ik heet trouwens ook Stefanquote:Op zondag 4 september 2011 12:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
hihi je vriendin heeft het met the devil's double gedaan.![]()
ik heet echt Stefan, had je gistr avond dan niks gemerkt?quote:
Hoi Stefanquote:Op zondag 4 september 2011 15:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
ik heet echt Stefan, had je gistr avond dan niks gemerkt?![]()
de operaties zijn echt goed gedaan zeg, jullie hebben niks gemerkt
Goede sex is er in mijn ogen als er een vonk is. Met liefde bijvoorbeeld.quote:Op zondag 4 september 2011 15:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mannennooit goed genoeg
maar goed gehosselt
Het voelde alsof ik met m'n spiegelbeeld speelde.quote:Op zondag 4 september 2011 15:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
ik heet echt Stefan, had je gistr avond dan niks gemerkt?![]()
de operaties zijn echt goed gedaan zeg, jullie hebben niks gemerkt
vond je mij ook goed?quote:Op zondag 4 september 2011 15:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het voelde alsof ik met m'n spiegelbeeld speelde.
Ik moet zeggen, ik was best goed![]()
ah, Oké, dan snap ik het denk ikquote:Op zondag 4 september 2011 15:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goede sex is er in mijn ogen als er een vonk is. Met liefde bijvoorbeeld.
Uiteraard zijn er uitzonderingen!
Dit was een one-night , dat is anders. Puur lust
En ik wou zo graag een dochterquote:Op zondag 4 september 2011 15:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
hoi padus je hebt eigenlijk een zoon
Ik zou je doenquote:Op zondag 4 september 2011 09:33 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik, maar dan ga je wel naar de gevangenis
nee srry, moet nog bijkomen van gistrquote:Op zondag 4 september 2011 16:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik was meer met mezelf bezig eigenlijk.Vanavond opnieuw? Dan let ik dit keer beter op jou.
![]()
Zij wel van jou.quote:Op zondag 4 september 2011 16:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
nee, klopt, maar hou niet zo van pedo's
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |