ik hoor leiver dat nummer met Keith Caputo: What have you done nowquote:
quote:Op zondag 4 september 2011 14:31 schreef Cee het volgende:
Ik hoor ze liever geen van beiden maar ja, je kan niet alles hebben in 't lev'n.
sterker nog, het was de speciale lowlandscampingontbijtversie!quote:Op zondag 4 september 2011 14:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, helaas niet... Heb gelukkig wel Plage gemist zo te lezen
Nog beter dat ik hem gemist heb!!quote:Op zondag 4 september 2011 14:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sterker nog, het was de speciale lowlandscampingontbijtversie!
Elke versie van Plage isquote:Op zondag 4 september 2011 14:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sterker nog, het was de speciale lowlandscampingontbijtversie!
ik ben vooral blij dat er behalve de alcoholman zelf niemand bij het ongeluk betrokken was.quote:Op zondag 4 september 2011 14:43 schreef Paul-89 het volgende:
Dj met alcohol op achter het stuur
Jammer dat hij niks gebroken heeft.
Drankrijders...quote:Op zondag 4 september 2011 14:43 schreef Paul-89 het volgende:
Nee, want da's zonde van de bierhal. Ik vind het een fijne locatie en hoop daar nog menig concert te zien.quote:Op zondag 4 september 2011 14:37 schreef 3rdRock het volgende:
heeft iemand zin om op 17 november een bom op de bijlmer bierhal te flikkeren?
Vooral jammer dat hij waarschijnlijk over een paar maanden z'n rijbewijs weer met een strikje eromheen terug krijgt en vervolgens met veel muhahahaha-lachsalvo's zijn verhaal doet op de radio en 's avonds naar de kroeg gaat en zich weer volgooit en dat het dan écht mis gaat.quote:Op zondag 4 september 2011 14:43 schreef Paul-89 het volgende:
ah ja....treedt milow nog ergens in de open lucht op?quote:Op zondag 4 september 2011 14:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee, want da's zonde van de bierhal. Ik vind het een fijne locatie en hoop daar nog menig concert te zien.
Crowded House.quote:Op zondag 4 september 2011 14:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee, want da's zonde van de bierhal. Ik vind het een fijne locatie en hoop daar nog menig concert te zien.
quote:Op zondag 4 september 2011 14:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou wel es weten of er mensen zijn die staand schijten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |