Welke? De kleur van de Mart Visser-jas of die ik hierboven gepost heb?quote:
Petrol. Zo'n felle kleur kan wel.quote:Op zondag 4 september 2011 11:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Welke? De kleur van de Mart Visser-jas of die ik hierboven gepost heb?
ik zou al zeggen, dat slaat nergens op. Als je er nu 2 volkorenboterhammen van maakt is het helemaal goed!quote:Op zondag 4 september 2011 11:38 schreef shinydiscoball het volgende:
Oh ik vergeet lunch, ik neem wel 2 knackebrod met pindakaas na het sporten
Het is nog lekkerder op de bank liggen in een schoon huis!quote:Op zondag 4 september 2011 11:44 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik zou al zeggen, dat slaat nergens op. Als je er nu 2 volkorenboterhammen van maakt is het helemaal goed!
Boh, ik moet gaan schoonmaken, maar heb 0,0 motivatie. Lig zo lekker op de bank...
that is true.quote:Op zondag 4 september 2011 11:56 schreef anna82 het volgende:
[..]
Het is nog lekkerder op de bank liggen in een schoon huis!
Een echte zondagse maaltijdquote:Op zondag 4 september 2011 11:56 schreef Perruche het volgende:
Anna je Dik ga ook lekkerbekjes kopen, heerlijk!
Wanneer vertrekken jullie ML? En hoe is het weer daar?quote:Op zondag 4 september 2011 11:58 schreef Ml-etje het volgende:
Pfoe koffers grotendeels gepakt.
Nog wat dingen wassen dan kunnen die er ook in
Ik moet er wel 1 gaan halen: mijn oude (van 4 jaar geleden) is echt kapot aan het gaan.quote:Op zondag 4 september 2011 11:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Petrol. Zo'n felle kleur kan wel.
Wil ook wel een nieuwe jas dit jaar.
over een week, en je hebt nu je koffers al gepakt? Wow, dat vind ik nog eens organiseren!quote:Op zondag 4 september 2011 12:01 schreef Ml-etje het volgende:
Zondag aanstaande!
Ehh het weer..ff kijken.
Op ondergoed&schoenen na hoorquote:Op zondag 4 september 2011 12:01 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
over een week, en je hebt nu je koffers al gepakt? Wow, dat vind ik nog eens organiseren!
Het zijn geen babiesquote:Op zondag 4 september 2011 12:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Maria, dit lijkt me echt wat voor jou: Nature's miracle babies. Waarbij ze oa. gaan kijken bij het panda breeding programme in Chengdu.
WEL, de BBC zegt het en de zooloog in het stukje ook! Er staat echt een enorm schetig foto bij van een pandababyquote:
Hé, ik doe mijn best om het woord Baby in combinatie met Panda te vermijden, allemaal om Sigme een plezier te doen. Maar als de BBC ervoor kiest om het over babies te hebben, dan kan ik daar niets aan doen!quote:
De dag ervoor hebben we geen tijd om te pakkenquote:Op zondag 4 september 2011 12:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voor de vakantie heb ik de avond van tevoren gepakt. Ik zie de meerwaarde ook niet echt om al een week van tevoren te pakken. Bovendien heb ik niet zoveel kleding, dus moet toch altijd vlak voor vertrek nog wasjes draaien
.
Ik zeg ook dat soort dingen en ik zeg het gewoon hardop en ik loop ook heel snel te snotteren om zoveel liefs. Ik schaam me er niks voor. En ik vind babypanda een prima woord.quote:Op zondag 4 september 2011 12:28 schreef Goodbye het volgende:
Leven en laten leven. Ik kijk ook graag naar baby panda's en zeg dan waarschijnlijk ook de stomste dingen.
Ik weet het wel zeker trouwens, want ik heb panda's in de dierentuin gezien en daar bij was ik al van "OMG how cuuuute". Op fluistertoon, dat dan weer wel.
Hihi, ik noem mijn poezen altijd 'dames'.quote:Op zondag 4 september 2011 12:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mee eens hoor. Dat je een dier menselijke benamingen geeft, gebeurt nou eenmaal omdat het vertedert. Dat maakt ook niet dat je mensen dierlijke benamingen gaat geven.
quote:Op zondag 4 september 2011 12:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh, wij noemen die van ons altijd 'monsters'.
Neh. Moeten nog ff bij de oma van Duvel langs die tijdens onze vakantie - heel origineel - haar heup gebroken heeft.quote:
Nu ik jou toch ziequote:
Ik noem de mijne altijd 'Graaf' (+ voornaambeest)' of monster, of rooie, of roverquote:Op zondag 4 september 2011 12:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh, wij noemen die van ons altijd 'monsters'.
Ervaring met croc-achtige slippers: ooit toch maar een paar gekocht, eerste dag dat ik erop liep gigantisch door beide enkels gegaan.quote:Op zondag 4 september 2011 12:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nu ik jou toch zie. Ik zoek crocs capri slippers op ebay (in de hoop dat ze daar nog normale kleuren hebben) die zijn uit de handel
![]()
Maar het is wel heel veel VS, heb jij daar ervaring mee?
[ afbeelding ]
Oehhh! Komt vanavond die met de panda's?quote:Op zondag 4 september 2011 12:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Maria, dit lijkt me echt wat voor jou: Nature's miracle babies. Waarbij ze oa. gaan kijken bij het panda breeding programme in Chengdu.
Ik noem Perry meestal 'de Tochtstrip", omdat ie zo languit kan liggenquote:Op zondag 4 september 2011 12:53 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik noem de mijne altijd 'Graaf' (+ voornaambeest)' of monster, of rooie, of rover
quote:Op zondag 4 september 2011 12:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Ervaring met croc-achtige slippers: ooit toch maar een paar gekocht, eerste dag dat ik erop liep gigantisch door beide enkels gegaan.
Bestellen in de VS heb ik nog nooit problemen mee gehad, zowel internetwinkels als particulier. Even de feedback doorlezen, als dat niet prettig voelt, niet bestellen. Anders gewoon doen.
Au! Arm mensje..quote:Op zondag 4 september 2011 12:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Neh. Moeten nog ff bij de oma van Duvel langs die tijdens onze vakantie - heel origineel - haar heup gebroken heeft.
Een of ander Birkenstock gerelateerd merk.quote:Op zondag 4 september 2011 12:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]welke had je?
Deze lopen heerlijk, moet zeggen dat ik ze alleen gebruik om te tuinieren of even vlug iets op de fiets te halen.
Daarom geen wit met roze ofzo voor mij
quote:Op zondag 4 september 2011 13:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Een of ander Birkenstock gerelateerd merk.
Gelieve niet te quoten, ik denk dat ik deze info later weer verwijder
quote:Op zondag 4 september 2011 13:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Een of ander Birkenstock gerelateerd merk.
Gelieve niet te quoten, ik denk dat ik deze info later weer verwijder
De mijne (geen medisana) zegt dat ik >28% vet heb en dat kan ik me ook niet echt voorstellen. De vetpercentages geeft 'ie alleen als ik erom vraag, als ik er gewoon op sta veretelt 'ie alleen m'n gewicht.quote:Op zondag 4 september 2011 13:29 schreef Isabeau het volgende:
Zou Medisana een beetje betrouwbaar zijn? Hmm. En ik zit eigenlijk niet te wachten op getallen over vetpercentage etc want dat valt dan extreem hoog uit aangezien ik vooral enorme benen en billen heb en het daarboven allemaal wel meevalt
Ik wilde hem al direcct bestellen, maar eigenlijk weet ik van mijzelf dat ik er dan binnenkort weer dagelijks op sta en dat ding mijn humeur bepaalt. heb in plaats daarvan de knoop doorgehakt en een mail gestuurd naar iemand van cambridge gedoe. Ik ga een poging wagen, kan ik me mooi daar laten wegen en 3 weken dat doen incl 3 weken opbouwen, is 6 weken netjes eten. een mooie periode om slechte gewoontes wat kwijt te raken en mijn leven te beterenquote:Op zondag 4 september 2011 13:29 schreef Isabeau het volgende:
Zou Medisana een beetje betrouwbaar zijn? Hmm. En ik zit eigenlijk niet te wachten op getallen over vetpercentage etc want dat valt dan extreem hoog uit aangezien ik vooral enorme benen en billen heb en het daarboven allemaal wel meevalt
Het geeft wat moed, want binnenkort moet ik er 160 en de laatste keer was ik na 70km hélemaal leeg en op....quote:
Ik heb dan ook totaal geen vertrouwen in dit soort vet% weegschalen (dat kan je zo nooit betrouwbaar meten) en eigenlijk is dat dus een volledig overbodige functie op een weegschaal voor mij. Heb nu alleen ook geen vertrouwen meer in het gewicht wat weegschalen aangevenquote:Op zondag 4 september 2011 13:32 schreef loveli het volgende:
De mijne (geen medisana) zegt dat ik >28% vet heb en dat kan ik me ook niet echt voorstellen. De vetpercentages geeft 'ie alleen als ik erom vraag, als ik er gewoon op sta veretelt 'ie alleen m'n gewicht.
Gebruik het ook niet om echt m'n vetpercentage mee te meten, maar zo nu en dan check ik even of het veel veranderd is.
"The significant problems we face cannot be solved at the same level of thinking we were at when we created them."quote:Op zondag 4 september 2011 13:34 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik wilde hem al direcct bestellen, maar eigenlijk weet ik van mijzelf dat ik er dan binnenkort weer dagelijks op sta en dat ding mijn humeur bepaalt. heb in plaats daarvan de knoop doorgehakt en een mail gestuurd naar iemand van cambridge gedoe. Ik ga een poging wagen, kan ik me mooi daar laten wegen en 3 weken dat doen incl 3 weken opbouwen, is 6 weken netjes eten. een mooie periode om slechte gewoontes wat kwijt te raken en mijn leven te beteren
We zullen het zien.. Ik denk dat het probleem op zich wel meevalt. Ik wil tussen de 5 en 8 kilo wijt, dus dat is best te overzien. Als ik mijn neiging om hele pakken koekjes in de hand kan houden (wat best goed gaat de laatste tijd!) dan zit het denk ik wel goed.quote:Op zondag 4 september 2011 13:38 schreef loveli het volgende:
[..]
"The significant problems we face cannot be solved at the same level of thinking we were at when we created them."
Ik hoop dat cambridge voor je werkt. Denk dat het een middel kan zijn, maar geen oplossing.
Ai 100 nog wat?quote:Op zondag 4 september 2011 13:36 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik ben weer onderweg. Net nog 10 km gelopen waarvan 2 in de stromende regen, jaja. Volgende wk weer opbouwen.
M'n zus zag gisterochtend drie cijfers op de weegschaal staan. Vond ze niet heel tof, maar ja het verrast mij niet.
quote:De weegschaal is zeer gevoelig voor de plaats waarop je je voeten neerzet. Als je ze echter precies op dezelfde plek zet en niet voor- of achterover leunt, dan geeft hij steeds hetzelfde gewicht aan. Dus dat is prima.
Misschien ziet hij er heel mooi uit, de weegschaal?quote:Op zondag 4 september 2011 13:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben reviews van weegschalen op kieskeurig.nl aan het lezen. Deze meneer geeft zijn weegschaal een 9
[..]
Hij geeft de vormgeving idd een 10quote:Op zondag 4 september 2011 13:44 schreef _Calimero_ het volgende:
Misschien ziet hij er heel mooi uit, de weegschaal?
Dat is vrij normaalquote:Op zondag 4 september 2011 13:48 schreef Razztwizzle het volgende:
Mijn Soehnle verspringt nooit, maar heeft wel een groot verschil tussen op tapijt en op tegels. Ik weet niet of dat hoort, maar in de badkamer ben ik twee kilo zwaarder dan in de logeerkamer.
Dat heb ik ook met elke weegschaal gehadquote:Op zondag 4 september 2011 13:48 schreef Razztwizzle het volgende:
Mijn Soehnle verspringt nooit, maar heeft wel een groot verschil tussen op tapijt en op tegels. Ik weet niet of dat hoort, maar in de badkamer ben ik twee kilo zwaarder dan in de logeerkamer.
Man erop afsturenquote:Op zondag 4 september 2011 13:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met elke weegschaal gehadAltijd een vlakke ondergrond nemen.
Er woont hier sinds kort een enorme spin buiten bij mijn raam. En die verschuilt zich dan in een hoekje om op prooi etc te wachten. Allemaal prima. Maar naast dat kozijn waar deze enorme spin woont zit een raampje wat open kan voor frisse lucht. Maar dat durf ik nu niet meer open te zetten
Ik hoop niet dat je het op die manier naar je zus brengtquote:Op zondag 4 september 2011 13:36 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik ben weer onderweg. Net nog 10 km gelopen waarvan 2 in de stromende regen, jaja. Volgende wk weer opbouwen.
M'n zus zag gisterochtend drie cijfers op de weegschaal staan. Vond ze niet heel tof, maar ja het verrast mij niet.
ze zijn hem aan het onschadelijk maken. Stiekem ben ik heel nieuwsgierig en een ramp toerist en wil ik er even heen fietsen. Toch maar niet...quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 14:01 schreef Jagärtrut het volgende:
Oei, ze hebben een bom gevonden in een restaurant hier in de stad!
Nee zo tactisch ben ik welquote:Op zondag 4 september 2011 14:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je het op die manier naar je zus brengt
Yep.100 kg. En niet voor het eerst, denk ik. Ze is al 25 jaar ofzo aan het lijnen en alles wat er weer af gaat komt er ook weer aan dus ik zie het niet echt goed komen. Ze snoept gewoon teveel en bedenkt de hele tijd excuses om iets lekkers te mogen. Trakteerde ze gisteren op chocoswing, zag ik haar daarna nog af en toe een blokje in dr mond stoppen. Tja.quote:Op zondag 4 september 2011 13:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ai 100 nog wat?
Onze visite van gister is niet echt lang en doet goed haar best maar komt ook gewoon aan.
Heb met haar afgesproken te gaan fietsen en in de winter te gaan lopen met die regel dat mijn bovenbenen niet dikker mogen worden.
Hmm ja bn ik ook best goed inquote:Op zondag 4 september 2011 14:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Yep.100 kg. En niet voor het eerst, denk ik. Ze is al 25 jaar ofzo aan het lijnen en alles wat er weer af gaat komt er ook weer aan dus ik zie het niet echt goed komen. Ze snoept gewoon teveel en bedenkt de hele tijd excuses om iets lekkers te mogen. Trakteerde ze gisteren op chocoswing, zag ik haar daarna nog af en toe een blokje in dr mond stoppen. Tja.
maar jij bent niet 100 kg. Zij moet grondig haar leven op de schop nemen, wil er iets veranderen. Vind het gewoon zo jammer. Mij is het gelukt, waarom haar dan niet?quote:Op zondag 4 september 2011 14:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm ja bn ik ook best goed in
Maar mijn kledingkast zet me dan wel weer terug op aard.
Nu scones in het kader van "ik heb nog clotted cream over"
De dag is nog niet echt voorbij ofzo. Genoeg tijd om er een beter lijstje van te maken.quote:Op zondag 4 september 2011 14:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
maar jij bent niet 100 kg. Zij moet grondig haar leven op de schop nemen, wil er iets veranderen. Vind het gewoon zo jammer. Mij is het gelukt, waarom haar dan niet?
Naja. Lijstje:
O: twee bth.vlokken
S: 10 km hardlopen
T: koek met appel, glas dubbelfriss
L: bolletje kaas, 1/3 appel
T: zakje chips, flesje cola
D: eoa slankgerecht met tomaten en spinazie
Te weinig, I know. Gisteren ook al. Weekend blijft lastig.
In de weg? Welnee plek zat gelukkigquote:Op zondag 4 september 2011 14:32 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Een week voor vertrek al inpakken?! Maar, waarom? En die ingepakte koffers staan toch de hele tijd in de weg dan?
Ik pak ook gewoon de avond voor vertrek in. Levert me ook geen stress op ofzo. Zorg wel altijd dat ik een week van te voren nog even nadenk of ik nog iets moet kopen.
En ik noem onze kat altijd 'poezel', 'poezie' of iets anders in die richting.
Andere leefomstandigheden wsquote:Op zondag 4 september 2011 14:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
maar jij bent niet 100 kg. Zij moet grondig haar leven op de schop nemen, wil er iets veranderen. Vind het gewoon zo jammer. Mij is het gelukt, waarom haar dan niet?
Huh hoe kan het nou dat jullie dat hebben gezien dan?quote:Op zondag 4 september 2011 15:13 schreef V1z0R het volgende:
Inderdaad een stuk groter CaliBeste Floris geworden
Zag de link en je had 'm op public gezet qua delen.quote:Op zondag 4 september 2011 15:14 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Huh hoe kan het nou dat jullie dat hebben gezien dan?
Je had 'm net neergezet en we zijn vriendjesquote:Op zondag 4 september 2011 15:14 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Huh hoe kan het nou dat jullie dat hebben gezien dan?
ah ja, dat kopt inderdaad. Heb ik bewust gedaan, verander ik denk ik straks terug naar enkel vrienden. jullie zij ngewoon heel snelquote:Op zondag 4 september 2011 15:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zag de link en je had 'm op public gezet qua delen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |