Ik vond mijzelf anders hartstikke effectief vanavond.quote:Op zondag 4 september 2011 20:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[ [url=http://www.graphicsgrotto.com/emoticons/signs/images/emsigns34.png]afbeelding ] [/url]
Allemaal zombies zonder kill-power.
Aaah dank je welquote:Op zondag 4 september 2011 20:48 schreef naatje_1 het volgende:
Wel treurig van lynda, de enige die ik nog een beetje vertrouwde in dit spelletje, naast TV.
Ik kan echt niet wachten tot alles openbaar kan worden zegmaarquote:Op zondag 4 september 2011 20:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd wie de busdriver is... die heeft wel een briljante hand in de dingen gehad
Maar je had wel gelijk over Erik als geliefde.quote:Op zondag 4 september 2011 20:48 schreef naatje_1 het volgende:
Wel treurig van lynda, de enige die ik nog een beetje vertrouwde in dit spelletje, naast TV.
Ach, mezelf als een corpse bride, weer eens wat anders.quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 20:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vond mijzelf anders hartstikke effectief vanavond.
Ze zijn toch ook actief?quote:Op zondag 4 september 2011 20:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, jij wel.
Ik doelde op de "alle doden actief" suggestie.
Ik was helemaal vergeten dat je zombie was en toen ik dat las was ik helemaal in mijn nopjes over mijn verhaalquote:Op zondag 4 september 2011 20:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ach, mezelf als een corpse bride, weer eens wat anders.
Zo bedenk je ook wel eens een verhaal wat dan uiteindelijk helemaal perfect klopt met wat de rollen insturen..quote:Op zondag 4 september 2011 20:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik was helemaal vergeten dat je zombie was en toen ik dat las was ik helemaal in mijn nopjes over mijn verhaal
Ja, maar ze hebben geen "kill-powers".quote:
Is er nu alweer iets gezegd wat niet mag? En heb ik het gewoon weer gemist?quote:
Omdat je te groot bent.quote:Op zondag 4 september 2011 20:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is er nu alweer iets gezegd wat niet mag? En heb ik het gewoon weer gemist?![]()
Waarom zie ik dat soort dingen nou altijd over het hoofd?
Calex is er niet, daarom moeten wij spammen.quote:Op zondag 4 september 2011 20:55 schreef honkeytonk het volgende:
Kan de deelnemerslijst worden bijgewerkt? ik ben in de war
Dat zou het zomaar kunnen zijn jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |