Dat nummer ken ik wel, vind ik echt niet slecht.quote:Op zondag 4 september 2011 01:29 schreef Maarten-Pieter het volgende:
En een gewaagder nummer:
Je moet er maar van houden
Lijkt me wel wat, maar ik ben niet zo goed met talen, alleen Nederlands en Engels spreek ik goed.quote:Op zondag 4 september 2011 01:34 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Iemand nog geïnteresseerd in een gratis cursus Noors?
http://pavei.cappelen.no/
Ja maar jij bent ook ESF hequote:Op zondag 4 september 2011 01:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat nummer ken ik wel, vind ik echt niet slecht.![]()
Lol, die ouderwetse sprookjesquote:
Nog nooit zo'n gebruiksvriendelijke cursus online gezien imo. Noors is volgens mij heel makkelijk, vergelijkbaar met Engels oid. Ik spreek zelf Nederlands goed, Engels net iets meer dan genoeg om te kunnen overleven en een heel klein beetje Frans/Duits/Spaans. Maar ik zit dan ook nog op schoolquote:Op zondag 4 september 2011 01:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat, maar ik ben niet zo goed met talen, alleen Nederlands en Engels spreek ik goed.
Duits net genoeg om te overleven, zeg maar.
Frans nooit veel verder gekomen dan: "Je ne comprends pas, je ne parlais pas Francais."
Jaquote:Op zondag 4 september 2011 01:41 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook ESF he
En jaquote:[..]
Lol, die ouderwetse sprookjes
Engels heb ik gewoon gaandeweg geleerd, tegen de tijd dat ik Engels op school kreeg sprak ik het al.quote:Op zondag 4 september 2011 01:41 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Noors is volgens mij heel makkelijk, vergelijkbaar met Engels oid.
In het buitenland gewoond oid? Of gewoon veel games enzo gespeeld?quote:Op zondag 4 september 2011 01:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Engels heb ik gewoon gaandeweg geleerd, tegen de tijd dat ik Engels op school kreeg sprak ik het al.
best een verrassing voor de leraar.
Volgende TT: Waar F&F veranderde in ESF!quote:Op zondag 4 september 2011 01:46 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Greys!
Toch niet in slaap gevallen
Zitten we hier met ESF'ers in F&F te SC'en
Nee, gewoon veel Engelstalige films, games en boeken.quote:Op zondag 4 september 2011 01:46 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
In het buitenland gewoond oid?
Ah oke. Bij mij hebben media e.d. ook meer geholpen dan school. En ik gebruik ook/nog de Engelse Wikipedia, lees kranten, luister Amerikaanse interviews, etc.quote:Op zondag 4 september 2011 01:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, gewoon veel Engelstalige films, games en boeken.
Ook weer Disney, mijn vader kocht een paar keer per ongeluk de Engelstalige versie van een Disney film voor me toen ik nog klein was en ik weet zeker dat het geholpen heeft.
Greys zit ff achter de bankquote:Op zondag 4 september 2011 01:46 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Greys!
Toch niet in slaap gevallen
Zitten we hier met ESF'ers in F&F te SC'en
Achter de bank!quote:Op zondag 4 september 2011 01:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Greys zit ff achter de bank
Ze komt er wel weer achter weg heur
Nix. Gewoon. Greys. Achter de bankquote:Op zondag 4 september 2011 01:54 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Achter de bank!
Wat moet ik me daar nou weer bij voorstellen
Absoluut!quote:Op zondag 4 september 2011 01:52 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ah oke. Bij mij hebben media e.d. ook meer geholpen dan school. En ik gebruik ook/nog de Engelse Wikipedia, lees kranten, luister Amerikaanse interviews, etc.
Engels vind ik gewoon iets dat iedereen moet kunnen
Er was al een Buienradar-check geweestquote:Op zondag 4 september 2011 01:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oh Greys, vertel me alsjeblieft dat je niet nu net je hondjes aan het uitlaten bent.
Als ik me niet vergis woon je nl niet zo heel ver bij mij vandaan en dan zou het wel eens een erg natte wandeling kunnen worden.
Precies, ik verwacht wel wat anders van de nieuwe generatiequote:[..]
Absoluut!![]()
Ik verbaas me ook enorm over het aantal mensen van mijn (en bij benadering, jouw) leeftijd die gewoon geen woord Engels spreken. (ja, boers steenkolen-Engels, maar dat telt amper)
Ja, maar wist niet meer zeker waar ze woonde.quote:Op zondag 4 september 2011 01:59 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Er was al een Buienradar-check geweest
Idd, deze tijd lijkt me toch volledig te draaien om het Engels.quote:[..]
Precies, ik verwacht wel wat anders van de internetgeneratie
Eh, ik weet niet precies over welk gesprek je het hebt (was ik daarbij?) maar het klinkt interessant.quote:Op zondag 4 september 2011 02:04 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik moet trouwens opeens aan de sauna denken
En aan dat gesprek toen in ESF
Nu pas, waar zit jij eigenlijk ergens?quote:Op zondag 4 september 2011 02:07 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Volgens mij is het noodweer het zuiden van mijn stad al genaderd
Binnen tien minuten zou ik in de regen moeten zitten
Daar was jij bijquote:Op zondag 4 september 2011 02:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eh, ik weet niet precies over welk gesprek je het hebt (was ik daarbij?) maar het klinkt interessant.
Amersfoortquote:Op zondag 4 september 2011 02:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nu pas, waar zit jij eigenlijk ergens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |