quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar je hebt van die tjappies die zijn dun en dan hebben ze een sixpackje zoals dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en je hebt gespierd:Die armpjes bij die 1e.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ż_(ツ)_/Ż
Meh.. Als ze het echt willen weten, dan zeg je toch gewoon dat je het niet bent en dat je dat best wil bewijzen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:36 schreef speedking het volgende:
[..]
ja weet ik had ik ook maar is wel kut als ze doorvertellen dat k "gay"ben xd
gast je hebt fucking gelijk!quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Meh.. Als ze het echt willen weten, dan zeg je toch gewoon dat je het niet bent en dat je dat best wil bewijzen.
Zijn van diezelfde types die alleen in de maanden mei t/m augustus naar de sportschool gaan zodat ze gespierd lijken als ze naar het strand gaan ofzoquote:
Bigger is not always better.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:39 schreef speedking het volgende:
waarom niet in TT ook alleen vrouwen met dubbel D
ditquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Klopt, maar enige rondingen vind ik ook wel wenselijk.
Eens, maar dat hoeft niet te betekenen dat het een driehoofdige moet zijn.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Klopt, maar enige rondingen vind ik ook wel wenselijk.
Oke, die moet je even uitleggenquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Eens, maar dat hoeft niet te betekenen dat het een driehoofdige moet zijn.
Tieten die net zo groot als haar hoofd zijn bedoelt ie denk ik.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, die moet je even uitleggen
Dat is lastig ja, weet je niet tegen wie je moet praten.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:42 schreef JApieman het volgende:
[..]
Tieten die net zo groot als haar hoofd zijn bedoelt ie denk ik.
de tieten duhquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:43 schreef Intronic het volgende:
[..]
Dat is lastig ja, weet je niet tegen wie je moet praten.
Ah.. op die manier. Nee, mee eens. Gewoon een b is eigenlijk al prima.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:42 schreef JApieman het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is zo fucking lelijk.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:42 schreef JApieman het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |