Mijn beeb is goed met zaklampen en teenslippers hèquote:Op zondag 4 september 2011 00:41 schreef Greys het volgende:
Oh @DeBeeb:
Kan je de zaklamp weer bij de hand houden voor de volgende keer?
Sodekneiters nou!quote:Op zondag 4 september 2011 00:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn beeb is goed met zaklampen en teenslippers hè
Clipje wegdenken, Bette (en de geur van versgemaaid gras) erbij denken = ElisaB hassike doodquote:Op zondag 4 september 2011 00:38 schreef Greys het volgende:
Die Ansiedad is ook een vrolijke clip zeg
Wij zijn ergquote:Op zondag 4 september 2011 00:43 schreef Greys het volgende:
Sodekneiters nou!
En dat pluisje....
WHUUUUUUUUUUUUUU!
Oh maar jij MOET er bij zijn!quote:Op zondag 4 september 2011 00:43 schreef Pokkehontas het volgende:
Ik zal een paar hoofdlampen bestellen en teenslippers maat 48, voor als ik er misschien niet bij ben een volgende keer.
Nee popjequote:Op zondag 4 september 2011 00:45 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik word weggezet als anti-kliekjes-meelezert
Dan ligt het wel weer aan mijquote:Op zondag 4 september 2011 00:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee popje
Ik deed juist extra moeite voor je, zodat je het snapte. Zo moet je het zien
Sprakeloos is.......quote:Op zondag 4 september 2011 00:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh maar jij MOET er bij zijn!
Anders overleven we het niet
Ik las Badedas wijven en ik snapte hem al niet.quote:Op zondag 4 september 2011 00:46 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Sprakeloos is.......
Kom op, jullie zijn toch keistoere badass wijven, of niet dan?! Tsjakka!
Ge-wel-digquote:Op zondag 4 september 2011 00:46 schreef Greys het volgende:
NOU!!!!!!!!!!!
(Die laatste paar seconden, ik vind ze geweldig)
Nouquote:Op zondag 4 september 2011 00:46 schreef Greys het volgende:
NOU!!!!!!!!!!!
(Die laatste paar seconden, ik vind ze geweldig)
Nou, kweeniet hoor. Je schat me wel erg hoog in ineensquote:Op zondag 4 september 2011 00:46 schreef Pokkehontas het volgende:
Sprakeloos is.......
Kom op, jullie zijn toch keistoere badass wijven, of niet dan?! Tsjakka!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |