Mijn beeb is goed met zaklampen en teenslippers hèquote:Op zondag 4 september 2011 00:41 schreef Greys het volgende:
Oh @DeBeeb:
Kan je de zaklamp weer bij de hand houden voor de volgende keer?
Sodekneiters nou!quote:Op zondag 4 september 2011 00:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn beeb is goed met zaklampen en teenslippers hè
Clipje wegdenken, Bette (en de geur van versgemaaid gras) erbij denken = ElisaB hassike doodquote:Op zondag 4 september 2011 00:38 schreef Greys het volgende:
Die Ansiedad is ook een vrolijke clip zeg
Wij zijn ergquote:Op zondag 4 september 2011 00:43 schreef Greys het volgende:
Sodekneiters nou!
En dat pluisje....
WHUUUUUUUUUUUUUU!
Oh maar jij MOET er bij zijn!quote:Op zondag 4 september 2011 00:43 schreef Pokkehontas het volgende:
Ik zal een paar hoofdlampen bestellen en teenslippers maat 48, voor als ik er misschien niet bij ben een volgende keer.
Nee popjequote:Op zondag 4 september 2011 00:45 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik word weggezet als anti-kliekjes-meelezert
Dan ligt het wel weer aan mijquote:Op zondag 4 september 2011 00:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee popje
Ik deed juist extra moeite voor je, zodat je het snapte. Zo moet je het zien
Sprakeloos is.......quote:Op zondag 4 september 2011 00:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh maar jij MOET er bij zijn!
Anders overleven we het niet
Ik las Badedas wijven en ik snapte hem al niet.quote:Op zondag 4 september 2011 00:46 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Sprakeloos is.......
Kom op, jullie zijn toch keistoere badass wijven, of niet dan?! Tsjakka!
Ge-wel-digquote:Op zondag 4 september 2011 00:46 schreef Greys het volgende:
NOU!!!!!!!!!!!
(Die laatste paar seconden, ik vind ze geweldig)
Nouquote:Op zondag 4 september 2011 00:46 schreef Greys het volgende:
NOU!!!!!!!!!!!
(Die laatste paar seconden, ik vind ze geweldig)
Nou, kweeniet hoor. Je schat me wel erg hoog in ineensquote:Op zondag 4 september 2011 00:46 schreef Pokkehontas het volgende:
Sprakeloos is.......
Kom op, jullie zijn toch keistoere badass wijven, of niet dan?! Tsjakka!
En hier in Hollands Next Tap Maddel.quote:
Zie, met ons kan je alllllle kanten op!quote:Op zondag 4 september 2011 00:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En wat las ik
Zo, in m'n ass,
Met Badedas
Ze staat er wel verdomd lullig bij te kijkenquote:Op zondag 4 september 2011 00:49 schreef Greys het volgende:
En hier in Hollands Next Tap Maddel.
Sylvia's awkward moment. Toen wist ze niet of ze een afvalster van de wedstrijd nou wel of niet moest huggen omdat ze daarvoor altijd overhoop lagen
Next Tap model?quote:Op zondag 4 september 2011 00:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Sylvia's awkward moment. Toen wist ze niet of ze een afvalster van de wedstrijd nou wel of niet moest huggen omdat ze daarvoor altijd overhoop lagen
Ze is zo enorm onbedoeld grappig somsquote:Op zondag 4 september 2011 00:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze staat er wel verdomd lullig bij te kijken
quote:Op zondag 4 september 2011 00:52 schreef Pokkehontas het volgende:
Jullie lijken allebei toch een voorkeur te hebben voor de achterkant
Ze heeft wel wat van Kim Feenstraquote:Op zondag 4 september 2011 00:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Over sommige dingen moet je gewoon niet teveel nadenken.quote:Op zondag 4 september 2011 00:52 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Jullie lijken allebei toch een voorkeur te hebben voor de achterkant
Dat zijn besties in het echt, die tweequote:Op zondag 4 september 2011 00:53 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Ze heeft wel wat van Kim Feenstra
De A zit helemaal aan de andere kant van het toetsenbord van de Oquote:Op zondag 4 september 2011 00:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
T=F
Kleine typo; het is haar vergeven
Dat postte je ook al eens in ESFquote:
Ja maar da's Songfestival.quote:Op zondag 4 september 2011 00:55 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
De A zit helemaal aan de andere kant van het toetsenbord van de O![]()
Nee hoor Greys![]()
Naar mijn filmpjes wordt niet gekeken
Ja da's omdat het al een tijdje een beautiful mess isquote:Op zondag 4 september 2011 00:56 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat postte je ook al eens in ESF
Ohquote:Op zondag 4 september 2011 00:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar da's Songfestival.
Daar moet je een beetje voorzichtig mee zijn hier
Ik ga de oma even terug zoekenquote:Op zondag 4 september 2011 00:57 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Oh
Maar het is wel mooi hoor
Maar naar die oma en naar Alouette werd ook niet gekeken
Mijn konijn gaat altijd in de regen zittenquote:Op zondag 4 september 2011 01:01 schreef ElisaB het volgende:
Het waait, regent en onweert
Ik moest nodig de katjes eens gaan voeren en dan lekker in bed gaan luisteren naar het geweld buiten
Suicidaal? Niet jij, maar je konijnquote:Op zondag 4 september 2011 01:01 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Mijn konijn gaat altijd in de regen zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |