Die is ook te erg inderdaadquote:Op zaterdag 3 september 2011 16:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die zijn echt té fout ja__!
Net als die met Lady Gaga d'r bij, 3-way
Fap zequote:
Een grote fles water oid is dan wel handig jaquote:Op zaterdag 3 september 2011 16:48 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb net 2 liter cola naar binnen gewerkt, ik denk dat, als ik de volgende keer de hele dag buiten ga werken, ik toch maar even wat drinken voor onderweg meeneem.
Dat is geen dorstlesser hoorquote:Op zaterdag 3 september 2011 16:48 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb net 2 liter cola naar binnen gewerkt, ik denk dat, als ik de volgende keer de hele dag buiten ga werken, ik toch maar even wat drinken voor onderweg meeneem.
I know, maar het is zo lekker, zo lekker achterover hangen in een stoel buiten, in het zonnetje, lekker uitrusten, bijkomen van het harde lopen, en dan een lekker koud glas cola met ijsklontjesquote:
Ik ben alleen écht geen fan van waterquote:Op zaterdag 3 september 2011 16:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Een grote fles water oid is dan wel handig ja. Vooral met dit soort weer
Sowieso zijn over het algemeen alle Spa & Fruit's wel lekker.quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:53 schreef Rezania het volgende:
Onterechte TT, SPA Fruit Apple dat is pas baas!Ik drink het nu terwijl ik op een Interboat 19 zit.
Terechte klacht.quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:58 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb wel het idee dat ik hier teveel post.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:58 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn ramen trillen door de muziek.
Ik zou het niet weten, ik heb alleen die appelversie gedronken, maandag even die andere varianten halen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Sowieso zijn over het algemeen alle Spa & Fruit's wel lekker.
Nou, het was alleen een voorbeeld, hoorquote:Op zaterdag 3 september 2011 16:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben alleen écht geen fan van waterIk drink nooit water. Als ik het drink, dan drink ik ranja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |