ach ja. gewoon aan de gezelligheid denken danquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, geweldig!
Als er met mijn familie gebbq'd wordt dan zijn er allemaal kant en klare barbecuepakketen van de supermarkt gehaald en een paar bakken Johmasalades. Daar word ik niet enthousiast van hoor
dat hondje had ik het gisteren al overquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat hondje dat zoveel stemmen kreeg en die 2 kleine meisjes die doorgaan.
Typisch de doelgroep van het programma: meisjes 14-17 jaar, want die willen nog wel de moeite doen te sms-en en zijn nog te jong om te stappen op vrijdagavond. Die zitten massaal te kijken met het idee dat ze dat ook willen of later ook zoiets kunnen.
Ja, absoluut! Vergeleken met heel juli en augustus hadden ze geen betere dag kunnen uitzoekenquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:40 schreef golfer het volgende:
Vanaf morgen herfstig weer.
Maar SunTav etc hebben wel mazzel gehad met het mooie weer voor de BBQ van Tante.
Dat zeg ik: meisjes die zich vereenzelvigen zich met hun leeftijdsgenoten. En sms-en en bellen massaal.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:41 schreef FutureFairytale het volgende:
leuke foto's TAV! ziet er mooi uit allemaal!
maar die meisjes vond ik ook niet geweldig nee. Dan als choreograaf was mega enthousiast maar er was niks bijzonders aan
ja.. en de jury moest kiezen tussen hen en de hond.. ja, dan zou ik ook wel voor de meisjes gaan. maar bij een volgende battle met een andere dansgroep vliegen ze er uitquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat zeg ik: meisjes die zich vereenzelvigen zich met hun leeftijdsgenoten. En sms-en en bellen massaal.
Zonder bril en met rokje en zwart t-shirtquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:47 schreef golfer het volgende:
Foto's zijn mooi op FB, SunTav.
Wie is tante van de grote aanwezige grijze golf?
Met bril of zonder bril?
Bril-fuckin-jantquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, absoluut! Vergeleken met heel juli en augustus hadden ze geen betere dag kunnen uitzoeken
Foto 15 op FB zijn de landheer en dame.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:47 schreef golfer het volgende:
Foto's zijn mooi op FB, SunTav.
Wie is tante van de grote aanwezige grijze golf?
Met bril of zonder bril?
Jaar of 65?quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:49 schreef TAV74 het volgende:
Foto 15 op FB zijn de landheer en dame.
die wilde niet op de fotoquote:
quote:
Nee, dik jonger dan dat. Ze ziet er irl ook echt bij lange na niet uit als 65quote:
Oeps..ze zijn jonger dan ikquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:52 schreef Sunnythesun het volgende:
nee! halverwege de 50 ergens... (maar veel zorgen voor mijn oom de laatste jaren helaas, ineens de zorg voor zijn broer met down 3 uur rijden verderop en dat soort grappen... en tante met een kapotte zenuw in haar rug dus maanden aan huis gekluisterd geweest, dat tekent best ja..)
Mijn oom is erg mager geworden ja en dan lijk je vaak meteen 5 jaar ouder of zo...quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Oeps..ze zijn jonger dan ik
Maar soms hakt het leven er inderdaad erg in dus.
Alphen is een dorp. Heb je mij zelf geleerd.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:53 schreef FutureFairytale het volgende:
heb je die naast stadshoer ook tegenwoordig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |