Brave meisjes zijn alleen leuk als dat brave uiterlijke schijn is.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:37 schreef Tegan het volgende:
Mja, ik ben daar veel te braaf voor. Zomaar neuken.
Of bekeerbaar.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Brave meisjes zijn alleen leuk als dat brave uiterlijke schijn is.![]()
Het bleef bij een lame half zoentje. Terwijl ik wel duidelijk zin had in meer. Toen daarna wel in elkaars armen geslapenquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:36 schreef kedge het volgende:
[..]
En andersom als hij je al afwijst om te kussen
Dat valt bij mij onder uiterlijke schijn.quote:
Uhm je ligt met elkaar in bed, hij wijst je af en je slaapt vervolgens in elkaars armen ?quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het bleef bij een lame half zoentje. Terwijl ik wel duidelijk zin had in meer. Toen daarna wel in elkaars armen geslapen. Misschien is hij toch homo
. Mijn vrienden vonden hem iig mateloos irritant toen ze hem ontmoette.
Ik ga pas los als hij zich vastgeketend heeftquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Brave meisjes zijn alleen leuk als dat brave uiterlijke schijn is.Welke categorie hoor jij bij?
Ah, de "stiekem wilde je altijd al wel"-verdediging.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat valt bij mij onder uiterlijke schijn.
Hij moest blijven slapen en het was een klein bedquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:40 schreef kedge het volgende:
[..]
Uhm je ligt met elkaar in bed, hij wijst je af en je slaapt vervolgens in elkaars armen ?
Ik had je niet als dominatrix ingeschat.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:41 schreef Tegan het volgende:
Ik ga pas los als hij zich vastgeketend heeft.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:41 schreef Litpho het volgende:
Ah, de "stiekem wilde je altijd al wel"-verdediging.
Figuurlijk, letterlijk, either wayquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had je niet als dominatrix ingeschat.
Als ik in bed lig met een leuke meid, dan ben ik te hitsig om iemand dan af te slaanquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij moest blijven slapen en het was een klein bed.
Ik vond je leuker toen ik nog niet bewust was van deze kant van jou. Ik hou 't maar bij een laf kusje dan.quote:
En een ruim bed.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vond je leuker toen ik nog niet bewust was van deze kant van jou. Ik hou 't maar bij een laf kusje dan.
Dat sowieso.quote:
Het was ook heel ver lopen!quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zegt de man die een neukvoorstel van CL afwees omdat het te ver lopen was.
Thanks for that!quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:43 schreef kedge het volgende:
[..]
Als ik in bed lig met een leuke meid, dan ben ik te hitsig om iemand dan af te slaan
Ik kom er wel bij liggen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Voor mij alleen is dat bed ook huge.
Grote beddenquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Voor mij alleen is dat bed ook huge.
Zodat je het bed van de ander de kamer uit kan manoeuvreren als er gesnurkt wordt?quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:50 schreef Litpho het volgende:
Grote bedden. Met afstandsbediening
.
Dan zouden zijn woorden mijn woorden zijn.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:51 schreef AirwiN het volgende:
Zodat je het bed van de ander de kamer uit kan manoeuvreren als er gesnurkt wordt?
Nee. Ik heb het vermoeden dat ik dan redelijk vaak onderaan de trap wakker wordquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zodat je het bed van de ander de kamer uit kan manoeuvreren als er gesnurkt wordt?
Het is voor hem toch reuzeluxe dat hij niet met dekbed en kussen zich naar de bank moet verplaatsen, maar dat hij kan blijven liggen en doorslapen?quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:53 schreef Bengeltje het volgende:
Dan zouden zijn woorden mijn woorden zijn.
Als hij slaapt dan slaapt hij ook...ik word wakker en ik moet dus dan die afstandsbediening hebben.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is voor hem toch reuzeluxe dat hij niet met dekbed en kussen zich naar de bank moet verplaatsen, maar dat hij kan blijven liggen en doorslapen?
Mooi, ook dat de vent meegesleurd wordt.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:00 schreef Tegan het volgende:
Omg. Kijk wat ik in een ander topic vond.
[ afbeelding ]
Nu heb ik trek.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:00 schreef Tegan het volgende:
Omg. Kijk wat ik in een ander topic vond.
[ afbeelding ]
Zo, mijn trek is weer gestild.quote:
Wat nou als hij terugsms't... 'Omdat ik je eigenlijk gewoon keihard wil neuken'?quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:35 schreef Tegan het volgende:
Zo teruggeWhatsappt hoe hij erop kwam om mij te smsen. [/autist]
Op MSN?quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:38 schreef Tegan het volgende:
Hm, hij is online. *nu durf ik niet meer online te komen*
Gewoon niet reageren als hij tegen je praat. Of zeg dat je geen tijd hebt omdat je met een ander in gesprek bent...quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:41 schreef Tegan het volgende:
.
Dat is veel te direct contact itt smsen![]()
![]()
.
Dat was deze eeuw nog, niet?quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:45 schreef Tegan het volgende:
Haha, dat was even een flashback naar toen ik 12 was.
Ik hoop 't voor je!quote:
Hij was "zijn contactenlijst aan het bekijken en zag toen mijn naam staan". En waar is dat code voorquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:35 schreef Tegan het volgende:
Zo teruggeWhatsappt hoe hij erop kwam om mij te smsen. [/autist]
Owjah tegan.... ff kijken of zij ook nog leeftquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij was "zijn contactenlijst aan het bekijken en zag toen mijn naam staan". En waar is dat code voor.
Slang voor zwarte boekje waarin hij de scores van al z'n hosselchicks bijhoudt.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:55 schreef Tegan het volgende:
Hij was "zijn contactenlijst aan het bekijken en zag toen mijn naam staan". En waar is dat code voor.
Spreek voor jezelfquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:06 schreef Tegan het volgende:
Ik sta vast op de lijst chicks who want to fuck me.
Net zoals iedereen wel zo'n vriend heeft die ze kunnen smsen als ze zich klote voelen zodat hij ze mooi kan vertellen hoe geweldig en lekker ze zijn, puur voor de egostreling want er gaat nooit wat gebeuren.
Anderen hebben daar weer een moeder, tante of oma voor.quote:
Ik heb niemand daarvoorquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Anderen hebben daar weer een moeder, tante of oma voor.
Ik ook niet moet ik bekennen. Maar ik voel mij dan ook nooit zodanig klote dat ik een ander nodig heb om mijzelf op te beuren.quote:
Ik ook niet meer.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ook niet moet ik bekennen. Maar ik voel mij dan ook nooit zodanig klote dat ik een ander nodig heb om mijzelf op te beuren.
Heel goed!quote:
Zal die dude uit Den Bosch wel zijn.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:16 schreef Tegan het volgende:
He, onbekend nummer belde me. En hing meteen op. *eng* Voor mijn gevoel is het al middernacht. Maar het is pas tien uur.
quote:'Veel mannen denken tijdens seks aan andere vrouw'
BAARN - Duitse mannen die seks hebben met hun partner zijn vaak met hun gedachten bij iemand anders.
Onderzoek toont aan dat 71 procent van de mannen aan een ander denkt terwijl hij seks heeft met zijn partner. In veel gevallen gaat het om een ex.
Dat blijkt uit onderzoek van Women's Health, meldt de Duitse krant Die Welt. Ook vinden veel mannen uit het onderzoek, 90 procent, hun ex-vrouw of –vriendin aantrekkelijker dan hun huidige partner.
Toch hoeven de vrouwen niet bang te zijn dat hun mannen daadwerkelijk vreemd gaan. Hoewel 61 procent van de ondervraagden zegt te flirten met andere vrouwen, gaat 'slechts' 19 procent ook echt vreemd.
Vrouwen
Denken mannen tijdens de seks aan een ander, vrouwen houden zich met hele andere dingen. Zo geven vrouwen aan dat zij vooral denken aan wat zij de volgende dag moeten doen. Het bekende 'boodschappenlijstjes-denken'.
Uit een onderzoek van sociaal psycholoog Johan Karremans van de Radboud Universiteit blijkt dat een deel van de mannen en vrouwen die vreemdgaan, minder controle hebben over het gebied in de hersenen dat de zelfregulering bepaalt. Wanneer dit gebied minder functioneert, flirten mensen meer en eerder, meldt Elsevier.
Volgens Karremans is het betreffende gebied in de hersenen wel te trainen door meditatie of door te oefenen met 'mindfulness', een bepaalde vorm van bewustzijn. Het maakt bij mannen of vrouwen met weinig zelfregulering niet uit of ze in een goede of slechte relatie zitten.
Dat laatste klinkt bekend. Gelukkig niet vanuit eigen ervaring, maar bij iedereen die ik ken waar ooit is ingebroken hoor je dat aspect terug. Het gevoel dat een vreemde in je spullen heeft lopen neuzen.quote:Op zondag 4 september 2011 12:14 schreef Lolaatje het volgende:
De schade valt mee, ze gingen puur voor elektronica. Vind het wel heel rot dat de laptop van mijn vriend weg is. Je denkt toch dat je je laptop gewoon bij je vriendin kunt laten.
Maar het ergste vind ik het gevoel dat er iemand in mijn huis is geweest. Voelt naar.
Ja, dat is het. Het veilige-haven-gevoel is aangetast.quote:Op zondag 4 september 2011 12:24 schreef rhubarbje het volgende:
dat had ik ook
zo erg dat ik niet durfde te blijven
ik vond het vreselijk na de inbraak
mijn huis was opeens eng en niet meer een veilige haven
echt kut Lolaatje!
sterkte
Nah, te makkelijk.quote:
Nou ja, wat stom zeg!quote:Op zondag 4 september 2011 11:04 schreef Lolaatje het volgende:
Terug van vakantie. In heel mooie gebieden gekampeerd. Werd alleen maandag door mijn vader gebeld dat er bij mij is ingebroken. Rotlui.
CL werkt nog steeds niet mee.quote:Op zondag 4 september 2011 13:39 schreef Lolaatje het volgende:
Maar hoe is het hier? Is Q. al aan de vrouw?
Wie verzint het om op een camping te gaan liggen precies onder de aanvliegroute van Schiphol?quote:Op zondag 4 september 2011 16:09 schreef Kasseistamper het volgende:
Welke idioot verzint het om een camping aan te leggen precies onder de aanvliegroute voor schiphol? [/slaaptekort]
en nu zijn ze naast het station ook nog kneiterharde techno ofzo aan het draaien
haha ja inderdaadquote:Op zondag 4 september 2011 16:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wie verzint het om op een camping te gaan liggen precies onder de aanvliegroute van Schiphol?
Er waren chickies.quote:Op zondag 4 september 2011 16:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wie verzint het om op een camping te gaan liggen precies onder de aanvliegroute van Schiphol?
En dan slaaptekort hebben door de vliegtuigen. Dan doe je neukgewijs iets niet goed.quote:Op zondag 4 september 2011 17:31 schreef KomtTijd... het volgende:
Er waren chickies. [ afbeelding ].
Door de vliegtuigen werd ik iedere keer op een normaal tijdstip al weer wakkerquote:Op zondag 4 september 2011 18:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan slaaptekort hebben door de vliegtuigen. Dan doe je neukgewijs iets niet goed.
Dit topic kan wel een vliegtuig gebruiken zeg.quote:Op zondag 4 september 2011 19:11 schreef KomtTijd... het volgende:
Door de vliegtuigen werd ik iedere keer op een normaal tijdstip al weer wakker
Wat is het?quote:Op zondag 4 september 2011 21:27 schreef rhubarbje het volgende:
sorry ik had huiswerk en nu speel ik tropico
tropico is de bom
een game waarbij je een dictator bent over een tropisch eilandquote:
Ik heb hier Tropico 4 liggen maar nog niet gespeeld. Morgen eens aanslingeren.quote:Op zondag 4 september 2011 21:27 schreef rhubarbje het volgende:
sorry ik had huiswerk en nu speel ik tropico
tropico is de bom
ja die ben ik nu dus aan het doenquote:Op zondag 4 september 2011 21:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb hier Tropico 4 liggen maar nog niet gespeeld. Morgen eens aanslingeren.
Ik las het ja, eigenlijk gewoon een uitbreiding. Niet dat mij dat op zou vallen, ik heb nog nooit een Tropico game gespeeld.quote:Op zondag 4 september 2011 21:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja die ben ik nu dus aan het doen
eigenlijk gewoon tropico 3
maar wel leuk dat je nu nieuwe missies hebt en zo
en tropico is gewoon zo vet dat meer tropico 3 ook gewoon vet is
Het is meer voor serieuze gaming platforms waarschijnlijk.quote:
Als ik serieus wil doen ga ik wel naar m'n werk.quote:Op zondag 4 september 2011 21:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het is meer voor serieuze gaming platforms waarschijnlijk.
nee want ik ben niet zo goed in mijn volk tevreden houden dus word ik maar gemeenquote:Op zondag 4 september 2011 21:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik las het ja, eigenlijk gewoon een uitbreiding. Niet dat mij dat op zou vallen, ik heb nog nooit een Tropico game gespeeld.
Maar ik kan dus bij jou terecht voor tactical tips?
Ik zag al helemaal voor mij dat jij die dictatorrol van nature prima zou kunnen vervullen.quote:Op zondag 4 september 2011 21:41 schreef rhubarbje het volgende:
nee want ik ben niet zo goed in mijn volk tevreden houden dus word ik maar gemeen
en dat helpt niet haha
Heuh, dat was toch een beetje de insteek van het spel? Dat je een walgelijke dictator bent?quote:Op zondag 4 september 2011 21:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee want ik ben niet zo goed in mijn volk tevreden houden dus word ik maar gemeen
en dat helpt niet haha
maar ik vind het wel een super cool spel! je moet het echt proberen!![]()
Oh jammer want Caesar III is fucking briljantquote:Op zondag 4 september 2011 21:44 schreef rhubarbje het volgende:
niet als ceasar meer als simcity idd
maar dan met allemaal 'leuke' dingetjes
je moet bijvoorbeeld in het begin je karakter kiezen en daar zitten allemaal dingen in van dat je een vrouwen hater bent en daarom gaan vrouwen niet op je stemmen
en verkiezingen kun je winnen door bijvoorbeeld de tegenstander dood te schieten of fraude te plegen etc.
nee je kunt kiezenquote:Op zondag 4 september 2011 21:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heuh, dat was toch een beetje de insteek van het spel? Dat je een walgelijke dictator bent?
Is dat mogelijk?quote:Op zondag 4 september 2011 21:45 schreef rhubarbje het volgende:
je kunt het best winnen eigenlijk als je iedereen gewoon tevreden houdt
geloof ik
ja die vind ik ook tof iddquote:Op zondag 4 september 2011 21:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh jammer want Caesar III is fucking briljant.
op zich wel jaquote:
Helemaal relaxed.quote:
Als ze niet protesteren, ben je niet hard genoeg voor ze.quote:Op zondag 4 september 2011 21:47 schreef rhubarbje het volgende:
op zich wel ja
maar mij lukt het nooit
ik focus altijd iets te veel op geld verdienen
Rhubabar Ghadaffi.quote:Op zondag 4 september 2011 21:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
op zich wel ja
maar mij lukt het nooit
ik focus altijd iets te veel op geld verdienen
Ik houd alleen van dat soort simulatiespellenquote:Op zondag 4 september 2011 21:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja die vind ik ook tof idd
ik speel eigenlijk ondertussen best vaak games bedenk ik me
dan heeft vriendje weer zo'n ding en dan wil ik ook
maar ik vind het altijd maar een paar weken boeiend
Je hebt nog wel even voor het bedtijd is toch?quote:Op zondag 4 september 2011 21:50 schreef AirwiN het volgende:
* AirwiN twijfelt of 'ie nog een baco neemt...
ik word inderdaad vaak van het eiland afgeschupt hahaquote:
nou ik heb opzich wel tijd alleen je speelt die dingen nooit ff een half uurtje of zoquote:Op zondag 4 september 2011 21:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik houd alleen van dat soort simulatiespellen. Maar ik heb nooit tijd om ze te spelen.
Yup, maar da's ook het probleem. Van teveel drank ga ik vrouwen lastigvallen. Mag ik jou lastigvallen als ik er nog eentje neem?quote:Op zondag 4 september 2011 21:51 schreef Tegan het volgende:
Je hebt nog wel even voor het bedtijd is toch?
Nooooouuuuuu......quote:Op zondag 4 september 2011 21:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je hebt nog wel even voor het bedtijd is toch?
Snel naar binnen klokken dus?quote:
Je haalt lastigvallen en een goed potje neuken door elkaar.quote:Op zondag 4 september 2011 21:57 schreef Tegan het volgende:
Oh, ik was even afgeleid. Maar ik zie dat je al iemand hebt gevonden om lastig te vallen.
Ik ga het maar niet proberen, voor ik verslaafd raakquote:Op zondag 4 september 2011 21:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik heb opzich wel tijd alleen je speelt die dingen nooit ff een half uurtje of zo
dus vandaar: eerst huiswerk en dan tropico
maar morgen ben ik op zich vrij
alleen ff een vergadering
Either way heb je iig iets te doenquote:Op zondag 4 september 2011 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je haalt lastigvallen en een goed potje neuken door elkaar.
Ik zie in ieder geval dat ik op jouw steun niet hoef te rekenen vanaaf.quote:
Bomen zagen, want presteren met drank op zit er niet inquote:Op zondag 4 september 2011 21:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Either way heb je iig iets te doen.
Dat is toch wel het nadeel aan oudere mannenquote:Op zondag 4 september 2011 22:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bomen zagen, want presteren met drank op zit er niet in
Ik vind het best een prestatie anders, al die bomen zagen.quote:Op zondag 4 september 2011 22:00 schreef MissMSX het volgende:
Bomen zagen, want presteren met drank op zit er niet in
quote:Op zondag 4 september 2011 22:01 schreef Tegan het volgende:
Dat is toch wel het nadeel aan oudere mannen.
Hoi. Ik ben jong.quote:Op zondag 4 september 2011 22:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Is dat een spijtbetuiging?quote:
Ik hou altijd mijn ogen open voor een jonger exemplaarquote:Op zondag 4 september 2011 22:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik nietquote:Op zondag 4 september 2011 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind het best een prestatie anders, al die bomen zagen.
Het was of dat of Radiohead.quote:
Jijquote:Op zondag 4 september 2011 22:03 schreef rhubarbje het volgende:
hihi voorbeeldje uit topico (waarom het zo grappig is)
je krijgt van die briefjes met dingen waar je wat aan moet doen
hot topic of to day: health care
unfortunately the speaker is sick so we will just listen to some music
briljant
ik ga weer gamen
wat een nerd ben ik
Ah, een normale dag uit het leven van Miss.quote:Op zondag 4 september 2011 22:03 schreef Tegan het volgende:
Je kan op zijn minst Miss een leuke avond bezorgen toch.
KT bedoel je? Ja, denk je dat hij dat kan?quote:Op zondag 4 september 2011 22:03 schreef Tegan het volgende:
Je kan op zijn minst Miss een leuke avond bezorgen toch.
Muziek van vroeger.quote:
Don't get me worng. Sade is briljant, maar zodra JIJ het opzet...quote:
Rhu is een gamingnerdje gewordenquote:Op zondag 4 september 2011 22:03 schreef rhubarbje het volgende:
hihi voorbeeldje uit topico (waarom het zo grappig is)
je krijgt van die briefjes met dingen waar je wat aan moet doen
hot topic of to day: health care
unfortunately the speaker is sick so we will just listen to some music
briljant
ik ga weer gamen
wat een nerd ben ik
Your love is kingquote:
Zo vul ik mijn 'nieuwe nummer bibliotheek' in last.fm nog een beetje aan.quote:Op zondag 4 september 2011 22:05 schreef MissMSX het volgende:
Don't get me worng. Sade is briljant, maar zodra JIJ het opzet...
Ja hoor. Linksom of rechtsom krijg je 'm wel weer terug ooit.quote:
Je probeert weer eens je vrouwelijke LastFM-vriendjes te verleiden?quote:Op zondag 4 september 2011 22:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo vul ik mijn 'nieuwe nummer bibliotheek' in last.fm nog een beetje aan.
Jammer. De moeite waard.quote:
Ik denk niet dat ze dat in 3 seconden getypt heeft. Maar nevertheless, ik denk het wel.quote:Op zondag 4 september 2011 22:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
KT bedoel je? Ja, denk je dat hij dat kan?
quote:Op zondag 4 september 2011 22:06 schreef MissMSX het volgende:
Je probeert weer eens je vrouwelijke LastFM-vriendjes te verleiden?
Ik zie de schriftelijke sollicitatie wel tegemoed in mijn PM-boxquote:Op zondag 4 september 2011 22:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat in 3 seconden getypt heeft. Maar nevertheless, ik denk het wel.
Ook voor jeugdige luisteraar als Tegan? Ik bedoel, er wordt geeneens autotune in gebruikt.quote:
En, lukt het?quote:
Jij autistquote:Op zondag 4 september 2011 22:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat in 3 seconden getypt heeft. Maar nevertheless, ik denk het wel.
quote:Op zondag 4 september 2011 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook voor jeugdige luisteraar als Tegan? Ik bedoel, er wordt geeneens autotune in gebruikt.
Wij ook nietquote:
Was dat het terugpakken?quote:Op zondag 4 september 2011 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook voor jeugdige luisteraar als Tegan? Ik bedoel, er wordt geeneens autotune in gebruikt.
Geen nieuwe e-mail, niks op MSN, geen PM of DM... dus nee.quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen nieuwe e-mail, niks op MSN, geen PM of DM... dus nee.
quote:Op zondag 4 september 2011 22:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat jij als anti-sociaalnetwerkpersoon ook geen last.fm account hebt.quote:
Ik ook niet hoor. KT is langzaamquote:Op zondag 4 september 2011 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen nieuwe e-mail, niks op MSN, geen PM of DM... dus nee.
Wat denk je zelf?quote:
Die zal Tegan wel aan het hosselen zijn en straks zitten wij weer met elkaar opgescheept.quote:
Anti-sociaal zijnquote:Op zondag 4 september 2011 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat jij als anti-sociaalnetwerkpersoon ook geen last.fm account hebt.
Nou, ik zou wel willen weten of wij een beetje compatible zijnquote:Op zondag 4 september 2011 22:10 schreef Tegan het volgende:
Het is dat ik toch al van mezelf weet dat mijn muzieksmaak briljant is.
En toch Sade niet kennen.quote:Op zondag 4 september 2011 22:10 schreef Tegan het volgende:
Het is dat ik toch al van mezelf weet dat mijn muzieksmaak briljant is.
Ja, heb ik haar op m'n tanden? Niemand durft me meer aan tegenwoordigquote:Op zondag 4 september 2011 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die zal Tegan wel aan het hosselen zijn en straks zitten wij weer met elkaar opgescheept.
What's new here.quote:Op zondag 4 september 2011 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die zal Tegan wel aan het hosselen zijn en straks zitten wij weer met elkaar opgescheept.
Die 5 jaar met mij hebben je flink gehard.quote:Op zondag 4 september 2011 22:11 schreef MissMSX het volgende:
Ja, heb ik haar op m'n tanden? Niemand durft me meer aan tegenwoordig
Niks.quote:
Eens kijkenquote:Op zondag 4 september 2011 22:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, ik zou wel willen weten of wij een beetje compatible zijn
is dat het ja?quote:Op zondag 4 september 2011 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die 5 jaar met mij hebben je flink gehard.
Ik heb geen tijd!quote:Op zondag 4 september 2011 22:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik neem de tijd. What's in a name!
Welke wel dan?quote:
Geef de juiste dan!quote:
Ja maar, voeg me dan gewoon toequote:Op zondag 4 september 2011 22:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ging gewoon kijken hoeveel ik van jouw LastFM-account kende.
quote:Op zondag 4 september 2011 22:22 schreef Tegan het volgende:
Moet ik eerst die compatibility formule kraken.
Daarom.quote:Op zondag 4 september 2011 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat jij als anti-sociaalnetwerkpersoon ook geen last.fm account hebt.
Stomquote:
Druk druk druk hequote:Op zondag 4 september 2011 22:35 schreef Tegan het volgende:
Nee blijf. Je bent veel te weinig in dit topic tegenwoordig
.
Trusten Missquote:Op zondag 4 september 2011 22:39 schreef MissMSX het volgende:
M'n tekenpen doet weer raar (tweede keer dit weekend). Weet niet hoe ik het moet oplossen behalve restarten. Echt een teken dus om af te gaan sluiten
Waar staat de 3e TV?quote:
Werkkamerquote:
Verslaafde.quote:Op zondag 4 september 2011 23:58 schreef CherryLips het volgende:
WerkkamerHij is nog niet aangesloten, moet nog even een kabel regelen, maar er zit een aansluiting en ik heb een tv'tje over. Heb vanavond van een vriend zijn oude tv gekregen voor in de slaapkamer, die is wat groter dan die er stond. Kan ik tenminste de ondertiteling lezen
Dan zou ik liever een muziekje hebben...quote:Op zondag 4 september 2011 23:59 schreef CherryLips het volgende:
'Achtergrondgeluid'.
En de 'nieuwe' op de slaapkamer heeft een scartaansluiting
Ja ik heb meestal de radio aan staan. Ik heb geen muziek meer op de werk-pc omdat ik hem echt alleen voor werk wil gebruiken. ben benieuwd hoe lang ik dat volhou. Bittorrent staat er al op. Maar 's middags Oprah of ATWT is wel even leukquote:Op maandag 5 september 2011 00:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zou ik liever een muziekje hebben...
Nou ja zonder laptopquote:Op maandag 5 september 2011 00:07 schreef Tegan het volgende:
Je moet in je breaks gewoon weg uit die kamer en beneden met de laptop en een kop kofffie gaan zitten ofzo.
Nouja, je moet niets, maar je snapt wel wat ik bedoel.
Ik ga geen dvd-speler aan de tv aansluiten, dat scheeltquote:Op maandag 5 september 2011 00:12 schreef Tegan het volgende:
Nouja, een werkkamer was toch juist het idee om je werkleven gescheiden te houden van je priveleven. Maar ik geloof dat dat niet echt gaat werken als je alsnog alle wakkere activiteiten in die kamer gaat ondernemen.
Ik las lavalamp.quote:Op maandag 5 september 2011 00:17 schreef CherryLips het volgende:
Heb net een hele gave lamp besteld voor op de werkkamerLekker declareren die hap. M'n huidige lamp is kapot. Of ik doe iets verkeerd, kan ook. Maar hij was in de sale en hoefde geen verzendkosten te betalen
Die moeten eigenlijk in het groen he? Geweldig!quote:Op maandag 5 september 2011 00:24 schreef CherryLips het volgende:
Een bankierslamp, maar dan een witte
[ afbeelding ]
Wilde hem al heel lang maar wist niet waar ik hem neer moest zetten en vond hem altijd te duur.
De witte past meer bij mij en mijn inrichtingquote:Op maandag 5 september 2011 00:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die moeten eigenlijk in het groen he? Geweldig!Heb je ook het notenhout interieur erbij?
Had je anders de groene genomen?quote:Op maandag 5 september 2011 00:27 schreef CherryLips het volgende:
De witte past meer bij mij en mijn inrichtingEn die groene was niet in de aanbieding. Dus dat is dan ook makkelijk kiezen. Alles is bij mij roze en wit
Alleen op de werkkamer (nog) niet.
Ik denk dat ik ze dan allebei had genomenquote:
Wat slecht.quote:Op maandag 5 september 2011 00:33 schreef Tegan het volgende:
En ik moet dit voor mijn koelkast.
http://www.thinkgeek.com/geektoys/science/8fc5/
Wat?quote:
Dat is tof! Al is het maar omdat we het zelf ook hebben, inclusief CL poetry.quote:Op maandag 5 september 2011 00:35 schreef CherryLips het volgende:
Als ik geen inbouwkoelkast had...
http://www.magneticpoetry.com/
Slecht is positief bedoeld in deze. Anders had ik er wel eenquote:Op maandag 5 september 2011 00:35 schreef Tegan het volgende:
Dat je mijn mening niet deelt over die magneten.
Je kunt altijd nog gewoon een magneetbord halen!quote:Op maandag 5 september 2011 00:35 schreef CherryLips het volgende:
Als ik geen inbouwkoelkast had...
http://www.magneticpoetry.com/
Nog steedsquote:Op maandag 5 september 2011 00:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is tof! Al is het maar omdat we het zelf ook hebben, inclusief CL poetry.
Da's toch minder leuk. Als ik later groot ben wil ik magneetverf op de wc-deur. Aan de binnenkant dan.quote:Op maandag 5 september 2011 00:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog gewoon een magneetbord halen!
Gelukkigquote:Op maandag 5 september 2011 00:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Slecht is positief bedoeld in deze. Anders had ik er wel eenaan toegevoegd.
Weet ik niet meer, en ik ben te lui om op te staan. Volgens mij iets met een sausage.quote:Op maandag 5 september 2011 00:36 schreef CherryLips het volgende:
Nog steedswat had ik ook alweer gemaakt
Ken je het systeem uit je hoofd of niet?quote:
Niet helemaal helaasquote:Op maandag 5 september 2011 00:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ken je het systeem uit je hoofd of niet?
Als je het aankomende zaterdag uit je hoofd kent, krijg je een cadeautje van me.quote:
Magneetverf werkt kutquote:Op maandag 5 september 2011 00:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Da's toch minder leuk. Als ik later groot ben wil ik magneetverf op de wc-deur. Aan de binnenkant dan.
Vraag maar aan L-E.quote:
Wat is er zaterdag?quote:Op maandag 5 september 2011 00:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je het aankomende zaterdag uit je hoofd kent, krijg je een cadeautje van me.
Typischquote:Op maandag 5 september 2011 00:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, en ik ben te lui om op te staan. Volgens mij iets met een sausage.
Geen idee. Vond ik een mooie tijd.quote:
Waar het hart vol van is...quote:
Dat gaat vast niet lukken.quote:Op maandag 5 september 2011 00:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee. Vond ik een mooie tijd.
quote:
quote:
quote:Op maandag 5 september 2011 00:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nu eigenlijk wel zin in een frikadel.
quote:Op maandag 5 september 2011 00:55 schreef Tegan het volgende:
Oh, dan koop ik zelf wel een cadeautje voor mezelf.
Ik ga met je mee denk ik.quote:
Kom je mij nog even instoppen?quote:
Be careful what you wish for.quote:
Da's beter. Het wordt een blondinenacht.quote:
* AirwiN huppelt achter CL aan...quote:
Je wordt oud wijs.quote:Op maandag 5 september 2011 08:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet echt niet meer om 2 uur naar bed gaan op zondag
Nou ja, 'hoeven', ik had geen deadlines staan maar tochquote:Op maandag 5 september 2011 08:58 schreef Kuukske het volgende:
Hmm.. handig is anders. Tenzij je niet vroeg op hoeft.
Vroeger, toen alles beter was.quote:Op maandag 5 september 2011 09:14 schreef CherryLips het volgende:
O daar is ie weer. Vaag programma.
Waar is de goede oude tijd waarin je alles gewoon in Word ofExcel
deed
Het was fijn vannacht!quote:Op maandag 5 september 2011 08:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet echt niet meer om 2 uur naar bed gaan op zondag
Die tijd is voor mij niet veranderd hoor.quote:Op maandag 5 september 2011 09:14 schreef CherryLips het volgende:
O daar is ie weer. Vaag programma.
Waar is de goede oude tijd waarin je alles gewoon in Word ofExcel
deed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |