quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar je hebt van die tjappies die zijn dun en dan hebben ze een sixpackje zoals dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en je hebt gespierd:Die armpjes bij die 1e.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ż_(ツ)_/Ż
Meh.. Als ze het echt willen weten, dan zeg je toch gewoon dat je het niet bent en dat je dat best wil bewijzen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:36 schreef speedking het volgende:
[..]
ja weet ik had ik ook maar is wel kut als ze doorvertellen dat k "gay"ben xd
gast je hebt fucking gelijk!quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Meh.. Als ze het echt willen weten, dan zeg je toch gewoon dat je het niet bent en dat je dat best wil bewijzen.
Zijn van diezelfde types die alleen in de maanden mei t/m augustus naar de sportschool gaan zodat ze gespierd lijken als ze naar het strand gaan ofzoquote:
Bigger is not always better.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:39 schreef speedking het volgende:
waarom niet in TT ook alleen vrouwen met dubbel D
ditquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Klopt, maar enige rondingen vind ik ook wel wenselijk.
Eens, maar dat hoeft niet te betekenen dat het een driehoofdige moet zijn.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Klopt, maar enige rondingen vind ik ook wel wenselijk.
Oke, die moet je even uitleggenquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Eens, maar dat hoeft niet te betekenen dat het een driehoofdige moet zijn.
Tieten die net zo groot als haar hoofd zijn bedoelt ie denk ik.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, die moet je even uitleggen
Dat is lastig ja, weet je niet tegen wie je moet praten.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:42 schreef JApieman het volgende:
[..]
Tieten die net zo groot als haar hoofd zijn bedoelt ie denk ik.
de tieten duhquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:43 schreef Intronic het volgende:
[..]
Dat is lastig ja, weet je niet tegen wie je moet praten.
Ah.. op die manier. Nee, mee eens. Gewoon een b is eigenlijk al prima.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:42 schreef JApieman het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is zo fucking lelijk.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:42 schreef JApieman het volgende:
[..]
Gewoon bij elkaar duwen, kun je tegen beide praten.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:44 schreef speedking het volgende:
[..]
je maakt het me wel heel moeilijk hea
quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:45 schreef BBQSausage het volgende:
Tenzij ze dan ontploffen natuurlijk, dus wel oppassen.
Dat zei mijn oma ook altijdquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is zo fucking lelijk.
Maar inderdaad, je hebt ook van die kerels die té gespierd zijn, dus het gezegde "overal waar té voor staat, isj nie goet" klopt wel.
Van mij mogen jullie hoorquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:47 schreef speedking het volgende:
oke stoppen mk vind+t dit niet zo chill.
doorgaan dusquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Van mij mogen jullie hoor_!_
:$quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:48 schreef Dalando het volgende:
Laten we hartjes posten om MK een plezier te doen
Mijn oma zei dat ook altijd, ik ben blij dat ze het niet uitlegde met dit onderwerp als voorbeeld.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat zei mijn oma ook altijd.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:48 schreef Dalando het volgende:
Laten we hartjes posten om MK een plezier te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vroeg er niet eens omquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]Krijgt ze weer niet genoeg aandacht dan?
quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:49 schreef pimmetje2010 het volgende:
![]()
![]()
hahahah!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zou je wel willen hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:49 schreef pimmetje2010 het volgende:
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:
Indirect welquote:
okquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
[..]
Indirect welIk heb trouwens ook niet gezegd dat je daar om vroeg
Seriquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:51 schreef speedking het volgende:
vakkenvullen vandaag afgezegd om thuis te zitten.
BAAS!quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Stickertjes op toetsenbord plakken
Waaromquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Moet je nog leren typen?quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Kut is datquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:52 schreef speedking het volgende:
d8 ik heb matties om wat leuks mee te gaan doen maar dus niet.
aaawhhhhh </3quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:52 schreef speedking het volgende:
d8 ik heb matties om wat leuks mee te gaan doen maar dus niet.
Hehe inderdaad. Na anderhalve fles ga je vanzelf wel russisch typenquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:54 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
moet je geen stikkertjes plakken maar wodka dinken man
Omdat het een bazentaal isquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
P_z waarom zo graag Russisch?
fijn dat je het zelf aangeeftquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:55 schreef Intronic het volgende:
[..]
Wel eens in Rusland geweest dan? *verkapte ik ben daar geweest post*
Klopt wel hoor, bazenlandquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:56 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
fijn dat je het zelf aangeeft
Helaas nog nietquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:55 schreef Intronic het volgende:
[..]
Wel eens in Rusland geweest dan? *verkapte ik ben daar geweest post*
Weet ik veulquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:00 schreef Spouwerranger het volgende:
Waar is coban eigenlijk? Haar laatste post is uit deel 93
Die begon het hier saai te vinden.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:00 schreef Spouwerranger het volgende:
dit vroeg ik me 5 minuten geleden ook afquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:00 schreef Spouwerranger het volgende:
niet eens loon...quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Loonslaaf van Amenth geworden.
Nee want anders postte ze wel in andere topicsquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die begon het hier saai te vinden.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:05 schreef Dientje12 het volgende:
Mischien heeft zij een leven gevonden?
Oh, waar dan?quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:01 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
dit vroeg ik me 5 minuten geleden ook af
op mijn advies?quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ook, sinds gister omdat ik 2 aften in me mond heb
Wanneer begint je school weer dan?quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:08 schreef Kakpizza het volgende:
IK WIL GODVERDOMME NAAR SCHOOL, IK WIL GEEN VAKANTIE MEER
IK MOET WAT DOEN
insanequote:Op zaterdag 3 september 2011 21:08 schreef Kakpizza het volgende:
IK MOET WAT DOEN
Maandagquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wanneer begint je school weer dan?
Haten is verlatenquote:
En dadelijk als je weer 2 dagen op school, post je zeker weer dat je weer vakantie wilquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:08 schreef Kakpizza het volgende:
IK MOET WAT DOEN
Iets verkeerds gegeten tijdens suikerfeest dan misschien?quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee want anders postte ze wel in andere topics
Omdat ik al vanaf half mei vakantie hebquote:
examen ftwquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:10 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Omdat ik al vanaf half mei vakantie heb
ik ook maar ik zie het probleem nietquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:10 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Omdat ik al vanaf half mei vakantie heb
ze heeft andere dingen te doenquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Iets verkeerds gegeten tijdens suikerfeest dan misschien?
Hoe weet jij dat nou weer.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ze heeft andere dingen te doen
Dus jij ligt ook met zo'n camera in de bosjes.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik stalk haar nou goed.
Wat anders
Hah maar ik heb geen vrienden.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:11 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ik ook maar ik zie het probleem niet
Weet je waar ik vandaag achterkwam. Als je iets letterlijk wilt zoeken dan moet je + voor het woord doenquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:17 schreef GGMM het volgende:
Het zuigt echt dat Google tegenwoordig gelijk zoekresultaten laat zien terwijl je nog aan het typen bent.
Kun je uitzetten als het goed is.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:17 schreef GGMM het volgende:
Het zuigt echt dat Google tegenwoordig gelijk zoekresultaten laat zien terwijl je nog aan het typen bent.
Ja, of gewoon quotes ( " ) eromheen zetten.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Weet je waar ik vandaag achterkwam. Als je iets letterlijk wilt zoeken dan moet je + voor het woord doen![]()
![]()
Wat?quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Weet je waar ik vandaag achterkwam. Als je iets letterlijk wilt zoeken dan moet je + voor het woord doen![]()
![]()
niet helpt nietquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, of gewoon quotes ( " ) eromheen zetten.
Hoe?quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kun je uitzetten als het goed is.
Oh dat, zo zoek ik altijd.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, of gewoon quotes ( " ) eromheen zetten.
Inderdaad. Gewoon heel erg snel typen, heb je daar geen last vanquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:17 schreef GGMM het volgende:
geen verschil sorryquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel
Zonder:
http://www.google.nl/search?client=opera&rls=en&q=Met+1+R+en+3+K's.&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8&channel=suggest
Met:
http://www.google.nl/search?client=opera&rls=en&q=Met+1+R+en+3+K's.&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8&channel=suggest#sclient=psy&hl=nl&safe=off&client=opera&hs=Sjw&rls=en&channel=suggest&source=hp&q=%22Met+1+R+en+3+K%27s.%22&pbx=1&oq=%22Met+1+R+en+3+K%27s.%22&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=e&gs_upl=9010l10660l0l12047l3l3l0l0l0l0l212l471l0.2.1l3l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=cf43c75354d4669e&biw=1280&bih=883
Ja, maar je kan geen gok meer doen, dat was een van m'n grootste hobby's.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon heel erg snel typen, heb je daar geen last van
quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
WAAROM HELPT DAT NIET BIJ MIJ
http://www.google.nl/sear(...)f43&biw=1252&bih=520
omdat je 2 x ' doet, ipv het éne leesteken ".quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
WAAROM HELPT DAT NIET BIJ MIJ
http://www.google.nl/sear(...)f43&biw=1252&bih=520
quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]je gebruikt twee keer een losse '
Oh, dat doe ik dan weer nooit. Ik doe alleen maar op de normale manier.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar je kan geen gok meer doen, dat was een van m'n grootste hobby's.
Ik typ wel + da's minder moeitequote:Op zaterdag 3 september 2011 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is je leven niet direct een stuk leuker?
Teringquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
[..]
Wist niet eens dat dat bestond
Dat helpt dan weer geen zak.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik typ wel + da's minder moeite
Held.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
http://www.google.nl/preferences
En dan Google Instant uitschakelen
Dat is veel meer moeite.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
voor élk woord http://www.google.nl/#scl(...)f43&biw=1252&bih=520
oke ik bekeer me welquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, als je een zin van 20 woorden zoekt ben je uren bezig, met " en " ben je zo klaar.
1 | site:forum.fok.nl "GGMM" |
Ja duh, zo noob ben ik nietquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:30 schreef BBQSausage het volgende:
wist je ook al dat je als je
[ code verwijderd ]
zo zoekt, je alleen op de site "forum.fok.nl" zoekt?
Veel leesplezier.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:30 schreef BBQSausage het volgende:
wist je ook al dat je als je
[ code verwijderd ]
zo zoekt, je alleen op de site "forum.fok.nl" zoekt?
Oh.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja duh, zo noob ben ik niet
quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Even in FOK!userfoto's op GGMM zoeken.
Twee hilarische opmerkingen van mij in dat topic.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
De sadness spat van m'n beeldscherm._!
betrouwbaarheid waardering Hot or Not.
Ik durf niet te klikken hoor.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
De sadness spat van m'n beeldscherm._!
betrouwbaarheid waardering Hot or Not.
Moest wel beetje lachenquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Twee hilarische opmerkingen van mij in dat topic.
Nee maar gamezz is geen Marokkaanquote:
ff tam hequote:
ik zegquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik durf niet te klikken hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik zegMisschien steel je me fiets danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3x is scheepsrecht denk ik maar altijdquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:43 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
één keertje was genoeg geweest
Thanks.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:46 schreef pimmetje2010 het volgende:
Een Emma Watson voor dit topic:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:46 schreef pimmetje2010 het volgende:
Een Emma Watson voor dit topic:
[ afbeelding ]
Emma heeft genoeg geld voor mij.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die man voor het geld, Emma voor de seks. Leuk triootje dan.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:50 schreef JApieman het volgende:
[..]
Emma heeft genoeg geld voor mij.
Emma wil ik niet voor het geldquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:50 schreef JApieman het volgende:
[..]
Emma heeft genoeg geld voor mij.
Ik iets anders doen dan winkelen met haar.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Emma wil ik niet voor het geldzo een vrouw
haar om mee te winkelen en alles is genoeg dan
quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:52 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik iets anders doen dan winkelen met haar.
Ik vind die roodharige bij VICTORiOUS schattiger.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:51 schreef Jac0bus het volgende:
Dezen is ook raakbaar:
[ afbeelding ]
Zij is echt cutequote:Op zaterdag 3 september 2011 21:52 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik vind die roodharige bij VICTORiOUS schattiger.
Vandaar de en allesquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:52 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik iets anders doen dan winkelen met haar.
Weet ik veelquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:52 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik vind die roodharige bij VICTORiOUS schattiger.
Tori heet ze daarbij.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:53 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Weet ik veelIk vond die Victory of hoe ze ook heet zelf wel leuk
Oh weet ik niet. Kan me ook niet veel schelen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je weet wel dat die pic fake is toch?
Waarom is vis geen optie?quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:56 schreef pimmetje2010 het volgende:
Poll: Welke is het beste?
• Emma Watson
• Doutzen Kroes
• Susan Coffey
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Bi, en waarom niet, vrouwen zijn bijna een van de mooiste dingen die bestaan enzo.quote:
Dan moet ervoor gezorgd worden dat het veranderd.quote:
Dat nog grappig vindenquote:
Kloptquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bi, en waarom niet, vrouwen zijn bijna een van de mooiste dingen die bestaan enzo.
Totaal niet, in deze reeks mag juist niet gebaggerd worden.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:56 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dit is toch ook een soort van nachtbagger alleen dan overdag...
Emma boven Doutzen verkiezen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:57 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Dat nog grappig vinden
Tevens op Emma Watson gestemd.
Sommige vrouwen wel ja, lang niet allemaal.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bi, en waarom niet, vrouwen zijn bijna een van de mooiste dingen die bestaan enzo.
[..]
Dan moet ervoor gezorgd worden dat het veranderd.
Doe ik ookquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Emma boven Doutzen verkiezen.
Ik zie amper verschil tussen nachtbagger en dit.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Totaal niet, in deze reeks mag juist niet gebaggerd worden.
Doutzen Kroes, mooie vrouw hoor maar beetje overhyped.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Emma boven Doutzen verkiezen.
Doutzen heeft tenminste vormen enzo Emma is uitgemergeldquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:58 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Doutzen Kroes, mooie vrouw hoor maar beetje overhyped.
Dat is ook de reden dat we nu klagen over het NB-gehalte. Normaal gesproken hangt hier een totaal andere sfeer.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:58 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik zie amper verschil tussen nachtbagger en dit.
JIj weet er wel lang over door te gaan hequote:Op zaterdag 3 september 2011 21:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat we nu klagen over het NB-gehalte. Normaal gesproken hangt hier een totaal andere sfeer.
Maar anders ook, ik vind nachtbagger eigenlijk ook gewoon een SC, net zoals dit.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat we nu klagen over het NB-gehalte. Normaal gesproken hangt hier een totaal andere sfeer.
Is het een nb-post als ik vraag of je wel eens gezocht hebt naar people of walmart, dan denk ik ook wel eensquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:57 schreef JApieman het volgende:
[..]
Sommige vrouwen wel ja, lang niet allemaal.
Ik reageer gewoon op JApie?quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
JIj weet er wel lang over door te gaan he
Doutzen valt nog wel mee qua vormen hoor.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Doutzen heeft tenminste vormen enzo Emma is uitgemergeld
Goede keuze.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:00 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Doutzen valt nog wel mee qua vormen hoor.
Doe dan Kate Upton maar.
Nachtbagger is gewoon kut. Dit niet. Het is hier vaak gewoon echt gezellig. In NB gaat het er meer om wie de leukste posts maakt, wie de meeste kutopmerkingen maakt, wie de leukste pics/vid dumpt, etc. Complete bagger dus.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:59 schreef JApieman het volgende:
[..]
Maar anders ook, ik vind nachtbagger eigenlijk ook gewoon een SC, net zoals dit.
Net even gedaan.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Is het een nb-post als ik vraag of je wel eens gezocht hebt naar people of walmart, dan denk ik ook wel eens![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Is het een nb-post als ik vraag of je wel eens gezocht hebt naar people of walmart, dan denk ik ook wel eens![]()
Neem dan geen BB.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:04 schreef Dalando het volgende:
Apps installeren op je BB duurt LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANG
Zoek ik wel eens op, zodat ik weet dat ik in ieder geval beter dan dat benquote:
Ja als je daar op een terrasje zou zitten mensen kijken, kun je wel enorm je lachspieren trainen.quote:
Haha, ja het kan altijd erger.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zoek ik wel eens op, zodat ik weet dat ik in ieder geval beter dan dat ben![]()
[..]
Ja als je daar op een terrasje zou zitten mensen kijken, kun je wel enorm je lachspieren trainen.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja als je daar op een terrasje zou zitten mensen kijken, kun je wel enorm je lachspieren trainen.
Ja, het idee alleen alquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Inderdaad. Ook die mensen die gewoon in hun pyjama of ondergoed daar rondlopen.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:08 schreef pimmetje2010 het volgende:
De Ice Tea is op
Ging dat bij mij thuis ook maar zo makkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Jij mag niet zomaar drinken uit de koelkast pakken?quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja, het idee alleen al
[..]
Ging dat bij mij thuis ook maar zo makkelijk
Hij heeft een toegangskaart nodig?quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
[..]
Jij mag niet zomaar drinken uit de koelkast pakken?
Heb ik je avond verziekt?quote:
nee want ajaxquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft een toegangskaart nodig?
[..]
Heb ik je avond verziekt?
Nee bij ons is er niet altijd een tweede pak ijstheequote:Op zaterdag 3 september 2011 22:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
[..]
Jij mag niet zomaar drinken uit de koelkast pakken?
Oh okequote:Op zaterdag 3 september 2011 22:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee bij ons is er niet altijd een tweede pak ijstheeen aangezien ik zelf full time werk plus studie volg, heb ik niet altijd fut om 's avonds nog even ijsthee te halen. Moet nogal weer aan ritme wennen
Harde leventje.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee bij ons is er niet altijd een tweede pak ijstheeen aangezien ik zelf full time werk plus studie volg, heb ik niet altijd fut om 's avonds nog even ijsthee te halen. Moet nogal weer aan ritme wennen
ik wil wel even ice tea langs komen brengen hoorquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WEES BLIJ MONGOOLquote:
hij wilt naar schoolquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
WIL JIJ HET WEEKEND TEN EIJNDE GOZERT?
jwtquote:
Nou dat zou niet onaangenaam zijnquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:14 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ik wil wel even ice tea langs komen brengen hoor
Morgen mag ik eindelijk geen wekker zettenquote:
JA HET MOET GAUW MAANDAG ENDE HET EINDE VAN HET WEEKEINDE WORDENquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
WIL JIJ HET WEEKEND TEN EIJNDE GOZERT?
Is hij fan van school?quote:
OPTIMIST. IK WIL WEER HERFST EN KEERST VAKANTIEONEquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:15 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
JA HET MOET GAUW MAANDAG ENDE HET EINDE VAN HET WEEKEINDE WORDEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |