Ik ben natuurlijk wel al een tijdje bezig hèquote:
voor natuurkunde wel hoorquote:
PM!quote:Op zondag 4 september 2011 10:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mhaw. Mijn dieet van vandaag ligt ook in de toilet want wil ik niet last van mijn maag hebben straks moet ik zo eerst een vette hap hebben
Maar geen koppijn
Weet je dat zeker, dat je een vette hap MOET hebben?quote:Op zondag 4 september 2011 10:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mhaw. Mijn dieet van vandaag ligt ook in de toilet want wil ik niet last van mijn maag hebben straks moet ik zo eerst een vette hap hebben
Maar geen koppijn
bij mij in de autoquote:Op zondag 4 september 2011 10:48 schreef Goodbye het volgende:
![]()
En er ligt verdorie chips in mijn kast.
Dan doe je 65,5 : 67 x 100 = 97,7%quote:Op zondag 4 september 2011 10:38 schreef Goodbye het volgende:
Ja, dat snap ik dan nog net () Maar ik ben dus 1,5 afgevallen (van af de 67
) Hoe bereken ik dan op welk percentage ik nu zit?
Of gewoon een soort stress zoeken, dat hielp bij mij ook welquote:Op zondag 4 september 2011 10:50 schreef Goodbye het volgende:
Ik moet echt meer ruggengraat kweken, gewoon ff minder snoepen en dan ben ik zo weer op die 60 kilo. Verdorie
Ja, dat zou ook kunnen. Zoek ik het wel in een andere hoek, lemme think...quote:Op zondag 4 september 2011 10:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Of gewoon een soort stress zoeken, dat hielp bij mij ook wel
Super!quote:
Niet dezelfde hoek?quote:Op zondag 4 september 2011 10:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat zou ook kunnen. Zoek ik het wel in een andere hoek, lemme think...
quote:
Wat ik zeg: hoe vaak heb jij natuurkunde de laatste tijd nodig gehad?quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 10:50 schreef tombolafan het volgende:
mijn kitten is ineens een schootkat aan het worden!![]()
Al helemaal niet exact dezelfde hoekquote:
Een goeie rechtse, kom maar opquote:
Of 16 kilometer bergop, bergaf wandelen door de Pfalzquote:Op zondag 4 september 2011 10:51 schreef Greys het volgende:
Of gewoon een soort stress zoeken, dat hielp bij mij ook wel
quote:
Van 80 naar 75.5 (eigenlijk nog ietsssssje minder, maar ik houd het op 75.5 want geen digitale weegschaal) klinkt ook al een stuk beterquote:
Tombo als personal coach.quote:
En dat inclusief een dagje chocosoesjes!quote:Op zondag 4 september 2011 10:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Van 80 naar 75.5 (eigenlijk nog ietsssssje minder, maar ik houd het op 75.5 want geen digitale weegschaal) klinkt ook al een stuk beter
En ik was ook al een paar dagen bezig toen ze hier begonnen, dus da's ook niet helemaal eerlijk. Maar ik ben wel blij
Oh dit is ook prima te volgen hoor.quote:
Ze denken toch niet dat je anorexia hebt he?quote:Op zondag 4 september 2011 10:55 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb geen weegschaal
Maar ik ga vanmiddag naar mn ouders, daar wel, kijken of ik ben aangekomen
Mn zusje en vriendin gingen vrijdag heel vriendelijk ondersteunen bij het aankomen door te zeggen "je weet toch dat de meeste mensen je veel minder mooi vinden nu je dun bent?"
Dusssssssssssssss, chips plz
Die is vanmiddag toch weg, no problemoquote:
heb ik niet? wachtm ik kan me herinneren dat ik gisteren iets had geopendquote:
quote:Op zondag 4 september 2011 10:56 schreef Rewimo het volgende:
Wij krijgen zo bezoek. Het leukste daaraan is natuurlijk dat we dan eindelijk appeltaart gaan eten
deden ze alquote:Op zondag 4 september 2011 10:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze denken toch niet dat je anorexia hebt he?
Nou, dan weten ze niet wat anorexia isquote:
ja, we moesten je helpen herinnerenquote:Op zondag 4 september 2011 10:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
heb ik niet? wachtm ik kan me herinneren dat ik gisteren iets had geopend
Nu nog steeds?quote:
Je was leuk gisteraaf.quote:Op zondag 4 september 2011 10:57 schreef Qwea het volgende:
Jezus fuck wat was ik gisteren naar de klote. De tyfus![]()
Heldin!quote:En dan 's ochtends na zo'n dag ontbijten met ham/kaas croissants met jam
Geen idee, ik ben het zatquote:
Je bent uitgedroogd door die alcohol, dus waarschijnlijk heb je een laag gewichtquote:
*opstapt*quote:Op zondag 4 september 2011 11:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je bent uitgedroogd door die alcohol, dus waarschijnlijk heb je een laag gewicht
Nog een beetje wankel op de pootjes?quote:
* Rewimo vingers vast in oren stoptquote:
Het zal vast bezorgdheid zijn, maar als ze je een beetje kennen zouden ze -als je anorexia had- echt meer signalen moeten zien dat het niet goed gaat qua eten.quote:Op zondag 4 september 2011 11:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben het zat
Ze sporen ook gewoon niet, ik eet alles waar ik trek/ruimte voor heb, dus het is echt niet zo dat ik mezelf uithonger ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |