heel tof, maar ja het verrast mij niet :X.
Ai 100 nog wat?

Onze visite van gister is niet echt lang en doet goed haar best maar komt ook gewoon aan.
Heb met haar afgesproken te gaan fietsen en in de winter te gaan lopen met die regel dat mijn bovenbenen niet dikker mogen worden.
pi_101551779
Ik ben reviews van weegschalen op kieskeurig.nl aan het lezen. Deze meneer geeft zijn weegschaal een 9 :+
quote:
De weegschaal is zeer gevoelig voor de plaats waarop je je voeten neerzet. Als je ze echter precies op dezelfde plek zet en niet voor- of achterover leunt, dan geeft hij steeds hetzelfde gewicht aan. Dus dat is prima.
:')
  zondag 4 september 2011 @ 13:44:00 #72
277802 _Calimero_
pi_101551803
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 13:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben reviews van weegschalen op kieskeurig.nl aan het lezen. Deze meneer geeft zijn weegschaal een 9 :+

[..]

:')
Misschien ziet hij er heel mooi uit, de weegschaal?
pi_101551857
Gniffel :D
pi_101551886
quote:
10s.gif Op zondag 4 september 2011 13:44 schreef _Calimero_ het volgende:

Misschien ziet hij er heel mooi uit, de weegschaal?
Hij geeft de vormgeving idd een 10 :Y

En ik lees bij Inventum steeds dat het gewicht raar verspringt; bij één meneer zelfs meer dan 10 kg per dag. Ik heb nu dus ook een Inventum.
pi_101551962
Mijn Soehnle verspringt nooit, maar heeft wel een groot verschil tussen op tapijt en op tegels. Ik weet niet of dat hoort, maar in de badkamer ben ik twee kilo zwaarder dan in de logeerkamer :').

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2011 13:48:50 ]
pi_101551976
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 13:48 schreef Razztwizzle het volgende:
Mijn Soehnle verspringt nooit, maar heeft wel een groot verschil tussen op tapijt en op tegels. Ik weet niet of dat hoort, maar in de badkamer ben ik twee kilo zwaarder dan in de logeerkamer :').
Dat is vrij normaal :Y
pi_101552031
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 13:48 schreef Razztwizzle het volgende:
Dat heb ik ook met elke weegschaal gehad :Y Altijd een vlakke ondergrond nemen.

Er woont hier sinds kort een enorme spin buiten bij mijn raam. En die verschuilt zich dan in een hoekje om op prooi etc te wachten. Allemaal prima. Maar naast dat kozijn waar deze enorme spin woont zit een raampje wat open kan voor frisse lucht. Maar dat durf ik nu niet meer open te zetten :{
pi_101552058
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 13:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat heb ik ook met elke weegschaal gehad :Y Altijd een vlakke ondergrond nemen.

Er woont hier sinds kort een enorme spin buiten bij mijn raam. En die verschuilt zich dan in een hoekje om op prooi etc te wachten. Allemaal prima. Maar naast dat kozijn waar deze enorme spin woont zit een raampje wat open kan voor frisse lucht. Maar dat durf ik nu niet meer open te zetten :{
Man erop afsturen :Y
pi_101552370
Oei, ze hebben een bom gevonden in een restaurant hier in de stad! -O-
pi_101552525
Hier ook een soenhle, daar sta je op en boem gewicht. Geen twijfel niets
En het maakt niet uit of ie op tegels, laminaat of zo staat. Je kunt ook niet smokkelen, je moet er nl goed op staan voor ie weegt ;)
HIer 76.3 vanmorgen, nog 2,3 kg te gaan tot mijn streef (stiekem dan he, 1,3 is eigenlijk het doel)
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_101552631
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2011 13:36 schreef Viking84 het volgende:

Ik hoop niet dat je het op die manier naar je zus brengt :+
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_101552749
Oeps jagar! Hopelijk niets gebeurd?
pi_101552798
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 14:11 schreef Perruche het volgende:
Oeps jagar! Hopelijk niets gebeurd?
ze zijn hem aan het onschadelijk maken. Stiekem ben ik heel nieuwsgierig en een ramp toerist en wil ik er even heen fietsen. Toch maar niet...
pi_101552810
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 14:01 schreef Jagärtrut het volgende:
Oei, ze hebben een bom gevonden in een restaurant hier in de stad! -O-
:o in jouw stadje? Jemig, dat is even schrikken! Echt een bom gevonden of bommelding?

edit: een echte bom dus!
pi_101552818
Heerlijk geslapen maar waslijst aan dingen te doen
- was opruimen
- strijken
- koelkast uitruimen & schoonmaken
- boodschappen doen
- sporten
- t-shirt retourneren (10 km fietsen )
- algehele opruimsessie

Zo, ik ga nu shirt retourneren maar ik ga lekker met het OV :6 ben kapot! En ga er ook een chai latte van de starbucks bij nemen. Zo. Over een uur gaat de trein. Dus nu snel even nieuwe was erin doen. En dan als ik terug ga deel 2 van de boodschappen, ben de helft vergeten :') :D
  zondag 4 september 2011 @ 14:13:46 #86
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101552856
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 14:07 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat je het op die manier naar je zus brengt :+
Nee zo tactisch ben ik wel :P. Ik zei iets van: oei, schrikken :o.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 4 september 2011 @ 14:17:04 #87
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101552976
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 13:42 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ai 100 nog wat?

Onze visite van gister is niet echt lang en doet goed haar best maar komt ook gewoon aan.
Heb met haar afgesproken te gaan fietsen en in de winter te gaan lopen met die regel dat mijn bovenbenen niet dikker mogen worden.
Yep.100 kg. En niet voor het eerst, denk ik. Ze is al 25 jaar ofzo aan het lijnen en alles wat er weer af gaat komt er ook weer aan dus ik zie het niet echt goed komen. Ze snoept gewoon teveel en bedenkt de hele tijd excuses om iets lekkers te mogen. Trakteerde ze gisteren op chocoswing, zag ik haar daarna nog af en toe een blokje in dr mond stoppen. Tja.
Niet meer actief op Fok!
pi_101553111
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2011 14:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Yep.100 kg. En niet voor het eerst, denk ik. Ze is al 25 jaar ofzo aan het lijnen en alles wat er weer af gaat komt er ook weer aan dus ik zie het niet echt goed komen. Ze snoept gewoon teveel en bedenkt de hele tijd excuses om iets lekkers te mogen. Trakteerde ze gisteren op chocoswing, zag ik haar daarna nog af en toe een blokje in dr mond stoppen. Tja.
Hmm ja bn ik ook best goed in :D
Maar mijn kledingkast zet me dan wel weer terug op aard.
Nu scones in het kader van "ik heb nog clotted cream over"
pi_101553526
Een week voor vertrek al inpakken?! Maar, waarom? En die ingepakte koffers staan toch de hele tijd in de weg dan?
Ik pak ook gewoon de avond voor vertrek in. Levert me ook geen stress op ofzo. Zorg wel altijd dat ik een week van te voren nog even nadenk of ik nog iets moet kopen.

En ik noem onze kat altijd 'poezel', 'poezie' of iets anders in die richting :P.
  zondag 4 september 2011 @ 14:52:39 #90
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101554280
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 14:21 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Hmm ja bn ik ook best goed in :D
Maar mijn kledingkast zet me dan wel weer terug op aard.
Nu scones in het kader van "ik heb nog clotted cream over"
maar jij bent niet 100 kg. Zij moet grondig haar leven op de schop nemen, wil er iets veranderen. Vind het gewoon zo jammer. Mij is het gelukt, waarom haar dan niet?

Naja. Lijstje:

O: twee bth.vlokken
S: 10 km hardlopen
T: koek met appel, glas dubbelfriss
L: bolletje kaas, 1/3 appel
T: zakje chips, flesje cola
D: eoa slankgerecht met tomaten en spinazie

Te weinig, I know. Gisteren ook al. Weekend blijft lastig.
Niet meer actief op Fok!
pi_101554769
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2011 14:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

maar jij bent niet 100 kg. Zij moet grondig haar leven op de schop nemen, wil er iets veranderen. Vind het gewoon zo jammer. Mij is het gelukt, waarom haar dan niet?

Naja. Lijstje:

O: twee bth.vlokken
S: 10 km hardlopen
T: koek met appel, glas dubbelfriss
L: bolletje kaas, 1/3 appel
T: zakje chips, flesje cola
D: eoa slankgerecht met tomaten en spinazie

Te weinig, I know. Gisteren ook al. Weekend blijft lastig.
De dag is nog niet echt voorbij ofzo. Genoeg tijd om er een beter lijstje van te maken. :)
Doe wat je niet durft.
  zondag 4 september 2011 @ 15:11:40 #92
277802 _Calimero_
pi_101555023
Kunnen jullie dit nu zien?

dit is die kleine kitten van vorig jaar, nu een flink stukkie groter :)

*filmpje, maar weggehaald*

ooohhh wacht,mijn naam staat erbij... liefhebbers stuur ik wel een pm :)
pi_101555076
Ik heb 'm al gezien! :7 Cute! O+
pi_101555093
Inderdaad een stuk groter Cali :D Beste Floris geworden
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_101555149
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 14:32 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Een week voor vertrek al inpakken?! Maar, waarom? En die ingepakte koffers staan toch de hele tijd in de weg dan?
Ik pak ook gewoon de avond voor vertrek in. Levert me ook geen stress op ofzo. Zorg wel altijd dat ik een week van te voren nog even nadenk of ik nog iets moet kopen.

En ik noem onze kat altijd 'poezel', 'poezie' of iets anders in die richting :P.
In de weg? Welnee plek zat gelukkig :Y
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2011 14:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Andere leefomstandigheden ws ;)
  zondag 4 september 2011 @ 15:14:36 #96
277802 _Calimero_
pi_101555155
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 15:13 schreef V1z0R het volgende:
Inderdaad een stuk groter Cali :D Beste Floris geworden
Huh hoe kan het nou dat jullie dat hebben gezien dan?
pi_101555156
Ja die kan ik zien en ik wilde net zeggen 'maar nu zie ik wel je echte naam he' :P.

Ik ging 'even' liggen en werd 2 uur pas wakker. Sindsdien alleen maar praktische en administratieve dingen gedaan. Mensen mailen die hun zaken niet op orde hebben enzo. Pffff. En ik moet nog een les voorbereiden, een samenvatting maken, mijn studenten info geven (en die info verzamelen), opruimen en dan straks koken. Ik heb echt 3 dagen weekend nodig :+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_101555218
quote:
5s.gif Op zondag 4 september 2011 15:14 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Zag de link en je had 'm op public gezet qua delen.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_101555242
quote:
5s.gif Op zondag 4 september 2011 15:14 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Je had 'm net neergezet en we zijn vriendjes :+
  zondag 4 september 2011 @ 15:19:14 #100
277802 _Calimero_
pi_101555338
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 15:16 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Zag de link en je had 'm op public gezet qua delen.
ah ja, dat kopt inderdaad. Heb ik bewust gedaan, verander ik denk ik straks terug naar enkel vrienden. jullie zij ngewoon heel snel :)

Maar groot beest wordt het he :o hij is echt zo'n tof ding, superspeels, maar ook erg lief. Je kunt echt alles met hem doen, hij vindt alles best O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')