Oh dit is ook prima te volgen hoor.quote:
Ze denken toch niet dat je anorexia hebt he?quote:Op zondag 4 september 2011 10:55 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb geen weegschaal
Maar ik ga vanmiddag naar mn ouders, daar wel, kijken of ik ben aangekomen
Mn zusje en vriendin gingen vrijdag heel vriendelijk ondersteunen bij het aankomen door te zeggen "je weet toch dat de meeste mensen je veel minder mooi vinden nu je dun bent?"
Dusssssssssssssss, chips plz
Die is vanmiddag toch weg, no problemoquote:
heb ik niet? wachtm ik kan me herinneren dat ik gisteren iets had geopendquote:
quote:Op zondag 4 september 2011 10:56 schreef Rewimo het volgende:
Wij krijgen zo bezoek. Het leukste daaraan is natuurlijk dat we dan eindelijk appeltaart gaan eten
deden ze alquote:Op zondag 4 september 2011 10:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze denken toch niet dat je anorexia hebt he?
Nou, dan weten ze niet wat anorexia isquote:
ja, we moesten je helpen herinnerenquote:Op zondag 4 september 2011 10:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
heb ik niet? wachtm ik kan me herinneren dat ik gisteren iets had geopend
Nu nog steeds?quote:
Je was leuk gisteraaf.quote:Op zondag 4 september 2011 10:57 schreef Qwea het volgende:
Jezus fuck wat was ik gisteren naar de klote. De tyfus![]()
Heldin!quote:En dan 's ochtends na zo'n dag ontbijten met ham/kaas croissants met jam
Geen idee, ik ben het zatquote:
Je bent uitgedroogd door die alcohol, dus waarschijnlijk heb je een laag gewichtquote:
*opstapt*quote:Op zondag 4 september 2011 11:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je bent uitgedroogd door die alcohol, dus waarschijnlijk heb je een laag gewicht
Nog een beetje wankel op de pootjes?quote:
* Rewimo vingers vast in oren stoptquote:
Het zal vast bezorgdheid zijn, maar als ze je een beetje kennen zouden ze -als je anorexia had- echt meer signalen moeten zien dat het niet goed gaat qua eten.quote:Op zondag 4 september 2011 11:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben het zat
Ze sporen ook gewoon niet, ik eet alles waar ik trek/ruimte voor heb, dus het is echt niet zo dat ik mezelf uithonger ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |