Spontaan genoeg?quote:Op zondag 4 september 2011 01:22 schreef BBQSausage het volgende:
OMG MK! JE BENT EEN HELD! WOW DIE TT!
Ben ik al, maakt me dus helemaal niks uit.quote:Op zondag 4 september 2011 01:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
HAHAH IEDEREEN DIE IN DIT TOPIC REAGEERT IS EEN BÖERENKNOL
quote:Op zondag 4 september 2011 01:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Haten op de stadGa jij meer weer lekker terug naar je boerderij
quote:
Ik ook niet.quote:Op zondag 4 september 2011 01:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik moet jullie iets bekennen.
Ik woon ook in een dorp.
mijn linker hand heeft wel met mijn hobby te makenquote:Op zondag 4 september 2011 01:25 schreef Plastic_zak het volgende:
De stad maakt het geld en de boeren geven het uit aan linkse hobby's
schrijf je met links?quote:Op zondag 4 september 2011 01:26 schreef Roburtt het volgende:
[..]
mijn linker hand heeft wel met mijn hobby te maken
jaquote:
Wat, volgens mij is dit het hoogst wat ik ooit heb gestaanquote:Top 100 van zaterdag 3 september 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 343 MarokkaanseKip
02. 312 Rezania
03. 261 naatje_1
04. 249 BBQSausage
05. 245 Drommeldaris
06. 241 Intronic
07. 210 ValHallen
08. 207 pimmetje2010
09. 205 suikertaartje
10. 197 ToT
daarvoor meot u naar mijn fobo gaanquote:Op zondag 4 september 2011 01:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
wijs me dan een knapperd aan.
Je woont in Sassenheim, dat is nou niet echt een boerendorp.quote:
Ik geloof alleen een paar bollenboeren, voor de rest alleen maar industrie.quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 01:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
wijs me dan een knapperd aan.
sorryquote:Op zondag 4 september 2011 01:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat probeer je mij te hosselen dan.
in groep 3 ofzo moest ik wel naar die ene boerderij als je richting warmond gaat, maar weet niet of het nou warmond of sassem is..quote:Op zondag 4 september 2011 01:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je woont in Sassenheim, dat is nou niet echt een boerendorp.
[..]
Ik geloof alleen een paar bollenboeren, voor de rest alleen maar industrie.
wat schattig.quote:Op zondag 4 september 2011 01:28 schreef Roburtt het volgende:
[..]
daarvoor meot u naar mijn fobo gaan
Neequote:Op zondag 4 september 2011 01:30 schreef Plastic_zak het volgende:
Zijn jullie ook altijd bang dat de bliksem in je kamer komt?
Bij Van der Valk?quote:Op zondag 4 september 2011 01:30 schreef Roburtt het volgende:
[..]
in groep 3 ofzo moest ik wel naar die ene boerderij als je richting warmond gaat, maar weet niet of het nou warmond of sassem is..
Nee, de kans is 1 op 50.000 of zo. Ik ga me echt niet bang maken.quote:Op zondag 4 september 2011 01:30 schreef Plastic_zak het volgende:
Nee bij t station, dat smalle weggetjequote:Op zondag 4 september 2011 01:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bij Van der Valk?
[..]
Nee, de kans is 1 op 50.000 of zo. Ik ga me echt niet bang maken.
quote:Op zondag 4 september 2011 01:30 schreef Plastic_zak het volgende:
Dat is Warmond, zodra je onder het spoor doorgaat zit je al in Warmond.quote:Op zondag 4 september 2011 01:32 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Nee bij t station, dat smalle weggetje
Aah oké. Dus het is echt station grens van Sassem?quote:Op zondag 4 september 2011 01:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is Warmond, zodra je onder het spoor doorgaat zit je al in Warmond.
Mag ik vragen waarom je dat vraagt?quote:Op zondag 4 september 2011 01:33 schreef Plastic_zak het volgende:
Klacht : Mensen die aan je vragen of ze iets mogen vragen
quote:Op zondag 4 september 2011 01:33 schreef Plastic_zak het volgende:
Klacht : Mensen die aan je vragen of ze iets mogen vragen
Mag ik vragen waarom je vraagt waarom hij dat vraagt?quote:Op zondag 4 september 2011 01:33 schreef Intronic het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je dat vraagt?
quote:Op zondag 4 september 2011 01:33 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ga bij omweer altijd onder de tafel liggen, en dan doe ik mijn handen op mijn hoofd, en zit ik voorovergebogen. Zodat, als ik geraakt word, niet mijn hoofd, maar mijn bips gebraden word.
Neen.quote:Op zondag 4 september 2011 01:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je vraagt waarom hij dat vraagt?
Omdatquote:Op zondag 4 september 2011 01:34 schreef Plastic_zak het volgende:
Mag ik vragen waarom jullie vragen waarom ik klaag over mensen die vragen of ze iets mogen vragen ?
Ja hoor, voel je vrij om te vragen waarom wij vragen waarom jij klaagt over mensen die vragen of ze iets mogen vragen.quote:Op zondag 4 september 2011 01:34 schreef Plastic_zak het volgende:
Mag ik vragen waarom jullie vragen waarom ik klaag over mensen die vragen of ze iets mogen vragen ?
Ja.quote:Op zondag 4 september 2011 01:33 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Aah oké. Dus het is echt station grens van Sassem?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 september 2011 01:36 schreef pimmetje2010 het volgende:
wisten jullie datneeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wisten jullie datjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.afkorting van Sassenheimquote:Op zondag 4 september 2011 01:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Nee maar serieus, wat is een SASSEM?Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
wisten jullie datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een Sassem is twee keer de helft , dat is echt fantastisch!quote:Op zondag 4 september 2011 01:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Nee maar serieus, wat is een SASSEM?
Vooral sinds vis een optie werdquote:Op zondag 4 september 2011 01:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een Sassem is twee keer de helft , dat is echt fantastisch!
Nou vertel.quote:Op zondag 4 september 2011 01:37 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
weet je wat ik doe al ik gehaat word?
* Roburtt krijgt een stijfjequote:
Heim betekend 'naar huis' in het Duits blijkbaar.quote:Op zondag 4 september 2011 01:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat vraag ik aan jou mi man
niet naar huis betekent: zu Hausequote:Op zondag 4 september 2011 01:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heim betekend 'naar huis' in het Duits blijkbaar.
ja manquote:Op zondag 4 september 2011 01:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je serieus was.
aawh.quote:Op zondag 4 september 2011 01:39 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
dan ga ik huilen in een hoekje
stijve tepels?quote:Op zondag 4 september 2011 01:40 schreef Roburtt het volgende:
ik krijg wel atijd een stijfje als iemand me quote
hihihi ookquote:
quote:Op zondag 4 september 2011 01:40 schreef Roburtt het volgende:
ik krijg wel atijd een stijfje als iemand me quote
Ja, maar jij kan multitasken, dat kan ik dan weer nietquote:Op zondag 4 september 2011 01:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja hallon da's diskriminatie
quote:Op zondag 4 september 2011 01:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
![]()
Apart, mijn ballen tintelen dan altijd.
Genoeg, het dorp heet gewoon Sassenheim, punt!quote:Op zondag 4 september 2011 01:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
niet naar huis betekent: zu Hause
True story.quote:Op zondag 4 september 2011 01:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar jij kan multitasken, dat kan ik dan weer niet
Sassenheim is een verbastering van urinoir toch?quote:Op zondag 4 september 2011 01:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Genoeg, het dorp heet gewoon Sassenheim, punt!
Dus jij woont in een dorp?quote:Op zondag 4 september 2011 01:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Genoeg, het dorp heet gewoon Sassenheim, punt!
quote:Op zondag 4 september 2011 01:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Sassenheim is een verbastering van urinoir toch?
Venlo.quote:
Beter kom jij zaterdag de 24e volgensmij bij mij een biertje halen in de biertentquote:
quote:Op zondag 4 september 2011 01:45 schreef Rezania het volgende:
Mensen die in een dorp wonen, maar toch in 20 minuten in het centrum van een stad kunnen zijn.
Ja ik dus ook.quote:Op zondag 4 september 2011 01:45 schreef Rezania het volgende:
Mensen die in een dorp wonen, maar toch in 20 minuten in het centrum van een stad kunnen zijn.
Je hebt 12 versnellingen op je fiets?quote:Op zondag 4 september 2011 01:45 schreef Rezania het volgende:
Bier is niet te zuipen, wat moet ik nou in de biertent dan.quote:Op zondag 4 september 2011 01:45 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Beter kom jij zaterdag de 24e volgensmij bij mij een biertje halen in de biertent
quote:Op zondag 4 september 2011 01:45 schreef Rezania het volgende:
Mensen die in een stad wonen, maar toch niet in 20 minuten in het centrum van een stad kunnen zijn.
-1quote:Op zondag 4 september 2011 01:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bier is niet te zuipen, wat moet ik nou in de biertent dan.![]()
Jij bent dus ook een bazin.quote:
Nee, maar ik heb wel een scooter die 50km/h gaat.quote:Op zondag 4 september 2011 01:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt 12 versnellingen op je fiets?
kom dan cola halenquote:Op zondag 4 september 2011 01:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bier is niet te zuipen, wat moet ik nou in de biertent dan.![]()
opvoeren manquote:Op zondag 4 september 2011 01:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent dus ook een bazin.
[..]
Nee, maar ik heb wel een scooter die 50km/h gaat.
Ik ook, knap hoor.quote:
Verkopen ze cola in de biertent?quote:Op zondag 4 september 2011 01:47 schreef Roburtt het volgende:
[..]
kom dan cola halen
ik moet achter de bar staan
Is al gebeurd, hij mag maar 25km/h en ik mag hem niet verder opvoeren dan 50km/h van mijn ouders.quote:
ja, het is gewoon een feesttent maar iedereen noemt het biertentquote:Op zondag 4 september 2011 01:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ook, knap hoor.
[..]
Verkopen ze cola in de biertent?En hoezo heb jij bardienst dan?
die laatste duurde wel langquote:Op zondag 4 september 2011 01:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is al gebeurd, hij mag maar 25km/h en ik mag hem niet verder opvoeren dan 50km/h van mijn ouders.
Het onweert hier, wat spannend.
Jij woont tenminste niet naast die flat, daar slaat echt veel bliksem in en dat maakt echt teringherrie.quote:
Heb jij eigenlijk een scootercertificaat?quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 01:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk een scootercertificaat?
Nee.quote:Op zondag 4 september 2011 01:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk een scootercertificaat?
Sowieso de kermis van Sassem.quote:Op zondag 4 september 2011 01:48 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ja, het is gewoon een feesttent maar iedereen noemt het biertent
met de kermis jewaids.
omdat rugby. elke rugbyer moet wel 1x in zijn leven in de biertent hebben gestaan.
en girllzzzquote:
deed ik expres jwzquote:Op zondag 4 september 2011 01:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kun je de slash niet vinden? Die zit op de plek van het vraagteken, maar dan zonder shift.
Dit dus, als ik zo graag in een attractie wil ga ik wel naar een attractiepark, daar zijn ze meestal toch veel beter.quote:
Ja maar jij hebt geen swagquote:Op zondag 4 september 2011 01:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar snap ik helemaal niks van dan.
ikquote:Op zondag 4 september 2011 01:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Wie heeft er ooit in de booster gezeten van de kermis?![]()
Nou sorry hoor, ik ben niet opgegroeid met straattaal en zo. Ik spreek en schrijf gewoon ABN.quote:
Compleet pauper dus?quote:Op zondag 4 september 2011 01:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Combinatie tussen swarmahoer en smegmanus.
Ik wel dus?quote:Op zondag 4 september 2011 01:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, ik ben niet opgegroeid met straattaal en zo. Ik spreek en schrijf gewoon ABN.
quote:Op zondag 4 september 2011 01:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
IK VOND HE DUS ENG HE
Want er waren ook weleens ongelukken in gebeurd enzo tog
Oké, is al goed. Maar wat is swag nou?quote:Op zondag 4 september 2011 01:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik wel dus?
En blijkbaar niet want heb je vaak genoeg moeten verbeteren, als Marokkaanse nog wel.
Google maarquote:Op zondag 4 september 2011 01:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké, is al goed. Maar wat is swag nou?
watquote:Op zondag 4 september 2011 02:00 schreef BBQSausage het volgende:
Onzin voor je leven! [ afbeelding ]
Wow, geniaal. Dit wist ik dus niet hé.
4 sterren voor deze post.
quote:Op zondag 4 september 2011 02:02 schreef Rezania het volgende:
Swag:
apperance ,style ,or the way he or she presents them selves.
Oké, hoe kan je dan zeggen dat iemand geen swag heeft? Heeft diegene dan geen persoonlijkheid en is het een object?
Jij hebt geen swagquote:Op zondag 4 september 2011 02:02 schreef Rezania het volgende:
Swag:
apperance ,style ,or the way he or she presents them selves.
Oké, hoe kan je dan zeggen dat iemand geen swag heeft? Heeft diegene dan geen persoonlijkheid en is het een object?
Oké.quote:Op zondag 4 september 2011 02:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik wel dus leer daar maar van
Trusten!quote:Op zondag 4 september 2011 02:07 schreef Plastic_zak het volgende:
Mijn ogen prikken dus ik moet maar gaan slapen
gr gr
coolquote:Op zondag 4 september 2011 02:07 schreef BBQSausage het volgende:
Woah, vroeger waren de PI's nog klikbaar.
quote:Op zondag 4 september 2011 02:07 schreef Plastic_zak het volgende:
gr gr
Trusten!quote:Op zondag 4 september 2011 02:07 schreef Plastic_zak het volgende:
gr gr
TRUSTEN!quote:Op zondag 4 september 2011 02:07 schreef Plastic_zak het volgende:
gr gr
ohquote:Op zondag 4 september 2011 02:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan kreeg je het zelfde effect als wanneer je nu op de postdatum klikt.
Amsterdam checkquote:Op zondag 4 september 2011 02:10 schreef Rezania het volgende:
Hier, dat is dus in Sassenheim, regent het nu, regent het ook bij jullie?
breda al langggggggquote:Op zondag 4 september 2011 02:10 schreef Rezania het volgende:
Hier, dat is dus in Sassenheim, regent het nu, regent het ook bij jullie?
Ja alleen het is nog steeds zo warm binnen.quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 02:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als het hier gaat overstromen merk ik dat in ieder geval wel als eerste![]()
Oh wacht.
Plakzakquote:
quote:
Oké, weten we dat ook weer.quote:Een plakzak is het bekende fenomeen dat het scrotum een klevende binding aangaat met de binnenkant van de dijbenen. Dit is algemeen voorkomend bij menselijke mannen; desalniettemin is het ook gerapporteerd bij vrouwen en dieren. De voornaamste oorzaak van een plakzak is een overmatige zweetproductie in het betreffende gebied.
Hoezo wist je dit niet? Heb je geen zak?quote:
Waatttt.quote:Dit is algemeen voorkomend bij menselijke mannen; desalniettemin is het ook gerapporteerd bij vrouwen en dieren.
Ik heb natuurlijk wel eens een plakzak gehad, maar ik wist niet dat er een woord voor bestond.quote:Op zondag 4 september 2011 02:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hoezo wist je dit niet? Heb je geen zak?
Daar krijg je het juist van.quote:
Gelukkig niet. Zeker van die dikke Helga's die zich nooit wassen die hebben dat jaquote:Op zondag 4 september 2011 02:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Er staat dus ook dat vrouwen ook een plakzak kunnen hebben. Ooit last van?__!
Daar kan je niets aandoen. Gewoon onhygiënisch als het daar gaat plakken door zweetquote:Op zondag 4 september 2011 02:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
En menstruatie is de schoonheid zelve.
Van wassen krijg je het juist!quote:Op zondag 4 september 2011 02:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Zeker van die dikke Helga's die zich nooit wassen die hebben dat ja
quote:Op zondag 4 september 2011 02:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Zeker van die dikke Helga's die zich nooit wassen die hebben dat ja
ja echt iets voor jouquote:Op zondag 4 september 2011 02:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Die hebben dan van die hangwangen daar.
![]()
___!
Gadverdamme, nu heb ik toch een beeld in mijn hoofd!quote:Op zondag 4 september 2011 02:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Die hebben dan van die hangwangen daar.
![]()
___!
Wat?quote:Op zondag 4 september 2011 02:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
JA DNA DROOG JE JE PAUPER GEENEENS HANDDOEKEN HEBBEN
neenquote:Op zondag 4 september 2011 02:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat?Kan iemand deze logica even uitleggen?
kom maar hier danquote:Op zondag 4 september 2011 02:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, als ik zelf geen vet heb, moet ik het toch ergens lekker warm van krijgen toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 september 2011 02:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
kom maar hier danJij bent helemaal geen dikke Helga.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
kom maar hier danasoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
kom maar hier danMensen teleurstellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
drm die neeequote:Op zondag 4 september 2011 02:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jij bent helemaal geen dikke Helga.
Ik zie mezelf al op zo'n dikke Helga liggen. Dat ik dan zo helemaal naar binnen word gezogen. Zo die vetbult in. En dat je dan alleen mijn handjes en voetjes er nog uit ziet steken.quote:
Ik hoor helemaal niks.quote:Op zondag 4 september 2011 02:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zo die God heeft aardig honger zo te horen
quote:Plakzak
Een plakzak is het bekende fenomeen dat het scrotum een klevende binding aangaat met de binnenkant van de dijbenen. Dit is algemeen voorkomend bij menselijke mannen; desalniettemin is het ook gerapporteerd bij vrouwen en dieren. De voornaamste oorzaak van een plakzak is een overmatige zweetproductie in het betreffende gebied.
quote:Geschiedenis
De plakzak is waarschijnlijk ontstaan in de eerste week na De Schepping van de Aarde door God. Na het scheppen van Adam en Eva op De Zesde Dag heeft Adam last kunnen krijgen van een plakzak. Dit is aannemelijk te maken doordat de Bijbel vermelding maakt van het naakte voorkomen van de twee grondleggers van het menselijk geslacht, en doordat de ligging van de Tuin van Eden, waar Adam en Eva het eerste deel van hun leven doorbrachten, in het Midden Oosten wordt geschat door kenners. De temperatuur kan daar flink oplopen, wat het risico op een plakzak verhoogt.
Een andere, minder waarschijnlijke, mogelijkheid is dat Eva een plakzak kreeg. Dit wordt tegengesproken door afbeeldingen van Adam en Eva, waarop - als het al te zien is - Eva wordt afgebeeld als een vrouw, en zonder scrotum. Daarbij is de plakzak tegenwoordig een voornamelijk mannelijke aangelegenheid, wat spreekt voor de afkomst van Adam.
Een derde mogelijkheid is dat God de plakzak heeft overgedragen op de mens. Dit is zeer onwaarschijnlijk, omdat God de schepper van alles is. Hij zou dan de plakzak bij zichzelf uitgevonden moeten hebben, wat niet logisch verklaarbaar is. Het is waarschijnlijker dat hij Adam ermee opgezadeld heeft.
Zo, weten we dat ook weer.quote:Oorzaken en remedies
Een plakzak kan te allen tijde ontstaan, maar er zijn een paar omstandigheden die het ontstaan bevorderen:
• Overmatige zweetproductie, door bijvoorbeeld warmte, fysieke dan wel mentale opwinding of inspanning, of langdurig contact tussen scrotum en benen etc.
• Geringe haargroei op de balzak en/of de dijbenen. Dit is te verklaren door het grotere contactoppervlak tussen scrotum en benen wanneer er geen of weinig haren aanwezig zijn. Mannen rapporteren vooral verhoging van het geplak als de zak kort daarvoor geschoren of op een andere manier van haar ontdaan is.
De meest gebruikte methoden om een plakzak te voorkomen of te verhelpen zijn:
• Verkleining van het contactoppervlak. Dit kan bijvoorbeeld door het laten groeien van haren op de balzak.
• Het minimaliseren van de contactduur. Dit kan bereikt worden door veelvuldig van houding te veranderen, of de benen wijd te spreiden.
• Het verlagen van de temperatuur rondom de erogene zones. Hierdoor wordt de zweetproductie van het lichaam verlaagt, waardoor er minder kans op geplak is.
• Het luchten van het betreffende gebied. Dit kan verkregen worden door het laten ontbreken van bedekkende kleding, of door het inbouwen van een ventilator in de (onder)broek. De stromende lucht koelt de balzak af, wat de zweetproductie doet afnemen. Tevens verdampt het zweet sneller in stromende lucht, waardoor er minder geplak onptreedt.
• Insmeren van de balzak met talkpoeder (babypoeder) is ook een minder bekende, maar zeker werkzame methode. Het poeder neemt het zweet op, waardoor de balzak droog blijft, en niet aan de benen gaan plakken.
Niemand die dit gaat lezen maar bedankt voor de moeite.quote:Op zondag 4 september 2011 02:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zo, weten we dat ook weer.
Bron: http://nl.timopedia.nl/wiki/Plakzak
Ik heb altijd bier, ik plan mijn logistiekquote:Op zondag 4 september 2011 01:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat jij wel bier had, hier is het op.
waaat.quote:Op zondag 4 september 2011 02:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zie mezelf al op zo'n dikke Helga liggen. Dat ik dan zo helemaal naar binnen word gezogen. Zo die vetbult in. En dat je dan alleen mijn handjes en voetjes er nog uit ziet steken.
En zodra je er dan weer levend uitkomt, voel je je weer als herboren.
Jij bent gewoon lui, er zijn vast wel mensen die het leven.quote:Op zondag 4 september 2011 02:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Niemand die dit gaat lezen maar bedankt voor de moeite.
jajaquote:Op zondag 4 september 2011 02:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent gewoon lui, er zijn vast wel mensen die het leven.
Ja, ik had dus laatst twee kratten bier in de schuur gevonden. Die lagen daar opeensquote:Op zondag 4 september 2011 02:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb altijd bier, ik plan mijn logistiek
Gedronken?quote:Op zondag 4 september 2011 02:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, ik had dus laatst twee kratten bier in de schuur gevonden. Die lagen daar opeensMaar die waren dus over datum. En niet zo'n beetje ook, kwam uit 2005 ofzo
Tering, er staat leven in plaats van lezen.quote:
wat heb jij vandaag mi mattiequote:Op zondag 4 september 2011 02:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tering, er staat leven in plaats van lezen.
Nee, dat mocht mijn pa proberen. Die vond het nog wel lekker, totdat hij de laatste slok uit het flesje nam.quote:
Meen je dat.quote:Op zondag 4 september 2011 02:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, dat mocht mijn pa proberen. Die vond het nog wel lekker, totdat hij de laatste slok uit het flesje nam.
Zou je vast wel keertje willen proberen geef maar toe.quote:Op zondag 4 september 2011 02:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Laten we maar zeggen dat ik een levendige fantasie heb.
Weet ik veel, maar ben ik weer je mattie?quote:Op zondag 4 september 2011 02:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
wat heb jij vandaag mi mattie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |