of een leuke zoon of neefjes?quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:38 schreef Blahaha het volgende:
heeft ze ook een dochter of nichtjes ?
zero (serieus)quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:39 schreef boudemaniak het volgende:
Gebruikssporen? Aantal kilometers?
Waarom wil je d'r kwijt dan. Het klinkt alsof je een auto wilt verkopen namelijk.quote:
Sorry ik heb niets te koop. Wil alleen maar iemand helpen. 4 exen zijn als familie voor me, zeer goede relaties mee.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:40 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Waarom wil je d'r kwijt dan. Het klinkt alsof je een auto wilt verkopen namelijk.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:44 schreef Telates het volgende:
Hee Joran, heb jij weer internet in de bajes gekregen?
En dat doe je hier?quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:43 schreef oink_oink het volgende:
[..]
Sorry ik heb niets te koop. Wil alleen maar iemand helpen. 4 exen zijn als familie voor me, zeer goede relaties mee.
Ze kan best lekker communiceren in het Engels maar schrift niet zo, vandaar dat datingsites niet werken. Bovendien op een datingsite stikt het van de idioten m/v.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:46 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
En dat doe je hier?Je hebt meer kans op een datingsite. Waarom kan ze het niet zelf? Kan geen Nederlands zeker..
Ik denk dat je op een datingsite idioten vindt die serieuzer zijn dan de idioten van Fok..quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:51 schreef oink_oink het volgende:
[..]
Ze kan best lekker communiceren in het Engels maar schrift niet zo, vandaar dat datingsites niet werken. Bovendien op een datingsite stikt het van de idioten m/v.
Damnquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:44 schreef Telates het volgende:
Hee Joran, heb jij weer internet in de bajes gekregen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |