Ja.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook. Het blijft een van de mooiste momenten op FOK!
Ah, ik met een sloot drank op dus.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dronken én halfzijdig blind volgens mij. Minstens
Mag ik hier ondertiteling bijquote:
neeeee ik ben jl;a want ik ga nie te syad, Dan ga ik over mn nek.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:40 schreef Cat22 het volgende:
Heb je nu trouwens pauze voor je doorrrrrgaat?
Whatsappen met Q?quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:41 schreef Greys het volgende:
Heeft er iemand een instant-tip voor een schijthumeur?
Please?
Ravioli met champignonsquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:41 schreef Greys het volgende:
Please?
BIERRGBHJKL:quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:41 schreef Greys het volgende:
Please?
Drank, seks, slapen?quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:41 schreef Greys het volgende:
Please?
Babelfish dronkiaans-NL leert me dat jij vanaaf thuisblijft. Strak plan.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
neeeee ik ben jl;a want ik ga nie te syad, Dan ga ik over mn nek.
fff sji[ps en wat wayer dan bed
Migrainequote:Op zaterdag 3 september 2011 21:41 schreef Greys het volgende:
Please?
"quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Drank, seks, slapen?
Een van de drie, of alledrie, dan ook nog in die volgorde?
quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Migraine
Of gezellig naast mij komen zitten en Sylvia nadoen
quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Babelfish dronkiaans-NL leert me dat jij vanaaf thuisblijft. Strak plan.
Seks is niet moeilijkquote:
Het klinkt alle drie goed!quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Drank, seks, slapen?
Een van de drie, of alledrie, dan ook nog in die volgorde?
*giechel*quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Migraine
Of gezellig naast mij komen zitten en Sylvia nadoen
Voor Q nu welquote:
Ssssh... Q denkt dat het om haar gaat.quote:
Liggen met je benen wijd, hoe moeilijk kan dat nou wezen? Of in jou staat, gewoon plat gaan liggen op je buik, en Mikey z'n gang laten gaanquote:
Dat ga je toch wel. Zou het als ik jou was doen vóór je naar bed gaat. Heb je dat maar weer gehad.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:42 schreef Qwea het volgende:
neeeee ik ben jl;a want ik ga nie te syad, Dan ga ik over mn nek.
fff sji[ps en wat wayer dan bed
Heb jij tweejenhalf uur gesekstquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:44 schreef Greys het volgende:
Het klinkt alle drie goed!
Dat laatste heb ik van vijf tot half acht al gedaan
quote:*giechel*
NOU! *pruil*
Wel als het cpnfromteende pics zijn!quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wel als het cpnfromteende pics zijn!
Nee, van Q zelf natuurlijkquote:
Jamaar dat gebeurt dus als je ouder wordt. Dan gaat het allemaal wat tragerquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:46 schreef Loveless85 het volgende:
pfff tweeenhalf uur voor iets wat ook in 2 minuten kan
Het kan wel in 30 seconden, maar dat maakt het nog niet leukerquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:46 schreef Loveless85 het volgende:
pfff tweeenhalf uur voor iets wat ook in 2 minuten kan
Waarom kijk je tv? 't Is hier véél leuker!quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:47 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik kijk nu de eerste aflevering van die nieuwe show van Carlo en Irene online. Die chinese meisjes.![]()
dat boel ik niet meer hoor.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Liggen met je benen wijd, hoe moeilijk kan dat nou wezen? Of in jou staat, gewoon plat gaan liggen op je buik, en Mikey z'n gang laten gaan![]()
![]()
Volgens Ll valt dat best mee. Blijkbaar heeft hij ervaring met dronken torren.quote:
Groot gelijk, ik boel dat ook nooitquote:
Een dronken vrouw is een....quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens Ll valt dat best mee. Blijkbaar heeft hij ervaring met dronken torren.
at ga ik? over miunn nek? heul nie, Zit aan sjips en water. Over aan half u duik ik te bed,quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat ga je toch wel. Zou het als ik jou was doen vóór je naar bed gaat. Heb je dat maar weer gehad.
PS: we hoeven geen foto's hoor
quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
at ga ik? over miunn nek? heul nie, Zit aan sjips en water. Over aan half u duik ik te bed,
Waarom niet eigenlijk? Kan best lekekr zijn hoor; uitje erdoor snipperen en dan kort op het vuurquote:
Spring niet mis he?quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
at ga ik? over miunn nek? heul nie, Zit aan sjips en water. Over aan half u duik ik te bed,
Tuurlijkquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:49 schreef Qwea het volgende:
Niet teveel laten inkoken dan. Kun je soppen!quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk? Kan best lekekr zijn hoor; uitje erdoor snipperen en dan kort op het vuur
Nah, kweenie. Boel? Met ui?quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:50 schreef ElisaB het volgende:
Waarom niet eigenlijk? Kan best lekekr zijn hoor; uitje erdoor snipperen en dan kort op het vuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |