Of wáár dan ook in gedonderdquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:23 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij is Q haar bedje ingedonderd.
Bijjjjjna!quote:
Da's vlot.quote:
Da's te verwachten.quote:
tssquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's vlot.
[..]
Da's te verwachten.
Iz my jobquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Egwel
Vacature: cold calling voor ElisaB
Ik heb er zo gruwelijk de pest aan. Ik wil dat een ander het gaat doen
Lekker geklust vandaag?quote:
Neh de stuccer was druk aan het stuccen en schilderen, dus ik kon niet bij mn spullen, vond ikquote:
Vis een optie?quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:40 schreef Loveless85 het volgende:
Win een hengelsport prijzenpakket van Visdeal.nl
Toepasselijk
Lekker van het weer genoten, dus?quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neh de stuccer was druk aan het stuccen en schilderen, dus ik kon niet bij mn spullen, vond ik
Ja een beetje, en een verf wezen kopen zodat ze morgen de woonkamer kunnen schilderenquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lekker van het weer genoten, dus?
Je kan toch mensen inhuren?quote:
^^quote:
als het herhaaldelijk is dan is het inmiddels warmquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:16 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Wij worden herhaaldelijk gecoldcalled door Unicef
haten jullie mij nu ook?quote:
Dat dusquote:
Nee, ik heb meer een hekel aan coldcalling dan de coldcallers zelfquote:
quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
als het herhaaldelijk is dan is het inmiddels warm
250 bedrijven? Of 250 effectieve calls?quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat dus
Ik hoef er maar 250 per jaar te doen. Dat is echt genoeg. Maar ik heb er zo'n haat aan, dat ik wel 6 maanden over de eerste 20 kan doen
250 bedrijven...quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:18 schreef tombolafan het volgende:
250 bedrijven? Of 250 effectieve calls?
Doe je het wel voor iets waar je in gelooft? Dat deed ik dus niet. Na twee weken was ik er klaar meequote:Op zaterdag 3 september 2011 23:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat dus
Ik hoef er maar 250 per jaar te doen. Dat is echt genoeg. Maar ik heb er zo'n haat aan, dat ik wel 6 maanden over de eerste 20 kan doen
Het is mijn eigen toko; ik geloof nergens meer in dan dáár in. Maar ik haat het even goedquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:19 schreef Goodbye het volgende:
Doe je het wel voor iets waar je in gelooft? Dat deed ik dus niet. Na twee weken was ik er klaar meeSerieus, ik ga toch geen omaatjes zonder computer internet aan lopen smeren
![]()
Hebben jullie ooit gedoneerd? Want dan is het lauw bellenquote:
quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Doe je het wel voor iets waar je in gelooft? Dat deed ik dus niet. Na twee weken was ik er klaar meeSerieus, ik ga toch geen omaatjes zonder computer internet aan lopen smeren
![]()
kus eropquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is mijn eigen toko; ik geloof nergens meer in dan dáár in. Maar ik haat het even goed
Als ik dagen in de week had waarop ik nog niks te doen had zou ik het meteen doen!quote:
Ja, een paar jaar geleden. Volgens mij krijgen we nu iedere twee weken een telefoontjequote:Op zaterdag 3 september 2011 23:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hebben jullie ooit gedoneerd? Want dan is het lauw bellen
Als je wist hoe goed ik betaal, zou je dagen makenquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:22 schreef tombolafan het volgende:
Als ik dagen in de week had waarop ik nog niks te doen had zou ik het meteen doen!
Snelle edit!quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:22 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ja, een paar jaar geleden. Volgens mij krijgen we nu iedere twee weken een telefoontje![]()
En mijn moeder iedere keer dat domme kind aan de andere kant van de lijn uitleggen dat ze uit de lijst verwijderd wil worden
als het goed is krijg je na het gesprek een bandje met het bel me niet registerquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:22 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ja, een paar jaar geleden. Volgens mij krijgen we nu iedere twee weken een telefoontje![]()
En mijn moeder iedere keer dat domme kind aan de andere kant van de lijn uitleggen dat ze uit de lijst verwijderd wil worden
vertel!quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je wist hoe goed ik betaal, zou je dagen maken
Voor Unicef geldt dat bel-me-niet-register niet, daar heb je een ander register voorquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Snelle edit!![]()
Maar daar is een site voor volgens mij, dan word je binnen een paar maanden niet meer gebeld door zulke instanties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |