Die is ook te erg inderdaadquote:Op zaterdag 3 september 2011 16:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die zijn echt té fout ja__!
Net als die met Lady Gaga d'r bij, 3-way
Fap zequote:
Een grote fles water oid is dan wel handig jaquote:Op zaterdag 3 september 2011 16:48 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb net 2 liter cola naar binnen gewerkt, ik denk dat, als ik de volgende keer de hele dag buiten ga werken, ik toch maar even wat drinken voor onderweg meeneem.
Dat is geen dorstlesser hoorquote:Op zaterdag 3 september 2011 16:48 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb net 2 liter cola naar binnen gewerkt, ik denk dat, als ik de volgende keer de hele dag buiten ga werken, ik toch maar even wat drinken voor onderweg meeneem.
I know, maar het is zo lekker, zo lekker achterover hangen in een stoel buiten, in het zonnetje, lekker uitrusten, bijkomen van het harde lopen, en dan een lekker koud glas cola met ijsklontjesquote:
Ik ben alleen écht geen fan van waterquote:Op zaterdag 3 september 2011 16:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Een grote fles water oid is dan wel handig ja. Vooral met dit soort weer
Sowieso zijn over het algemeen alle Spa & Fruit's wel lekker.quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:53 schreef Rezania het volgende:
Onterechte TT, SPA Fruit Apple dat is pas baas!Ik drink het nu terwijl ik op een Interboat 19 zit.
Terechte klacht.quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:58 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb wel het idee dat ik hier teveel post.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:58 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn ramen trillen door de muziek.
Ik zou het niet weten, ik heb alleen die appelversie gedronken, maandag even die andere varianten halen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Sowieso zijn over het algemeen alle Spa & Fruit's wel lekker.
Nou, het was alleen een voorbeeld, hoorquote:Op zaterdag 3 september 2011 16:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben alleen écht geen fan van waterIk drink nooit water. Als ik het drink, dan drink ik ranja.
Mijn buren hebben nu pech.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Als ik hier mijn muziek hard aanzet, krijg ik de buren van mijn buren aan de deur. (De buren zelf zijn stokdoof, dus die horen niks
)
Mensen die geen water lusten.quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben alleen écht geen fan van waterIk drink nooit water. Als ik het drink, dan drink ik ranja.
Goed planquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik heb alleen die appelversie gedronken, maandag even die andere varianten halen.
Wel lief van je dat je zo behulpzaam bent.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nou, het was alleen een voorbeeld, hoor
quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:02 schreef LompeHork het volgende:
Mijn buren zijn allemaal schappelijk
Waarom zit jij in een seniorenwoning dan?quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]Ik woon in een straat vol bejaarden, dus die snappen het allemaal niet zo goed.
Grapefruit is zo ontzettend smerig. Ik snap niet dat mensen dat vrijwillig drinkenquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Goed planIk vind zelf de grapefruit écht niet lekker, en de forest fruit is gewoon een soort limonadesiroop, niet echt bijzonder dus.
Maar smaken verschillen.
Ja, sorry hoor. Maar ik zou daar dus nooit een fles van leeg kunnen drinken. Er moet gewoon een smaak aan zitten.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mensen die geen water lusten.
Hehe, tijd om te verhuizenquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]Ik woon in een straat vol bejaarden, dus die snappen het allemaal niet zo goed.
Je moet een keer hier water komen drinken, kalksmaakquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor. Maar ik zou daar dus nooit een fles van leeg kunnen drinken. Er moet gewoon een smaak aan zitten.
Same here!quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor. Maar ik zou daar dus nooit een fles van leeg kunnen drinken. Er moet gewoon een smaak aan zitten.
Het is een aangepaste woning. Mijn pa is ziek, vandaar. M'n ouders slapen dus beneden, best handig. Alleen de buurt valt een beetje tegen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom zit jij in een seniorenwoning dan?
Oh dan is het goed.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het is een aangepaste woning. Mijn pa is ziek, vandaar. M'n ouders slapen dus beneden, best handig. Alleen de buurt valt een beetje tegen.
Wel aardige buren verder, maar het blijft kut.
Ik dacht al, straks ben ik de enige die dat écht niet lekker vind.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Grapefruit is zo ontzettend smerig. Ik snap niet dat mensen dat vrijwillig drinken
Ja, het is inderdaad wel tijd om te verhuizen. Maar ik moet nog wel even hier in de buurt blijven wonen, want ik zit hier nog op school. Daarna ga ik wel lekker naar Groningen ofzo. Ik heb eigenlijk geen flauw idee.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hehe, tijd om te verhuizenHier een vrij jonge wijk met nog een aantal "bejaarden" (tegen de 50), die maken nooit bezwaar.
quote:[..]
Je moet een keer hier water komen drinken, kalksmaak![]()
Inderdaad, als het écht goed koud is, smaakt het opeens wel lekker.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Same here!
Behalve dat echt koude water dat ze vaak bij bedrijven in zo'n huge waterflesfonteinachtigding hebben.
Of spa/barleduc uit de koelkast/vriezer en dan nog ijsklontjes erin ook
Nu heb ik ook hongerquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dan is het goed.
Ik ben nu een eitje aan het koken
Ja, inderdaad. Maar dan zeggen ze weer, ja, dan laat je je huidige huis toch aanpassen? Enige puntje wat daar bij komt, is dat de kosten niet vergoed worden. Of maar voor een heel klein deel.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Toch jammer dat ze die aangepaste woningen vaak (dus niet altijd) meteen maar tussen de bejaarden pleuren. Alsof jonge mensen dat niet nodig hebben.
Ik drink echt te veel colaquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:07 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik zuip eigenlijk alleen water en bier. Toevallig dan vandaag die fles lemon cactus, maar eigenlijk alleen dat
Ik drink zo 1,5 liter weg.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ach so, ja, dan wordt het lastig, kut trouwens hoor, zo'n aangepaste woning. Wat Huppel al zei; vaak zijn dat toch wijken waar ook bejaarden zitten. Zonde wel!quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, het is inderdaad wel tijd om te verhuizen. Maar ik moet nog wel even hier in de buurt blijven wonen, want ik zit hier nog op school. Daarna ga ik wel lekker naar Groningen ofzo. Ik heb eigenlijk geen flauw idee.
[..]Dat hadden we in ons vorig huis ook, smerige bijsmaak altijd. Bleh.
Alleen als er een bodempje limonade siroop in zit, krijg ik zo twee literflessen leeg. Met dit weer al helemaal. Moet het wel eerst een poosje in de koelkast hebben gestaan, lauw drinken is sowieso smerig.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik drink zo 1,5 liter weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |