Die missiequote:Op zaterdag 3 september 2011 17:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Man, die ene dat ik in de AC zat en jij op de grond, op VeteranNa 16 keer ook precies weten waar en wanneer er een helikopter aankomt, precies de spawnpunten van de tegenstander weten
Daarna met die Juggernauts op dat boorplatform
"Zo, hier die auto, daar die chopper, en dan daar een chopper, en dan in dat dorpje bij deze deur, en daar een auto en klaar!"quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die missieDie ken ik nog steeds uit mijn hoofd volgens mij
Wat voor tv heb je nu?quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:37 schreef Kutstudent het volgende:
Ik zit me echt kapot te lachen met m'n nieuwe tv trouwens, gaat ineens allemaal kei lekker. Net 25 thumper kills in een potje.
Die missie op dat boorplatform was inderdaad ook een taaiequote:Op zaterdag 3 september 2011 17:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
"Zo, hier die auto, daar die chopper, en dan daar een chopper, en dan in dat dorpje bij deze deur, en daar een auto en klaar!"
Maar ja, wel gehaaldquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die missie op dat boorplatform was inderdaad ook een taaie
Geen idee. Oude van m'n huisgenoot. Een of andere philips beeldbuis.quote:
Met zo'n dikke bak erachterquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Geen idee. Oude van m'n huisgenoot. Een of andere philips beeldbuis.
Ja. De nieuwe van m'n huisgenootje is een breedbeeld beeldbuis uit 2003.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Met zo'n dikke bak erachterVroeger, toen ik nog een Trinitron breedbeeld had
Vertel mij wat, ik had er vroeger zo een ongeveer:quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja. De nieuwe van m'n huisgenootje is een breedbeeld beeldbuis uit 2003.Ik kreeg bijna een hernia toen ik dat ding de trap op sjouwde samen met hem.
Maargoed, kunnen we tenminste wel breedbeeld mariokarten.
Ik rockte deze, afstandbediening zag er net zo uit; geplakt, omdat ie fucking vaak viel.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vertel mij wat, ik had er vroeger zo een ongeveer:
[ afbeelding ]
Epische shizzle, maar niet te tillen
Zal best, tv kijken en gamen doe ik toch iets liever op mijn 42" fullhd Braviaquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:13 schreef KoningStoma het volgende:
Crt's hebben een uber reactietijd. De meeste hdtv's hebben een kut reactietijd.
PS2 met Gran Turismo 4quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:20 schreef Bozz187 het volgende:
Bij zo'n tv hoort wel een ps one niet een xbox 360
PS2 met GTA 3, Vice City en San Andreas.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
PS2 met Gran Turismo 4Of Tekken 5
quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:31 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
PS2 met GTA 3, Vice City en San Andreas.
![]()
Dat was pas gamen.
Uren lang rond baggeren in de bossen/woestijn van San Andreas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |