Dat hield Jimi Hendrix ook niet tegenquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:43 schreef DahBigKahuna het volgende:
Mooi! Helaas ben ik een lefty...
Nog gelukt?quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:38 schreef The_Dean het volgende:
Ja, hij is er nog
Filmpjes zoek ik morgen even voor je.
Ja, YouTube ken ikquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zou je zelf toch ook ff kunnen doen
Dat zou wel handig zijn, als ik wist wat ik zocht (wat ook weer de brede interesse verklaart).quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Zoiets is gewoon echt onmogelijk in te schatten. Hangt ook af van gitarist, de effecten, de versterker enz
Wat voor gitaar zoek je eigenlijk als je twijfelt tussen een strat en zoiets (zijn natuurlijk wel 2 tegenovergestelden van elkaar)
Oh, was deze ook van jou? Wat een incestueus wereldje hierquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat voor stijlen zou je ermee willen spelen dan is het misschien wat makkelijker uit te leggen qua verschillen. (aangezien het beide mijn gitaarn zijn (geweest)) weet ik de verschillen wel duidelijk
Als je m maar lang genoeg te koop hebt staan, sluit ik niks uitquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:09 schreef Dribbel_ het volgende:
En dan de strat nog erbij kopen en iedereen tevreden
Natuurlijk kan dat man!quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:52 schreef Man_Made_God het volgende:
200 geboden, mits ik langs kan komen om de boel te bespelen (pmbox vol oid?)
Daar hoeft je niet bang voor te zijn, als dat ding maar lief voor mij is!quote:
Reactie gestuurd!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |