Die is ook te erg inderdaadquote:Op zaterdag 3 september 2011 16:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die zijn echt té fout ja__!
Net als die met Lady Gaga d'r bij, 3-way
Fap zequote:
Een grote fles water oid is dan wel handig jaquote:Op zaterdag 3 september 2011 16:48 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb net 2 liter cola naar binnen gewerkt, ik denk dat, als ik de volgende keer de hele dag buiten ga werken, ik toch maar even wat drinken voor onderweg meeneem.
Dat is geen dorstlesser hoorquote:Op zaterdag 3 september 2011 16:48 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb net 2 liter cola naar binnen gewerkt, ik denk dat, als ik de volgende keer de hele dag buiten ga werken, ik toch maar even wat drinken voor onderweg meeneem.
I know, maar het is zo lekker, zo lekker achterover hangen in een stoel buiten, in het zonnetje, lekker uitrusten, bijkomen van het harde lopen, en dan een lekker koud glas cola met ijsklontjesquote:
Ik ben alleen écht geen fan van waterquote:Op zaterdag 3 september 2011 16:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Een grote fles water oid is dan wel handig ja. Vooral met dit soort weer
Sowieso zijn over het algemeen alle Spa & Fruit's wel lekker.quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:53 schreef Rezania het volgende:
Onterechte TT, SPA Fruit Apple dat is pas baas!Ik drink het nu terwijl ik op een Interboat 19 zit.
Terechte klacht.quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:58 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb wel het idee dat ik hier teveel post.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:58 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn ramen trillen door de muziek.
Ik zou het niet weten, ik heb alleen die appelversie gedronken, maandag even die andere varianten halen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Sowieso zijn over het algemeen alle Spa & Fruit's wel lekker.
Nou, het was alleen een voorbeeld, hoorquote:Op zaterdag 3 september 2011 16:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben alleen écht geen fan van waterIk drink nooit water. Als ik het drink, dan drink ik ranja.
Mijn buren hebben nu pech.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Als ik hier mijn muziek hard aanzet, krijg ik de buren van mijn buren aan de deur. (De buren zelf zijn stokdoof, dus die horen niks
)
Mensen die geen water lusten.quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben alleen écht geen fan van waterIk drink nooit water. Als ik het drink, dan drink ik ranja.
Goed planquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik heb alleen die appelversie gedronken, maandag even die andere varianten halen.
Wel lief van je dat je zo behulpzaam bent.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nou, het was alleen een voorbeeld, hoor
quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:02 schreef LompeHork het volgende:
Mijn buren zijn allemaal schappelijk
Waarom zit jij in een seniorenwoning dan?quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]Ik woon in een straat vol bejaarden, dus die snappen het allemaal niet zo goed.
Grapefruit is zo ontzettend smerig. Ik snap niet dat mensen dat vrijwillig drinkenquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Goed planIk vind zelf de grapefruit écht niet lekker, en de forest fruit is gewoon een soort limonadesiroop, niet echt bijzonder dus.
Maar smaken verschillen.
Ja, sorry hoor. Maar ik zou daar dus nooit een fles van leeg kunnen drinken. Er moet gewoon een smaak aan zitten.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mensen die geen water lusten.
Hehe, tijd om te verhuizenquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]Ik woon in een straat vol bejaarden, dus die snappen het allemaal niet zo goed.
Je moet een keer hier water komen drinken, kalksmaakquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor. Maar ik zou daar dus nooit een fles van leeg kunnen drinken. Er moet gewoon een smaak aan zitten.
Same here!quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor. Maar ik zou daar dus nooit een fles van leeg kunnen drinken. Er moet gewoon een smaak aan zitten.
Het is een aangepaste woning. Mijn pa is ziek, vandaar. M'n ouders slapen dus beneden, best handig. Alleen de buurt valt een beetje tegen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom zit jij in een seniorenwoning dan?
Oh dan is het goed.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het is een aangepaste woning. Mijn pa is ziek, vandaar. M'n ouders slapen dus beneden, best handig. Alleen de buurt valt een beetje tegen.
Wel aardige buren verder, maar het blijft kut.
Ik dacht al, straks ben ik de enige die dat écht niet lekker vind.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Grapefruit is zo ontzettend smerig. Ik snap niet dat mensen dat vrijwillig drinken
Ja, het is inderdaad wel tijd om te verhuizen. Maar ik moet nog wel even hier in de buurt blijven wonen, want ik zit hier nog op school. Daarna ga ik wel lekker naar Groningen ofzo. Ik heb eigenlijk geen flauw idee.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hehe, tijd om te verhuizenHier een vrij jonge wijk met nog een aantal "bejaarden" (tegen de 50), die maken nooit bezwaar.
quote:[..]
Je moet een keer hier water komen drinken, kalksmaak![]()
Inderdaad, als het écht goed koud is, smaakt het opeens wel lekker.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Same here!
Behalve dat echt koude water dat ze vaak bij bedrijven in zo'n huge waterflesfonteinachtigding hebben.
Of spa/barleduc uit de koelkast/vriezer en dan nog ijsklontjes erin ook
Nu heb ik ook hongerquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dan is het goed.
Ik ben nu een eitje aan het koken
Ja, inderdaad. Maar dan zeggen ze weer, ja, dan laat je je huidige huis toch aanpassen? Enige puntje wat daar bij komt, is dat de kosten niet vergoed worden. Of maar voor een heel klein deel.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Toch jammer dat ze die aangepaste woningen vaak (dus niet altijd) meteen maar tussen de bejaarden pleuren. Alsof jonge mensen dat niet nodig hebben.
Ik drink echt te veel colaquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:07 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik zuip eigenlijk alleen water en bier. Toevallig dan vandaag die fles lemon cactus, maar eigenlijk alleen dat
Ik drink zo 1,5 liter weg.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ach so, ja, dan wordt het lastig, kut trouwens hoor, zo'n aangepaste woning. Wat Huppel al zei; vaak zijn dat toch wijken waar ook bejaarden zitten. Zonde wel!quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, het is inderdaad wel tijd om te verhuizen. Maar ik moet nog wel even hier in de buurt blijven wonen, want ik zit hier nog op school. Daarna ga ik wel lekker naar Groningen ofzo. Ik heb eigenlijk geen flauw idee.
[..]Dat hadden we in ons vorig huis ook, smerige bijsmaak altijd. Bleh.
Alleen als er een bodempje limonade siroop in zit, krijg ik zo twee literflessen leeg. Met dit weer al helemaal. Moet het wel eerst een poosje in de koelkast hebben gestaan, lauw drinken is sowieso smerig.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik drink zo 1,5 liter weg.
Oke.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Alleen als er een bodempje limonade siroop in zit, krijg ik zo twee literflessen leeg. Met dit weer al helemaal. Moet het wel eerst een poosje in de koelkast hebben gestaan, lauw drinken is sowieso smerig.
Achja, deze wijk is op zich best jong. Er wonen om onze straat ook veel jonge gezinnen. Alleen onze straat is echt een bejaardenclubje geworden.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ach so, ja, dan wordt het lastig, kut trouwens hoor, zo'n aangepaste woning. Wat Huppel al zei; vaak zijn dat toch wijken waar ook bejaarden zitten. Zonde wel!
Ja? Ik vind het wel lekker
Hihi dat is schrikkenquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:25 schreef BBQSausage het volgende:
[me=BBQSausage]scrollt naar boven, hele topic is groen(Al mijn posts zijn groen hier)
[/me]
Ik post echt te veel op dit moment.Maar even FOK!pauze houden.
!
Dat is wel een voordeel ja! Ik woon "tegenover" (het is wel een stukje lopen) een snackbar, dus wel last van hangjeugd. Daarnaast zijn de meeste oudjes natuurlijk gewoon doof en kun je, tot op zekere hoogte, best je muziek wat harder dan gemiddeld zettenquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Achja, deze wijk is op zich best jong. Er wonen om onze straat ook veel jonge gezinnen. Alleen onze straat is echt een bejaardenclubje geworden.Scheelt wel dat je hier nooit last van hangjeugd hebt, die hebben hier niks te zoeken.
![]()
Kalksmaak in water is juist nog erger dan smakeloos water.Ik heb er ook trauma's aan overgehouden toen ik "vroeger" bij mijn oma logeerde. Die had volgens mij de hele kraan vol kalk zitten, zo'n gigantisch smerige smaak daar.
Je weet niet wat je mist.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:29 schreef Plastic_zak het volgende:
Er wonen (bijna) geen bontkraagjes in mijn buurt
hequote:
Waar ik woon, bijna alleen maar bejaarden.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:29 schreef Intronic het volgende:
Wij hebben alleen gangsters en tokkies hier.
Dit klopt, entertainment ten top!quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist.
Bontkraagjes zie ik genoeg in de tramquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist.
[..]
he
quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:29 schreef Intronic het volgende:
Wij hebben alleen gangsters en tokkies hier.
VERTELquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Jullie missen mijn grappige ei-verhaal
LHquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit klopt, entertainment ten top!
En hoi
Trauma zekerquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:30 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Bontkraagjes zie ik genoeg in de tram
Dan ik heb ik dat volk hier lieverquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Waar ik woon, bijna alleen maar bejaarden.
quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb net een gekookt ei tegen mn zoon zn voorhoofd getikt![]()
Hij deed zijn ei op zn bord tikken.
Ik: doe eens niet dadelijk is dat bord kapot
Hij: door een ei? Dat is geen steen hoor mama, krijg je een bord heus niet mee kapot!
Dus ik pak zn ei, sla het tegen zn voorhoofd.
Hij: oh ok, dat is toch wel harder dan ik dacht, daar kan je een bord best wel mee kapot krijgen
Nee zo saaiquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:31 schreef Intronic het volgende:
[..]
Dan ik heb ik dat volk hier liever.
Ja had geen zin in een welles/nietes discussie met een puber.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wel goeie actie van je!!
Nee ik doe alsofquote:
quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:34 schreef speedking het volgende:
[..]
hmm niet echt een bijpassend UI maar ik ben ook ajax fan en hou van tieten
Oh want als je moeder bent mag je tieten niet mooi vinden? Tieten niet hebben? Niet aan seks doen?quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:34 schreef speedking het volgende:
[..]
hmm niet echt een bijpassend UI maar ik ben ook ajax fan en hou van tieten
wat is seks?quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh want als je moeder bent mag je tieten niet mooi vinden? Tieten niet hebben? Niet aan seks doen?
Tss rare jeugd
Typ maar in op Google.quote:
Ik ben 12, wat is dezen?quote:
Zweefvliegenquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:35 schreef Jac0bus het volgende:
Hallon
Vanmiddag voor het eerst in mijn leven wezen zweefvliegen.
Vervolgens niet geheel de eerste keer in mijn leven gekotst
In een zwieftuig?quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:35 schreef Jac0bus het volgende:
Hallon
nog nooit gedaan lijkt me wel chillquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:35 schreef Jac0bus het volgende:
Hallon
Nooit gedaan.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:35 schreef Jac0bus het volgende:
Hallon
Van een zoon die al 13 isquote:
Dat is een vraag voor Trollsience.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van een zoon die al 13 is![]()
Hoe doet ze het he
hea e magisch, jemoet je zoon betrappen op fappen xdquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van een zoon die al 13 is![]()
Hoe doet ze het he
Prima! Vandaag weer wat sollicitaties de deur uit gedaan en donderdag een erg tof gesprek gehad, de hoop is hoog!quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
LH
Hoe gaat het met solliciteren enzo?
Liever nietquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:36 schreef speedking het volgende:
[..]
hea e magisch, jemoet je zoon betrappen op fappen xd
En dan een preek gevenquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:36 schreef speedking het volgende:
[..]
Serieus?quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:37 schreef Dalando het volgende:
[..]
En dan een preek gevenOh ik herrinner mijn 1e preek nog
Oh dus komt helemaal goedquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Prima! Vandaag weer wat sollicitaties de deur uit gedaan en donderdag een erg tof gesprek gehad, de hoop is hoog!(maar realistisch, anders kan ik meteen heel KLB onderspammen
)
Waaat??quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:37 schreef Dalando het volgende:
[..]
En dan een preek gevenOh ik herrinner mijn 1e preek daarover nog
"Ja maar mama, ik zag zo'n leuke UI op FOK!"quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:36 schreef speedking het volgende:
[..]
Zeker!quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh dus komt helemaal goed
haha amateurquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:37 schreef Dalando het volgende:
[..]
En dan een preek gevenOh ik herrinner mijn 1e preek daarover nog
Neequote:Op zaterdag 3 september 2011 17:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Een preek over fappen?
Was het niet gewoon het bloemetjes en bijtjes praatje?
nee fappen is niet goed weet niet of je t door hebt:')!quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Een preek over fappen?
Was het niet gewoon het bloemetjes en bijtjes praatje?
Omg zo chanantquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:38 schreef Dalando het volgende:
De eerste keer dat ik betrapt werd op fappen toen was ik 14En dan zo'n hele preek krijgen zovan "Masturbatie is een goed ding maar niet te vaak ditdat"
!
Neuj, gewoon s'nachtsquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Omg zo chanant
Dus later werd je vaker betrapt?
Omgquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:38 schreef Dalando het volgende:
De eerste keer dat ik betrapt werd op fappen toen was ik 14En dan zo'n hele preek krijgen zovan "Masturbatie is een goed ding maar niet te vaak ditdat"
!
Scherpquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Omg zo chanant
Dus later werd je vaker betrapt?
Gebeurt dat nu nog?quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:38 schreef Dalando het volgende:
!
of als je zoon tips nodig heeft t stiekem te doenquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:40 schreef speedking het volgende:
[..]
als je ooit tips wilt om je zoon te pakken moet je me een dm sturen
"Als ik later moeder ben"quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Als ik later moeder ben en ik zie dat gebeuren, zou ik zsm weglopen en net doen alsof ik niks heb gezien
omg ik zou me zo ongemakkelijk voelen danquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:41 schreef Dalando het volgende:
En daarna kwam ook nog het gedeelte over seks"Wel condooms gebruiken he! Je wilt niet nu al vader worden! En je moet ook het ook wel echt zeker weten!"
Dat deed mijn moederquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Als ik later moeder ben en ik zie dat gebeuren, zou ik zsm weglopen en net doen alsof ik niks heb gezien
Tja, het is de enige preek die ik ooit heb gehad over seksquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:42 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
omg ik zou me zo ongemakkelijk voelen dan
Watquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Sowieso minstens 3 kinderen
quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Er zijn toch ook wel mannen die niet betrapt zijn?
Ik wil mijn zoon namelijk echt niet betrappen hoor
Heb je al iemand in gedachten?quote:
quote:
Ah. Dusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss... ...?quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ben ik te jong voor.
Oh wat ben ik dan?quote:
?quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:45 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ah. Dusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss... ...?
Dus je hebt nog geen manquote:
Oke, ik ga Spaghettivreter even informeren.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee, niemand.
foreveralone.jpg
pimpquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:46 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ik had al 3 vrouwen en 88 kinderen op mijn 17e
Bij Sims ofzo?quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:46 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ik had al 3 vrouwen en 88 kinderen op mijn 17e
Hoezoquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:46 schreef Dalando het volgende:
[..]
Oke, ik ga Spaghettivreter even informeren.
Hij had me DM's gestuurdquote:
Hij vroeg om "raad"quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wat heeft dat met mij te maken.
Eerder gezegd voor een wie.quote:
Helemaal mee eensquote:
Grootste HOAX van heel FOK!quote:
Hallo ik beheerde de hele stadquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hoax, bij sims mag je max 8 mensen in een huis
quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:51 schreef Intronic het volgende:
"Ik heb mijn grote liefde gevonden via FOK!dating, het kan echt"
Dat kan ookquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:52 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Hallo ik beheerde de hele stad
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben namelijk niet ''standaard''quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:57 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Toen al? toen was het geeneens 18:00
okquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ben namelijk niet ''standaard''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik eet rond 8 uur, want ik heb swagWaarom zo laat ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ah leuk! waar ligt de kaag?quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Op een boot.En dan weer op de Kaag.
Zoek op Google Maps maar Dieperpoel op, dat is onderdeel van de Kaag (officieel de Kagerplassen).quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:10 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ah leuk! waar ligt de kaag?
Tuurlijk begrijp ik het.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:15 schreef Ragboer het volgende:
rezania stamt dat of van zaansa matonaise want rezania zania zaan zaanse begrip je/
Wat is deze.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:15 schreef Ragboer het volgende:
rezania stamt dat of van zaansa matonaise want rezania zania zaan zaanse begrip je/
Ragboer is dronkenquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:15 schreef Ragboer het volgende:
Wat heb je gegeten ?quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:18 schreef Patje1987 het volgende:
Ik eet wanneer ik honger heb, ik had honger.
Lief dagboek...quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:18 schreef Patje1987 het volgende:
Ik eet wanneer ik honger heb, ik had honger.
Broodje hamburger, wel zelf gemaakt natuurlijk.quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Broodje hamburger, wel zelf gemaakt natuurlijk.
Baasquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Broodje hamburger, wel zelf gemaakt natuurlijk.
eiwittenquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat eiwitten voor je.
Nu heb ik toch een beeld in mijn hoofd...quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat eiwitten voor je.
maar ramadan is klaar ben je anoreixa ofzoquote:
Ik bedoel avondetenquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:33 schreef Ragboer het volgende:
[..]
maar ramadan is klaar ben je anoreixa ofzo
ik heb nog wel een reep chocolade voor je hoorquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
eiwitten
koolhydraten heb ik ook nodig
ik moet nu heel hard doordenken.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:35 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ik heb nog wel een reep chocolade voor je hoor
Ga eens katoen plukken jijquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:35 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik moet nu heel hard doordenken.
Ben jij een neger dan?quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:35 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Edit: Oh als avondeten![]()
Ik ken het helaas.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:36 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Net nu het heerlijk weer is en je vrij bent...
Dit topic...
Jij bent ict'er?quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:36 schreef GGMM het volgende:
Hele dag gewerkt vandaag. Hele dag in een suffe warme kamer achter een p.c.
Gelukkig ben ik nu thuis.
En nu zit je weer achter de pc, jij houdt niet van verandering hè?quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:36 schreef GGMM het volgende:
Geen airco op je werk hebbenquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:36 schreef GGMM het volgende:
awesomequote:Op zaterdag 3 september 2011 18:37 schreef Intronic het volgende:
[..]
Nee. Baguettes liggen in den oven.
Je snapte het, bravo.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
En nu zit je weer achter de pc, jij houdt niet van verandering hè?
Geen klimaatsysteem hebben.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:37 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Geen airco op je werk hebben
quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Airco blaast alleen koude lucht. Met een klimaatsysteem kan je de temperatuur regelen
quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:41 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
klimaatsysteem houdt volgens mij alle zaken constant op peil
Ah, oké. Weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:41 schreef Intronic het volgende:
[..]
Klimaatsysteem regelt ook luchtvochtigheid e.d en houdt alles op peil.
Nee.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:44 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik weet dus niet of het echt is.
De ijscoman hier in zijn automobielquote:
Ah. Die komt hier straks ook weer langsquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
De ijscoman hier in zijn automobiel
IJscoman, automobiel? Wat?quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
De ijscoman hier in zijn automobiel
BRABANT KUT.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
IJscoman, automobiel? Wat?Waar woon jij dan?
Brabantquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
IJscoman, automobiel? Wat?Waar woon jij dan?
Ik heb hier, dat is in het noorden van Zuid-Holland dus, echt nog nooit een mobiele ijscoman gezien.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Brabant
Ik ga nu een zieke wobble bass maken
in de zomer komen ze hier elke dag met zo;n kutbelquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb hier, dat is in het noorden van Zuid-Holland dus, echt nog nooit een mobiele ijscoman gezien.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Brabant
Ik ga nu een zieke wobble bass maken
Op de Kaag vaart wel een ijscoboot rond.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:50 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
in de zomer komen ze hier elke dag met zo;n kutbel
haahquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Op de Kaag vaart wel een ijscoboot rond.In de zomer dan.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:56 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
haha wat een lelijk ding.
Woon je op een woonboot?
eetze natuurlijk niet eet ze op maar eetze in de zin van eet smakelijk want eet ze op zou natuurlijk ronduit belachelijk klinkenquote:
Nee.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:56 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
haha wat een lelijk ding.
Woon je op een woonboot?
Kijk maar uit, eet jou op.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:57 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
eetze natuurlijk niet eet ze op maar eetze in de zin van eet smakelijk want eet ze op zou natuurlijk ronduit belachelijk klinken
smoesjesquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee.Hoe kom je daar nou weer bij.
Ik woon in een rijtjeshuis met een tuin aan de sloot waar een Interboat 19 light. Via die sloot kunnen we met de boot de Kaag op en een ijsje bij die boot kopen.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:59 schreef Plastic_zak het volgende:
Mensen die niet op het woonwagenkamp wonen
Mensen die niet als nomaden leven.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:59 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik moest LOL'en.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:59 schreef Plastic_zak het volgende:
Soep met stukjes babyquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:01 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
eet je soep of ben je gewoon een baby?
Ik dacht dat je een schoolkamp bedoelde.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:03 schreef Ragboer het volgende:
wat is er mis met kamp op kamp kan je tenminste bier zuipen wiet telen en belasting ontduike n zonder geziek van politie en belanstigedient
quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:03 schreef Ragboer het volgende:
wat is er mis met kamp op kamp kan je tenminste bier zuipen wiet telen en belasting ontduike n zonder geziek van politie en belanstigedient
Terechte klacht.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:03 schreef Ragboer het volgende:
doe ik nu ookquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:03 schreef Ragboer het volgende:
woonwagenkampquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:59 schreef Plastic_zak het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |