Oh, dat ga ik wel redden! Ik wil het z.s.m. ophalen, baalde er al van dat ze het niet gewoon bij de buren konden bezorgen!quote:Op zondag 4 september 2011 10:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee volgens mij pas na drie weken ofzo
Ik vind het juist heerlijk als ik in bed lig en het onweertquote:Op zondag 4 september 2011 09:55 schreef Greys het volgende:
Oh nee dan lig ik echt niet lekker in bed![]()
Dan ben ik liever beneden, anders ga ik er teveel op letten.
Is Sawyer zo vervelend?quote:
Neequote:Op zondag 4 september 2011 10:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Iets dat we kunnen doen of zeggen om je op te vrolijken?
Oh dat ken ik. Soms kan je jezelf ook echt enorm in de weg zitten.quote:Op zondag 4 september 2011 10:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee
En het gaat nergens over, dat is nog het stomsteHet zijn allemaal kleine dingetjes bij elkaar dus ik word ook nog chagrijniger van het feit dat ik chagrijnig ben om niks
Het is Ik ben een moeilijk verhaal
Fixed!quote:Op zondag 4 september 2011 10:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee
En het gaat nergens over, dat is nog het stomsteHet zijn allemaal kleine dingetjes bij elkaar dus ik word ook nog chagrijniger van het feit dat ik chagrijnig ben om niks
Het is Ik ben een moeilijk verhaal
Heuj!quote:Op zondag 4 september 2011 10:32 schreef Rewimo het volgende:
O enne, hoe zit het met de weegmomenten?
94,9% hier
quote:Op zondag 4 september 2011 10:32 schreef Rewimo het volgende:
O enne, hoe zit het met de weegmomenten?
94,9% hier
Ja, ja en jaquote:Op zondag 4 september 2011 10:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat ken ik. Soms kan je jezelf ook echt enorm in de weg zitten.
Heb je het gevoel dat je even een deur in elkaar wilt trappen ofzo?En gillen? En zuipen?
P
Stel dat je 60 kg weegt.quote:Op zondag 4 september 2011 10:35 schreef Goodbye het volgende:
Ik snap dat met die procenten eigenlijk niet zoTenminste, niet hoe ik dat zelf moet gaan berekenen!
![]()
-1,5 hier in totaal. Maar eerlijk gezegd heb ik ook niet zo goed opgelet. Ben gewoon uit eten geweest, heb een taartje gehad op mijn werk, gister m&m's in de bios
je begingewicht is 100%, we gaan voor de 90% (dacht ik toch?) dus stelllll (!) dat jij 150 kilo woog en je bent 1,5 kilo kwijt nu dan ben je 1% kwijt en zit je dus op de 99% nuquote:Op zondag 4 september 2011 10:35 schreef Goodbye het volgende:
Ik snap dat met die procenten eigenlijk niet zoTenminste, niet hoe ik dat zelf moet gaan berekenen!
![]()
-1,5 hier in totaal. Maar eerlijk gezegd heb ik ook niet zo goed opgelet. Ben gewoon uit eten geweest, heb een taartje gehad op mijn werk, gister m&m's in de bios
Oh dan weet ik exáct hoe je je voelt.quote:
Ja, dat snap ik dan nog net (quote:Op zondag 4 september 2011 10:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Stel dat je 60 kg weegt.
60 kg is dan 100%, je gehele startgewicht.
0,6 kg (zes ons) is dan 1% er af van je gewicht.
Als je in totaal 10% wilt afvallen, ga je dus 6 kg afvallen naar 54.
Greys haar berekening is iets vriendelijker.quote:Op zondag 4 september 2011 10:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
je begingewicht is 100%, we gaan voor de 90% (dacht ik toch?) dus stelllll (!) dat jij 150 kilo woog en je bent 1,5 kilo kwijt nu dan ben je 1% kwijt en zit je dus op de 99% nu
Maar vandaag niet meerrrrquote:Op zondag 4 september 2011 10:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dan weet ik exáct hoe je je voelt.
Frustratie en arghhhhhhhhhh ten top. Ik had gister zo'n dagje
Ik ga nooit meer met dat kreng naar de sauna!quote:Op zondag 4 september 2011 10:38 schreef Greys het volgende:
Mijn voorbeeld is een stuk flatteuzer dan het jouwe Tombo
1% is bij jou 0,67quote:Op zondag 4 september 2011 10:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik dan nog net () Maar ik ben dus 1,5 afgevallen (van af de 67
) Hoe bereken ik dan op welk percentage ik nu zit?
Neequote:
Ja!quote:Op zondag 4 september 2011 10:39 schreef Greys het volgende:
[..]
1% is bij jou 0,67
Dus dan doe je 1,5 gedeeld door 0,67
Toch? Toch?
(1,5 / 67) * 100quote:Op zondag 4 september 2011 10:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik dan nog net () Maar ik ben dus 1,5 afgevallen (van af de 67
) Hoe bereken ik dan op welk percentage ik nu zit?
Sommige dingen doe je gewoon niet op een zondagochtend.quote:Op zondag 4 september 2011 10:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja!
En ik deed 150 omdat dat makkelijker rekenen was met die 1,5
Daarom ook die STEL![]()
Ah, en daar is de man met de logische uitleg.quote:
Oh, ik kreeg 2,3nogwatquote:
nah, wiskundig eerderquote:Op zondag 4 september 2011 10:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, en daar is de man met de logische uitleg.
Zo heb ik het geleerd bij Wiskunde hoor, maar die methode met dat eerst 1 procent uitrekenen werkt ook. Is in principe hetzelfde, hoef je die *100 niet meer te doenquote:Op zondag 4 september 2011 10:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, en daar is de man met de logische uitleg.
Jawel, anders kom je op een kommagetal uit (0,96) en dan x100 om op 96% uit te komenquote:Op zondag 4 september 2011 10:42 schreef Greys het volgende:
X100 niet toch?
Ik snap die * 100 van Ll niet
maar jouw manier is korter (iig om te schrijvenquote:Op zondag 4 september 2011 10:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo heb ik het geleerd bij Wiskunde hoor, maar die methode met dat eerst 1 procent uitrekenen werkt ook. Is in principe hetzelfde, hoef je die *100 niet meer te doen
Zo heb ik het ook geleerd.quote:Op zondag 4 september 2011 10:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo heb ik het geleerd bij Wiskunde hoor, maar die methode met dat eerst 1 procent uitrekenen werkt ook. Is in principe hetzelfde, hoef je die *100 niet meer te doen
Dit jaquote:Op zondag 4 september 2011 10:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo heb ik het ook geleerd.Maar ik twijfel altijd dus tel toch steeds terug naar die ene procent.
![]()
Die heb je ook zo vaak nodig.quote:Op zondag 4 september 2011 10:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dit ja
Net als met km/h omrekenen naar m/s, doe ik ook altijd via de lange weg
Mhaw. Mijn dieet van vandaag ligt ook in de toilet want wil ik niet last van mijn maag hebben straks moet ik zo eerst een vette hap hebbenquote:Op zondag 4 september 2011 08:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hee, Q! Alweer helemaal frips en fruitig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |