Ik zou mijn harpoen wel eens in een walvis willen schieten ja.quote:Op zondag 4 september 2011 02:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Zou je vast wel keertje willen proberen geef maar toe.
rawrrrrrrrquote:Op zondag 4 september 2011 02:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zou mijn harpoen wel eens in een walvis willen drukken ja.
oh oke, wel hard.quote:Op zondag 4 september 2011 02:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, enige waar hij last van had was hoofdpijnOmdat die smaak opeens wel heel erg doordrong.
is niks mis hoor hoor smaakt indd alleen niet zo goed meerquote:Op zondag 4 september 2011 02:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, enige waar hij last van had was hoofdpijnOmdat die smaak opeens wel heel erg doordrong.
Hij wist zelf dat het overdatum was, en bood het zelf aan te drinken.quote:
mooiquote:Op zondag 4 september 2011 02:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik moest echt lachen om deze droge reactie.
Hij wilt gewoon try before you die doenquote:Op zondag 4 september 2011 02:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hij wist zelf dat het overdatum was, en bood het zelf aan te drinken.Maar hij haalt wel vaker zulke rare dingen uit. Hij eet ook vanalles, en combinaties waarvan je echt over je nek gaat. Ik snap niet waarom hij het doet, maar het lijkt erop dat hij het gewoon echt lekker vindt.
Lijkt het wel op inderdaad.quote:Op zondag 4 september 2011 02:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hij wilt gewoon try before you die doen
Ik heb ook weleens slakken gegeten.quote:Op zondag 4 september 2011 02:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Lijkt het wel op inderdaad.Hij heeft ook al van die extreem smerige dingen gegeten. slakken, kikkerbillen enzo. En witlof
Raar weer ook in Nederland. Vanmiddag nog lekker in de zon gezeten en nu is het Katrina x2 buitenquote:Op zondag 4 september 2011 02:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het enige wat ik nu hoor, is de wind.
Ik kan nog wel even doorgaan, prei, asperges, iets minder erg maar ook smerig: koeientongquote:Op zondag 4 september 2011 02:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens slakken gegeten.
en witlof zo erg is het niet
Alleen breken onze dijken niet!quote:Op zondag 4 september 2011 02:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Raar weer ook in Nederland. Vanmiddag nog lekker in de zon gezeten en nu is het Katrina x2 buiten
Ja, ik ben gewoon helemaal rood, ik verbrand nogal snel.quote:Op zondag 4 september 2011 02:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Raar weer ook in Nederland. Vanmiddag nog lekker in de zon gezeten en nu is het Katrina x2 buiten
Hoezo is prei smerig?quote:Op zondag 4 september 2011 02:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik kan nog wel even doorgaan, prei, asperges, iets minder erg maar ook smerig: koeientong
Was jij bij Katrina dan?quote:Op zondag 4 september 2011 02:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alleen breken onze dijken niet!![]()
Kartina x2, over overdrijven gesproken.
Ja ik ben ook kieskeurig. Ik eet met gigantisch weinig variatie.quote:Op zondag 4 september 2011 02:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
bbq je bent gwn kieskeurig mang
Hoe durf je.quote:Op zondag 4 september 2011 02:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja ik ben ook kieskeurig. Ik eet met gigantisch weinig variatie.
Aardappelen, nog zoietsquote:Op zondag 4 september 2011 02:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hoe durf je.
Zeker standaard aardappelenprut bij jou ofniet
Wat eet je dan wel? Aardappelen zijn tochquote:
Ik eet 2x in de week gebakken aardappelen, 2x in de week pasta, 1x in de week rijst, en de rest verschilt per week.quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 02:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat eet je dan wel? Aardappelen zijn tochfriet_O_
quote:Op zondag 4 september 2011 02:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik eet 2x in de week gebakken aardappelen, 2x in de week pasta, 1x in de week rijst, en de rest verschilt per week.
Gekookte aardappelen.quote:Op zondag 4 september 2011 02:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat eet je dan wel? Aardappelen zijn tochPatat
wijnbladeren met van dat gehaktmengsel erin?quote:Op zondag 4 september 2011 02:52 schreef Stokstaart het volgende:
Ging zo suikerfeest vieren bij een Marokkaanse oom van me, tenminste hij zegt overal dat ik zijn neefje benWilde die dat ik wijnbladeren ging eten, dat zag er echt nasty uit
Patat ben ik ook niet echt fan van, met mate, maar ik zou er nooit borden van leeg eten.quote:Op zondag 4 september 2011 02:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat eet je dan wel? Aardappelen zijn tochPatat
Friet is voor Belgen.quote:
Geen idee, maar het leek op de cocon van een of andere smerige insect.quote:Op zondag 4 september 2011 02:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
wijnbladeren met van dat gehaktmengsel erin?
Je weet niet wat je mist man.quote:Op zondag 4 september 2011 02:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geen idee, maar het leek op de cocon van een of andere smerige insect.
quote:Op zondag 4 september 2011 02:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist man.
Maar o zo lekker.quote:Op zondag 4 september 2011 02:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wolla ziet er toch nasty uit
Dat lag vanmiddag bij mij in de wcpot, overblijfselen van de chili.quote:Op zondag 4 september 2011 02:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het ziet er nou niet echt smakelijk uit, inderdaad.quote:Op zondag 4 september 2011 02:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt he. En die couscous is ook niet te vreten, Marokkaanse eten is meestal niet lekker.quote:Op zondag 4 september 2011 02:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat lag vanmiddag bij mij in de wcpot, overblijfselen van de chili.
Italiaansquote:Op zondag 4 september 2011 02:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Echt he. En die couscous is ook niet te vreten, Marokkaanse eten is meestal niet lekker.
Grieks of Italiaans is lekker
Best lekker iddquote:Op zondag 4 september 2011 02:56 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb gisteren trouwens Chili con carne gegeten. Wat is dat lekker zeg, boh.
Bedoel je die verwesterde zooi die je bij de lokale Chinees haalt of echt Aziatisch eten?quote:Op zondag 4 september 2011 03:00 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
QFT
De beste keuken ter wereld samen met de Aziatische.
Aziatisch ook wel inderdaad, pittige recepten zijn vooral erg lekkerquote:Op zondag 4 september 2011 03:00 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
QFT
De beste keuken ter wereld samen met de Aziatische.
Sambal bij?quote:Op zondag 4 september 2011 03:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bedoel je die verwesterde zooi die je bij de lokale Chinees haalt of echt Aziatisch eten?
Echt Aziatisch uiteraard.quote:Op zondag 4 september 2011 03:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bedoel je die verwesterde zooi die je bij de lokale Chinees haalt of echt Aziatisch eten?
in breda?quote:Op zondag 4 september 2011 03:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
Overigens ga ik maandag onbeperkt sushi eten
Sowieso Burger Kingquote:Op zondag 4 september 2011 03:09 schreef BBQSausage het volgende:
Over eten met klasse gesproken:
[ afbeelding ]
Whopper Bacon & Cheese
Het is al goed, ik ga wel weer even wat te drinken pakken, maar als ik terug ben moet dit topic toch wel minstens halfvol zijn.quote:
afgesprokenquote:Op zondag 4 september 2011 03:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het is al goed, ik ga wel weer even wat te drinken pakken, maar als ik terug ben moet dit topic toch wel minstens halfvol zijn.
quote:Op zondag 4 september 2011 03:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah, je miste me!Dat vind ik nou lief.
jaajaaahaquote:Op zondag 4 september 2011 03:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Awh, je miste me!Dat vind ik nou lief.
Je doet wel stoer, maar eigenlijk ben je gewoon een lief en aardig Marokkaans meisje.quote:
omg mijn geheimquote:Op zondag 4 september 2011 03:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je doet wel stoer, maar eigenlijk ben je gewoon een lief en aardig Marokkaans meisje.
*kuch*quote:Op zondag 4 september 2011 03:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je doet wel stoer, maar eigenlijk ben je gewoon een lief en aardig Marokkaans meisje.
Hij is jaloers dat ik je zo goed begrijp en hij niet.quote:
ditquote:Op zondag 4 september 2011 03:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij is jaloers dat ik je ze goed begrijp en hij niet.
wat doe je nou populair met je bootramquote:Op zondag 4 september 2011 03:23 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
wat jonge moet je komen dan he
eckte bazen smeren bammetjesquote:Op zondag 4 september 2011 03:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
wat doe je nou populair met je bootram
ik ben baasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 4 september 2011 03:29 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ik ben baas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omg XDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
neeeheeeeequote:Op zondag 4 september 2011 03:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ey schatjes ik ga slapen
trusten en kusje![]()
Welterusten!quote:Op zondag 4 september 2011 03:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ey schatjes ik ga slapen
trusten en kusje![]()
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
truste mkWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
nou weltrusten danquote:Op zondag 4 september 2011 03:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ey schatjes ik ga slapen
trusten en kusje![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 4 september 2011 03:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ey schatjes ik ga slapen
trusten en kusje![]()
![]()
Zo, ik ben weer terug. Hé, post 150! We zijn over de helft!Bazen!
Oh, en het regent hier nu ook eindelijk!![]()
![]()
![]()
fantastischquote:Op zondag 4 september 2011 03:32 schreef BBQSausage het volgende:
Oh, en het regent hier nu ook eindelijk!![]()
![]()
Klopt niet, er zitten 301 post in één topic.quote:Op zondag 4 september 2011 03:32 schreef BBQSausage het volgende:
Oh, en het regent hier nu ook eindelijk!
jammer ditquote:Op zondag 4 september 2011 03:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Klopt niet, er zitten 301 post in één topic.![]()
quote:![]()
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Kksicke bliksem hier ook net k wss bijna dood enzoI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Dit was ook post 151, kijk maar.quote:Op zondag 4 september 2011 03:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Klopt niet, er zitten 301 post in één topic.
Typefoutje.![]()
quote:Op zondag 4 september 2011 03:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mensen die gaan slapen welterusten
Welterusten man.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Wat is pulsed?quote:Op zondag 4 september 2011 03:44 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]Weer rond dit tijdstip, vorige keer ook al.
Klinkt wel interessant, ik installeer het wel als ik morgen achter mijn desktop zit.quote:Op zondag 4 september 2011 03:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
http://whatpulse.org
Korte uitleg;
http://fok.wyrihaximus.net/go/?whatpulseGist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Wtf.quote:Op zondag 4 september 2011 03:44 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]Weer rond dit tijdstip, vorige keer ook al.
Ż_(ツ)_/Ż![]()
Wel jammer van de titel, want het is een belg.quote:![]()
![]()
In hoeveel tijd?quote:Op zondag 4 september 2011 04:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Allemaal keys die ik op FOK! heb getypt.Ż_(ツ)_/Ż![]()
Naisquote:Op zondag 4 september 2011 04:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Van 2011/08/15 04:39:24
Tot 2011/09/04 03:42:24![]()
Ik spaar niet meer zoveel op, te vaak invalid token gehad.
En wtf doe ik nu al wakker
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Hij pulsed automatisch elke 500.000quote:Op zondag 4 september 2011 04:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nais![]()
Ik spaar niet meer zoveel op, te vaak invalid token gehad.
En wtf doe ik nu al wakkerEn het gaat tot nu toe nog elke keer goed.
![]()
En eh, wtf doe ik nu nog wakker![]()
![]()
Hoe hoog sta je?quote:Op zondag 4 september 2011 05:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hij pulsed automatisch elke 500.000En het gaat tot nu toe nog elke keer goed.
![]()
En eh, wtf doe ik nu nog wakker![]()
Dat is normaler dan gewoon wakker worden na 4,5 uur slaap
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik sta niet hoogquote:Op zondag 4 september 2011 05:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe hoog sta je?![]()
Dat is normaler dan gewoon wakker worden na 4,5 uur slaapIk heb een nieuw account aangemaakt voor een "wedstrijdje" (
) met twee vrienden. Daar sta ik wel 1e.
Je hebt gelijk ja, dat is best vreemd.Ik zou echt nooit zomaar na 4 uur wakker worden. Ik zou juist eerder 4 uur te lang in bed liggen.
![]()
![]()
Hallon ballon
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
Heel ONZ is nog dood
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
Ik dacht dat je meedeed aan FOK! WPquote:Op zondag 4 september 2011 05:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik sta niet hoogIk heb een nieuw account aangemaakt voor een "wedstrijdje" (
) met twee vrienden. Daar sta ik wel 1e.
Je hebt gelijk ja, dat is best vreemd.Ik zou echt nooit zomaar na 4 uur wakker worden. Ik zou juist eerder 4 uur te lang in bed liggen.
[b]AirwiN schreef [/b]
hai goeiemorgenOp woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!![]()
Dalijk lekker ff wat bacon wegwerken
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
quote:Op zondag 4 september 2011 12:01 schreef stefanhaan het volgende:
Dalijk lekker ff wat bacon wegwerken
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Morge
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Je weet dat dat nep is?quote:
Who motivates the motivator?![]()
Nu ga ik een bazenontbijt maken.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ik ga nog een kop koffie zetten. Misschien dat dat helpt tegen mijn epische kater
Ik heb honger. maar ik ga pas bij m'n oma eten omdat veel en lekker etenOp woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Herkenbaar, deed ik ook vaakquote:Op zondag 4 september 2011 12:59 schreef Roburtt het volgende:
Ik heb honger. maar ik ga pas bij m'n oma eten omdat veel en lekker eten
[b]AirwiN schreef [/b]
Elke zondag naar m'n oma.quote:
Elke zondag
-soep
-toast met zaml
-paling
-gevuld stokbrood
Helaas woont mijn oma te ver wegquote:Op zondag 4 september 2011 13:01 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Elke zondag naar m'n oma.
Elke zondag
-soep
-toast met zaml
-paling
-gevuld stokbrood
5 minuutjes fietsenquote:Op zondag 4 september 2011 13:02 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Helaas woont mijn oma te ver weg
Oh lekkerquote:Op zondag 4 september 2011 13:01 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Elke zondag
-soep
-toast met zaml
-paling
-gevuld stokbrood
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 4 september 2011 13:02 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Helaas woont mijn oma te ver weg![]()
Mijn oma is dood, dus wordt moeilijk om even bij haar te gaan eten danIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ah ja.. Mijn oma propt mij ook altijd vol als ik langs komquote:Op zondag 4 september 2011 12:59 schreef Roburtt het volgende:
Ik heb honger. maar ik ga pas bij m'n oma eten omdat veel en lekker eten"Goed eten, jongen. Is goed voor je" Hehe
quote:
Paling.quote:Op zondag 4 september 2011 13:01 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Elke zondag
-soep
-toast met zaml
-paling
-gevuld stokbroodImo.
Ontbijtspekquote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
praktisch hetzelfdequote:
Zacht broodje of hard met gebakken ei waarop je kaas doet, bacon erop en dan honingmosterd en mayo eropquote:Op zondag 4 september 2011 13:09 schreef Rezania het volgende:
Ik moet nog ontbijten, iemand een suggestie?![]()
Ik heb spek in de pan gedaan, dan 2 eitjes met dooier heel, peper en kipkruiden. Champignonnetjes gesneden en plakje kaas erop.quote:Op zondag 4 september 2011 13:09 schreef Rezania het volgende:
Ik moet nog ontbijten, iemand een suggestie?Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ik heb geen bacon en honingmosterd in huis.quote:Op zondag 4 september 2011 13:10 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zacht broodje of hard met gebakken ei waarop je kaas doet, bacon erop en dan honingmosterd en mayo erop![]()
Sigh.. hopeloos danquote:Op zondag 4 september 2011 13:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb geen bacon en honingmosterd in huis.
Ik denk dat het gewoon een bruine boterham met roomboter, belegen kaas en suiker wordt.quote:Op zondag 4 september 2011 13:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb spek in de pan gedaan, dan 2 eitjes met dooier heel, peper en kipkruiden. Champignonnetjes gesneden en plakje kaas erop.Ik heb geen spek en champignonnetjes in huis.
Ik heb helemaal niks wat op ontbijt lijkt. Even langs de supermarkt dan maar
quote:Op zondag 4 september 2011 13:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon een bruine boterham met roomboter, belegen kaas en suiker wordt.Ik heb geen spek en champignonnetjes in huis.
Blijkbaar hebben we wel spek in huis, maar mijn vader gaat nu al een omelet voor me maken.quote:
Goeiemorgen. Of had ik dat al gezegd?Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121![]()
Nee, goedemorgen.quote:
Het is trouwens al middag.
sjjjjjjjjjjjjjjtquote:Op zondag 4 september 2011 13:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, goedemorgen.
Het is trouwens al middag.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121![]()
ik heb honger godverdommeOp woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Die van hier al om 11 tot 19.00quote:Op zondag 4 september 2011 13:25 schreef Monopoly het volgende:
Ik ook, zometeen naar de supermarkt, maar die gaat pas om 4 uur open
Twiddel![]()
Dat is relax!quote:Op zondag 4 september 2011 13:26 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Die van hier al om 11 tot 19.00
Ik ga deze week verhuizen naar Rotterdam, daar zijn de supermarkten ook eerder open geloof ik![]()
![]()
Lijkt me welquote:Op zondag 4 september 2011 13:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is relax!
Ik ga deze week verhuizen naar Rotterdam, daar zijn de supermarkten ook eerder open geloof ikSKquote:
Twiddel![]()
Wees blij dat hij bij jou nog open gaat. Ik moet naar Warmond voor de dichtstbijzijnde supermarkt die open is op zondag.quote:Op zondag 4 september 2011 13:25 schreef Monopoly het volgende:
Ik ook, zometeen naar de supermarkt, maar die gaat pas om 4 uur openGist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
In lisse is de digros open, maar dat is ook ver..quote:Op zondag 4 september 2011 13:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wees blij dat hij bij jou nog open gaat. Ik moet naar Warmond voor de dichtstbijzijnde supermarkt die open is op zondag.Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
bedoel 8-11 maar kwam uur te laatquote:Op zondag 4 september 2011 13:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
9-11 is volgende week pas mang.![]()
quote:Op zondag 4 september 2011 13:32 schreef speedking het volgende:
[..]
bedoel 8-11 maar kwam uur te laat
je hebt t maar drukquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
quote:Op zondag 4 september 2011 13:36 schreef speedking het volgende:
[..]
altijd tijd voof FOK! maken al zijn het 5 minuten
Vrijdag begint 't wk rugby eindelukOp woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Zo weer ff lekker ontbeten.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
ikzelf nog een tijdje niet, sleutelbeen gebrokenquote:
Maar volgende week is de eerste wedstrijdOp woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Doe je goed, met rugby of gewoon voor de lol?quote:Op zondag 4 september 2011 13:44 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ikzelf nog een tijdje niet, sleutelbeen gebroken
Maar volgende week is de eerste wedstrijd
Ik heb nog nooit een rugbywedstrijd gezien.
wedstrijd tegen een engels team, was de jongste blijkbaar 21quote:Op zondag 4 september 2011 13:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doe je goed, met rugby of gewoon voor de lol?
Ik heb nog nooit een rugbywedstrijd gezien.
schaam je
Ik kom wel een keer kijken als jullie thuis spelen.quote:Op zondag 4 september 2011 13:47 schreef Roburtt het volgende:
[..]
wedstrijd tegen een engels team, was de jongste blijkbaar 21
schaam je
Haha is goed, Rockiejj speelt dan ookquote:Op zondag 4 september 2011 13:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kom wel een keer kijken als jullie thuis spelen.
Moet je wel even zeggen wanneer dat is.quote:Op zondag 4 september 2011 13:48 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Haha is goed, Rockiejj speelt dan ookEn is die gozer eigenlijk ooit wel online?
Wel een poosje aan meegedaan met mijn andere account, maar ben er later weer uitgestapt. Ik denk dat ik daar binnenkort ook maar weer bij ga.quote:Op zondag 4 september 2011 10:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dacht dat je meedeed aan FOK! WP![]()
![]()
Is goed. Ja de laatste tijd nietmeer hahaquote:Op zondag 4 september 2011 13:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet je wel even zeggen wanneer dat is.En is die gozer eigenlijk ooit wel online?
Mensen die niet sporten
Ik zit niet op een vereniging, maar misschien telt gym mee.quote:O ja, ik kan ook wel een beetje basketballen.
Mensen die hun sleutelbeen breken tijdens het sporten.quote:Wij nemen gewoon geen enkel risico.
Risico houd het spannendquote:Op zondag 4 september 2011 13:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mensen die hun sleutelbeen breken tijdens het sporten.Wij nemen gewoon geen enkel risico.
Oorlogquote:Op zondag 4 september 2011 13:53 schreef LompeHork het volgende:
Oei oei oei, ik ga het nog moeilijk krijgen in het oorlogstopic!
Verkapte stem-op-mij post.quote:Op zondag 4 september 2011 13:53 schreef LompeHork het volgende:
Oei oei oei, ik ga het nog moeilijk krijgen in het oorlogstopic!
Hahahaha ach, één keer in de 6/7 jaar iets breken i toch niet zo erg?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
En hoe ver is dat station fietsen?quote:Op zondag 4 september 2011 13:53 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik fiets gewoon naar het station en ik eet gezond. Meer heb ik niet nodig.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
wss 2 minquote:Op zondag 4 september 2011 13:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
En hoe ver is dat station fietsen?
20 minuten.quote:Op zondag 4 september 2011 13:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
En hoe ver is dat station fietsen?![]()
Ik ken mensen waarbij het iedere maand raak is, jij hebt nog geluk.quote:Op zondag 4 september 2011 13:53 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Hahahaha ach, één keer in de 6/7 jaar iets breken i toch niet zo erg?
quote:
nee, 3quote:
Roburtt is een geweldige user!!!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: