En normaal zit je echt met z'n allen je te vervelen: "wat zullen we eens gaan doen" terwijl het buiten regentquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Zeer terechte klacht ja. Ik ga maar naar m'n broertje z'n voetbalwedstrijd kijken, ben ik tenminste nog buiten.
Ga jij lekker in de regen/kou op een terras zitten, mongool.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:48 schreef Plastic_zak het volgende:
Alleen dingen kunnen doen als het mooi weer is
Er zijn genoeg andere dingen te doenquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ga jij lekker in de regen/kou op een terras zitten, mongool.
FOK'en?quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Er zijn genoeg andere dingen te doen
Nu echt ff geen zin in saai schoolwerkquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:49 schreef o.us het volgende:
Heb hetzelfde hier, maar dan kan je ook nuttige dingen doen. Ben nu een paper aan het afmaken in de tuin, in mijn hemd en zwembroekie en heerlijke nuttigheden en muziek erbij.
Ik heb geen keuze, maandag moet het af zijn en morgen moet ik werkenquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nu echt ff geen zin in saai schoolwerk
Ik zit nu maar even een opgave Belastingrecht te makenquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nu echt ff geen zin in saai schoolwerk
Dat is toch geen serieuze optie in het rijtje 'leuke dingen'?quote:
FOK!ken kan ook met vrienden.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is toch geen serieuze optie in het rijtje 'leuke dingen'?![]()
FOK'en doe je uit verveling, bijvoorbeeld op je stage of als het kutweer is buitenNiet op een heerlijke in Nederland zeldzame zonnige dag als je buiten hoort te zitten.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
FOK!ken kan ook met vrienden.
Waarom denk je dat iedereen hier autistisch isquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Als je op de Nederlandse autistenvereniging zit en daar je vrienden hebt ja. Of nog erger: als je denkt dat de mensen hier je vrienden zijn.
Nee hoor, in dit topic denk ik het slechts van jou. Als je met 26 graden buiten FOK'en als 'leuke dingen'-optie ziet, is er toch wel iets flink mis.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waarom denk je dat iedereen hier autistisch is?
Lijkt wel zo jaquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:58 schreef schommelstoel het volgende:
Vrienden van TS ontvluchten hem
quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:58 schreef Supersoep het volgende:
"Terrasje pakken"![]()
De middelmaat straalt er weer vanaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |