Je hebt het nieteens geproefdquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:04 schreef Rezania het volgende:
Goede TT, verkondigd namelijk de waarheid!
ik veranderde TT en mijn eerste lapo had ik al maar toen opende iemand een topic voordat ik dat kon doenquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Waarom niet tt veranderen
En je eerste lapo
Oja, toen had je gedichtje voor mijquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:05 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ik veranderde TT en mijn eerste lapo had ik al maar toen opende iemand een topic voordat ik dat kon doen
baasquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:04 schreef Rezania het volgende:
Goede TT, verkondigd namelijk de waarheid!
jaquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oja, toen had je gedichtje voor mij
Ik heb jou ook niet geproefd, maar dan weet ik nog wel dat je lekker bent.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Je hebt het nieteens geproefd
quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb jou ook niet geproefd, maar dan weet ik nog wel dat je lekker bent.
smoothquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
en dit is best wel een faalquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
OH IK ZIE NU PAS de verandering
neequote:Op zaterdag 3 september 2011 19:06 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
en dit is best wel een faal
Ook liefquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:06 schreef Ragboer het volgende:
niet haten kip mijn gedichten zijn beteer zoveel liegfe
Eet smakelijk!quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
mja ff eten zoeken koken enzulks doegggg
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Succesquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Zonder prik? Serieus?quote:
Prik is viezquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zonder prik? Serieus?De enige ijsthee zonder prik die ik lekker vind is die van Surango. En er was ook een lekkere van Lipton in Frankrijk waarvan ik de naam niet meer weet.
homoseksualiteitquote:
Nee, ik ga straks naar de Mac of Burgerking, heb helemaal geen zin om nu te gaan eten.quote:
Mac of Burgerkingquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik ga straks naar de Mac of Burgerking, heb helemaal geen zin om nu te gaan eten.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik ga straks naar de Mac of Burgerking, heb helemaal geen zin om nu te gaan eten.
ditquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:23 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mac of Burgerking
Een echte baas haalt een döner.
Eet smakelijk!quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:23 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mac of Burgerking
Een echte baas haalt een döner.
quote:
Dat waren twee voorbeelden, ik kan ook naar de Donner Company of een lokale Turk of zo.quote:
Dan heb je het pas echt gemaakt.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:31 schreef Intronic het volgende:
Kutusers die zelfs in dit topic worden uitgekotst [ afbeelding ].
Daar is het topic toch voor ?quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:31 schreef Intronic het volgende:
Kutusers die zelfs in dit topic worden uitgekotst [ afbeelding ].
Nee, want ik vind jullie lief.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Daar is het topic toch voor ?
quote:
Bewijzen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:34 schreef Patje1987 het volgende:
Zo ben een aardige bass aan het maken.
Jij hebt blijkbaar nog nooit aldi ice tea geproefdquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zonder prik? Serieus?De enige ijsthee zonder prik die ik lekker vind is die van Surango. En er was ook een lekkere van Lipton in Frankrijk waarvan ik de naam niet meer weet.
Ja ben nog bezig met die dingen tochquote:
Opsturen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:34 schreef Patje1987 het volgende:
Zo ben een aardige bass aan het maken.
Op me leptop wel, maar die is momenteel uit.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ben nog bezig met die dingen toch
Heb je geen skype?
mequote:Op zaterdag 3 september 2011 19:35 schreef Intronic het volgende:
[..]
Op me leptop wel, maar die is momenteel uit.
In het engels wel.quote:
Mequote:Op zaterdag 3 september 2011 19:35 schreef Intronic het volgende:
[..]
heb je de engelse taal uitgevonden dan?quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:37 schreef Intronic het volgende:
Mensen die niet weten dat me mijn woord is.
Nee, maar wel de verloedering van de Nederlandse taal.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:39 schreef Dalando het volgende:
[..]
heb je de engelse taal uitgevonden dan?
Nee, die nog niet. Ga ik binnenkort eens proberen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jij hebt blijkbaar nog nooit aldi ice tea geproefd
Iedereen negeert dus 'leptop' omdat het te makkelijk is? Oké.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:35 schreef Intronic het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan is het dus geen origineel woord. Volgende!quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:39 schreef Intronic het volgende:
[..]
Nee, maar wel de verloedering van de Nederlandse taal.
Wel perzik.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, die nog niet. Ga ik binnenkort eens proberen.
[..]
Iedereen negeert dus 'leptop' omdat het te makkelijk is? Oké.
me_!
Mensen die er op in gaanquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, die nog niet. Ga ik binnenkort eens proberen.
[..]
Iedereen negeert dus 'leptop' omdat het te makkelijk is? Oké.
me_!
quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
GrammarfightOk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
GrammarfightSpotten met iemand die dood is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?!?! Netquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:41 schreef Intronic het volgende:
[..]
Spotten met iemand die dood is.
Oké, ik zal het binnenkort eens proberen.quote:
Ik heb toch niks beters te doen.quote:
Nestea.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:41 schreef Dalando het volgende:
Gewoon Lipton ice tea met bubbeltjesEn perzik
Nestea
watquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:41 schreef Intronic het volgende:
[..]
Spotten met iemand die dood is.
HEY DAT IS MIJN ZIN, woord, IETS!quote:
Alleen de perzik.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:42 schreef JApieman het volgende:
Lipton ice tea._
Aldi ice tea. [ afbeelding ]
jwz marokkaan, die stelen allesquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:42 schreef Dalando het volgende:
[..]
HEY DAT IS MIJN ZIN, woord, IETS!
Dit dus.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:42 schreef JApieman het volgende:
Lipton ice tea._
quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:42 schreef JApieman het volgende:
Lipton ice tea._
even kwoten voor de waarheidquote:
Racist.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
jwz marokkaan, die stelen alles
Ook iemands hart?quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
jwz marokkaan, die stelen alles
Goed plan, ik zeg doen!quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:44 schreef Patje1987 het volgende:
Zat te denken aan een dikke intro met choirs en harde screeches en mijn stem die bami speciaal roept.
Bami speciaalquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:44 schreef Patje1987 het volgende:
Zat te denken aan een dikke intro met choirs en harde screeches en mijn stem die bami speciaal roept.
jatogquote:
quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Daar ben ik niet aansprakelijk voor.
Niet haten, is origineel van een asdfmoviequote:
Succes, wel bazen filmquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:50 schreef Rezania het volgende:
Ik moet gaan, ik ga met vrienden naar Rise of the Planet of the Apes. Later!
veel plezier!quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:50 schreef Rezania het volgende:
Ik moet gaan, ik ga met vrienden naar Rise of the Planet of the Apes. Later!
Ja dat ben ik jaquote:
quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:55 schreef Rezania het volgende:
Ben ik weer.Een paar vrienden willen nu pas om 9 uur afspreken, iets met ouders of zo.
Hard slaan.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:55 schreef Rezania het volgende:
Ben ik weer.Een paar vrienden willen nu pas om 9 uur afspreken, iets met ouders of zo.
Maar serieus hoe oud ben je? En zij?quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:55 schreef Rezania het volgende:
ze willen je niet meer zienquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:55 schreef Rezania het volgende:
Ik ben 18 en die vrienden die nu pas om 9 uur willen afspreken zijn beiden 19 en tweelingbroers. Maar er is al een tijdje narigheid bij hun thuis dus ik kan het wel begrijpen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:56 schreef Dalando het volgende:
[..]
Maar serieus hoe oud ben je? En zij?
Hmm.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben 18 en die vrienden die nu pas om 9 uur willen afspreken zijn beiden 19 en tweelingbroers. Maar er is al een tijdje narigheid bij hun thuis dus ik kan het wel begrijpen.
Wat vroeg ze?quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:58 schreef Rezania het volgende:
Sanasoufi stuurt me net een PM, in het Arabisch!_! Die domme kut weet blijkbaar niet dat ik geen Arabisch kan.
Stuur doorquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:58 schreef Rezania het volgende:
Sanasoufi stuurt me net een PM, in het Arabisch!_! Die domme kut weet blijkbaar niet dat ik geen Arabisch kan.
doettutniet.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:59 schreef pimmetje2010 het volgende:
een susan coffey om dit topic op te leuken
[ afbeelding ]
Ik vind het kut voor ze, maar ik ga me er niet mee bemoeien, krijg je alleen maar meer narigheid van.quote:
even faal quotenquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:59 schreef pimmetje2010 het volgende:
een susan coffey om dit topic op te leuken
[ afbeelding ]
Er stonden twee woorden in, ik heb ze vertaald met Google: Mohammad Abdo. Wat de fock moet ik hiermee?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Jan smit is best wel knap valt me nu opTrouwen en baby's maken. Go.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Jan smit is best wel knap valt me nu opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
randomquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er stonden twee woorden in, ik heb ze vertaald met Google: Mohammad Abdo. Wat de fock moet ik hiermee?_!
quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er stonden twee woorden in, ik heb ze vertaald met Google: Mohammad Abdo. Wat de fock moet ik hiermee?_!
Waarschijnlijk weer zo'n vieze 50plusser die rijk is geworden door de massa te onderdrukken en illegaal te handelen met wie ze graag zou willen trouwen.quote:
Leuken jongen in het midden, wiesda?quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:03 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ja ik haat jan smit, daar heb ik recht op
Dit is dan wel weer een mooie foto
[ afbeelding ]
Weet niet, nooit gezienquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:04 schreef Intronic het volgende:
[..]
Leuken jongen in het midden, wiesda?
Ja maar hij is nie lelijkquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:03 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:03 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yolanthe is zeker niet lelijkquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar hij is nie lelijk
quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:05 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Yolanthe is zeker niet lelijk
Klopt als een hartquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:05 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Jan ook nietquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:05 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Vind je JanPiraat leuk?quote:
Ik knal skype zo wel aan.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:08 schreef Patje1987 het volgende:
Haha wobble bassen maken is zo grappig
Waarmee doe je dat?quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:08 schreef Patje1987 het volgende:
Met fruityloops en dan de massive plugin, dat is echt gruwelijkquote:
NU TOESTUREN ik wil horenquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:08 schreef Patje1987 het volgende:
Heh, naam?quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Met fruityloops en dan de massive plugin, dat is echt gruwelijk
Ik las "een" ipv "de"quote:
Vergeven. Fruity Loops is wel baas hoor, zelf ook mee zitten klooien maar kost wel even wat tijd om iets fatsoenlijks er uit te krijgen.quote:
Ik heb het hier op mijn PC staan, maar ja, iets leuks eruit krijgen is om het op z'n minst te zeggen moeilijkquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:12 schreef Intronic het volgende:
[..]
Vergeven. Fruity Loops is wel baas hoor, zelf ook mee zitten klooien maar kost wel even wat tijd om iets fatsoenlijks er uit te krijgen.
Als je serieuze nummers wil fixen zou ik wat tutorials gaan volgen van youtube en zulks.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:13 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik heb het hier op mijn PC staan, maar ja, iets leuks eruit krijgen is om het op z'n minst te zeggen moeilijk
Dit, maar dan gister.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:17 schreef GGMM het volgende:
Vraag: Heb ik net pizza gegeten?
Antwoord: Ja.
Goed verhaal. Deze ga ik morgen gebruiken.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:17 schreef GGMM het volgende:
IKOOKquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:17 schreef GGMM het volgende:
Voel je vrij al m'n briljante posts in je dagelijks leven te gebruiken.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:18 schreef Intronic het volgende:
[..]
Goed verhaal. Deze ga ik morgen gebruiken.
Ja baasquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voel je vrij al m'n briljante posts in je dagelijks leven te gebruiken.
Inlijsten en boven je bed hangen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voel je vrij al m'n briljante posts in je dagelijks leven te gebruiken.
ik heb mijn moederquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:22 schreef Intronic het volgende:
Kut, me was staat weg te rotten. Mensen die geen vrouw meer hebben om de was te doen_!
nog een maandjequote:Op zaterdag 3 september 2011 20:24 schreef Intronic het volgende:
Iedereen woont nog bij z'n ouders.
Weet ik niet...quote:
Toevallig niet nee. 3 anderen mensen hier wel.quote:
En die zijn niet misselijk? Dan weet je gelijk waar het aan ligt.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
Toevallig niet nee. 3 anderen mensen hier wel.
QFT. Vinger in je keel alles.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Als je kotst dan is het vaak over.
Jamaar ik heb helemaal geen zin om te kotsenquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Als je kotst dan is het vaak over.
Ik ben misschien wat magertjes maar ik heb geen anorexiaquote:
hier een pizza voor jouquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
Toevallig niet nee. 3 anderen mensen hier wel.
Dan ben je er tenminste vanaf.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
Jamaar ik heb helemaal geen zin om te kotsen![]()
![]()
Ik had pizza tonijn.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:26 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
hier een pizza voor jou
[ afbeelding ]
Dat klopt...quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dan ben je er tenminste vanaf.
Ja maar da's standaard bij dunne mensen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:26 schreef Dalando het volgende:
Er zitten trouwens wel spieren overheen...
quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:26 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
hier een pizza voor jou
[ afbeelding ]
Dokter Oetkerquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:26 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
hier een pizza voor jou
[ afbeelding ]
Diepvriespizza'squote:Op zaterdag 3 september 2011 20:27 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dokter OetkerEchte pizza halen bij de Italiaanse tent hier in het dorp
!die wou ik laatst halen bij ny pizza ding in de stad hadden ze niet en was alleen met salami en ander vlees dat ik niet magquote:
Ik had het over spieren spieren.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar da's standaard bij dunne mensen.
ik moet aan mijn banksaldo denkenquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:27 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dokter OetkerEchte pizza halen bij de Italiaanse tent hier in het dorp
Checking.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:27 schreef Patje1987 het volgende:
Alleen is wel lastig, zijn zo veel opties die ik nog niet ken en knopjes waar ik aan kan draaien
http://www15.zippyshare.com/v/38975109/file.html
k nietquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:28 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ik moet aan mijn banksaldo denken
Je moet die ']' bij '[url=' weghalen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:28 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik had het over [url=]http://www.google.nl/search?q=sixpack&hl=nl&safe=off&prmd=ivns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=pnFiTorFIsKDOrzW1PQJ&ved=0CCwQsAQ&biw=1366&bih=677[/url]spieren[/url] spieren.
Zie je er zo uit dan?quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:28 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik had het over spieren spieren.
Wel nicequote:Op zaterdag 3 september 2011 20:27 schreef Patje1987 het volgende:
Alleen is wel lastig, zijn zo veel opties die ik nog niet ken en knopjes waar ik aan kan draaien
Nais. Maar Zippysharequote:Op zaterdag 3 september 2011 20:27 schreef Patje1987 het volgende:
Nouja, iets minder heftig dan wel, maar ik heb wel een sixpackquote:
DAT IS MIJN ZINquote:
Eckte sixpack? Of sixpack die alle magere jongetjes sowieso hebbenquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:29 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nouja, iets minder heftig dan wel, maar ik heb wel een sixpack
Heb ik ook maar dit is makkelijk en cost geen bandwith, zippysharequote:Op zaterdag 3 september 2011 20:29 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nais. Maar ZippyshareGratis upload sites
Serverruimte hebben
Best wel dik manquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:27 schreef Patje1987 het volgende:
Een eckte.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Eckte sixpack? Of sixpack die alle magere jongetjes sowieso hebben
vertelquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:30 schreef speedking het volgende:
[..]
k checkte halfnaakte mannen, btw dit doet me denken aan een heelleuk verhaal xd
Dat dan wel, als je dan voor gratis upload gaat is het soberzo zippyshare.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb ik ook maar dit is makkelijk en cost geen bandwith, zippyshare
Mager + een eckte sixpack hebben kan toch ook?quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar je zei dat je magertjes was
okequote:Op zaterdag 3 september 2011 20:30 schreef Dalando het volgende:
[..]
Mager + een eckte sixpack hebben kan toch ook?
als je een sixpack wilt hebben moet je mager zijn anders zie je dat nietquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:30 schreef Dalando het volgende:
[..]
Mager + een eckte sixpack hebben kan toch ook?
neequote:Op zaterdag 3 september 2011 20:31 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
als je een sixpack wilt hebben moet je mager zijn anders zie je dat niet
Waarom zitten we trouwens over gay dingen te pratenquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:31 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
als je een sixpack wilt hebben moet je mager zijn anders zie je dat niet
BBQSausagequote:Op zaterdag 3 september 2011 20:31 schreef BBQSausage het volgende:
Vraag: Heb ik net pannenkoeken gegeten?
Wat is er gay aan een sixpack?quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
Waarom zitten we trouwens over gay dingen te praten? En nee btw.
nou ik zat in de mediatheek van me school dus waren 2 meisjes bezig achter pc ik zocht er 1, ze zeiden ja je kunt deze wel nemen, dus ik oke, k ben klaar komen 3 andere meisjes 8erzelfde pc (stonden er blijkbaar nog bestanden open van de 2 meisjes die er 1e zaten, dat waren toevallig halfnaakte mannen)dus die 3 meisjes die na mij zijn geweest denken dat ik gay ben en gingen giechelen zei ik is er wat blabla geloofden ze nietquote:
je hebt mager en je hebt gespierdquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:32 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
wel als je sixpack wilt hebben moet je vetpercentage onder 8% zitten ofzo
grammar enzoquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
je hebt mager en je hebt gespierd
k bn mager en heb sixpack?quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ragboer, sla je slag.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Niet getreurd, six pack is geen vereiste. Klein buikje is ook
ja maar als je gespierd bent en je spieren goed wilt zien moet je verpercentage onder een bepaald percentage zitten anders zult je nooit een sixpack zienquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:34 schreef speedking het volgende:
niemand reageert om me lifetime story
Okquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:32 schreef speedking het volgende:
[..]
nou ik zat in de mediatheek van me school dus waren 2 meisjes bezig achter pc ik zocht er 1, ze zeiden ja je kunt deze wel nemen, dus ik oke, k ben klaar komen 3 andere meisjes 8erzelfde pc (stonden er blijkbaar nog bestanden open van de 2 meisjes die er 1e zaten, dat waren toevallig halfnaakte mannen)dus die 3 meisjes die na mij zijn geweest denken dat ik gay ben en gingen giechelen zei ik is er wat blabla geloofden ze niet
Ik was bezig met reagerenquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:34 schreef speedking het volgende:
niemand reageert om me lifetime story
Ja maar je hebt van die tjappies die zijn dun en dan hebben ze een sixpackje zoals dit:quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:33 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ja maar als je gespierd bent en je spieren goed wilt zien moet je verpercentage onder een bepaald percentage zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en je hebt gespierd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een ongelooflijk verhaal. Is dat echt gebeurd joh?quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:32 schreef speedking het volgende:
[..]
nou ik zat in de mediatheek van me school dus waren 2 meisjes bezig achter pc ik zocht er 1, ze zeiden ja je kunt deze wel nemen, dus ik oke, k ben klaar komen 3 andere meisjes 8erzelfde pc (stonden er blijkbaar nog bestanden open van de 2 meisjes die er 1e zaten, dat waren toevallig halfnaakte mannen)dus die 3 meisjes die na mij zijn geweest denken dat ik gay ben en gingen giechelen zei ik is er wat blabla geloofden ze niet
ja weet ik had ik ook maar is wel kut als ze doorvertellen dat k "gay"ben xdquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik was bezig met reageren.
Gewoon schijt aan die vrouwen. Boeiend toch?
quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijk verhaal. Is dat echt gebeurd joh?
helaas welquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijk verhaal. Is dat echt gebeurd joh?
quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar je hebt van die tjappies die zijn dun en dan hebben ze een sixpackje zoals dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en je hebt gespierd:Van die tjappies die alleen hun buikspieren trainen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
AHAHA :dquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:32 schreef speedking het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |