ik ga er niet heen. weekend is al druk genoeg. er lopen ook vast al fotografen genoeg rond.quote:
Tnx!quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:43 schreef clevy het volgende:
[..]
ik ga er niet heen. weekend is al druk genoeg. er lopen ook vast al fotografen genoeg rond.
murmel gefeli met je ma
Klinkt als een zware dagquote:Op zaterdag 3 september 2011 10:37 schreef Murmeli het volgende:
Mogge! Zin om de hele dag te slapen....
Maar ja, ik moet -heel ellendig- bij mn mams in de tuin zitten en lekkere hapjes eten. (die is jarig)
Peuquote:
Barbiequote:
Werk. En daarna ergens uit eten en dansenquote:
Dinnetje is nu lekker aan het zeilenquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:12 schreef missbehavin het volgende:
Hmm, had wel naar het strand gewild, maar voor we er nu zijn...
Klinkt goed, ik mag al twee weken geen alcoholquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Werk. En daarna ergens uit eten en dansen
Dan ga je morgen, en vandaag lekker met ons Fok!ken!quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:12 schreef missbehavin het volgende:
Goed bezigquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dinnetje is nu lekker aan het zeilen
[..]
Klinkt goed, ik mag al twee weken geen alcoholdus ga me zo maar eens uit bed hijsen en naar de sportschool sjouwen.
Oh jollyquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan ga je morgen, en vandaag lekker met ons Fok!ken!
Niet zeiken, ik ga ook straks pas weg... en jij woont niet zo heel ver bij mij vandaanquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:12 schreef missbehavin het volgende:
Ja maar het zal ook wel superdruk zijn en om nou met jr in de file te staan....quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet zeiken, ik ga ook straks pas weg... en jij woont niet zo heel ver bij mij vandaan
Mja, het is wel mooi weer, maar ook niet super dat iedereen er heen zal gaan...quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar het zal ook wel superdruk zijn en om nou met jr in de file te staan....
Is het zulk mooi weer daar nu dan?quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is het zulk mooi weer daar nu dan?
Shitquote:
Vijf minuten naar het strand fietsen FTW!quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:21 schreef missbehavin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |