Is dat morgen?quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:02 schreef ElisaB het volgende:
Doe je morgenochtend mee met het weegmomentje??
Zo ik zeg: had je maar vast half zekerheidquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:03 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb in elk geval de zekerheid dat je niet binnen 5 minuten voor het raam staat met je cameraatje
Je zit al in het maisveld?quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:03 schreef ElisaB het volgende:
Zo ik zeg: had je maar vast half zekerheid
Ik snapte van de week alleen geen bal van die percentages van julliequote:
ik ben niet droneknquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je bent er te dronken voor; hebben we het morgen over
Zo'n grote zak?quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:05 schreef Goodbye het volgende:
Zeg, hoe goed is iedereen hier nog aan het lijnen? Q heeft bier op, dus dan maakt het ook niet zo veel uit dat ik een halve zak m&m's gesnaaid heb, toch?
Wrom nie?quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:05 schreef Rewimo het volgende:
Ik snapte van de week alleen geen bal van die percentages van jullie
BOEGJE!@ JIJ BENT OP DIEETG!quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:05 schreef Goodbye het volgende:
Zeg, hoe goed is iedereen hier nog aan het lijnen? Q heeft bier op, dus dan maakt het ook niet zo veel uit dat ik een halve zak m&m's gesnaaid heb, toch?
Ja, gewoon zo'n ordinaire zak die je bij de bios kunt kopen!quote:
Ik heb heul niks gezegd, ik heb alleen advies gegeven. Kapitein en wal endezo!quote:
Neir? Dat zet aan hoor!quote:
STUURLUI!quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb heul niks gezegd, ik heb alleen advies gegeven. Kapitein en wal endezo!
quote:
Ik ben trots op jequote:
O, zoeen heb ik ook.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:08 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat mijn weegmomentje enigszins gaat tegenvallen morgen
Ik ga vast op mijn pruil oefenen...
En misschien moet ik ook eens een digitale weegschaal kopen.
Oh nee die heb ik, er zitten alleen geen batterijen in
Ah, okee, zo snap ik het welquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:06 schreef ElisaB het volgende:
Wrom nie?
Iedereen is gestart op 100% en na 10 weken moet er 10% af zijn
Qoae?quote:
Je hoeft niet meer te oefenen; hij is al briljantquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:08 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat mijn weegmomentje enigszins gaat tegenvallen morgen
Ik ga vast op mijn pruil oefenen...
Stup ze d'r in (die nieuwe batterijen dus he...)quote:En misschien moet ik ook eens een digitale weegschaal kopen.
Oh nee die heb ik, er zitten alleen geen batterijen in
Owja, da's wat lastig... En je kunt ook al niet sporten ende zulksquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:08 schreef Rewimo het volgende:
Ah, okee, zo snap ik het welIk weet alleen niet of ik dat ga halen met die gekke spijsvertering van mij
En heb je er naar goddelijke lichamen gekeken of ook nog iets gedaan?quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:09 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben vandaag naar de sportschool geweest.
Ik ook. Was reuze gezellig. Aan de barquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:09 schreef Goodbye het volgende:
ik oik!quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:09 schreef Goodbye het volgende:
Nee, dat wordt 'm niet. Maar ik kijk gewoon wel wat er gebeurt. Die 5 kilo is er alvast afgebleven tijdens de vakantiequote:Op zaterdag 3 september 2011 22:10 schreef ElisaB het volgende:
Owja, da's wat lastig... En je kunt ook al niet sporten ende zulks
Nou, er waren drie mensen in de sportschool. Inclusief A. en ik. Ik heb me wel aan A. vergaapt uiteraardquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
En heb je er naar goddelijke lichamen gekeken of ook nog iets gedaan?
Egwelquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:11 schreef Rewimo het volgende:
Nee, dat wordt 'm niet. Maar ik kijk gewoon wel wat er gebeurt. Die 5 kilo is er alvast afgebleven tijdens de vakantie![]()
En met zijn allen lijnen is toch leuker dan alleen
quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook. Was reuze gezellig. Aan de bar
Bammer.quote:
Ik snap 'm nietquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:13 schreef ElisaB het volgende:
Vacature: cold calling voor ElisaB
Ik heb er zo gruwelijk de pest aan. Ik wil dat een ander het gaat doen
Volgens mij wordt ze verkouden.quote:
Zo maar naar bedrijf X bellen van, heeeeeeeeeeeeeee ik heb een leuke aanbieding voor jou!!!!quote:
Egwaar!?quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zo maar naar bedrijf X bellen van, heeeeeeeeeeeeeee ik heb een leuke aanbieding voor jou!!!!![]()
![]()
![]()
Ah. Lijkt me ook niks inderdaadquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:16 schreef Goodbye het volgende:
Zo maar naar bedrijf X bellen van, heeeeeeeeeeeeeee ik heb een leuke aanbieding voor jou!!!!![]()
![]()
![]()
I am!quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, er waren drie mensen in de sportschool. Inclusief A. en ik. Ik heb me wel aan A. vergaapt uiteraardMaar ook nog echt gesport. Be proud!
![]()
quote:En ja, dat zou best wel eens te maken kunnen hebben met dat ene. Dat ik maar waar moet gaan maken dat ik veel sport![]()
![]()
heul niequote:Op zaterdag 3 september 2011 22:23 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij is Q haar bedje ingedonderd.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |